Българският Кентавър-полукола и получовек..
Модератор: Общи модератори
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- PIONEER
- ентусиаст
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Абсолютно си прав за колата на старо,че е нож с две остриета.Но все пак ако я вземеш от съвестен частник,който я е карал нормално и не е пестил откъм подръжка ще видиш,че си заслужава много повече от напудрен скрап от автокъща или някоя трийска за 500лв. и начални ремонти от поне 3х500лв.,за да тръгне.Колата е за каране не за ремонти Успех
8.32
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Много е относително това дали кола за еди си колко пари ще е еди си колко здрава. Аз моята 20-ка я взех за 3100, и да чукна на дърво до сега ядове никакви. Един термостат съм сменил и консумативи (и скоростната кутия, но аз така я купих - с хъркаща 2ра). Един приятел пък си купи 525i e34 с М20 за 900лв. Има малко козметични забележки, няма бензинова помпа... има тук-таме някой консуматив за смяна, но колицата си е ок като цяло, само сипва гориво и си я кара. Така че не си мислете, че скъпото винаги е по-добро. Всички ми казваха, че хубава 20-ка купе за под 4-5 бона не можело да се намери... Вярно, че собствениците влагат големи суми в колите си, ама те после искат като продават колата да си избият парите... е с 15-20 годишна кола не става тоя номер. За това седят по обявите и автокъщите с месеци. Та на колегата, дето мечтае за е30 - пожелавам ти успех, и бъди разумен при покупката. Играй на сигурно, ако трябва посъбери още парички, за да си доволен после от избора си. Щото правилно ти казаха - тая кола ще е да я караш, не да береш само ядове с нея.
ПП: С повече пари и аз бих карал е30
ПП: С повече пари и аз бих карал е30
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Квото стане,ако не уцеля колата ,поне ще стана майстор.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
SPEED_GABROVO написа:Има време,искаме ми се да имам повече пари,за по-читава колица,но ще видим,то и по-скъпата кола не е гаранция,че няма да ме остави,щом е втора ръка си е Божа работа.Целта е да си я купя с мой пари,иначе мога да си карам на бащата Пижото 306 1.4 на метан,оп забравих има и климатик ,но не благодаря,искам да си е лично моя,пък и от малък си мечтая за Е30,изобщо задължително да е BMW,но дъртичко с кръгли фарчета,но не за гъзария,а за фенщина.
Един съвет, колкото повече изчакаш- толкова по-добре ще стане Питай ме ся от къде знам
Естествено не става въпрос след 10 години да си взимаш кола, но като имаш парите за колата х2 + доходи от които на края на месеца ти остават пари - е това е момента
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Айде и аз малко арехология
Авторът на темата ми е стар познат, затова я изравям.
Това Порше 3 години и близо 200 хиляди км не е мито нито веднъж...
Тук сигурно е струвало около 200+ хиляди лв, в Дания (заради данъка) - около 500..
Авторът на темата ми е стар познат, затова я изравям.
Това Порше 3 години и близо 200 хиляди км не е мито нито веднъж...
Тук сигурно е струвало около 200+ хиляди лв, в Дания (заради данъка) - около 500..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Сондьора
- ентусиаст
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Тва в коя държава не е мито 3г, че тук за 2 дни е така?
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
acho.rs написа: Като се замисля , че един ден сигурно ще ми се наложи да карам дизелово комби
Не знам какъв мърльо трябва да си да имаш Порше и да не го измиеш 200к км Някоя Лада Нива за гората... повече мога да приема. Макар че как се навъртат 200к в гора... А и как се въртят за 3 години 200к с Порше ? Нещо ми е съмнително
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Викаш има нящо гнило в Дания?
Нарочно избрах тоя пример, като контрапункт на типично българския култ към МПС-то. Мисля, че са две крайности- от една страна да лъскаш кочина за има няма един Айфон като цена, а от друга - горния пример..
Човекът с Поршака сигурно е неприлично богат, няма как да му е единствена кола и основното, превърнал е колата в свой роб. Тук просто в много случаи е точно обратното.
А истината вероятно е някъде по средата.
Нарочно избрах тоя пример, като контрапункт на типично българския култ към МПС-то. Мисля, че са две крайности- от една страна да лъскаш кочина за има няма един Айфон като цена, а от друга - горния пример..
Човекът с Поршака сигурно е неприлично богат, няма как да му е единствена кола и основното, превърнал е колата в свой роб. Тук просто в много случаи е точно обратното.
А истината вероятно е някъде по средата.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани