Сега пък бензина тече
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- TheBoss
- Полковника
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе хора, човека иска съвет вие му обяснявате колко зле било да имаш карбуратор.
Ати аз от моя скромен опит със съветските возила съм стигнал до следния извод. Ако гори много или е от центровката (което вярвам си проверил) или ти препълва горивната камера т.е. поплавъка не е регулиран или му е счупена пластинката за регулиране. Може и игления клапан да е заминал. Как работи колата на празен ход? Ако се замисля при форсиране може и да се препълва камерата и да се дави по малко . Аз до толкова разбирам, ако съм помогнал, добре. Ако ли не - поне няма да ти навредя
БТВ познавам един майстор дето поназнайва за карбураторите, намира се на гърба на бирената фабрика дето е на Сливница, улицата е или козлодуй или клокотница, влиза се от Ботев, над 2 градска. Казва се Наско (май така беше, не съм ходил от 5 год. при него)
Ати аз от моя скромен опит със съветските возила съм стигнал до следния извод. Ако гори много или е от центровката (което вярвам си проверил) или ти препълва горивната камера т.е. поплавъка не е регулиран или му е счупена пластинката за регулиране. Може и игления клапан да е заминал. Как работи колата на празен ход? Ако се замисля при форсиране може и да се препълва камерата и да се дави по малко . Аз до толкова разбирам, ако съм помогнал, добре. Ако ли не - поне няма да ти навредя
БТВ познавам един майстор дето поназнайва за карбураторите, намира се на гърба на бирената фабрика дето е на Сливница, улицата е или козлодуй или клокотница, влиза се от Ботев, над 2 градска. Казва се Наско (май така беше, не съм ходил от 5 год. при него)
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Благодаря за отговора, Босс (мале, на български как ти се пише ника )
Писах и в един немски форум и ми казаха да си погледна клапите за студения старт - понеже при мен не работят ми казаха, че ако са били седяли затворени при топъл двигател може да даде такъв разход.
И аз си мислех за поплавъка и ще отворя единия карбуратор, който е в мазето да видя как се регулира, че нали трябва да се научим
Иначе празния ход - постепенно падат оборотите и в един момент гасне - независимо дали е топла или студена, дали е била форсираан преди това или карана кротко - сигурно смуче въздух отнякъде.
Писах и в един немски форум и ми казаха да си погледна клапите за студения старт - понеже при мен не работят ми казаха, че ако са били седяли затворени при топъл двигател може да даде такъв разход.
И аз си мислех за поплавъка и ще отворя единия карбуратор, който е в мазето да видя как се регулира, че нали трябва да се научим
Иначе празния ход - постепенно падат оборотите и в един момент гасне - независимо дали е топла или студена, дали е била форсираан преди това или карана кротко - сигурно смуче въздух отнякъде.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
BMW_///M3 написа:krika написа:.........ми прави проблеми гадния мръсен 2ВЕ .Вече като чуя за бавария с карбуратор и ми замирисва на много тунджа.
Приятелю, не мисля че 2ВЕ Пиербург е лош карбуратор! Малко по-капризен е, но настроен правилно забравяш за всякакви проблеми с него!Аз съм с такъв и ВЪОБЩЕ не мога да се оплача (поне засега, дано така и да продължи занапред )!!!
На теб колко ти харчи колата ?
Ати, щях да те посъветвам да го изхвърлиш този "страшен" карбуратор, но се отказах. ТнеВОSS e прав. И карбуратора като всеки един механизъм се износва. А много хора си мислят че - айде една центровка и е готов. Да ама не. Просто ще трябва да се купят някои неща- игления клапан, мембрани за ускорителната помпа и др. Не ми е известно напълно устройството му но знам че трябва да се подходи много внимателно към ремонта. Тоест да се проучи устройството му много внимателно и тогава да се пристъпи към ремонта. Не да взимаме отверките и айде - тоз винт , оня винт и резултата още по плачевен. Или пък слагай газово и да си караш колата без очите ти да са постоянно изкривени наляво към бензиномера.
е21 345 0-402м 12.18
Ати, щях да те посъветвам да го изхвърлиш този "страшен" карбуратор, но се отказах. ТнеВОSS e прав. И карбуратора като всеки един механизъм се износва. А много хора си мислят че - айде една центровка и е готов. Да ама не. Просто ще трябва да се купят някои неща- игления клапан, мембрани за ускорителната помпа и др. Не ми е известно напълно устройството му но знам че трябва да се подходи много внимателно към ремонта. Тоест да се проучи устройството му много внимателно и тогава да се пристъпи към ремонта. Не да взимаме отверките и айде - тоз винт , оня винт и резултата още по плачевен. Или пък слагай газово и да си караш колата без очите ти да са постоянно изкривени наляво към бензиномера.
е21 345 0-402м 12.18
- CecoR25
- сбъркал колата, но не и форума
- Мнения: 14
- Регистриран на: 21.01.2004
- Местоположение: Люлин
TheBoss написа:БТВ познавам един майстор дето поназнайва за карбураторите, намира се на гърба на бирената фабрика дето е на Сливница, улицата е или козлодуй или клокотница, влиза се от Ботев, над 2 градска. Казва се Наско (май така беше, не съм ходил от 5 год. при него)
Предполагам, че имаш в предвид Наско "карбуратора", всеки който съм чувал да говори за него е казвал само добри думи, наистина човека си разбира от работата, Ати ако ще ходиш при него свиркай и аз ще дойда.
- Evanko
- младши ентусиаст
- Мнения: 301
- Регистриран на: 11.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мфил
- Детайли за колата: 120D
Имам една книга за Е30. В нея има всичко за Калбулатолите на Е30. Ако искаш мога да скенирам тези страници и да ги пратя.
Това Галактиката е голема работа, фактически!!!
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ако имаш в предвид на Ати карбуратора той не играе в твойта книга
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Слона - мерси за предложението, но няма да ми свърши работа, както каза Крика.
Аз реших проблема генерално по немски тертип - смених карбуратора, за което забравих да се похваля
Колата освен че запачи изродския си рев и вървеж започна да ми харчи с ръчки към 15 в града (е, преобладаваше гондолното возене. все пак бях на бал), което за мен е супер
Направо не мога да повярвам - след толкова месеци труд пред нас има едно малко животинче, жълто на цвят, в което само се качвам (с чисти ръце, без да проверявам маслото), въртя, то пали и тръгвам. Не се притеснявам да изрежа някой заради преразход, не поглеждам всеки път под колата за маслени петна, прибирам се и само се обръщам да я видя как седи и чака следващия път
Кирееееее, ще те удавя у бирииии
Аз реших проблема генерално по немски тертип - смених карбуратора, за което забравих да се похваля
Колата освен че запачи изродския си рев и вървеж започна да ми харчи с ръчки към 15 в града (е, преобладаваше гондолното возене. все пак бях на бал), което за мен е супер
Направо не мога да повярвам - след толкова месеци труд пред нас има едно малко животинче, жълто на цвят, в което само се качвам (с чисти ръце, без да проверявам маслото), въртя, то пали и тръгвам. Не се притеснявам да изрежа някой заради преразход, не поглеждам всеки път под колата за маслени петна, прибирам се и само се обръщам да я видя как седи и чака следващия път
Кирееееее, ще те удавя у бирииии
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Еваларка брат ше те чакакаме да акостираш на ЕКОто
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани