Избор на радар-детектор

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от steeN » 10 Дек 2018, 19:26

Никой никога не е твърдял, че не се хващат. А че като го хванеш, просто си информиран, че вече скоростта ти е засечена. Ама четете... теории... мен още преди 10на години са ме мерили с такив радари... други хора вероятно от повече тука в темата :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Knoxville_ » 11 Дек 2018, 20:49

Някой от убедените, че радарът съобщава достатъчно рано за триногите, смее ли да изпробва радара със скорост над позволената при положение, че предварително знае местоположението на триногата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 17.02.2016

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от F30 » 12 Дек 2018, 13:46

Knoxville_ написа:Някой от убедените, че радарът съобщава достатъчно рано за триногите, смее ли да изпробва радара със скорост над позволената при положение, че предварително знае местоположението на триногата?

Редовно си карам с 20 над ограничението (т.е. ако ме хванат глобата да е минималната:), но честитка все още няма, а V1 всеки път им се присмива на кухите фуражки - шумкари. Даже веднъж Waze ме предупреди, V1 ме предупреди и аз пак не ги видях... и от любопитство се върнах да ги видя къде са - как само в дупка не се бяха закопали или на дървото не се бяха качили с партулката... много кухи лейки, много - тая тринога с лупа да я гледаш не можеш да я намериш, защото се слива с пейзажа, обаче те се крият ли, крият... :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 30.12.2006

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Club BMW » 12 Дек 2018, 16:36

Да не забравиш да се похвалиш, като получиш ел. фиш :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 20.04.2018
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Elenko » 22 Яну 2019, 13:34

Club BMW написа:Да не забравиш да се похвалиш, като получиш ел. фиш :mhihi:


На мен ми връчиха /по-точно на баща ми, защото аз отдавна не живея на постянния адрес/ електронен фиш, с който ми се налага административно наказание - ГЛОБА, в размер на 400/ЧЕТИРИСТОТИН/ лева, за извършено нарушение на чл.21, ал.2 от закона за движение по пътищата /ЗДвП/. Помня случая много добре, зцнаех си, че няма да ми се размине, защото при движение извън населено място, при знак В36, установяващ ограничение на максималната скорост на двжение от 60 км, част, аз преминах с над 100 км/ч„ас. В интерес на истината радар-детекторът ми - SNOOPER ELITE 4 ZERO писна, но многто, ама многжо късно /МПС на контролните органи, беше позициониран на отбивка в дясно на пътя, склед остър завой и просто няма измъкване/.
фактът на нарушението /заснемането / е установе с АТСС TFR1-M, т.е. мобилна система камера, с интегриран радар, за контрол на скоростта на движението, позиционирана в самото МПС..
Естествено, ще обжалвам ЕФ, за какво съм учил. Ще Ви държа в течение и ще споделя, какви са резултатите от образуваното АНД. Иначе, в момента, след последните изменения на НАРЕДБА № 8121з-532 ОТ 12 МАЙ 2015 Г. ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА АВТОМАТИЗИРАНИ ТЕХНИЧЕСКИ СРЕДСТВА И СИСТЕМИ ЗА КОНТРОЛ НА ПРАВИЛАТА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА /това е специалният подзаконов нормативен акт, с който детайлно е регламентирана употребата на АТСС за контрол на движението по пътищата в България /, става все по трудно да се постигне отменително решение на РС или на Административен съд, освен акто не са допуснати някакви съществени процесуални нарушения, в самата процедура по установяване на нарушението и/или по надлежността/годността на доказателствата.
Като цяло, освен новите унгарски триножни камери-радари, КАТ масово си използва, приетите преди близо 11 години мобилни АТСС TFR1-M. Срещу тях има смисъл от радар детектор, но не е сигурно, че ще успеете да прихване навреме сигнала на полицейския радар.

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 20.04.2018
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Elenko » 26 Яну 2019, 22:09

msi200 написа:Мобилните са винаги на Х-банд, стационарните са винаги на К-банд. Казват, че имало и други модели, но аз не съм ги срещал.

Има едни стационарни камери, които излъчват по-слабо, например тази на ОМВ-то на Тракия около Пазарджик. Ако идвате от Пловдив, детекторът я засича в последния момент, защото и идвате отзад. Ако идвате от София я засича от по-далече.



Не е точно така. КАТ използва и мобилните АТСС /тези, позиционирани вътре полицейските ,,Астра"/, работят на честота Ка! Хващал съм ги със старата ,,Кобра" XRS 9945 още в началото на 2010г. Хващал съм на Ка банд и със SNOEEP 4ELLITE ZERO /последният път, къснно я хванах, затова имам и ЕФ/.

[b]Ерго, честотите, на които работят стационарните и мобилни АТСС, използвани от контролните органи на КАТ МВР в Република Българияq към днешна дата, са следните:
Х /мобилни АТСС/,
Ка /мобилни АТСС, каквато е TFR1 -M/
,
К /стационарни АТСС/ и
L /лазерът на новите унгарски камери на тринога ARH CAH S1/
[/b]

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 20.04.2018
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Elenko » 27 Яну 2019, 1:48

mitakam82 написа:
F30 написа:...Колега, какво разбираш под „дупки“? :) И маркирането им на принципа на GPS координатите ли е?....

... при V1 лазерните честоти ...


Маркираш с натискане на екрана позиция и се запеметява с GPS координати. Все едно POI (Point of Interest ) както при всяка навигационна система, но тук става много лесно. След това при приближаване ти дава гласово предупреждение "Pothole ahead". И най-готиното е, че това на същото устройство, което ти показва засечени радари/лазери и на всичкото отгоре извлича информация от Waze и ти съобщава и нея. Изобщо всичко в едно. Потърси в Google JBV1 app.

От V1 ръководството:

Operating Frequencies:
10.500 – 10.550 GHz (X band)
24.050 – 24.250 GHz (K band)
23.900 - 24.250GHz (Euro mode - K band)
33.4 – 36.0 GHz (Ka band)
13.400 – 13.500 GHz (Ku band)
820-950 nanometers (Laser)

Няма настройки и сегментиране за лазера - само on/off.


Колега, отскоро имам Valentine 1 3872 версия, а това приложение JBV1 , което ти имаш инсталирано може ли да се сложи на моя радар детектор

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 20.04.2018
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Elenko » 27 Яну 2019, 2:19

mopasan написа:
F30 написа:
mitakam82 написа:Бях единствена кола и в трите случаи. Остава обаче отворен въпросът на колко точно метра всъщност триногата калкулира скоростта. При "нормално" превишаване 20-30 км мисля, че има достатъчно време да се намали.

И аз съм на твоето мнение. Но единственият сигурен начин да разберем това е... да кажеш дали си получил честитка или не :) Колега, молбата ми е да пишеш след време пак дали си получил нещо или не.

А също искам да те питам с коя версия на фърмуера на V1 си и от какво разстояние при други условия си засичал триногата (напр. в колона от коли, на магистрала, ден / нощ, отпред / отзад, на завой / на права и т.н.) - или може би независимо от условията винаги пищи V1 от едно и също разстояние?

И да питам всички колеги - някой от вас да е получавал или да е виждал с очите си фиш от тринога? Ако да - за колко време идват от нарушението до получаването?


Aз също съм получавал фиш от тринога без снимка. Април месец са ме снимали, получих го септември. Лошото е че пише толеранс на камерата 3км/ч !!



При издаване на електронен фиш за извършено административно нарушение на ЗДвП, Контролните органи НЯМАТ задължение да прилагат към екземпляра на електронния фиш, предназначен за наказаното лице, снимка от клипа със заснемане на МПС. Такова задължение ВЕЧЕ КАТ няма. Длъжни са да изпратят снимковия материал към административнонаказателната преписка, предназначена за съда /ако ЕФ се обжалва/.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Top Gun Maverick » 16 Фев 2019, 20:22

https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dpopov » 18 Фев 2019, 10:04

Elenko написа:
msi200 написа:Мобилните са винаги на Х-банд, стационарните са винаги на К-банд. Казват, че имало и други модели, но аз не съм ги срещал.

Има едни стационарни камери, които излъчват по-слабо, например тази на ОМВ-то на Тракия около Пазарджик. Ако идвате от Пловдив, детекторът я засича в последния момент, защото и идвате отзад. Ако идвате от София я засича от по-далече.



Не е точно така. КАТ използва и мобилните АТСС /тези, позиционирани вътре полицейските ,,Астра"/, работят на честота Ка! Хващал съм ги със старата ,,Кобра" XRS 9945 още в началото на 2010г. Хващал съм на Ка банд и със SNOEEP 4ELLITE ZERO /последният път, къснно я хванах, затова имам и ЕФ/.

[b]Ерго, честотите, на които работят стационарните и мобилни АТСС, използвани от контролните органи на КАТ МВР в Република Българияq към днешна дата, са следните:
Х /мобилни АТСС/,
Ка /мобилни АТСС, каквато е TFR1 -M/
,
К /стационарни АТСС/ и
L /лазерът на новите унгарски камери на тринога ARH CAH S1/
[/b]


Някой друг срещал ли е Ka радар? Аз от 3 години имам V1 и никога не съм засичал Ка. Мобилните винаги ми светкат на X. Онзи ден на влизане в Пловдив, се бяха скрили зад едни храсти и снимаха в посоката на движение (демек в гръб). Радар-детекторът ги хвана достатъчно рано, за да намаля от 100 на 60 без да скачам на спирачките, но беше X band.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от alekangg » 18 Фев 2019, 13:11

dpopov написа:
Elenko написа:
msi200 написа:Мобилните са винаги на Х-банд, стационарните са винаги на К-банд. Казват, че имало и други модели, но аз не съм ги срещал.

Има едни стационарни камери, които излъчват по-слабо, например тази на ОМВ-то на Тракия около Пазарджик. Ако идвате от Пловдив, детекторът я засича в последния момент, защото и идвате отзад. Ако идвате от София я засича от по-далече.



Не е точно така. КАТ използва и мобилните АТСС /тези, позиционирани вътре полицейските ,,Астра"/, работят на честота Ка! Хващал съм ги със старата ,,Кобра" XRS 9945 още в началото на 2010г. Хващал съм на Ка банд и със SNOEEP 4ELLITE ZERO /последният път, къснно я хванах, затова имам и ЕФ/.

[b]Ерго, честотите, на които работят стационарните и мобилни АТСС, използвани от контролните органи на КАТ МВР в Република Българияq към днешна дата, са следните:
Х /мобилни АТСС/,
Ка /мобилни АТСС, каквато е TFR1 -M/
,
К /стационарни АТСС/ и
L /лазерът на новите унгарски камери на тринога ARH CAH S1/
[/b]


Някой друг срещал ли е Ka радар? Аз от 3 години имам V1 и никога не съм засичал Ка. Мобилните винаги ми светкат на X. Онзи ден на влизане в Пловдив, се бяха скрили зад едни храсти и снимаха в посоката на движение (демек в гръб). Радар-детекторът ги хвана достатъчно рано, за да намаля от 100 на 60 без да скачам на спирачките, но беше X band.


Глупости на търкалета.
Въпросните TFR1-M са на архайчните Х.
https://www.mvr.bg/docs/librariesprovid ... t-library/техническа-спецификацияc5b692bde22d4bf4b51cf29e23184d45.doc?sfvrsn=85c3d472_0

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dpopov » 22 Фев 2019, 9:46

Някой знае ли на каква честота работят тези камери : https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgari ... ite-846755 ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 30.12.2006

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Club BMW » 22 Фев 2019, 15:43

На 33 стр. в темата има инфо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от AGT » 01 Мар 2019, 23:54

Mалко :OT: ... ама не се здържах :mhihi: :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Top Gun Maverick » 02 Мар 2019, 14:27

Абе още мъничко да се бе навел багажника и познай какво щяха да им правят задниците, че и на шофьора. :mhihi:
Иначе е за темата с картинките и вицовете това култовото.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana

Последни теми
Facebook