Избор на радар-детектор
Модератор: Общи модератори
Re: Избор на радар-детектор
Dirty M5 driveR написа:titanium написа:Добре де... Някой с радар със засичане на лазер, дали е минавал покрай лазерния трипод и да е виждал има ли реакция от радара? Идеята ми е, че това копеле трябва да засича в някакъв постоянен режим и да се засича от нашите детектори! Видях я в края на миналия месец и досега карам навсякъде с пуснат радар, но не съм ги засичал повече тия...
Нали това обяснявахме... Трябва да си късметлия лазерния лъч да попадне точно върху "лазерното око" на твоя радар-детектор. При положение, че полицейския лазер се слага и под някакъв ъгъл т.е. лъча не е успореден на автомобила ти шанса да ти писне е 50:50, може би по-малък. И аз чакам да го мерна някъде и да пробвам междудругото. Ето една снимка от русенско някъде.
Много модерни мантинели имате в Русенско
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Избор на радар-детектор
Е че... във фейсбук го бяха постнали за уж русенско. Все тая. Принципът е важен!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Избор на радар-детектор
Днес сутринта в 6 тръгнах за Кулата и до Благоевград имаше ПЕТ! патрулки с радари.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Избор на радар-детектор
Ще трябва да се вземат радари, не става иначе.. По принцип никога не гледам табелите с ограничения и си карам по усмострение според пътя и трафика. Честно казано бавното каране ми се струва опасно /под бавно имам предвид 60-80км/ч/. Лично аз съм по-нащрек при по-висока скорост и не ми се доспива от скука и умора като се влача. В града карам лежерно, който е от В.Търново знае, че сме много толерантни откъм пешеходци, та няма място за изсилване, но на околовръстни пътища си стрига с 80-100, нелепо е да карам с 50 там където има две ленти и няма хора.. Иначе извън града си поддържам 90-110, което за мен е напълно приемлива и безопасна скорост. Пустите камери обаче винаги са на някоя права, с ограничение 60 по неясни причини и не ми се иска да плащам пари за глупости. Където сметна за редно, намалям и много рядко си позволявам да карам бързо, но някои шофьори са много изнервящи.. вчера изкачвах Шипка, една лелка ме накара да вкарам първа на един от завоите.. карам опел сега, който е карал знае, че първа влиза само на спрял или почти спрял автомобил - е как се търпи това? Как да не превишиш скоростта дакато караш зад такъв индивид.... Ще изчакам още малко, тъкмо да си намеря Е39ка и ще се надявам да има отзиви как се справят радарите с новите камери..
Re: Избор на радар-детектор
drifty написа:Ще трябва да се вземат радари, не става иначе.. По принцип никога не гледам табелите с ограничения и си карам по усмострение според пътя и трафика. Честно казано бавното каране ми се струва опасно /под бавно имам предвид 60-80км/ч/. Лично аз съм по-нащрек при по-висока скорост и не ми се доспива от скука и умора като се влача. В града карам лежерно, който е от В.Търново знае, че сме много толерантни откъм пешеходци, та няма място за изсилване, но на околовръстни пътища си стрига с 80-100, нелепо е да карам с 50 там където има две ленти и няма хора.. Иначе извън града си поддържам 90-110, което за мен е напълно приемлива и безопасна скорост. Пустите камери обаче винаги са на някоя права, с ограничение 60 по неясни причини и не ми се иска да плащам пари за глупости. Където сметна за редно, намалям и много рядко си позволявам да карам бързо, но някои шофьори са много изнервящи.. вчера изкачвах Шипка, една лелка ме накара да вкарам първа на един от завоите.. карам опел сега, който е карал знае, че първа влиза само на спрял или почти спрял автомобил - е как се търпи това? Как да не превишиш скоростта дакато караш зад такъв индивид.... Ще изчакам още малко, тъкмо да си намеря Е39ка и ще се надявам да има отзиви как се справят радарите с новите камери..
Офтопик - прави се реглаж на механизма на скоростите и първа влиза като у дома си.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Избор на радар-детектор
Това чудо може да сканира по 3 коли едновременно, та се чудех дали няма да е възможно да бъде засечен от радар детектор, защото все пак лазерните лъчи имат тенденцията да отскачат и така. Събота говорих с тия дето продават бг радар детекторите и ми каза, че в момента нищо не засичало тия новите arh s1, дори и valentine one, но работели по въпроса! Дано се справят! Понеже съм вманиачен в момента по това да намеря начин за засичането на новите изчадия и съм изчел де що има, попаднах на унгарска Фирма радари, които пише, че засичат arh s1... Надявам се да се появи повече информация скоро и да се окажат не чак толкова неоткриваеми
Re: Избор на радар-детектор
Чета тук там за новите arh s1 и ми изниква един въпрос в главата:
Устройството засича скоростта на движещия се автомобил от разстояние 600м, но снима номера от 150 м през деня и 100 м през нощта (това последното е забележително постижение с оглед на мръсотията по пътищата и колегите каращи с невероятни ксенони в рефлектори). Това означава ли, че от момента на засичане до момента на снимане на номера, ако обърна и ще остана ненаказан?
Устройството засича скоростта на движещия се автомобил от разстояние 600м, но снима номера от 150 м през деня и 100 м през нощта (това последното е забележително постижение с оглед на мръсотията по пътищата и колегите каращи с невероятни ксенони в рефлектори). Това означава ли, че от момента на засичане до момента на снимане на номера, ако обърна и ще остана ненаказан?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Избор на радар-детектор
Малка корекция ...
Автоматичното разпознаване на регистрационните номера
Ден до 150 м / 490 фута (с CCD сензор), ден до 250 м / 820 фута (с CMOS сензор) и нощ до 150 m / 490 ft (зависи от околната среда)
Лазер
Измерителен интервал на разстоянието от 25 - 600 м / 80 - 1970 фута (до 1200 м / 3940 фута @ отразяваща цел)
Автоматичното разпознаване на регистрационните номера
Ден до 150 м / 490 фута (с CCD сензор), ден до 250 м / 820 фута (с CMOS сензор) и нощ до 150 m / 490 ft (зависи от околната среда)
Лазер
Измерителен интервал на разстоянието от 25 - 600 м / 80 - 1970 фута (до 1200 м / 3940 фута @ отразяваща цел)
Re: Избор на радар-детектор
efren написа:Чета тук там за новите arh s1 и ми изниква един въпрос в главата:
Устройството засича скоростта на движещия се автомобил от разстояние 600м, но снима номера от 150 м през деня и 100 м през нощта (това последното е забележително постижение с оглед на мръсотията по пътищата и колегите каращи с невероятни ксенони в рефлектори). Това означава ли, че от момента на засичане до момента на снимане на номера, ако обърна и ще остана ненаказан?
Това е така на теория, защото скоростта ще е засечена, камерата запалена, колата ще се види, но няма да разпознае рег.номер ако изчезнеш преди въпросните метри в които камерта разпознава номера ти.. На практика едва ли ще разбереш че вече си засечен, за да направиш това. И не на последно място радарите се слагат в повечето случай на места където ще ги видиш но вече ще си в обсега на снимане. т.е. под около 200 метра.
п.с. достатъчно е да спреш докато отмине временето на клипа заложен в камерата, а той е под минута и после да продължиш.
Re: Избор на радар-детектор
Въпроса беше само теоретичен. Ясно е, че почти винаги виждаш радара късно.
Е това 150 метра в безлунна нощ и със светещи отсреща ксенончета в рефлекторен фар (а той всеки трети е такъв, плюс фарове за мъгла и евентуално афтър маркет дневни) искам да го видя .
Club BMW написа:Малка корекция ...
Автоматичното разпознаване на регистрационните номера
Ден до 150 м / 490 фута (с CCD сензор), ден до 250 м / 820 фута (с CMOS сензор) и нощ до 150 m / 490 ft (зависи от околната среда)
Лазер
Измерителен интервал на разстоянието от 25 - 600 м / 80 - 1970 фута (до 1200 м / 3940 фута @ отразяваща цел)
Е това 150 метра в безлунна нощ и със светещи отсреща ксенончета в рефлекторен фар (а той всеки трети е такъв, плюс фарове за мъгла и евентуално афтър маркет дневни) искам да го видя .
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Избор на радар-детектор
Ако обърнеш, най-много да спечелиш полицейско преследване, според мен
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Re: Избор на радар-детектор
Камерата на кого ще я оставят ?
Камерата има с какво да вижда, да си свети ...
efren написа:
Е това 150 метра в безлунна нощ и със светещи отсреща ксенончета в рефлекторен фар (а той всеки трети е такъв, плюс фарове за мъгла и евентуално афтър маркет дневни) искам да го видя .
Камерата има с какво да вижда, да си свети ...
Re: Избор на радар-детектор
steeN написа:Ако обърнеш, най-много да спечелиш полицейско преследване, според мен
Е нали обещаха да няма патрулка за да е по конспиративно, само някой щял да я пази - той пеша ли ще ме гони? Пък и като се замисля, цял живот не са ме гонили, кво пък - един път може.
Сега сериозно - хрумна и втори въпрос: Някъде прочетох, че лазера се цели в номера на автомобила, това означава ли, че човек може да се възползва от баналната схема с бушона, тоест да си карам зад някой състезател?
Club BMW написа:Камерата на кого ще я оставят ?efren написа:
Е това 150 метра в безлунна нощ и със светещи отсреща ксенончета в рефлекторен фар (а той всеки трети е такъв, плюс фарове за мъгла и евентуално афтър маркет дневни) искам да го видя .
Камерата има с какво да вижда, да си свети ...
Тука вече изглежда по-логично 60/120 метра максимум, според зависи от целта и колко ще блести самата тя, което означава, че на някои цели ще падне доста разстоянието.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани