Акумулатор какъв ?
Модератор: Общи модератори
Re: Акумулатор какъв ?
Незнам дали да не прежаля 50лв и да взема нещо от по-горе споменатите Бош/Ексаид Все пак имат още 1 година гаранция отгоре.
- plradev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Акумулатор какъв ?
Живота на Гигавата в мойта бензинова кола е 4г. +/- месец, два. Не знам как са го изчислили тия но умира изведнъж (пробива клетка) , два такива акумулатора стопих с идентичен проблем и живот. В момента съм с трети такъв и очаквам да издъхне след 2,5г
Re: Акумулатор какъв ?
Полезно мнение Говорих с един човек, който ми каза че Гигавата съответствал на Бош S4, дори и номерата им били еднакви
Някой има ли информация дали акумулаторите EXIDE от тук са нов внос от тази година, и дали има информация върху самия акумулатор кога е произведен ?
https://maxcar.bg/akumulatori/exide-premium-64ah-640a-r
Май такъв ще взимам
Някой има ли информация дали акумулаторите EXIDE от тук са нов внос от тази година, и дали има информация върху самия акумулатор кога е произведен ?
https://maxcar.bg/akumulatori/exide-premium-64ah-640a-r
Май такъв ще взимам
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Акумулатор какъв ?
От мен глас за https://maxcar.bg/akumulatori/akumulato ... 3ah-610a-r
Мисля, че им е 40 месеца гаранцията, имам един такъв 60 Аh от май месец 2012, колата прави под 10к км годишно, 98 процента градско, на фарчета.
Мисля, че им е 40 месеца гаранцията, имам един такъв 60 Аh от май месец 2012, колата прави под 10к км годишно, 98 процента градско, на фарчета.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Акумулатор какъв ?
Силно препоръчвам Боша.
На 36цата вече 9та година карам такъв, който е пребиван поне 6 пъти чрез плафони и прочее. Зареждам го на токоизправителя и газ.
На 36цата вече 9та година карам такъв, който е пребиван поне 6 пъти чрез плафони и прочее. Зареждам го на токоизправителя и газ.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Акумулатор какъв ?
Чета си днеска тая тема ... и се сетих как ми умря МагнетиМарели-то ... 4.5г изкара завалийката ... голям бой яде ... аларми, плафони, колата 3 месеца не карана, давам го на един с 1.9тди да кара докато си купи ... тоя алтернатора му леш и го източи ... и пак толкова много време изкара ... а беше просто купен от Практикер на някакво промо защото инцидентно веднага след купуването на колата ми трябваше акумулатор.
Сега съм с някакво акумулаторче TOPLA TOP +30 12v 78Ah 780a ... пак на някаква супер промоция, ами доволно, карам 90% градско, много къси маршрути, винаги на дневни светлини, музика ... ще видим колко ще изкара - предишния беше 74Ah , мисля че стига 78Ah все пак няма подгрев на седалки, ключалки и пръскалки, няма баскаси и т.н. Ама като ми се скапа алтернатора поне сложих най-големия 140ка уж да нямам проблеми за в бъдеще.
Но от както ми умря стария си взех зарядно от LIDL и имам възможност в офиса да си го зареждам , та от тази зима почвам преди якото застудяване да зареждам на "зимен режим" (зарядното има такъв) и го връщам в колата. Според мен ще му дам така по-голям шанс да оцелее повече време.
Сега съм с някакво акумулаторче TOPLA TOP +30 12v 78Ah 780a ... пак на някаква супер промоция, ами доволно, карам 90% градско, много къси маршрути, винаги на дневни светлини, музика ... ще видим колко ще изкара - предишния беше 74Ah , мисля че стига 78Ah все пак няма подгрев на седалки, ключалки и пръскалки, няма баскаси и т.н. Ама като ми се скапа алтернатора поне сложих най-големия 140ка уж да нямам проблеми за в бъдеще.
Но от както ми умря стария си взех зарядно от LIDL и имам възможност в офиса да си го зареждам , та от тази зима почвам преди якото застудяване да зареждам на "зимен режим" (зарядното има такъв) и го връщам в колата. Според мен ще му дам така по-голям шанс да оцелее повече време.
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Акумулатор какъв ?
host написа: зареждам на "зимен режим" (зарядното има такъв) и го връщам в колата. Според мен ще му дам така по-голям шанс да оцелее повече време.
Тоя режим се ползва, когато самия акумулатор е на студено, не е за подготовка за зимата:)
Аз го ползвам зиамата, когато закача директно зарядното към терминалите, на мотора, колата е стояла 4-5 дни на двора, навън е -15 и нямам никакво намерение да я прибирам, докато се зарежда
Иначе втора година гигавата на едната кола е чудесен, бош-а в другата и той не създава ядове и така.
От време на време в петък вечер закачам колите на зарядното да си мислят до събота сутринта и ми е мирна главата. Правя го 1-2 пъти в интервала Април - Ноември, а зимата горе-долу 1 път месечно.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Акумулатор какъв ?
И мойто Марели почина след 6 години. Но почти не беше ползвано. Винаги го свалях и дозареждах редовно.
Акумулатора на скутера преди година също така. Цяла зима на зарядно.
И в двата случаи стана при дозареждане със Ситек-а. Проверявам му водата, доливам и при зареждането изкипява и чао.
Първият път приех, че му е дошло времето, но сега явно зарядното си го уби по някаква причина.
Акумулатора на скутера преди година също така. Цяла зима на зарядно.
И в двата случаи стана при дозареждане със Ситек-а. Проверявам му водата, доливам и при зареждането изкипява и чао.
Първият път приех, че му е дошло времето, но сега явно зарядното си го уби по някаква причина.
Re: Акумулатор какъв ?
Май ще се ориентирам към Exide Premium-a Боша е също супер, даже го дават фабрично той да е за колата, но повече клоня към Exide-a ..
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Акумулатор какъв ?
Аз също не харесвам оставянето на акумулатора постоянно на зарядното,дори да има такъв режим! Нищо не пречи да се включва по за ден/нощ през 3-4 седмици и готово! На колата съм с Autopower 60Ач от над 4 години,като периодично го включвам по за 10-тина часа на зарядното,но аз съм с топъл гараж!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Акумулатор какъв ?
Аз наскоро прецаках 3 годишен Искра (заради повреда в бензиновата помпа въртях стартера половин час, после мъртва клетка и т.н.), та се наложи нов - взех си същия 62Аh 600А стартов ток, с връщането на стария излезе 103 лв. Навремето бях с Монбат и изкара 5-6 години, при това с няколко пълни изтощавания. Зарядно нямам и не ползвам, така или иначе колата рядко седи повече от 1 ден без да се кара. Какъвто и акумулатор да се избере отива на кино ако не се спазват елементарни правила за употреба - не се пали с включени фарове, не се слуша музика на загасен двигател, не се върти стартер повече от 3 пъти по 10 секунди (това си го припомних по трудния начин ) и алтернатора трябва да е напълно изправен.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Акумулатор какъв ?
Cyberloner написа:host написа: зареждам на "зимен режим" (зарядното има такъв) и го връщам в колата. Според мен ще му дам така по-голям шанс да оцелее повече време.
Тоя режим се ползва, когато самия акумулатор е на студено, не е за подготовка за зимата:)
Аз го ползвам зиамата, когато закача директно зарядното към терминалите, на мотора, колата е стояла 4-5 дни на двора, навън е -15 и нямам никакво намерение да я прибирам, докато се зарежда
Иначе втора година гигавата на едната кола е чудесен, бош-а в другата и той не създава ядове и така.
От време на време в петък вечер закачам колите на зарядното да си мислят до събота сутринта и ми е мирна главата. Правя го 1-2 пъти в интервала Април - Ноември, а зимата горе-долу 1 път месечно.
Еми който бърза греши ... много бързах, че имах излизане от офиса (пеш) и го боцнах директно на тоя режим със снежинка като си мислех, че е зимен ... хем книжката на зарядното и кутията са при мене ... ама пуст мързел да погледна кой режим за какво точно е.
Мерси за уточнението ще го имам предвид за следващото зареждане - не мисля зимата повече да го свалям , евентуално на пролет или преди лятната почивка.
Вие как процедирате ?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Акумулатор какъв ?
Мойта е гаражна, но въпреки това всяка есен и пролет правя едно профилактично зареждане + допълване с дестилирана вода.
Аз съм с някакъв полски вече над 3 години, марката е Stern (уж 95AH, но кутията е малка като на 75AH ), за сега се оказва голямо добиче - колата имаше проблем със силовите кабели и не го зареждаше достатъчно, един път четките на алтернатора бяха сдали багажа (сега пак не зарежда на 100%, та в понеделник ще го рециклирам от-до), докато се правих на майстор с гнп-то също му видях 2 пъти сметката до дъно, но след зареждане си е пушка, a имах и утечка, която доста дълго време ме мореше докато я хвана (пиропатрона на плюсовия кабел)
Аз съм с някакъв полски вече над 3 години, марката е Stern (уж 95AH, но кутията е малка като на 75AH ), за сега се оказва голямо добиче - колата имаше проблем със силовите кабели и не го зареждаше достатъчно, един път четките на алтернатора бяха сдали багажа (сега пак не зарежда на 100%, та в понеделник ще го рециклирам от-до), докато се правих на майстор с гнп-то също му видях 2 пъти сметката до дъно, но след зареждане си е пушка, a имах и утечка, която доста дълго време ме мореше докато я хвана (пиропатрона на плюсовия кабел)
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Акумулатор какъв ?
host написа:Cyberloner написа:host написа: зареждам на "зимен режим" (зарядното има такъв) и го връщам в колата. Според мен ще му дам така по-голям шанс да оцелее повече време.
Тоя режим се ползва, когато самия акумулатор е на студено, не е за подготовка за зимата:)
Аз го ползвам зиамата, когато закача директно зарядното към терминалите, на мотора, колата е стояла 4-5 дни на двора, навън е -15 и нямам никакво намерение да я прибирам, докато се зарежда
Иначе втора година гигавата на едната кола е чудесен, бош-а в другата и той не създава ядове и така.
От време на време в петък вечер закачам колите на зарядното да си мислят до събота сутринта и ми е мирна главата. Правя го 1-2 пъти в интервала Април - Ноември, а зимата горе-долу 1 път месечно.
Еми който бърза греши ... много бързах, че имах излизане от офиса (пеш) и го боцнах директно на тоя режим със снежинка като си мислех, че е зимен ... хем книжката на зарядното и кутията са при мене ... ама пуст мързел да погледна кой режим за какво точно е.
Мерси за уточнението ще го имам предвид за следващото зареждане - не мисля зимата повече да го свалям , евентуално на пролет или преди лятната почивка.
Вие как процедирате ?
Нищо му няма, просто при този режим плаващото напрежение е по-различно за да компенсира ниската температура.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани