Сега пък бензина тече

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 18 Май 2004, 17:15

Абе хора, човека иска съвет вие му обяснявате колко зле било да имаш карбуратор. :)
Ати аз от моя скромен опит със съветските возила съм стигнал до следния извод. Ако гори много или е от центровката (което вярвам си проверил) или ти препълва горивната камера т.е. поплавъка не е регулиран или му е счупена пластинката за регулиране. Може и игления клапан да е заминал. Как работи колата на празен ход? Ако се замисля при форсиране може и да се препълва камерата и да се дави по малко :(. Аз до толкова разбирам, ако съм помогнал, добре. Ако ли не - поне няма да ти навредя :)
БТВ познавам един майстор дето поназнайва за карбураторите, намира се на гърба на бирената фабрика дето е на Сливница, улицата е или козлодуй или клокотница, влиза се от Ботев, над 2 градска. Казва се Наско (май така беше, не съм ходил от 5 год. при него)
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 18 Май 2004, 17:38

Благодаря за отговора, Босс (мале, на български как ти се пише ника :wink: )
Писах и в един немски форум и ми казаха да си погледна клапите за студения старт - понеже при мен не работят ми казаха, че ако са били седяли затворени при топъл двигател може да даде такъв разход.
И аз си мислех за поплавъка и ще отворя единия карбуратор, който е в мазето да видя как се регулира, че нали трябва да се научим :D
Иначе празния ход - постепенно падат оборотите и в един момент гасне - независимо дали е топла или студена, дали е била форсираан преди това или карана кротко - сигурно смуче въздух отнякъде.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Организазазатор
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 21.09.2002
Местоположение: Пловдив

Мнение от sparco » 18 Май 2004, 18:43

BMW_///M3 написа:
krika написа:.........ми прави проблеми гадния мръсен 2ВЕ :evil:.Вече като чуя за бавария с карбуратор и ми замирисва на много тунджа.


:shock: Приятелю, не мисля че 2ВЕ Пиербург е лош карбуратор! :roll: Малко по-капризен е, но настроен правилно забравяш за всякакви проблеми с него!Аз съм с такъв и ВЪОБЩЕ не мога да се оплача (поне засега, дано така и да продължи занапред :lol: )!!!


На теб колко ти харчи колата :D ?
Member of HATER CLUB... soon coming
От всичко най-мразим прани дънки и BigBrother!

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 8.02.2004
Местоположение: Mайна сити

Мнение от ISATIS » 18 Май 2004, 19:02

Ами много! :D Ама съм с 225/16" и е на газ,и триножника е отворен да върви повече от нормалното...... :twisted:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Май 2004, 21:51

Ати, щях да те посъветвам да го изхвърлиш този "страшен" карбуратор, но се отказах. ТнеВОSS e прав. И карбуратора като всеки един механизъм се износва. А много хора си мислят че - айде една центровка и е готов. Да ама не. Просто ще трябва да се купят някои неща- игления клапан, мембрани за ускорителната помпа и др. Не ми е известно напълно устройството му но знам че трябва да се подходи много внимателно към ремонта. Тоест да се проучи устройството му много внимателно и тогава да се пристъпи към ремонта. Не да взимаме отверките и айде - тоз винт , оня винт и резултата още по плачевен. Или пък слагай газово и да си караш колата без очите ти да са постоянно изкривени наляво към бензиномера.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Май 2004, 21:52

Ати, щях да те посъветвам да го изхвърлиш този "страшен" карбуратор, но се отказах. ТнеВОSS e прав. И карбуратора като всеки един механизъм се износва. А много хора си мислят че - айде една центровка и е готов. Да ама не. Просто ще трябва да се купят някои неща- игления клапан, мембрани за ускорителната помпа и др. Не ми е известно напълно устройството му но знам че трябва да се подходи много внимателно към ремонта. Тоест да се проучи устройството му много внимателно и тогава да се пристъпи към ремонта. Не да взимаме отверките и айде - тоз винт , оня винт и резултата още по плачевен. Или пък слагай газово и да си караш колата без очите ти да са постоянно изкривени наляво към бензиномера.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 21.01.2004
Местоположение: Люлин

Мнение от CecoR25 » 19 Май 2004, 0:33

TheBoss написа:БТВ познавам един майстор дето поназнайва за карбураторите, намира се на гърба на бирената фабрика дето е на Сливница, улицата е или козлодуй или клокотница, влиза се от Ботев, над 2 градска. Казва се Наско (май така беше, не съм ходил от 5 год. при него)

Предполагам, че имаш в предвид Наско "карбуратора", всеки който съм чувал да говори за него е казвал само добри думи, наистина човека си разбира от работата, Ати ако ще ходиш при него свиркай и аз ще дойда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 11.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мфил
Детайли за колата: 120D

Мнение от Evanko » 26 Май 2004, 15:11

Имам една книга за Е30. В нея има всичко за Калбулатолите на Е30. Ако искаш мога да скенирам тези страници и да ги пратя.
Това Галактиката е голема работа, фактически!!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 26 Май 2004, 16:24

Ако имаш в предвид на Ати карбуратора той не играе в твойта книга :wink:

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 26 Май 2004, 16:53

Слона - мерси за предложението, но няма да ми свърши работа, както каза Крика.
Аз реших проблема генерално по немски тертип - смених карбуратора, за което забравих да се похваля :oops:
Колата освен че запачи изродския си рев и вървеж започна да ми харчи с ръчки към 15 в града (е, преобладаваше гондолното возене. все пак бях на бал), което за мен е супер :D
Направо не мога да повярвам - след толкова месеци труд пред нас има едно малко животинче, жълто на цвят, в което само се качвам (с чисти ръце, без да проверявам маслото), въртя, то пали и тръгвам. Не се притеснявам да изрежа някой заради преразход, не поглеждам всеки път под колата за маслени петна, прибирам се и само се обръщам да я видя как седи и чака следващия път :D
Кирееееее, ще те удавя у бирииии :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Май 2004, 0:04

Еваларка брат ше те чакакаме да акостираш на ЕКОто :wave: :bchug: :drink: :drinking:

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook