Една легенда на 44
Модератор: Общи модератори
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Една легенда на 44
И аз съм израснал в онова време, но няма да обяснявам, кое, как...
Нека хейтърите поровят и видят в края на 60-те, колко автомобили са били с дискови спирачки, и колко двигатели са имали горно разположен разпределителен вал.
Нека хейтърите поровят и видят в края на 60-те, колко автомобили са били с дискови спирачки, и колко двигатели са имали горно разположен разпределителен вал.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Една легенда на 44
BMW Power ACM написа:...
Аз на скоро имах възможност малко да карам 2002 и бях много впечатлен. Не съм чак толкова малък, че да не съм ги виждал соц колите доста отблизо Единствената, която запомнил като нещо е първата? Волга, която е още с дизайна от 40те. С гумата зад километража... сега не ми се търси снимка.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: Една легенда на 44
Това е част от историята хубава лоша .. тя не се промяна
Не разбирам какво тръгнахте да гледате чисто технологичните характеристики на колите и да се сравнява жигули с е36...
Смисъла на темата е за тези които помнят онова време и да си го припомнят.
В ония времена просто нямаше нищо друго по свястно, после вече се появиха първо голфчетата 1 после 2 .. опел аскона и така нататък.
Беше яко особенно като се съберат целия вход да правят центровка ...
Пък колко кила са носили тия коли като жито царевица и тн... направо не истина ремаркета имаха всички в квартала
Не разбирам какво тръгнахте да гледате чисто технологичните характеристики на колите и да се сравнява жигули с е36...
Смисъла на темата е за тези които помнят онова време и да си го припомнят.
В ония времена просто нямаше нищо друго по свястно, после вече се появиха първо голфчетата 1 после 2 .. опел аскона и така нататък.
Беше яко особенно като се съберат целия вход да правят центровка ...
Пък колко кила са носили тия коли като жито царевица и тн... направо не истина ремаркета имаха всички в квартала
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Една легенда на 44
Един път съм карал такова нещо. Като тръгнах, седалката тръгна с мене
Като исках да спра, спрях, ама 10 метра след мястото, където си бях поставил за цел
Като цяло е забавно.
Като исках да спра, спрях, ама 10 метра след мястото, където си бях поставил за цел
Като цяло е забавно.
- Mironikolo
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 6.10.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: винаги с кеф
Re: Една легенда на 44
Жигата е оган. Дядката имаше, след 37 години служба, над 800 хил. километра и основен ремонт пред блока още пали и се движи без проблеми.
Има две житейски правила: Правило 1 – Не се тревожи за дреболии. Правило 2 – Всички неща са дреболии.
Фридрих Ницше
Фридрих Ницше
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Една легенда на 44
До преди 2 години карах и Лада 2107 (екстрова с готиния салон с големите седалки, а-у ) и имам към 15 000км. на нея... Ами пълен кенеф си беше, нито вървеше, нито спираше, нито завиваше, ама имаше душа определено Не пропускам да се кача на кола в добро техническо състояние от 80-те, просто си имат характер всичките Днес карах Jetta турбо дизел от края на 80-те... Ами кеф ми беше... Просто старите винаги имат душа и те карат да се смееш.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Една легенда на 44
Eeee жигата е огън! Моя не съм имал,карал съм на приятели... По първите без сервото на спирачките никога не можеше да се спре с нея Блъскал съм крава с жига
Някои от вас за заченати в тия автомобили ей не с лошо към тях!
Лично съм участвал в ремонти маде ин пред блока Сменявали сме карета по кардана на ливада,пет човека я обърнахме на вратите за по лесен ремонт
Най-много се кефех,че бяха със задно!
Някои от вас за заченати в тия автомобили ей не с лошо към тях!
Лично съм участвал в ремонти маде ин пред блока Сменявали сме карета по кардана на ливада,пет човека я обърнахме на вратите за по лесен ремонт
Най-много се кефех,че бяха със задно!
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- fancooler
- младши ентусиаст
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Една легенда на 44
Kогато баща ми взе Лада 2105 1300 кубика през далечната 1986 г. това беше най-хубавата кола в квартала... Бяла лястовица. Бях на 6 г. и няколко месеца само стоях до нея и й се любувах, вместо да играя с другите, а едно приятелче тогава спореше с мен, че Шкодата (105L) е по-бърза, щото на километража й пише 180...
Машината стана на 12 г. когато ми попадна в ръцете, но имаше още хляб в нея. Карах я три години! Вече имаше Голфове, Кадети и Ориони 1.6 D, с които да правя дръпките, а емблематичното жълто Тико ми късаше шортите всеки път... Абе бегачка си беше Ладата!
Мога да я характеризирам като кола с лоши спирачки, мудна, с никакво ускорение (64 к.с. беше мотора), 4 степенна ръчна скоростна кутия и много тих двигател (беше с ангренажен ремък). Доста палава задница, особено на пясък, мокро сняг и т.н. Правил съм й 55 км/ч на 1-ва и 95 на 2-ра (бая рев си беше)
Един път даже напълни километража на едно връщане от София, но го отдавам на "нископрофилните" гуми
Когато 2002 г. подкарах е28-цата разбрах колко зле е наистина горката ЛАДА. Сега още е жива, но с тъжна съдба - 14 г. стои затворена в едно хале със своите реални 131 000 км. Отвреме навреме се припалва, пребоядисана е и по купето няма удари... Много пъти съм се чудил защо я държи още моичкия, ама като помисля през какво е минал, докато я паркира пред блока (за трите години, които изкара в Коми, свързани с окапалите му зъби и... да, сестра ми му викаше "чичо тати" като се прибра), та нещата някак се нареждат в главата ми!
Сега като се върна назад твърдо мога да кажа, че колата не случайно е гордостта на съветското автомобилостроене! По приятелска линия съм карал Москвич 408 и 412, Шкода 105L, както и Вартбург. Е, руската 5-ца ги слагаше в малкия си джоб заедно и поотделно! Да 2105 е страхотна Лада ама няма да си кривя душата, въпреки че съм пристрастен - "четириочката" 1500S беше доста по-пъргава, че и с оборотомер!
Машината стана на 12 г. когато ми попадна в ръцете, но имаше още хляб в нея. Карах я три години! Вече имаше Голфове, Кадети и Ориони 1.6 D, с които да правя дръпките, а емблематичното жълто Тико ми късаше шортите всеки път... Абе бегачка си беше Ладата!
Мога да я характеризирам като кола с лоши спирачки, мудна, с никакво ускорение (64 к.с. беше мотора), 4 степенна ръчна скоростна кутия и много тих двигател (беше с ангренажен ремък). Доста палава задница, особено на пясък, мокро сняг и т.н. Правил съм й 55 км/ч на 1-ва и 95 на 2-ра (бая рев си беше)
Един път даже напълни километража на едно връщане от София, но го отдавам на "нископрофилните" гуми
Когато 2002 г. подкарах е28-цата разбрах колко зле е наистина горката ЛАДА. Сега още е жива, но с тъжна съдба - 14 г. стои затворена в едно хале със своите реални 131 000 км. Отвреме навреме се припалва, пребоядисана е и по купето няма удари... Много пъти съм се чудил защо я държи още моичкия, ама като помисля през какво е минал, докато я паркира пред блока (за трите години, които изкара в Коми, свързани с окапалите му зъби и... да, сестра ми му викаше "чичо тати" като се прибра), та нещата някак се нареждат в главата ми!
Сега като се върна назад твърдо мога да кажа, че колата не случайно е гордостта на съветското автомобилостроене! По приятелска линия съм карал Москвич 408 и 412, Шкода 105L, както и Вартбург. Е, руската 5-ца ги слагаше в малкия си джоб заедно и поотделно! Да 2105 е страхотна Лада ама няма да си кривя душата, въпреки че съм пристрастен - "четириочката" 1500S беше доста по-пъргава, че и с оборотомер!
- pkaramitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 13.09.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 528 на газчица...
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: Една легенда на 44
Приятели - това не е кола,това е ЛЕГЕНДА!
Тя не спира,не завива,не върви - но тя е ЛЕГЕНДА!
Тя не спира,не завива,не върви - но тя е ЛЕГЕНДА!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Една легенда на 44
Знаете ли какво е общото между феновете на Лада,Славия и Нокия??
МАЛКО НО ВЕРНИ!!!
МАЛКО НО ВЕРНИ!!!
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- E34
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: Една легенда на 44
Ето една култова песен по темата! http://www.youtube.com/watch?v=F8_ckBDiR0Q И аз съм минал по този път, уникален автАмАбил
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Една легенда на 44
До скоро имахме Жигула в гаража на село. Никога няма да я забравя, от както се помня седи в гаража и не е карана, на реални 40к. км. Като малък постоянно ходех и надничах през една дупчица на гаражната врата и и се любувах. Курвенско червена, кожен салон.. мани, мани . На другото ми село имахме още една такава, бяла и една Лада 1500. Като поотраснах, дядото ми даваше да въртя геврека из селските улички, кефа беше невероятен. След като взех книжка, бях казал, че ще докарам червената Жига в София и ще я реставрирам така, както е излезнала от завода. Да, ама не.. Дядо ми реши, че след 20 години седене в гаража, баш сега е момента да я продаде... и я продаде.. чувствах се тъпо, щото исках тази кола в гаража си, исках да я направя.. До скоро разглеждах такива в мобиле. Ами не е същото де'а, нащо си е нашо
Та и за мен тази кола е Легенда, едно време и ние имахме светлосин Московец 12-так... Руското си руско
Та и за мен тази кола е Легенда, едно време и ние имахме светлосин Московец 12-так... Руското си руско
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
Re: Една легенда на 44
E34 написа:Ето една култова песен по темата! http://www.youtube.com/watch?v=F8_ckBDiR0Q И аз съм минал по този път, уникален автАмАбил
Истинският клип по песента е тук
http://www.youtube.com/watch?v=5OFLlaUdWhg
Текстът е пълен с истини
Эта песня для вас, ВАЗ 21-01, 2, 3, 4
Я расскажу вам про водителя жигуля
Выпуска восмидесятого года где-то
Кто-то называет эту машину корытом
И только водитель жигуля называет ее раритетом
Вы легко узнаете жигуль по тонировке
Обычно жигуль затонирован полностью
Чтобы в окно он видел только себя
И спокойно выдергивал из носа волосы
У водителя жигуля на самом деле есть дворники
Он снял их с одного опеля в прошлый вторник
Он возит дворники в бардачке, где всякие детали
И никогда не достает, чтобы их не украли
У водителя жигуля нет аптечки и огнетушителя
Он не болеет и не зажигает - он спокойный мужчина
Водитель жигуля не включает повороты
Потому что сам до конца не знает, куда свернет его машина
Припев:
Жигули - это машина
Ты не водил жигули? Ты не мужчина!
Водитель жигуля моет машину по большим праздникам
Таких праздников 2 - новый год и дождь
Водитель жигуля не дает гаишникам взятки
Но не потому, что нет денег, но хотя и поэтому тоже
Водитель жигуля - он музыкальный маньяк
Он поставил себе колонки от магнитофона "Маяк"
И в заднее стекло ни черта не видно, но бога ради
Ему плевать, у него прицеп сзади
Припев.
Водитель жигуля на ночь сливает бензин
Он на вкус различает 76-ой и 80-ый
И 76-ой это далеко не предел
Если б был 45-ый, жигуль бы ездил на 45-ом
У водителя жигуля в бардачке только нужные вещи:
Свечи зажигания поломанные, половинка сникерса
Перегоревшие лампочки, обертки от барбарисок
Старая сим-карта, засохшие влажные салфетки
Синяя изолента, пластиковые стаканчики одноразовые
Использованные уже два раза
Старая футболка, но теперь уже тряпка
Семечки, штопор, чупа-чупс, воланчик
Карта Сызрани вся в солидоле
Список улиц от карты Сызрани - тоже в солидоле
Зарядка для пейджера, жетон на метро
Расческа. Драсьте! Вот она, а я ее ищу
Припев (2 раза)
Жигули
Жигули
Жигули
Едет - и уже хорошо
Жигули
Жигули
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Една легенда на 44
Казвал съм го преди и ще го кажа пак ладата е съветско Е30
Леко наведена напред решетка, 4 фара, задно предаване, двоен и троен стоп и дори звука от затварянето на вратите е доста близък
Единствено с разликата, че за ладите се е предлагало и купе като резервна част, дори тук във форума се продаде едно такова резервно купе за 2101 преди 2-3 години
Не искам да си представям ако и за Е30 имаше резервни купета
Иначе:
тройните стопове:
двойните такива:
Съветска германия е произвела и това също
Леко наведена напред решетка, 4 фара, задно предаване, двоен и троен стоп и дори звука от затварянето на вратите е доста близък
Единствено с разликата, че за ладите се е предлагало и купе като резервна част, дори тук във форума се продаде едно такова резервно купе за 2101 преди 2-3 години
Не искам да си представям ако и за Е30 имаше резервни купета
Иначе:
тройните стопове:
двойните такива:
Съветска германия е произвела и това също
ATR-42/72
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana