Защо в Германия може с 250?
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Защо в Германия може с 250?
@2bar написа:И един основен фактор е, че тези които карат със скорости над 200км/ч не правят компромиси с колите си - гуми, спирачки и т.н. С две думи не се опитват да побългаряват нещата.
Къде тва, че аз познавам състезатели с гуми Нанканг и дискове 2 ръка от форума.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Защо в Германия може с 250?
Само да помоля отново да гласувате, че анкетата е рестартирана.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо в Германия може с 250?
В Бразилия също лющят здраво, ама доста здраво, както и по азиатските страни, не на всякъде, ама ...
На всякъде има състезатели.
У нас например рекорда за снимка на магистралата се държи от жена с БМВ
На всякъде има състезатели.
У нас например рекорда за снимка на магистралата се държи от жена с БМВ
Re: Защо в Германия може с 250?
bum_bum написа:@2bar написа:И един основен фактор е, че тези които карат със скорости над 200км/ч не правят компромиси с колите си - гуми, спирачки и т.н. С две думи не се опитват да побългаряват нещата.
Къде тва, че аз познавам състезатели с гуми Нанканг и дискове 2 ръка от форума.
там, където няма ограничение на скоростта...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо в Германия може с 250?
bum_bum написа:@2bar написа:И един основен фактор е, че тези които карат със скорости над 200км/ч не правят компромиси с колите си - гуми, спирачки и т.н. С две думи не се опитват да побългаряват нещата.
Къде тва, че аз познавам състезатели с гуми Нанканг и дискове 2 ръка от форума.
Аз с двеста отдавна не съм карал, но от семитата на Нанканг съм доволен за КалоянКово
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Защо в Германия може с 250?
Тоя направо легнах като го гледах и слушах. Гледах му и другите клипчета, всичко известно в Америка му гостува горе-долу, а той си обикаля и по света. Тука едно с нашата Нина Добрев на 8:38 прави секси вампирско облизване, а после той:
https://www.youtube.com/watch?v=nTFuean04Y0
Иначе специално за колегата фърст93 ли беше и той пикапър го раздаваше на аутобана като пита тая на фаст драйва дали колата е секси и дали тя прави и него да изглежда секси.
Явно самите магистрали имат голям имидж навсякъде и си има достатъчно хора отиващи там за да врътнат едно кръгче или да съчетаят нещата. Значи нещата с времето опират и до някакво вливане на пари.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Re: Защо в Германия може с 250?
bum_bum написа:Ограниченията по магистралите не са само за безопасност. Всяка бяла държава има магистрали по които може да се кара безопасно с 160.
Безопасно значи колата да е под 100% контрол. Контрол е да прави каквото й кажеш без замазване на командите които й подаваш Не искам да те разочаровам, но почти няма нормална кола която да се кара безопасно със 160. Не знам ти какви маневри си правил със 160 и колко си натиснал окачване и спирачки, но мога съвсем отговорно да ти заявя, че за да си със 160 под контрол трябва така да си сет-нат, че няма да можеш да я караш никъде другаде.
Със 160 всичките коли дето ги карате (включително разните м-КИ и амг-та) са на практика неуправляеми ако трябва някакви по- крути маневри да се правят внезапно. Не ми ли вярваш? Засили се със 160, набии рязко спирачки и навий геврека 90 градуса рязко и след това го изправи. Колата послуша ли те и изпълни ли каквото й поръча? Това е стандартен тест за поведение при различни скорости. Повечето спортисти започват да правят глупости около 100км. По- плебейските кашони имат трудности дори при 40-50км да го изпълнят...
По темата- разрешено е с 250 защото немците имат традиции и колите са им в изправност.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Защо в Германия може с 250?
...не че колата е неуправляема, ами просто са малко хората, които могат да я оправят при тази скорост. честно да си говорим, дори и тези, които могат да я оправят им трябва доста място при тази скорост, което при макс. 3 ленти (на много места са и само две ленти) няма да им стигне и пак резултатът ще е трагичен.
...това с въртенето на волана....чак и на 90 градуса....малко множко ми се вижда. обикновенно става въпрос за избягване на препятствие и воланът трябва да се върти доста по - малко. но истината е, че над 120 - 130 км/ч тези упражнения стават доста трудни.
Просто са традиции и автомобилни лобита. Другото го написах преди - тези, които карат бързичко, не правят компромиси със спирачки, гуми и т.н.
...това с въртенето на волана....чак и на 90 градуса....малко множко ми се вижда. обикновенно става въпрос за избягване на препятствие и воланът трябва да се върти доста по - малко. но истината е, че над 120 - 130 км/ч тези упражнения стават доста трудни.
Просто са традиции и автомобилни лобита. Другото го написах преди - тези, които карат бързичко, не правят компромиси със спирачки, гуми и т.н.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
Истината е че дори и на тях им търсят цаката със скороста . Вече на няколко пъти го поставят тоя въпрос за скороста в Германия на обсъждане в разните му там еврокомисии щото е в пълен разрез с гейропските правила . Но просто си отстояват тяхното и не дават дума да се издума за намаляне с лимит на скороста . Това с качеството на пътищата и колите са приказки под шипковия храст за пред прекалено напористи евробюрократи . Преди 10-15 -20 години да не е било по-различно ? Същите талиги дето ги караме тука , това не е причина да няма ограничение . Истинското ограничение е липсата на ограничение . Аз не мисля че е толкова елементарно решен проблема със скороста . Имат си в законите някакви уловки ако причиниш ПТП заради скорост , несъобразена или нямам представа там как точно се води .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Защо в Германия може с 250?
Колко от вас реално биха карали постоянно с 200-230, скорост, която дори 320-ката ми може да поддържа? И колко пъти? Най-вероятно 2-3 пъти да я вдигнете тази скорост и да си начешете крастата, но за постоянно и често - едва ли.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Защо в Германия може с 250?
Карал съм със 160-170км/ч на магистрала Тракия и смея да кажа, че за тази кола това не е висока скорост. Включително и ми се е налагало да правя по-резки маневри от обичайното без да се усеща някакво напрежение. Разбира се, че поведението не е същото като на 120, но чак неуправляема. Лявата лента на магистрала Тракия на места позволява да се кара и с 200. Проблемът не е в качеството на пътя. По аутобана, примерно, въпреки липсата на ограничение се кара масово между 180 и 200 км/ч. Рядко повече, заради големия разход и износване на гуми. В нашата държавица от 5-6 години наблюдавам, че хората не карат бързо по магистралата, както беше преди. Ако преди 10-на години карах със 140 и ме изпреварваха 50% от колите, последните няколко години ми се е случвало със 140 км/ч до СОфия да ме изпреварят 4-5 коли. Масово се кара със 110-130. Това е откакто горивата минаха 2 лв. Затова си мисля, че дори и да направят лимита 180км/ч почти нищо няма да се промени. Те тези, дето карат с толкова и сега го правят. Аз примерно не бих карал със 180-200км/ч повече от 5 минути, защото изисква много концентрация, отделно всичко по колата се износва много по-бързо, а гумите заминават с пъти по-бързо. Разходът няма да го коментирам. Комфортната скорост, ако не бързаш е 140-160. А разбира се, че автомобилите, които могат да вдигнат високите скорости са направени и по-управляеми на тези скорости. Дори вече сами си държат пътя и спират, като има пред теб кола.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
Аз съм съгласен с Алекс. Дори М3 и М5 със стоково окачване е пълен кашкавал при такива скорости... 160-170 км/ч. Да не говорим 20ски и такива, които нямат поне М-техник нещо си... те се клатят като лодки.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Защо в Германия може с 250?
steeN написа:Jordana написа:...
А преди Хитлер? Да бе историята да почва с Хитлер... Ограниченията са наложени заради войната за да пестят гориво.
Иначе един от основателите на Мерцедес е измисил ДВГ... така, че сам си отговори каква родина на автомобилите са
p.s. има ли другаде в Европа (ако махнем Германия) страна с толкова високо ограничение на магастралата като нашето?
Не, няма. Защото никъде няма съвършени пътища, толкова авангарден автопарк и толкова еродирани шофьори.... Или защото никъде популизма не минава толкова елементарно
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо в Германия може с 250?
Ние сме толкова далеч от хубави пътища, че няма на къде повече. За 90% от хората хубав път значи да няма дупки и с това се приключва. У нас дори да няма дупки, пътищата са криви и къдреви след 1 год, а най-големия проблем е, че нямат сцепление.
Има писано в нета по темата, ето линкове да се запознаете
http://www.pmostove.com/bg/about/225/No ... htata.html
Ето и много интересо четиво и изследвания на български и става дума за нашите пътища!
https://www.uacg.bg/filebank/att_9459.pdf
С две думи основния проблем е пътя, но няма кой да го каже. А предполагам всеки който е карал извън България, му е ясно всичко това и без изследвания и дисертации.
Има писано в нета по темата, ето линкове да се запознаете
http://www.pmostove.com/bg/about/225/No ... htata.html
Ето и много интересо четиво и изследвания на български и става дума за нашите пътища!
https://www.uacg.bg/filebank/att_9459.pdf
С две думи основния проблем е пътя, но няма кой да го каже. А предполагам всеки който е карал извън България, му е ясно всичко това и без изследвания и дисертации.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани