Избор на радар-детектор
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Избор на радар-детектор
Аз писах как става магията. Лазера е необходим само в първия момент, за да бъде засечена абсолютната скорост на автомобила. Веднъж направено оттам нататък следва тракинг на автомобила на база само кадри от камерата и скоростта се следи динамично като относителна стойност спрямо първоначално определената... до момента, в който евентуално, не застане друга кола пред теб. Оттам нататък процедурата се повтаря. Тоест лазера се пуска на рядко и за кратко. Затова се и ловят трудно. Снимка се записва, когато бива минат прага на ограничението.
От друга страна като гледам на колегата лазера как лесно ги лови се замислям за моя си разработка понеже ми залежава малко хардуер и се чудя какво да го правя Има къде-къде по прецизни оптики от тези на стандартен лидар-детектор и може да се сглоби нещо доста сериозно с доста възможности за настройка
Пп: И фреймрейта е доста по-восок от 30fps. Поне двойно в дневни условия
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
От друга страна като гледам на колегата лазера как лесно ги лови се замислям за моя си разработка понеже ми залежава малко хардуер и се чудя какво да го правя Има къде-къде по прецизни оптики от тези на стандартен лидар-детектор и може да се сглоби нещо доста сериозно с доста възможности за настройка
Пп: И фреймрейта е доста по-восок от 30fps. Поне двойно в дневни условия
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Избор на радар-детектор
Съчинявате си разни теории , особено тези на колегата дон диего ме веселят как прогресират от "не може вервайте ми " до " може ама с жокери " накрая стана подвели са ме .
За тия камери се уточнете какво значи "камерата работи постоянно" . Това че показва картина и работи софтуера за разпознаване на номера не значи че снима . Запис става едва когато радара отчете превишена скорост на вече разпознатия обект иначе е безсмислено . Такива филми с предварително снимане и последващо отчитане не може да има , поне не и в такава камера защото това не се прави така щото е безсмислено - радара мери от 5 до 25 пъти в секунда скороста . Няма некаква нужда да мери въздуха на 300 метра където лесно се засича . Силата им на тия камери е около 100 метра където ъгъла на насоченост не позволява ранна детекция . Способноста и да разпознае номер е 250 метра денем и 150 нощем . Лазера ходи до 1 км и повече но такава снимка софтуера за разпознаване на номера не може да извади . При движение със 100 км в час обекта изминава 100 метра за 3 секунди , прекалено малко време след 200 метровата граница да стигнете до 100 метра от камерата и да реагирате . Силата на тая камера е автоматичния и режим и големия брой обекти които може едновременно да засече разпознае и снима . Не е в далекобойния лазер или в друго . Не забравяйте че тия камери минават метрология и там хората не са балъци да не знаят как се мери скорост , и такъв метод с първо снимам после меря няма и не съществува .
Дори и това да го оставим настрана , разберете че няма такова нещо измислено от човек дето друг да не може да му хване цаката , да му разбие защитата или да му противодейства или копира . Въпрос на време и желание , дори не на пари щото има много ги правят тия неща за да си тестват способностите или просто щото го могат . И в момента има техника която се справя с тия камери но е скъпа за съжаление .
За тия камери се уточнете какво значи "камерата работи постоянно" . Това че показва картина и работи софтуера за разпознаване на номера не значи че снима . Запис става едва когато радара отчете превишена скорост на вече разпознатия обект иначе е безсмислено . Такива филми с предварително снимане и последващо отчитане не може да има , поне не и в такава камера защото това не се прави така щото е безсмислено - радара мери от 5 до 25 пъти в секунда скороста . Няма некаква нужда да мери въздуха на 300 метра където лесно се засича . Силата им на тия камери е около 100 метра където ъгъла на насоченост не позволява ранна детекция . Способноста и да разпознае номер е 250 метра денем и 150 нощем . Лазера ходи до 1 км и повече но такава снимка софтуера за разпознаване на номера не може да извади . При движение със 100 км в час обекта изминава 100 метра за 3 секунди , прекалено малко време след 200 метровата граница да стигнете до 100 метра от камерата и да реагирате . Силата на тая камера е автоматичния и режим и големия брой обекти които може едновременно да засече разпознае и снима . Не е в далекобойния лазер или в друго . Не забравяйте че тия камери минават метрология и там хората не са балъци да не знаят как се мери скорост , и такъв метод с първо снимам после меря няма и не съществува .
Дори и това да го оставим настрана , разберете че няма такова нещо измислено от човек дето друг да не може да му хване цаката , да му разбие защитата или да му противодейства или копира . Въпрос на време и желание , дори не на пари щото има много ги правят тия неща за да си тестват способностите или просто щото го могат . И в момента има техника която се справя с тия камери но е скъпа за съжаление .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Избор на радар-детектор
Тоест системата първо разпознава автомобила, после отчита скорост и снима, ако е превишена, тоест радарът не ти мери скоростта, преди да те разпознае системата?
Или радарът и системата за разпознаване на номера работят едновременно, демек засичат ти скоростта преди да си влязъл в обсега за снимка, и влезеш ли в обсега на системата за разпознаване и си все още с превишена скорост - получаваш честитка.
Иначе няма логика да те засичат от 600 метра и като минеш просто да те снимат, не знам каква е тая теория
Или радарът и системата за разпознаване на номера работят едновременно, демек засичат ти скоростта преди да си влязъл в обсега за снимка, и влезеш ли в обсега на системата за разпознаване и си все още с превишена скорост - получаваш честитка.
Иначе няма логика да те засичат от 600 метра и като минеш просто да те снимат, не знам каква е тая теория
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Избор на радар-детектор
Преди седмица на няколко места засичам до триногата де се гъзурчи и по една цивилка . Ушаците са в патрулката , това означава само едно - имат некви проблеми ушевите да ги настройват и сега ще им пуснат една депеша с тертип настройки та всички да им се удава пускането и спирането на тая пущина. Универсални настройки та всички да им се удава без значение сезона и висшето образование Което ще е вероятно далеч от максимума дай боже !
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Избор на радар-детектор
Jordana написа:...Такива филми с предварително снимане и последващо отчитане не може да има , поне не и в такава камера защото това не се прави така щото е безсмислено
Jordana написа:...радара мери от 5 до 25 пъти в секунда скороста .
Jordana написа:...и такъв метод с първо снимам после меря няма и не съществува ...
'Начи, точно п'а за камери и алгоритми за машинно зрение, и как възприемат околната среда, ше те помоля да не ме ориентираш кое как, Джордане Пак се изказваш неподготвен и си мелиш на едро без хал хабер да разбираш какво стои отзад, камо ли бъкел да си се занимавал
Колега от бившия ми екип, с който работих 7 години по ембедед камери от няколко години работи в Leica, които са подизпълнители за оптиката и фронтенда на подобни камери. Методът на измерване на скоростта на най-модерните камери на пазара в момента (проектирани преди около 3 години, когато той се присъедини към екипа им) е именно този, който описах с цел рядко активиране на лазера. Как ти звучи 20Mpix@200fps, двойни сензори по BSI технология, с тия буркани оптика отпред правят spatio-temporal gradient анализ, та пушек се вдига и още как! Да, до 100-200метра - одма! Освен това няма по-добра комбинация от лазер и камера за фюжън (кооперация) на данни за по прецизна работа на алгоритъма. И да - алгоритъма може да има коренно различно поведение при тъмно/светло, една кола/много коли, текущо настроен обхват на действие и т.н. Пак да кажа - при хубав слънчев ден, ако няма мараня (има blur detection и алгоритъма се пренастройва) лидарa работи именно така, както съм описал. Оттам нататък поведението и прецизността при лоши условия му може да варира. Не знам що ли се пъна за пореден път пред един дървен философ със закостеняло соц. мислене имащ се форумното гуро по всичкология Технологиите се развиват, драги!
Само един въпрос ше ти отперя да видиш колко не си прав... Би ли обяснил как точно се определя скоростта на 6 (шест) автомобила (щото май така ги рекламираха уж) каращи един до друг едновременно (един типичен американски highway), без да има тракинг от страна на камера модула? И коя от измерените скорости на автомобил с кой точно номер е? Помисли хубаво! Ама искам детайлно да ми го обясниш!
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Избор на радар-детектор
Няма да впечатлиш никой със сложни термини които явно целят да покажат колко си начетен а ние колко прости . Обясни ни на нас простите как работи именно тази S1 камера а не изобщо по принцип някъде някоя . Ако не можеш просто пропусни . Три пъти стана качвам PDF файла със техническите данни на тази камера S1 унгарско производство която се ползва тука , който се интересува да си го намери назад в темата . То е ясно че дискусия няма как да стане след като се почне с обясненията как не може да стане . Темата е с насоченост как може да стане , отчитайте го това все пак .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Избор на радар-детектор
'Начи ето го просто обяснено. Нямаш си на идея една машина, колко много може да вижда и мери сравнено с човек, ако е програмирана както трябва:
Дали съм начетен, ук/неук други хора го казват дето ми дават заплата и са ми дали некоя друга тапия, та няма връзка това с темата. Просто казвам каквото знам от кухнята, пък който вденАл-вденАл
Обясних как работи. Стандартен доплеров ефект и последваща девиация поради това на модулиращата честота (съизмерима дължина на вълната с разстоянието изминато от автомобила за 1-ца време). Това не е интересно. Интересното е, че когато се излъчи импулсната поредица от лазера се връщат няколко отразени сигнала от всеки от движещите се обекти. С различна честота от излъчената, разбира се. Въпросът е кой сигнал на кого е..? Тук влиза в сила (ще се опитам да го преведа сега, айде ) "пространствено-времевия анализ на градиента на изменение на картинката", който определя кой накъде се движи и колко бързо. Още едно-две измервания от лазера и десетина кадъра (10@200fps = 50милисекунди) и е ясно кой точно с каква скорост се е движел. Един със 100, друг с 200, трети с 300. Нищо че са били един до друг. Лазера НЯМА механика, която да го насочва към конкретен автомобил и да ги мери един по един. А и да има - не е прецизно и е бавно!
Хубавото е, че тая импулсна поредица се лови и идентифицира лесно с добра оптика ниско около бронята. Поне така си мисля. На мястото на единия халоген да речем
Дали съм начетен, ук/неук други хора го казват дето ми дават заплата и са ми дали некоя друга тапия, та няма връзка това с темата. Просто казвам каквото знам от кухнята, пък който вденАл-вденАл
Обясних как работи. Стандартен доплеров ефект и последваща девиация поради това на модулиращата честота (съизмерима дължина на вълната с разстоянието изминато от автомобила за 1-ца време). Това не е интересно. Интересното е, че когато се излъчи импулсната поредица от лазера се връщат няколко отразени сигнала от всеки от движещите се обекти. С различна честота от излъчената, разбира се. Въпросът е кой сигнал на кого е..? Тук влиза в сила (ще се опитам да го преведа сега, айде ) "пространствено-времевия анализ на градиента на изменение на картинката", който определя кой накъде се движи и колко бързо. Още едно-две измервания от лазера и десетина кадъра (10@200fps = 50милисекунди) и е ясно кой точно с каква скорост се е движел. Един със 100, друг с 200, трети с 300. Нищо че са били един до друг. Лазера НЯМА механика, която да го насочва към конкретен автомобил и да ги мери един по един. А и да има - не е прецизно и е бавно!
Хубавото е, че тая импулсна поредица се лови и идентифицира лесно с добра оптика ниско около бронята. Поне така си мисля. На мястото на единия халоген да речем
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Избор на радар-детектор
Ето ти конкретния документ за камерата . Също е от кухнята , дано само не пускат дезинформация да ни объркат .
И конкретната технология в нашия случай
https://www.youtube.com/watch?v=4DddnsodYMo
И конкретната технология в нашия случай
https://www.youtube.com/watch?v=4DddnsodYMo
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Jordana на 19 Апр 2018, 21:32, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Избор на радар-детектор
Чакай нагледно да му го покажа. Въпреки, че се съмнявам, че ще помогне
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Избор на радар-детектор
Jordana написа:Ето ти конкретния документ за камерата . Също е от кухнята , дано само не пускат дезинформация да ни объркат .
И конкретната технология в нашия случай
https://www.youtube.com/watch?v=4DddnsodYMo
То това е телефон с камера и лидар, бре И IR подсветка Колко десетки хиляди евро струваше? Тия са от старите, разбрахме се
steeN написа:
Чакай нагледно да му го покажа. Въпреки, че се съмнявам, че ще помогне
Да, верно ето - без лидар дори
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Избор на радар-детектор
Поразрових се малко и установих, че скоростта не се засича на 600м или на 6км, а когато колата е в обхвата на камерата за снимане на номера (т.е. на 100-150м). Ето, който иска да чете:
After this, license plate recognition is used to determine the vehicle speed at the position of the license plate.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf ... ecjc.20274
These images are processed and the license plate data is captured into the database in real-time. At the same time a calculation is made to determine the average speed of the vehicle.
http://www.i-cube.co.za/ASD/Proposal%20 ... 0Short.pdf
И в тази връзка се зачудих едно нещо - дали лазерът все пак НЕ е постоянно облъчващ трафика, а излъчва само когато кола мине покрай него, за да му засече скоростта?
After this, license plate recognition is used to determine the vehicle speed at the position of the license plate.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf ... ecjc.20274
These images are processed and the license plate data is captured into the database in real-time. At the same time a calculation is made to determine the average speed of the vehicle.
http://www.i-cube.co.za/ASD/Proposal%20 ... 0Short.pdf
И в тази връзка се зачудих едно нещо - дали лазерът все пак НЕ е постоянно облъчващ трафика, а излъчва само когато кола мине покрай него, за да му засече скоростта?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Избор на радар-детектор
Именно
Аз като говоря не приказвам
Има един тънък момент обаче, че точното определяне на началната скорост на фронтално движещ се номер право към камерата е леко неточно и доста трудно. Затова се ползва лидара поне в началото да измери абсолютната й стойност, а и при последващи моменти на ресинхронизация при влошени условия на заснемане.
Ако посоката на снимане на камерата е под ъгъл спрямо посоката на движение е по-лесно, тъй като обекта не само се скалира нагоре като размер ("пораства"), ами и извършва транслация на себе си по оста си на движение. Така на помощ влизат на помощ размерите на статични обекти от околната среда, които спомагат за определяне на абсолютна стойност на скорост и други величини
В клипчето на steeN се вижда всичко това всъщност
По средата Както казах, взависимост от условията на заснемане, лазерът се включва, за да "помага" на камерата според заложения алгоритъм. При лоши пътни условия може и да облъчва практически постоянно. Но винаги тенденцията при най-модерните камери е била да се намали работата с лазера доколкото това е възможно.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Аз като говоря не приказвам
Има един тънък момент обаче, че точното определяне на началната скорост на фронтално движещ се номер право към камерата е леко неточно и доста трудно. Затова се ползва лидара поне в началото да измери абсолютната й стойност, а и при последващи моменти на ресинхронизация при влошени условия на заснемане.
Ако посоката на снимане на камерата е под ъгъл спрямо посоката на движение е по-лесно, тъй като обекта не само се скалира нагоре като размер ("пораства"), ами и извършва транслация на себе си по оста си на движение. Така на помощ влизат на помощ размерите на статични обекти от околната среда, които спомагат за определяне на абсолютна стойност на скорост и други величини
В клипчето на steeN се вижда всичко това всъщност
F30 написа:И в тази връзка се зачудих едно нещо - дали лазерът все пак НЕ е постоянно облъчващ трафика, а излъчва само когато кола мине покрай него, за да му засече скоростта?
По средата Както казах, взависимост от условията на заснемане, лазерът се включва, за да "помага" на камерата според заложения алгоритъм. При лоши пътни условия може и да облъчва практически постоянно. Но винаги тенденцията при най-модерните камери е била да се намали работата с лазера доколкото това е възможно.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Избор на радар-детектор
Т.е. радвайте се, че има лазер, щото скоро камерите ще напреднат толкова, че лазера няма да им е нужен и тогава вече няма спасение.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Избор на радар-детектор
Доста вярно
Машинното зрение става все по-прецизно с всеки изминал ден. По-лошото е, че вижда, измерва и възприема прости обекти по-бързо от човек вече...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Машинното зрение става все по-прецизно с всеки изминал ден. По-лошото е, че вижда, измерва и възприема прости обекти по-бързо от човек вече...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Избор на радар-детектор
Не може ли някой да жертва нещо фар, броня и да отнесе някоя тринога по "невнимание"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани