отдушник на картера
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
отдушник на картера
колеги,
стана ясно, че колата ми е за сегменти, защото й идват в повече картерните газове и налягането изхвърял маслото. Но сега след събора нямам никакви пари и искам да проверя, дали не мога до тогава да направя колата използваема, поне на малки разтояния. Махнах маркуча за картерните газове, който е на капака на главата, но самия картер откъде се "отдушва". При М10 е през прореза за веригата, ама за М20
Някакви други идей как мога да намаля малко налягането в картера
стана ясно, че колата ми е за сегменти, защото й идват в повече картерните газове и налягането изхвърял маслото. Но сега след събора нямам никакви пари и искам да проверя, дали не мога до тогава да направя колата използваема, поне на малки разтояния. Махнах маркуча за картерните газове, който е на капака на главата, но самия картер откъде се "отдушва". При М10 е през прореза за веригата, ама за М20
Някакви други идей как мога да намаля малко налягането в картера
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
По принцип невъзможни неща няма ......поразтърси се в нета за "DIY oil catch tank" или "DIY oil catch can" ето ти един пример със снимки http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=0338&P=1 има и още доста подобни по нета. Аз имах този проблем само че при мен като е в надув колата прави голямо картерно налягане и увлича мноо масло с картерните газове и пълни интерколера с масло(понеже отдушника е закачен на всмукателната страна на турбото). Та аз си направих от неръждавейка едно мноо маняшко и красиво сепараторче(catch can) и сега всичкото масло се събира в него и газовете си излизат "сухи" . Дъното на този сепаратор, може да се свърже с маркуче към картера(под нивото на маслото обезателно) и така събралото се масло самичко си се оттича в картера след като се е отделило от газовете, ако не, требе от време на време да източваш сепаратора за да не се препълни . Ако има нещо което не ти е ясно питаи и ще се помъча да ти обясня, мога и да ти снимам моя сепаратор даже утре и ще кача снимки само че няя да може да го видиш вътре как е направен за съжаление, ама то не е сложно пак ти каам поразтърси се в нета и ще намериш чертежчета и снимки и ще разбереш точно за кво ти говоря Аз лично съм повече от доволен от тази си придобивка щото инак при мноооооооо ръчки губех страшно мноо масло(т.е не го губех ама требеше да си вадя постоянно интерколера и да го изливам ) Ако налягането в картера ти е много голямо просто ти трябват няколко breather-а, т.е към сепаратора за масло требе да има няколко входящи маркуча от различни места на мотора и съответно изходящия от сепаратора маркуч или отвор требе да е сумарен на тези които си вкарал в него. Аз само не можах да разбера това масло от къде тече от маркуча на картерните газове или от всички гарнитури на мотора след като картерните газове "надуят" блока Както и да е и в двата случая това е възможно най интелигентното решение и същевременно не е никак скъпо ако не държиш на външния му вид
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Мерси ТУрбо Маняк, точно за нещо такова идеше реч. Ще погледна първо из нета, когато ми остане време къде са оригиналните отдушници, да видя дали не мога да ги отпуша и Вайпъра ми даде идеята да си продупча картера в горна точка, над равнището на маслото и да изведа един маркуч нагоре, по който да се стичат пръски масло обратно в картера, но това със сепаратора е още по добре, само трябва да разузная какво точно представлява, че само отоворих, но не можах заради времето да прочета инфото.
По принцип колкото и да стягаме и да притягаме при обороти все си намира откъде да тече - ако пристегна още малко тук, започва оттам, стягам оттам, тръгва от трето място и после хайде от начало и е ужас.
На какви други места може да се сложат, т.е. направят вентилационни дупки по ДВГ?
По принцип колкото и да стягаме и да притягаме при обороти все си намира откъде да тече - ако пристегна още малко тук, започва оттам, стягам оттам, тръгва от трето място и после хайде от начало и е ужас.
На какви други места може да се сложат, т.е. направят вентилационни дупки по ДВГ?
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ДА СЕ Е&)&)(&)(&)&)& У ТЪПАКА
8 месеца и няколко стотин лева и в крайна сметка дръпнах маркуча за картерните газове от капака на клапаните и сега при мощен форзаж поне в града не ми капе една капка
Донякъде обаче съм щастлив, че този ужас свърши вече
8 месеца и няколко стотин лева и в крайна сметка дръпнах маркуча за картерните газове от капака на клапаните и сега при мощен форзаж поне в града не ми капе една капка
Донякъде обаче съм щастлив, че този ужас свърши вече
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани