Паркиране на тротоара
Модератор: Общи модератори
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Паркиране на тротоара
Така и така стана тема за паркирането, та одобрявате ли новата идея на СОС - служебен абонамент нощно време?
Последна промяна Don_Diego на 29 Юли 2018, 14:10, променена общо 1 път
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Паркиране на тротоара
Козяк превъртя играта
Аз не разбрах каква му е идеята на този нощен абонамент и какво ще представлява като цяло.
Аз не разбрах каква му е идеята на този нощен абонамент и какво ще представлява като цяло.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Паркиране на тротоара
bum_bum написа:...
Добре бе човек, кой те накара на сила да отидеш там? Не знаеше ли, че не може да се пазарува или не е удобно.
Не е като да си бил в безизходица. Какъв е смисъла като аз веднага мога да ти посоча още 3 други места където не е така.
Дори до село като Бистрица има транспорт. В един момент трябва да се поеме някаква отговорност, не мислиш ли?
Казваш, че имаш паркинг за колата щото го плащаш, какво му е изненадващото.
В София, а и не само, колкото по-евтин е квартал е толкова по-лесно паркирането...
така, че не е точно "бедните" да са засегнати от това нещо. Караш или не няма
значение. Тази кола може и 1 км на година да се кара, но като я имаш заема място където седи
паркирана. В случая това е огромен лукс да можеш да си позволиш да държиш кола, която
караш 1500 км на година. Точно в контекста на устойчиво развитие, такива хора
трябва да ползват таксита или коли под наем...
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Паркиране на тротоара
Knoxville_ написа:Аз не разбрах каква му е идеята на този нощен абонамент и какво ще представлява като цяло.
Идеята му е да пресече порочната практика заведения да барикадират десетки паркоместа. Ако искат - плащат и ги ползват, също ще са ограничени и като брой.
Аз лично десетки пъти съм се разправял с разни охранители дето ме пъдят ако не съм за тяхното заведение и одобрявам мярката
Re: Паркиране на тротоара
Don_Diego написа:Knoxville_ написа:Аз не разбрах каква му е идеята на този нощен абонамент и какво ще представлява като цяло.
Идеята му е да пресече порочната практика заведения да барикадират десетки паркоместа. Ако искат - плащат и ги ползват, също ще са ограничени и като брой.
Аз лично десетки пъти съм се разправял с разни охранители дето ме пъдят ако не съм за тяхното заведение и одобрявам мярката
Малко офтопик, но случайно да караше днес по Тракия около 1 по обяд с w12 дълга база?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Паркиране на тротоара
Don_Diego написа::OT: Не съм бил аз, нито е пътувала нашата W12 днес
Значи дано тоя днес да е бързал за нещо основателно, че караше адски селяндурски. След като му направих път(ускорих до 190,защото нямаше къде да отбия вдясно) ми вдигна палец при изравняването. Някак ми изскочи в съзнанието, че може да си ти, въпреки че от мненията ти не съм останал с впечатлението, че караш така
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Паркиране на тротоара
steeN написа:Добре бе човек, кой те накара на сила да отидеш там? Не знаеше ли, че не може да се пазарува или не е удобно.
Не е като да си бил в безизходица. ...
Посочи де..
Утре дай боже да имаш и ти две деца и ще чакам да дойдеш да ми кажеш дали колата е лукс, независимо дали минаваш с нея 1500 или 150км.
Градския транспорт и аз го ползвам чат-пат. Ако искаш може да ти организирам един тур, особено па в тия по-горещите дни и след това само ще искам да си сложиш ръка на сърцето и да кажеш, че е "европейски".
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Паркиране на тротоара
Всеки един подобен в Изток или Дианабад примерно. Имаш магазин на 5 мин пеша, имаш метро, имаш парк, близо си до околовръстното... и цените не са много по-различни.
Вярно е, че до преди няколко години почти ги нямаше, за това не споря.
Аз достатъчно съм се возил в автобуси, повече от колкото е трябвало дори... особено метрото ни е страхотно...
Това дали имам деца или не, не променя факта, че колата е лукс, ако я караш по 1500 км на година.
Тва са 1000 лева на година ако позлваш таксита. Ти толкова даваш само да седи на паркинга... без поддръжка, без нищо.
Което си е личен избор, аз не съм против автомобилите, стига човек да може да плати истинската цена.
Обществените паркинги са изключително скъпи за любимото "общество". Това е възможно най-безсмислената площ, която може да се построи с обществени пари (сравнено с паркове, спортни неща и т.н.)
Не случайно всички автомобилни компании са хлъцнали, защото това което идва е драстично намаляне на продажбите на лични автомобили.
При нас ще е по-късно, но и при нас ще стане.
Вярно е, че до преди няколко години почти ги нямаше, за това не споря.
Аз достатъчно съм се возил в автобуси, повече от колкото е трябвало дори... особено метрото ни е страхотно...
Това дали имам деца или не, не променя факта, че колата е лукс, ако я караш по 1500 км на година.
Тва са 1000 лева на година ако позлваш таксита. Ти толкова даваш само да седи на паркинга... без поддръжка, без нищо.
Което си е личен избор, аз не съм против автомобилите, стига човек да може да плати истинската цена.
Обществените паркинги са изключително скъпи за любимото "общество". Това е възможно най-безсмислената площ, която може да се построи с обществени пари (сравнено с паркове, спортни неща и т.н.)
Не случайно всички автомобилни компании са хлъцнали, защото това което идва е драстично намаляне на продажбите на лични автомобили.
При нас ще е по-късно, но и при нас ще стане.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Re: Паркиране на тротоара
steeN написа:Обществените паркинги са изключително скъпи за любимото "общество". Това е възможно най-безсмислената площ, която може да се построи с обществени пари (сравнено с паркове, спортни неща и т.н.)
Не случайно всички автомобилни компании са хлъцнали, защото това което идва е драстично намаляне на продажбите на лични автомобили.
При нас ще е по-късно, но и при нас ще стане.
Въпрос на личен избор е, дали и колко коли ще имаш. Общината няма никакво задължение, да се съобрази с това и съответно да ти построи (осигури) паркоместа. Когато купуваш едно жилище, ти си наясно какво е положението на улицата. Защо се носи такъв плач? В цял Свят глаголът "искам" е свързан с глаголът "плащам". София е проектирана и строена преди 45 години в крайните си части и след Освобождението в по-централните днес части. Кой си е представял, че сега ще има по две коли на апартамент? Практически май не останаха общински места, на които може да се строи. Всичко е частно и презастроено.
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Паркиране на тротоара
Някой е хакнал профила на пауъра, много капиталстически изказвания за него...админите да направят нещо по въпроса
По темата, съгласен съм абсолютно, че правото на паркомясто не е изконно или конституционно както си мислят повечето хора. Като искаш да караш кола си купуваш гараж.
По темата, съгласен съм абсолютно, че правото на паркомясто не е изконно или конституционно както си мислят повечето хора. Като искаш да караш кола си купуваш гараж.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Паркиране на тротоара
Предполагам си гледал цените на гаражите в София, наближават цените на двустаен апартамент в провинцията, да не говорим, че повече нови жилища са с повече апартаменти отколко гаражи/паркоместа, така че все някой гори.b_u_b_o написа:Като искаш да караш кола си купуваш гараж.
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Паркиране на тротоара
Редно е да изгори и тоя, който разрешава разрешителните за строеж и позволява обитаването на такива строежи.
В някой друг живот
В някой друг живот
Паркиране на тротоара
dextuar написа:Предполагам си гледал цените на гаражите в София, наближават цените на двустаен апартамент в провинцията....b_u_b_o написа:Като искаш да караш кола си купуваш гараж.
Ами хората са свободни да си купят евтино жилище и да живеят в провинцията, или да приемат цените, манталитета, привилегиите и правилата на големия град, в това число и другите големи градове освен София.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Паркиране на тротоара
BMW_POWER написа:София е проектирана и строена преди 45 години в крайните си части и след Освобождението в по-централните днес части. Кой си е представял, че сега ще има по две коли на апартамент? Практически май не останаха общински места, на които може да се строи. Всичко е частно и презастроено.
София до преди известно време е строена с много ясна визия за развитие и отне доста време да се засере положението с паркирането. До преди няма и 20 години проблем с паркирането дори в самия център не съществуваше.
Гнилия режим е построил в самия център подземен паркинг с 350 места по времето, когато едва ли е имало шанс и в най-натоварен ден да се запълни на 10%. Днес се смята за нормално "Паркинги и гаражи" да работят на загуба, да се проектират жилища с по едно или без парко места. И като стане дума се казва- то в цял свят е така.
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ивайло Димов