Избор на радар-детектор

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от efren » 16 Мар 2018, 21:59

drifty написа:
efren написа:
drifty написа:Някой няма ли впечатления с радар дали ги засича тия новите животни.. ? Тъкмо взех 39-ката, то 100км/ч се усещат като 45 на другата ми кола, въобще няма да се усетя как ще мина през някоя хранилка със превишена скорост.. А и е нелепо наистина през 1-2км да намалям - отиде икономичта, отиде удоволствието от пътуването, изнервяш се, после що стават катастрофи - не е от висока скорост..


Друго си е да си жулиш със 120 в населените места и на извънградските кръстовища :mhihi: . От една страна полицаите чакат на "хранилки", от другата страна са хора на които просто не им се намалява по никакъв повод.


Ми не, 120 подминавам рядко дори и извън града.. В населени места по главния път си намалям, ама на малоумни места с по две ленти и ограничение 50, извинявай, ама за къв чеп да намалям. По-опасен ли съм от пияните шофьори, изпреварващите без видимост в завои, отнемащите предимства или просто си решил да се заяждаш?


Как все грамотни се събрахте. Тя половин София е с 2 ленти. Това което си дал за пример е "хранилка", и ако само там караш с 80 е друго. Но се съмнявам, че под 80 на двулентов път рядко падаш. Пиша хранилка с идеята, че ограниченията трябва да са непосредствено преди отбивката.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от efren » 16 Мар 2018, 22:35

https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 0878dc1f34

Между другото можеш да видиш мнението ми за въпросното място на този линк, написано е отдавна. Там винаги карам над ограничението в посока Варна, но винаги, но почти никога не вдигам 80, като с 80 гледам да държа лява лента. Надолу винаги намалявам на 60. Колкото до мнението ти, че аварийните спирания стават лесно - целия път от камерата на Шереметя до пътния възел включително е осеян с надгробни плочи (а не са вдигнати за всички). На един мой познат му остана далака на тази отсечка, така, че това колко лесно става аварийното спиране не му се доверявай много.
П.С. И да помниш, че за разлика от отбивката за Търново Хилс на ез. Св. Гора няма как да ускори този който се включва в движението и остава леко невидим.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от drifty » 16 Мар 2018, 23:35

Явно в горният пост не съм се израстил напълно ясно - взимам си бележка.

Прочетох ти мнението в другата тема и съм съгласен стеб. За скоростта - обикновено минавам, както написах по-горе - с 60-70км/ч, като километража на астрата лъже с около 8км/ч, тоест реално повечето пъти минавам с малко над 60км/ч - мисля че имам достатъчно време да спра ако се наложи. Отбивката за затвора е отбивката, на която излизам за работа, така че там минавам по-рядко, но съм съгласен - излизал съм от нея посока Шереметя и имам едно наум когато съм на главния път.

За аварийното спиране имах предвид, когато се движиш в посока към Шереметя, тоест нагоре. За надолу, разбира се, че го няма момента със бързото спиране.

Щом си запознат с района, знаеш, че тук няма много двулентови пътища /в града/. Единствените места, на които съм карал по-бързо за пътния възел и булевард България след Петрол в посока Метро - отново отсечки с малко движение на хора и по-лек трафик. В непознати градове, особено в София, се чудя как всички си пердашат с 90-100 по дву- и трилентовите пътища а аз си карам с 60 и всички минават покрай мен, все едно съм спрял.. Та относно съмненията ти - не, обикновено на двулентов път в град карам с 60-65км/ч, извън града 90-110, в зависимост от пътя.


bum_bum написа:
drifty написа:Хайде мини тук да те видя как ще караш с 50 - двулентов път, няма жилищни сгради поне на 1км от мястото, има мантинела между двете платна, доста прилично изкачване е и аварийно спиране става за отрицателно време.


Не, че нещо ама точно на мястото което си дал на 100-тина метра има пресечка. Първия, който не спре там си го отнесъл.

Връщаш малко назад и хоп- човечЕ. :dunno:

Изображение

drifty написа:Табелите са от едно време, технологиите са много по-напред


Знам, че се кефиш на новата кола, но технологията на е39-тката е кажи-речи от времето на табелите.


Отбивката на около 100 метра е вход и редовно има патрулка с камера. По-нагоре има по-неприятна отбивка - но затова не карам със 120, а с 60-70, но на практика пак съм с превишена скорост.

За новата кола - да, радвам и се, но не като я настъпвам, а като карам лежерно - затова си взех Е39, а не Е46 или Е36, доставя ми много по-голям кеф да карам с 50 и да слушам мотора и се радвам на комфорта в колата, от колкото да се гоня с разни пишлемета по пътя, отдавна ми мина желанието за това. :)
Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от efren » 16 Мар 2018, 23:48

Не всички в софето карат така, но има доста каращи бързо. Донякъде всички се пазят повече и са по-внимателни. Донякъде не съвсем. И там има ПТП-та, но просто при нас в провинцията нито пешеходците, нито шофьорите са толкова очакващи високата скорост.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от drifty » 17 Мар 2018, 0:25

Аз лично се чувствам доста по-напрегнат, карайки сега, от колкото преди 4-5 години. Тогава, излизайки да карам, трябваше просто да гледам пътя и да следя пътнат обстановка, като карайки с разумна скорост, рядко съм имал напечени ситуации и още по-рядко съм създавал такива.. А сега какво - гледам около пътя, дали няма някоя камера, дето да ме хвана, че карам с 15км/ч над ограничението, та да ми вземат 100лв за едното нищо.. Последната ми и единствена снимка за 5 години и половина е с 88км/ч на ограничение 60 и то извън града. Та сега, вместо да си гледам пътя и огледалата, гледам да не изтърва някой пътен знак за скорост, а такива има през 150 метра, гледам си постоянно километража и се оглеждам на 4 да не ме щракне някоя камерка на КАТ. Постоянно намалям и ускорявам - с няколко думи - отива ми икономията от извънградско на вятъра /пък нали и за екология се заговори/, не мога да се насладя на пътя и слизайки от колата, вместо отпочинал, съм по-напрегнат. А преди с такъв кеф си карах, а не съм променил почти по никакъв начин шофирането си и скоростта, с която карам. Та затова се ядосвам, колега, щото карам разумно, но заради пустия Ганьо, го ям и аз и много други като мен.

И все пак, за мен проблемът не е карането с превишена скорост, а карането с неразумно превишена скорост. Става дума за извън града - в града е ясно, че трябва да се кара много по-бавно. А и доста по-сериозни проблеми ми се струва, че има:
1. Раздаването на книжки на сульо и пульо като топъл хляб. Последните години, всичко живо се качи на кола - как да не стават катастрофи.
2. Неразумни маневри - в последно време, в напечени ситуации попадам, докато си карам с 40-50км/ч в града и около 90 извън града - миналата седмица докато 4 коли се спускахме от с. Арбанаси към В. Търново /към Асенова махала/, един примат с голф 3 реши да ни изпревари и 4мата. По-лошото е, че друга кола се изкачваше и не знам тоя кретен как реши, че ще се справи и с 4те коли, след като има насрещен трафик - ето това убива и заради такива кретени говорим за солени глоби, затвор и т.н.
3. Автопарка - според мен няма нищо лошо в това, че караме стари коли. Лошото е, че не се поддържат и няма контрол над състоянието на автомобилите.
Прост пример - астрата ми е 92ри набор, 60кончета. Както казах и в предните постове - позволявам си да надвишавам леко ограниченията, за сметка на това съм вкарал стойността на колата 2 пъти, за да вкарам най-големите възможни спирачки за модела, които се слагат на 150к.с моторите, като съм ревизирал и спирачните апарати /на стенда на прегледа ми даде 0% отклонение на ляв и десен преден апарат/, и карам с 4 нови гуми, та мога да се обзаложа, че с тия 10-15км/ч, с които примерно карам над ограничението, ще спра по-бързо от почти всеки автомобил от този модел и същия двигател. И все пак не си позволявам да правя подобни маневри, като тоя с голфа.
4. Ниската информираност на шофьорите относно това как се държи един автомобил на пътя - какви недостатъци имат колите с предно/задно предаване, как да се процедира при поднасяне съответно при кола с предно и кола със задно предаване, как се отразява изкачването и спускането на ускорението и спирането на един автомобил, как да спускаш баири в сняг/лед - все такива елементарни неща, които много шофьори не знаят и си казват, че не знаят.

Със сигурност пропускам нещо, но в общи линии това е моята простичка логика - гледам да карам с нови гуми, изправни спирачки и въпреки, че не спазвам ограниченията, ги надвишавам разумно и само там, където пътят го позволява.

Извинявам се, ако съм бил груб към теб, колега! Лека вечер от мен :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Dirty M5 driveR » 17 Мар 2018, 6:52

Аз пък ще ви кажа, че в тоя живот в изключително много ситуации важи максимата "Не е важно какво правиш, а как го правиш". Местата за залагане на мобилни камери не ги измислят ченгетата. Просто им е казано, че трябва да застанат днес на най-голямата хранилка в града и изпълняват. Не си мислете, че и според тях не е малоумно, но това е системата... Мен ми се е случвало да плъзвай завой на сняг пред очите на патрул с 2ма полицаи, да изпреварвам от дясно едва едва кретаща кола (естествено в лява лента) на двулентов булевард непосредствено след като сме изпреварили патрул и реакция няма. Хората почват да осъзнават кое е тъпотия и кое не и предпочитат да не се заяждат, освен ако не си го търсиш. Ограничението на скоростта е само един от параметрите за безопасно движение. И много ме радват разни хорица с разпадащи се коли или гуми за боклука или възрастни индивиди без никакви рефлекси как повтарят "Ама аз карам леко и само в града". :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 30.12.2006

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Club BMW » 17 Мар 2018, 14:13

alekangg написа:

Педалчетата не са писали на каква честота е у нас! Само е писана работната, но тя е огромна, това е цялата К зона.
Работна честота: 24.000 – 24.250 GHz;
Би трябвало да има определена честота, както при другите, но не са я писали.


Производителя го е посочил така в спецификацията и те са го написали, но в сайта пише, че "радарите работят в честотната лента ISM 24.125 GHz с честотна лента от макс. 250MHz".

Радара май ще се поставя на тавана ...

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от drifty » 17 Мар 2018, 14:56

Преди няколко дни видях патрулка с радар/камера на тавана - не знам дали не снимат и в движение..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 17.02.2016

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от F30 » 29 Мар 2018, 7:58

Колеги, няма ли някой, минал покрай новите лазерни камери с радар детектор, за да каже дали е сработило предупреждението?

Иначе по темата: лазерният лъч има обхват да речем 1 км, а видеокамерата, която разчита номера да речем 100 м. Ако първо засечеш камерата ще имаш достатъчно време да намалиш скоростта, така че като влезеш в обхвата на записващата номерата на колите камера да си с разрешена скорост. Иначе лозунгът, че от лазер спасение нямало важи за LIDAR пистолетите, с които американските полицаи РЪЧНО засичат КОНКРЕТЕН нарушител (т.нар. „стреляне“). В първия случай си има постоянно излъчване на лазерен сигнал и се следи целия поток коли, а във втория се набелязва една конкретна кола и тогава мърдане наистина няма.

Ето и един и то евтин модел радар детектор (Kiyo E-265), който доказано засича прехвалените нови лазерни камери ARH S1:
https://www.youtube.com/watch?v=wCp8KgJ ... e=youtu.be

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от andy » 29 Мар 2018, 9:38

Тази камера не е като обсъжданите, видно от клипа.
По принцип дори да успее даден детектор да я засече вече е късно, скоростта е отчетена, а после като се влезе в обхвата на камерата само се прави клип (ако искате и с 20км/ч минете) за да се отчете номера.
Няколко познати ми споделиха че не се обаджат детекторите на триногите. Всичките са с различни модели, като на единия дори е изнесен детектора около номера.

drifty написа:Преди няколко дни видях патрулка с радар/камера на тавана - не знам дали не снимат и в движение..

Снимат както от място, така и в движение и в двете посоки, но се засичат без проблем - тествано.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от stocky » 29 Мар 2018, 9:50

Тези на покрива на коя честота се хващат?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Rainbow » 29 Мар 2018, 10:03

А примерно ESCORT PASSPORT QI45 или топ модела им дали няма да върши работа за всичко? Въпреки, че с неговата цена трябва да си голям джигит и да работи много добре, че да има смисъл и да се "избие" :mhihi:

https://www.beltronics.eu/escort-max-ci-intl
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Knoxville_ » 29 Мар 2018, 10:11

Или просто да се кара в (малоумното) ограничение, но това почти никой не си го помисля :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от andy » 29 Мар 2018, 10:15

Rainbow написа:А примерно ESCORT PASSPORT QI45 или топ модела им дали няма да върши работа за всичко? Въпреки, че с неговата цена трябва да си голям джигит и да работи много добре, че да има смисъл и да се "избие" :mhihi:

https://www.beltronics.eu/escort-max-ci-intl


Аз ли не обеснявам правилно или...Ако искате си вземете космически радар детектор, полза няма да има.
Лъча на лазера няма разсейки и е насочен в дадена точка около номера, на определно разстояние, не по-голямо от 600м.
Дори детектора да изпищи ВЕЧЕ сте ЗАСЕЧЕНИ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 17.02.2016

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от F30 » 29 Мар 2018, 10:22

stocky написа:Тези на покрива на коя честота се хващат?

И само на покривите на новите Киа ли са, някъде другаде има ли ги?
Записващи ли са като тези в старите Опел-и или е само радар без камера, т.е. спират и пишат на място?

andy написа:По принцип дори да успее даден детектор да я засече вече е късно, скоростта е отчетена, а после като се влезе в обхвата на камерата само се прави клип (ако искате и с 20км/ч минете) за да се отчете номера.

Колега, при обхват на лазерната камера да речем 1 км - на магистралата в този участък от 1 км ще има да речем 100 коли. Да не искаш да кажеш, че в продължение на 1 км лазерната камера ще следи ИНДИВИДУАЛНО всяка от тези 100 коли И ЕДНОВРЕМЕННО ВСИЧКИТЕ докато минат наблизо, за да им запише номера? Това и Чък Норис няма да може да го направи :)

Въпросът е обаче някой на практика да каже как стоят нещата.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook