Караш си колата да ти оправят газта и ти връщат Франкенщайн.
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- red_bull92
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Караш си колата да ти оправят газта и ти връщат Франкенщайн.
Здравейте, откарах си колата за ремонт на газта при този човек. Каза да оставя ключа на съседът му занимаващ се с ксенон, оставих ключа и номер ми да ме държи в течение. Човекът започнал отзад напред, като сменил бутилката, като резнал желязото държащо резервната гума и пуснал оттам маркучите и усвинил със силикон. Сега в крайна сметка колата в багажника има огромна дупка от която багажника се пълни с вода и сол... при наличие, че има още стари дупки от предишната газова. Общо взето караш с колата при майстор и той започва да си реже от нея каквото не му хареса без да те пита.
Пп. Като газаджия може да е добър, но като човек е страхотен мърляч явно...
Пп. Като газаджия може да е добър, но като човек е страхотен мърляч явно...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- red_bull92
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Караш си колата да ти оправят газта и ти връщат Франкенщ
Резултатът:
Като не броим 4-те дупки за закрепването на бутилката (старата беше закрепена с тръба и затегната с фабричната перчата гайка и оригиналната шайба за резервната гума, ама трябва да се мисли, а на някои хора не им се отдава) и множеството самонарезки държащи маркучите и кабелите към купето. И после защо ни гният колите, защото са ни много умни майсторите ...
Като не броим 4-те дупки за закрепването на бутилката (старата беше закрепена с тръба и затегната с фабричната перчата гайка и оригиналната шайба за резервната гума, ама трябва да се мисли, а на някои хора не им се отдава) и множеството самонарезки държащи маркучите и кабелите към купето. И после защо ни гният колите, защото са ни много умни майсторите ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Караш си колата да ти оправят газта и ти връщат Франкенщ
Осъди го за това, че е прецакал собствеността ти, което е довело до допълнителни разходи и т.н.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Lumornistar
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530I
- Мечтае да кара: E39 520I
- Детайли за колата: Бавна
Re: Караш си колата да ти оправят газта и ти връщат Франкенщ
red_bull92 написа:Резултатът:
Като не броим 4-те дупки за закрепването на бутилката (старата беше закрепена с тръба и затегната с фабричната перчата гайка и оригиналната шайба за резервната гума, ама трябва да се мисли, а на някои хора не им се отдава) и множеството самонарезки държащи маркучите и кабелите към купето. И после защо ни гният колите, защото са ни много умни майсторите ...
Така като гледам снимката, човека е направил бултилката по стандарт, който е задължителен за безопастност и да може реално да минеш технически преглед, старата бутилка (по това което казваш) явно е била с външна сонда (за външен монтаж), което е крайно грешно и опасно, защото при евентуален пробив, цялата газ остава в купето. Пак по снимката виждам, че в дясно на легена има дупка (най-вероятно за старите тръби, на старата бутилка) от която реално идва цялата вода, оттам е мокро и има следи, а не от тази, дето ти е направил газаджията. За самонарезки не коментирам, явно си им е запазена марка на всичките....
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо