Въпрос за климатика
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Въпрос за климатика
Къде си пълните климатиците, колко ви струва и ако не е херметиризана добре системата колко струва всичко Моя климатик сработва и духа студено каот се движа но спра ли в някое задръстване и почва постепенно да се стопля въдухът който бълва и ако не набера пак скорост почва да си духа всеедно не е включен а компресора върти това от намалял фреон ли е или от нещо друго Не му разбирам миналото лято в нечовешките жеги съм висял по задръствания и си пея и си свиркам вътре а сега спирам климата и отварям прозорците да не умра
виж да не са ти запушени филтрите...аз имах подобен проблем и като ми ги прочистиха и сега си е the best. Иначе фирмата която се грижа за моята кола в това отношение е M&J Пловдив, а нивото на обслужване и отношението към клиента е на най-високото възможно ниво. Цените са леко завишени ама си даваш парите с кеф просто когато действаш с професионалисти...
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
а забелязвал ли си дали се върти ел.перката която е пред радиатора ? тя е специално за климатика и трябва да се върти винаги когато той работи ,инак на място кондензатора няма да се охлажда.. а за доливане на фреон миналата година дадох 40 лв ,тая не съм доливал ..
- vaskoto1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
много е възможно да не ти сработва датчика за високото налягане-по същество е пресостат и включва перката за охлаждане на кондензатора когато си на място. като се движиш охлаждащия поток минава през кондензатора температурата на фреона на високото пада и вътре става студ.
щом в някой-няма значение в кой-момент има студ значи фреон има някакъв! погледни за тоя датчик-не съм сигурен ама май е около филтъра-дехидратор някъде. почукни го малко да видиме дали няма да отлепи.
най сигурно е да се закачи на манометри и да се види къде пълзи налягането на двата кръга.
премерете го преди да са те одрали жив!
и внимавай! ако все пак ти обадят дозареждане би редно да сипят и малко масълце вътре-подсети ги щото се разсейват обикновено-то не е лесно-но това ти съсипва компресорчето във времето...
щом в някой-няма значение в кой-момент има студ значи фреон има някакъв! погледни за тоя датчик-не съм сигурен ама май е около филтъра-дехидратор някъде. почукни го малко да видиме дали няма да отлепи.
най сигурно е да се закачи на манометри и да се види къде пълзи налягането на двата кръга.
премерете го преди да са те одрали жив!
и внимавай! ако все пак ти обадят дозареждане би редно да сипят и малко масълце вътре-подсети ги щото се разсейват обикновено-то не е лесно-но това ти съсипва компресорчето във времето...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани