Избор на радар-детектор

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от © » 15 Апр 2014, 11:30

alx написа:Ако имаше v1connection всичките ти въпроси относно кой сигнал какво е- щяха да бъдат отговорни.


Какво точно означава това?
Щом в Еscort може да се въвеждат ръчно координати означава ли, че мога да си вкарам каквито искам данни там? т.е. общоизвестните из интернет камери в тхт формат например?
Какво се плаща за "тяхната" база данни?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dr.peshev » 15 Апр 2014, 12:15

© написа:
alx написа:Ако имаше v1connection всичките ти въпроси относно кой сигнал какво е- щяха да бъдат отговорни.


Какво точно означава това?
Щом в Еscort може да се въвеждат ръчно координати означава ли, че мога да си вкарам каквито искам данни там? т.е. общоизвестните из интернет камери в тхт формат например?
Какво се плаща за "тяхната" база данни?

v1connection-приложение за Андроид и IOS за Valentine 1 , което ти дава разбивка на вида и посоката на сигналите върху дисплея на телефона! Дълго се чудех, дали да си взимам блутут приставка за радара, за да се свърже с телефона, но накрая се отказах,защото така съм си свикнал а и ще ми отклонява вниманието.
Има някакво приложение за комуникация на Ескорта с компютър , но не съм го разцъквал и не знам как става въвеждането на данни,но ако натиснеш 3 пъти мутето на радара при някой обект и той го запомня като незаплаха и втори път там няма да пищи!Има и бутон с който се запаметяват в GPS реални заплахи!
Скъпо и безсмислено е да се плаща за базата им с данни,защото първо хамериканците не могат да ни намерят на картата, второ дори 9500ix е два вида US и EU и ако си купите US = греда , трето картата им за EU е подробна само за Западна Европа и четвърто: наште постоянно сменят местата на камерите и много от кутиите са празни, а се слагат нови кутии. Затова е спорно присъствието на GPS!
Освен,че ми показва реалната скорост на автомобила и ако карам често по един маршрут мога да си изключа всички бензиностанции без камери по пътя, да включа всички реални заплахи по място друг плюс няма.Но това го може и всеки смартфон с приложение за камерите!
Това за самообучението на 9500ix е пълен т*ш*к!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от doomy525 » 15 Апр 2014, 13:00

dr.peshev написа: ще карам със същите детектори София-Велико Търново


Колега да знаеш, че на Лукойла посока София от Търново отдясно има камера т.е. на теб ще ти се падне от лявата страна като идваш към ВТ :bchug:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от deyan-enchev » 15 Апр 2014, 15:53

alx написа:Ако имаше v1connection всичките ти въпроси относно кой сигнал какво е- щяха да бъдат отговорни.

И радарни детектори никога не се слагат един до друг не защото активират един от друг а по две причини-

1- може дс се "паркирват" един друг- всеки детектор сканира бързо обхватите и ако намери сигнал (от съседния детектор в случая) "забавя" сканирането да анализира сигнала. Това води до намаляване на чувствителността защото може да се случва стотици пъти в секунда.

2 - другия детектор може да повиши нивото на шума и да влоши signal to noise ratio което води пак до по- бавно сканиране и съответно оповестяване на "интересните" сигнали.


Не разбирам с какво V1 Connection-a ще ми помогне да анализирам сигналите от гл.т. на грешен/верен (Бензиностанция/Патрулка/Радар). Тоя кънекшън точно на мен изобщо няма да ми е полезен в тая насока, нито пък съм обмислял някога да си го купувам. Тва е главно за хора със зрителни проблеми, които не могат да видят 4 светещи червени точки на 50 см разстояние :mhihi:
В тоя ред на мисли нито един от въпросите ми нямаше да е отговорен от V1 Connection-a, a и отделно от това не работи с Windows 8, а аз заради една чикия няма да си сменя телефоните с грешни.

1. Не мисля, че си пречат - 99% от клипвоте из нет-а са правени точно по този маниер, по който и аз си сравних. За V1 изобщо не забелязах забавяне на сканирането, работи си както преди.

2. Нямаше никакви грешни сигнали от никой от детекторите. Двата реагираха бързо и безупречно на заплахите. :yes:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от alx » 15 Апр 2014, 16:22

dr.peshev написа:v1connection-приложение за Андроид и IOS за Valentine 1 , което ти дава разбивка на вида и посоката на сигналите върху дисплея на телефона! Дълго се чудех, дали да си взимам блутут приставка за радара, за да се свърже с телефона, но накрая се отказах,защото така съм си свикнал а и ще ми отклонява вниманието.


идеята (поне за мене) е че в1конект ти дава цифрово честотата на излъчвателя. и като покараш малко с него и научиш коя честота какво е - в момента в които светне ще знаеш дали е радар, какъв тип и марка е или е нещо друго (не радар). особено когато "на въоръжение" е ограничен асортимент от радари. бързо ще ги научиш и ще знаеш че всичко друго е безобидно.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 30.12.2006

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Club BMW » 15 Апр 2014, 16:54

deyan-enchev написа:Клип на отиване -> https://www.youtube.com/watch?v=ee1VR888L0c
Нещо клипа на връщане не ни се получи, или го изрихме ... не знам какво стана. Радар-детекторите не хванаха нищо.


За да реагира V1, значи кутията не е празна. Не видях на дисплея на детектора да изписва честота.
Тези радари в кутия имат възможност да правят определен брой снимки и спират да снимат, докато не свалят записаното и не освободят паметта.


dr.peshev написа:Това за самообучението на 9500ix е пълен т*ш*к!


Не съм съгласен с теб.

Изображение

Тук може да прочетеш за направения Тест

Просто GPS-а e една голяма застраховка, колкото и да го пренебрегват някои в темата.
Екстрата, която предлага 9500ix за елиминиране на фалшивите сигнали, колкото и да ни кръщават в теста, по скоро е полезна, отколкото да вреди.
Последна промяна Club BMW на 15 Апр 2014, 17:37, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от deyan-enchev » 15 Апр 2014, 17:34

Club BMW написа:
deyan-enchev написа:Клип на отиване -> https://www.youtube.com/watch?v=ee1VR888L0c
Нещо клипа на връщане не ни се получи, или го изрихме ... не знам какво стана. Радар-детекторите не хванаха нищо.


За да реагира V1, значи кутията не е празна. Не видях на дисплея на детектора да изписва честота.
Тези радари в кутия имат възможност да правят определен брой снимки и спират да снимат, докато не свалят записаното и не освободят паметта.


Ами и аз си мисля, че имаше нещо в тая кутия .. не сме спирали да гледаме. Не реагира на вратите на Тойота фронтално, затова и не би трябвало да ги хване отзад само. Изпищя по К банд.
Вероятно наистина има камера в кутията, но на връщане изобщо не се обадиха ... поведение подобно на това при камерата на Шел - Бояна. От там също имам клип, ако не забравя днес ще го кача и него.
Последна промяна deyan-enchev на 16 Апр 2014, 12:50, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dr.peshev » 16 Апр 2014, 10:17

1.Първи голям проблем: V1 засича Escort-а и пищи постоянно на първа степен!Не мога да ги тествам едновременно!И друг път ми се е случвало (имах стар модел V1 и новия го засичаше), но не вярвах сега да се повтори след тестовете на колегата , в които се вижда,че проблем няма :banghead:
Съжалявам за лошото качество,но сам съм си оператор! :oops:
Както се вижда кутиите на Микре и Петрола са празни!Явно ги подготвят за празниците да са с чиста памет,че да има място за снимки! :mhihi:

2.Това е камерата на Лукойл преди Велико Търново!Радара пищеше доста преди камерата,защото се гонихме с една S-класа и от нея идваше постоянен К-сигнал.Предполагам идва от системата за следене за напускане на пътното платно!Имам приятел с олимпяда,който не може да ползва никакъв радар заради тази система!

Дадох му дистанция за да спре да писука и както се вижда хвана доста от далече,но мисля че и тук кутията беше празна,защото:
3.Камерата на Вали Шереметя-Велико Търново- се спука да пищи!V1 хвана сигнала на 10сек от клипа,а се разминавам с камерата на 24сек!Имайте в предвид,че камерата снима в гръб в тази посока,а не фронтално!!! :bowdown:

p.s.Ако не открия начин да екранирам двата радар,на връщане ще карам с Ескорта!Чакам съвети как да ги тествам едновременно?! :dunno:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dr.peshev » 17 Апр 2014, 9:53

Escort 9500i Камерата на Шереметя- Велико Търново
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 727
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Don_Diego » 21 Дек 2014, 18:08

Извинявам се, че вдигам тази мумия ама не ми се отваря специално нова тема...
та въпроса е, че коледата подрани за мен и вчера получих един Snooper 3zero. Хубава машинка ли е, че нещо не го виждам в тестовете из интернет????
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от M-coupe » 21 Дек 2014, 19:02

dr.peshev написа:Escort 9500i Камерата на Шереметя- Велико Търново

Не почна ли доста късно да сигнализира за камера? :dunno:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 727
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Don_Diego » 23 Дек 2014, 21:22

Никой нищо не казва по мойто питане за Snooper, затова ще си изложа мнението за няколко дни градско каране в софия с него - много доволен, предупреждава за стационарни камери, камери за червен светофар, не пищи на всяка бензиностанция или магазин с автоматични врати, има някакви смарт режими дето гпс-а следи посоката ти на движение и машинката те известява само за камерите в твоята посока, отделно ако се движиш в ограничението изпищява веднъж и после само светлинна индикация, ако се засилиш обаче веднага започва да пищи отново. Като минус мога да отбележа единствено светещия в зелено дисплей защото на силно слънце, ако не е по-близо до погледа ти си е малко трудно да видиш за какво те известява и лъскавия корпус защото отново при силно слънце има отблясъци от него.

Къде ги държите на челното стъкло? Моя в момента е точно над таблото в средата, под сензора за дъжд, но мисля да го приближа към конзолата на километража за да го разчитам по-лесно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от deyan-enchev » 24 Дек 2014, 9:50

Тук е моя
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от © » 24 Дек 2014, 16:27

deyan-enchev написа:Тук е моя

След 8-9 месеца използване ще е много интересно да напишеш как се е представял

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от deyan-enchev » 24 Дек 2014, 16:35

© написа:
deyan-enchev написа:Тук е моя

След 8-9 месеца използване ще е много интересно да напишеш как се е представял


Ползвам го винаги като пътувам извънградско.
Реално ме е спасил 5 пъти до този момент от патрул с камера .. стационарките ги знам.
Хваща доста отдалече TR4D модела на КАТ и съм сигурен винаги, че няма да ме подведе особенно в такъв случай. Имал съм засичания от над 1км в зависимост от денивелацията на пътя и позицията на патрула. Все пак монтажа ми е нисък, ако го кача горе или посредата на стъклото може би ще лови по-отдалече - но ме дразни.

Понеже не ми се занимава да конфигурирам честотите на радарите вградени в новите Мазди ... 1-2 километра преди да наближа Мазда 6 отзад ... откача да пищи.
Реално не мога да го опиша като проблем на устройството, а мой ...

Лазерите ги хваща малко късно ... но все пак доста силно и отчетливо - пример - изхода на София посока Пловдив по Цариградско.

За мен v1 си струва всеки лев.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana

Последни теми
Facebook