Колеги имам нужда от малко помощ.
Модератор: Общи модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Колеги имам нужда от малко помощ.
Значи преди няколко дни си купих един Ровар Вандерпласт 8-мак 3.5мотор модел е осемдесет и някоя си година ако не се лъжа , та имам следния проблем колата работи на 4цилиндъра от ляво работят 2и3 а от дясно 1и4 . Случаино някой да знае от къде ми идва проблема или от къде мога да си намеря някаква литература за модела аз предполагам ,че проблема идва от кабелите но немога да им хвана реда. Помогнете плиииииииз ,че не мога да я ръчкам.
Няма грозни жени, има трезви мъже!
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
едвали някой ще ти помогне от форума
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Предполагам ,че си прав но незнам кой да попитам и затова се надявах ,че някои от тук ще ми помогне а все пак във форума влизат всякакви хора.
Няма грозни жени, има трезви мъже!
за какво ти е да знаеш реда? не ти трябва.
отвиваш свещ #1. слагаш я на блока (да опира на метал). въртиш двигателя. гледаш дали има искра. ако има завиваш обратно. ако няма- почваш поред- свещ, кабел, дистрибутор (капачка).
повтаряш ги една по една всичките.
успех.
отвиваш свещ #1. слагаш я на блока (да опира на метал). въртиш двигателя. гледаш дали има искра. ако има завиваш обратно. ако няма- почваш поред- свещ, кабел, дистрибутор (капачка).
повтаряш ги една по една всичките.
успех.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
проблема изглежда като липса на тоци, алекс те насочи, ако не стане пиши пак, ще помогнем с каквото можем.
За литература не знам откъде да намериш, много рядък е този модел.
За литература не знам откъде да намериш, много рядък е този модел.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Значи това вече го пробвах ток идва до всичките свещи и колата пак работи на 4цилиндара като размена кабелите на дистрибуторната капачка се получава следния проблем ,например като взех колата не работеха от ляво 1и4цилиндар като размена кабелите неработят 3и4 и т.н. Затова си мисла ,че са объркани кабелите.
Няма грозни жени, има трезви мъже!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Нещата, нужни за работа на бензинов двигател са:ИЛИЯН написа:Значи това вече го пробвах ток идва до всичките свещи и колата пак работи на 4цилиндара като размена кабелите на дистрибуторната капачка се получава следния проблем ,например като взех колата не работеха от ляво 1и4цилиндар като размена кабелите неработят 3и4 и т.н. Затова си мисла ,че са объркани кабелите.
1. Гориво /бензин/
2. Ток /свещи - при теб работи/
3. Въздух /ами, сигурно го има /
Вземи това http://dl.bmworg.ru/repair/electro/e32_91_wiring_diagram.exe и виж на 5та страница по средата вдясно - това е захранването на БМВ 6-так. Обърни внимание на лявата страна на инжекторите - ECU-то ги захранва по 3 заедно. На М10Вхх - съответно по 2 заедно. Доколкото разбрах при теб работят само 4 броя - има вероятност схемата на свързване да е същата т.е. да захранваш 4 инжектора заедно и захранването на едната 4-ка да не е наред. А реда на запалване обикновено го пише на дистрибуторната капачка.
Порядок работы 1-6-5-4-3-2
това за роверски V6 цилиндров, ако можеш да се ориентираш за 8-те как са ....
иначе сите-то е
http://web.archive.org/web/200104130939 ... index.html
малко е умряло от доста време насам, та затова през archive.org
иначе, изнамери някой с autodata, там трябва да ги има тез работи...
това за роверски V6 цилиндров, ако можеш да се ориентираш за 8-те как са ....
иначе сите-то е
http://web.archive.org/web/200104130939 ... index.html
малко е умряло от доста време насам, та затова през archive.org
иначе, изнамери някой с autodata, там трябва да ги има тез работи...
<br>
br
br
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Точно за този Ровар става въпрос. Благодаря ви много утре ще пробвам и ще ви кажа резултата.
Няма грозни жени, има трезви мъже!
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Момчета колата е О.К. бяха разменени кабелите на делкото , много благодара на всички за помоща и наи вече на Алекс за това ,че ми изпрати реда на палене. Останаха ми няколко ремонта по ходовата част и сам на пистата .
Няма грозни жени, има трезви мъже!
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
радвам се, че е било успешно заниманието, когато я изкараш ела да се похвалиш с нея
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани