Избор на радар-детектор
Модератор: Общи модератори
Re: Избор на радар-детектор
Колеги аз съм радар детектор Стелт, нямам база за сравнение с други радар детектори(по скъпи по евтини) по мои наблюдения ме предупреждава
на около петдесетина метра преди патрулка, за стационарни камери предупреждава от по далеч но там е на база на gps.
на около петдесетина метра преди патрулка, за стационарни камери предупреждава от по далеч но там е на база на gps.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Избор на радар-детектор
Изрових от шкафа стария Whistler XTR335. За една седмица навъртях с него 1000км с F02ката и 500км с GL-а (да, за съжаление карам и такова... нещо - X164 Facelift).
В F02-ката със слънцезащитното предно стъкло и двойните странични нямам проблем със системата за следене на мъртвата зона на моята си кола. Имам проблем с тая система по другите коли. пищи здраво, но бързо след като се разминем спира. В GL-а е по-зле - хваща подобни системи много по-отдалеч и пищи доста дълго след разминаването (особено на Land Rover-ите). Явно стъклата на F02-ката филтрират доста голяма част от излъчваните сигнали. GL-а също е уж със соларни стъкла, но освен, че детекторът пищи повече, и слънцето прежуря по-здраво. Фалшивите сигнали при F02-ката са доста малко, като за такъв евтин детектор. В GL-a са доста повече, както и в Х3-ката и Е92-ката ми.
Докато пътувах с F02-ката срещнах на магистралата патрул с мобилна камера. Беше прав участък с лек хълмист релеф. Детекторът се обади за Х честота половин секунда след като ги видях с поглед, може би на 200-250м. Изненадан съм колко късно се обади, при подобна ситуация с Е92-ката ми е пищял от поне 600-700м. Явно защитните стъкла не убиват съвсем функционалността на детектора, но с такава ниска ефективност малко се обезсмисля ползването.
За стационарните камери - при F02 се обажда като си на 15ина метра от камерата от този тип, а при GL-а на около 20-25м:
На другия вид не се обажда с F02-ката, а с други коли като съм минавал се обажда рядко и в непосредствена близост.
Общо взето моят детектор си е ОК за ползване в кола с по-прости стъкла срещу мобилни камери и засади с радар, което дефакто е едно и също. За F02-ката ще мисля нещо друго явно, но задължително и с GPS срещу стационарните, че не всеки може да ги помни в цяла България къде са.
В F02-ката със слънцезащитното предно стъкло и двойните странични нямам проблем със системата за следене на мъртвата зона на моята си кола. Имам проблем с тая система по другите коли. пищи здраво, но бързо след като се разминем спира. В GL-а е по-зле - хваща подобни системи много по-отдалеч и пищи доста дълго след разминаването (особено на Land Rover-ите). Явно стъклата на F02-ката филтрират доста голяма част от излъчваните сигнали. GL-а също е уж със соларни стъкла, но освен, че детекторът пищи повече, и слънцето прежуря по-здраво. Фалшивите сигнали при F02-ката са доста малко, като за такъв евтин детектор. В GL-a са доста повече, както и в Х3-ката и Е92-ката ми.
Докато пътувах с F02-ката срещнах на магистралата патрул с мобилна камера. Беше прав участък с лек хълмист релеф. Детекторът се обади за Х честота половин секунда след като ги видях с поглед, може би на 200-250м. Изненадан съм колко късно се обади, при подобна ситуация с Е92-ката ми е пищял от поне 600-700м. Явно защитните стъкла не убиват съвсем функционалността на детектора, но с такава ниска ефективност малко се обезсмисля ползването.
За стационарните камери - при F02 се обажда като си на 15ина метра от камерата от този тип, а при GL-а на около 20-25м:
На другия вид не се обажда с F02-ката, а с други коли като съм минавал се обажда рядко и в непосредствена близост.
Общо взето моят детектор си е ОК за ползване в кола с по-прости стъкла срещу мобилни камери и засади с радар, което дефакто е едно и също. За F02-ката ще мисля нещо друго явно, но задължително и с GPS срещу стационарните, че не всеки може да ги помни в цяла България къде са.
Re: Избор на радар-детектор
Мен ми прави впечатление, че поне тука из Хасковско патрулите не държат радарите си постоянно включени. Ония ден на едно кръстовище (извънградско) където по принцип чакалят ги видях отдалечко, но точно преди кръстовището има нещо дето всеки път ми засича Х честота та минавам си аз радара почна да мяука на Х и като минах съответното нещо спря, веднага след това беше патрулката и млъкна. Подминах ги и някъде 3-400м след тях за момент се обади Х-а и като погледнах в огледалата имаше един румънски пасат дето профуча доста бързичко през кръстовището (ограничение 60км/ч)
Срещал съм още 5-6 пъти патрулки с радари, но никъде радара не се обади ама и всичките коли си караха в ограничението понеже явно заеха, че има полиция
Вие какво мислите, дали радара работи (Whistler GT-265xi) коректно или нещо се е бъгнал, понеже не го бях включвал повече от 3 години ?
Срещал съм още 5-6 пъти патрулки с радари, но никъде радара не се обади ама и всичките коли си караха в ограничението понеже явно заеха, че има полиция
Вие какво мислите, дали радара работи (Whistler GT-265xi) коректно или нещо се е бъгнал, понеже не го бях включвал повече от 3 години ?
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Избор на радар-детектор
Данеби да е трябвало да сложиш радара на специалното му място, на което е предвидно? Там знам, че стъклото пропуска всичко? Към колегата stocky.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Избор на радар-детектор
Kroki написа:Данеби да е трябвало да сложиш радара на специалното му място, на което е предвидно? Там знам, че стъклото пропуска всичко? Към колегата stocky.
Твоя пристигна ли?
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Избор на радар-детектор
На есен, като се връщат бригадирите.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Избор на радар-детектор
Май ще трябва да си купя отново детектор.
Преди години имах опит с паспорт 9500их, който продадох на колега от форума.
Смятам да заложа на същата марка, на модела redline intr mtr, минуса му е, че няма гпс база данни и карта, но имал доста по-голяма възможност за отсяване на честотите, а чувствителността му била много по-добра.
Не на последно място не може да се хване от ушевите с техните устройства за хващане на детектори, не че в Бг имат за сега.
Преди години имах опит с паспорт 9500их, който продадох на колега от форума.
Смятам да заложа на същата марка, на модела redline intr mtr, минуса му е, че няма гпс база данни и карта, но имал доста по-голяма възможност за отсяване на честотите, а чувствителността му била много по-добра.
Не на последно място не може да се хване от ушевите с техните устройства за хващане на детектори, не че в Бг имат за сега.
Re: Избор на радар-детектор
Има нов Escort Redline EX - $599.95, който вече е с GPS
Този, който предложих на Kroki, е напълно достатъчен за нашите условия, а отзивите са повече от добри ...
Този, който предложих на Kroki, е напълно достатъчен за нашите условия, а отзивите са повече от добри ...
Последна промяна Club BMW на 01 Авг 2017, 10:20, променена общо 1 път
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Избор на радар-детектор
Този, който си предложил има ли карта за Европа, нещо не виждам да пишат за нея каква е и за къде? Ако е нов, надали ще има карта за Европа, следователно се обезсмисля, гпс-а му.
Uniden-a няма изобщо накъсване на честотите и възможност за изключването на част от спектъра, това го няма в хубавите радари от 7-8 год поне, ще пищи за щяло и нещяло, а такъв не ми трябва.
Uniden-a няма изобщо накъсване на честотите и възможност за изключването на част от спектъра, това го няма в хубавите радари от 7-8 год поне, ще пищи за щяло и нещяло, а такъв не ми трябва.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Избор на радар-детектор
Club BMW написа:Ако не си си поръчал вече V1, по-добре сe насочи към Uniden R3 - 400$
Защо?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Избор на радар-детектор
@Kroki сложих го леко в дясно от центъра на централния говорител на таблото. Така и не разбрах на F02LCI къде ми е "слабото" място на джама.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Избор на радар-детектор
да Update-На малко моя казус. След няколко разговора със съпорта на Снупър, оправихме нещата, оказа се, че не се беше упдейтнал коректно. Вече работи перфектно. не съм изключил никой от бандовете за сега, но пък има City+ mode , който чака да се вдигне силата над 3, за да алармира, което покрива повечето от фалшивите сигнали.
Факт е, че на K band си се побърква чат пат на магистралата от Аудита, Мазди и на няколко от новите X-ове.
Факт е, че на K band си се побърква чат пат на магистралата от Аудита, Мазди и на няколко от новите X-ове.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани