Малко смях на гърба на Х5 :))
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
цитат
Май засега е бягай и майната и на Х5.
Много мнения се изложиха.
Джамбазов ти уби рибата.
Дайте да направим инструкция и да я пуснем във форума на BMW/има ли такъв /.

Май засега е бягай и майната и на Х5.
Много мнения се изложиха.
Джамбазов ти уби рибата.
Дайте да направим инструкция и да я пуснем във форума на BMW/има ли такъв /.




- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
"БМВ-то е сдиплило турбината, натепала е масло в колектора и ще се форсира докато не го изгори или някой не напръска във всмукателния колектор със газов пожарогасител."
те това съм го чувал за А6 2.5ТДИ
те това съм го чувал за А6 2.5ТДИ
тези младежи там ... не знам как ги виждат така нещата...
дори да беше дизелово х5-цата такова положение да ти тече масло от турбото и да налива във интейка-а и да се получи неконтролируем ход на двигателя... могат да забравят. най-малкото защото маслото трябва да се атомизира а то обича да седи полепнало по тръбите и стените на интейка. който е отварял дизел интейк- знае за какво говоря...
за бензинов да дизелира - може.. ако има 17:1 компресия обаче- иначе - и това да забравят да продължи повече от 10-15 оборота...
най-вероятно е бил заминал тпс-а (тротъл позишън сенсор-а) и компютъра се лъже че някой е смачкал газта. ма за това си има ключ на запалването да го врътнеш и спреш. за без ключово х5 - ако не е било ново х5 - старите не мисля че ги имаше със комфорт аксес.. ама може и да се лъжа.
иначе - смешна история - да - така отстрани е много забавно...

дори да беше дизелово х5-цата такова положение да ти тече масло от турбото и да налива във интейка-а и да се получи неконтролируем ход на двигателя... могат да забравят. най-малкото защото маслото трябва да се атомизира а то обича да седи полепнало по тръбите и стените на интейка. който е отварял дизел интейк- знае за какво говоря...
за бензинов да дизелира - може.. ако има 17:1 компресия обаче- иначе - и това да забравят да продължи повече от 10-15 оборота...
най-вероятно е бил заминал тпс-а (тротъл позишън сенсор-а) и компютъра се лъже че някой е смачкал газта. ма за това си има ключ на запалването да го врътнеш и спреш. за без ключово х5 - ако не е било ново х5 - старите не мисля че ги имаше със комфорт аксес.. ама може и да се лъжа.
иначе - смешна история - да - така отстрани е много забавно...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
alx написа:тези младежи там ... не знам как ги виждат така нещата...![]()
дори да беше дизелово х5-цата такова положение да ти тече масло от турбото и да налива във интейка-а и да се получи неконтролируем ход на двигателя... могат да забравят. най-малкото защото маслото трябва да се атомизира а то обича да седи полепнало по тръбите и стените на интейка. който е отварял дизел интейк- знае за какво говоря...
за бензинов да дизелира - може.. ако има 17:1 компресия обаче- иначе - и това да забравят да продължи повече от 10-15 оборота...
най-вероятно е бил заминал тпс-а (тротъл позишън сенсор-а) и компютъра се лъже че някой е смачкал газта. ма за това си има ключ на запалването да го врътнеш и спреш. за без ключово х5 - ако не е било ново х5 - старите не мисля че ги имаше със комфорт аксес.. ама може и да се лъжа.
иначе - смешна история - да - така отстрани е много забавно...
Грешиш!
Това не само, че е възможно да се случи, ами и се е случвало много пъти! Поразрови се малко по форумите (и чуждите), и ще видиш за много такива случаи на неконтролируемо изгаряне на маслото в дизелов двигател.
Мислиш ли, че първото нещо, което ще направи който и да е, ако двигателя му почне да се самофорсира, няма да бъде да изключи от контакт?! Само че при точно този случай това няма да помогне.
Даже и дизел без турбо може да се самофорсира - чувал съм за няколко случаи на голф 1 с 1.5 двигатели. Достатъчно е двигателя да е сдал багажа и да харчи масло, в един прекрасен момент почва да засмуква масло през маркуча за картерните газове, и се получава същия ефект.
ACCELERATOR написа:alx написа:тези младежи там ... не знам как ги виждат така нещата...![]()
дори да беше дизелово х5-цата такова положение да ти тече масло от турбото и да налива във интейка-а и да се получи неконтролируем ход на двигателя... могат да забравят. най-малкото защото маслото трябва да се атомизира а то обича да седи полепнало по тръбите и стените на интейка. който е отварял дизел интейк- знае за какво говоря...
за бензинов да дизелира - може.. ако има 17:1 компресия обаче- иначе - и това да забравят да продължи повече от 10-15 оборота...
най-вероятно е бил заминал тпс-а (тротъл позишън сенсор-а) и компютъра се лъже че някой е смачкал газта. ма за това си има ключ на запалването да го врътнеш и спреш. за без ключово х5 - ако не е било ново х5 - старите не мисля че ги имаше със комфорт аксес.. ама може и да се лъжа.
иначе - смешна история - да - така отстрани е много забавно...
Грешиш!
Това не само, че е възможно да се случи, ами и се е случвало много пъти! Поразрови се малко по форумите (и чуждите), и ще видиш за много такива случаи на неконтролируемо изгаряне на маслото в дизелов двигател.
Мислиш ли, че първото нещо, което ще направи който и да е, ако двигателя му почне да се самофорсира, няма да бъде да изключи от контакт?! Само че при точно този случай това няма да помогне.
Даже и дизел без турбо може да се самофорсира - чувал съм за няколко случаи на голф 1 с 1.5 двигатели. Достатъчно е двигателя да е сдал багажа и да харчи масло, в един прекрасен момент почва да засмуква масло през маркуча за картерните газове, и се получава същия ефект.
мда. вярно можело. прочетох. човек се учи докато е жив

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- The Shadow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 2.07.2004
- Местоположение: България, София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 96 coupe
На познат при 180 км/ч на магистралата му гръмва турбото на Голф 3 1.9 тд - спира той аварийно и се опитва да загаси вече форсиращият се яко двигател - вади ключа и нищо, двигателя вече подминава максимума като обороти. Добре, че баща му е бил с него и е опитен... та на скорост и изгасване. Късмет са изкарали. И двигателя си е бил за смяна преди случката - хапвал масълце... 

- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
The Shadow написа:На познат при 180 км/ч на магистралата му гръмва турбото на Голф 3 1.9 тд - спира той аварийно и се опитва да загаси вече форсиращият се яко двигател - вади ключа и нищо, двигателя вече подминава максимума като обороти. Добре, че баща му е бил с него и е опитен... та на скорост и изгасване. Късмет са изкарали. И двигателя си е бил за смяна преди случката - хапвал масълце...
Същото ми се случи и на мен със Сиера 1,8ТД.Точно щях да я карам на ремонт за смяна на главата, че харчеше 1л масло на 1000км.С тази разлика, че при мен турбото си беше здраво, но клапаните се клатеха във водачите.След тази случка съм минал още около 800км, но като я вкарам в обороти и почва да се самофорсира.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани