Българският Кентавър-полукола и получовек..

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..

Мнение от PIONEER » 30 Юли 2011, 1:52

Абсолютно си прав за колата на старо,че е нож с две остриета.Но все пак ако я вземеш от съвестен частник,който я е карал нормално и не е пестил откъм подръжка ще видиш,че си заслужава много повече от напудрен скрап от автокъща или някоя трийска за 500лв. и начални ремонти от поне 3х500лв.,за да тръгне.Колата е за каране не за ремонти :) Успех :yes:
Изображение
8.32

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..

Мнение от Dirty M5 driveR » 30 Юли 2011, 6:09

Много е относително това дали кола за еди си колко пари ще е еди си колко здрава. Аз моята 20-ка я взех за 3100, и да чукна на дърво до сега ядове никакви. Един термостат съм сменил и консумативи (и скоростната кутия, но аз така я купих - с хъркаща 2ра). Един приятел пък си купи 525i e34 с М20 за 900лв. :mhihi: Има малко козметични забележки, няма бензинова помпа... има тук-таме някой консуматив за смяна, но колицата си е ок като цяло, само сипва гориво и си я кара. Така че не си мислете, че скъпото винаги е по-добро. Всички ми казваха, че хубава 20-ка купе за под 4-5 бона не можело да се намери... Вярно, че собствениците влагат големи суми в колите си, ама те после искат като продават колата да си избият парите... е с 15-20 годишна кола не става тоя номер. За това седят по обявите и автокъщите с месеци. Та на колегата, дето мечтае за е30 - пожелавам ти успех, и бъди разумен при покупката. Играй на сигурно, ако трябва посъбери още парички, за да си доволен после от избора си. Щото правилно ти казаха - тая кола ще е да я караш, не да береш само ядове с нея.

ПП: С повече пари и аз бих карал е30 :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1003
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: дърто Е30
Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет

Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..

Мнение от SPEED_GABROVO » 30 Юли 2011, 11:39

:yes: Квото стане,ако не уцеля колата ,поне ще стана майстор. :mhihi:
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..

Мнение от u`F`o » 30 Юли 2011, 12:19

SPEED_GABROVO написа:Има време,искаме ми се да имам повече пари,за по-читава колица,но ще видим,то и по-скъпата кола не е гаранция,че няма да ме остави,щом е втора ръка си е Божа работа.Целта е да си я купя с мой пари,иначе мога да си карам на бащата Пижото 306 1.4 на метан,оп забравих има и климатик :mhihi: ,но не благодаря,искам да си е лично моя,пък и от малък си мечтая за Е30,изобщо задължително да е BMW,но дъртичко с кръгли фарчета,но не за гъзария,а за фенщина.


Един съвет, колкото повече изчакаш- толкова по-добре ще стане ;) Питай ме ся от къде знам :mhihi:
Естествено не става въпрос след 10 години да си взимаш кола, но като имаш парите за колата х2 + доходи от които на края на месеца ти остават пари - е това е момента :bchug:


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..

Мнение от Bogat-Beden » 24 Юни 2020, 22:20

Айде и аз малко арехология :mhihi:
Авторът на темата ми е стар познат, затова я изравям.
Това Порше 3 години и близо 200 хиляди км не е мито нито веднъж...
Тук сигурно е струвало около 200+ хиляди лв, в Дания (заради данъка) - около 500..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..

Мнение от Сондьора » 24 Юни 2020, 22:54

Тва в коя държава не е мито 3г, че тук за 2 дни е така?

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..

Мнение от TNT » 26 Юни 2020, 10:53

acho.rs написа: Като се замисля , че един ден сигурно ще ми се наложи да карам дизелово комби :puke:

:mhihi: :mhihi: :mhihi:


Не знам какъв мърльо трябва да си да имаш Порше и да не го измиеш 200к км :kuku: Някоя Лада Нива за гората... повече мога да приема. Макар че как се навъртат 200к в гора... А и как се въртят за 3 години 200к с Порше ? Нещо ми е съмнително :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..

Мнение от Bogat-Beden » 26 Юни 2020, 11:01

Викаш има нящо гнило в Дания? :lol:
Нарочно избрах тоя пример, като контрапункт на типично българския култ към МПС-то. Мисля, че са две крайности- от една страна да лъскаш кочина за има няма един Айфон като цена, а от друга - горния пример..
Човекът с Поршака сигурно е неприлично богат, няма как да му е единствена кола и основното, превърнал е колата в свой роб. Тук просто в много случаи е точно обратното.
А истината вероятно е някъде по средата.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook