отдушник на картера

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

отдушник на картера

Мнение от ati » 10 Май 2004, 21:56

колеги,
стана ясно, че колата ми е за сегменти, защото й идват в повече картерните газове и налягането изхвърял маслото. Но сега след събора нямам никакви пари и искам да проверя, дали не мога до тогава да направя колата използваема, поне на малки разтояния. Махнах маркуча за картерните газове, който е на капака на главата, но самия картер откъде се "отдушва". При М10 е през прореза за веригата, ама за М20 :dunno:
Някакви други идей как мога да намаля малко налягането в картера :?:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 10 Май 2004, 22:04

Хех , за пръв път се замислям дали може да стане с по-малко кинти :shock:
Мда май има и идея :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 10 Май 2004, 22:38

По принцип невъзможни неща няма :wink: ......поразтърси се в нета за "DIY oil catch tank" или "DIY oil catch can" ето ти един пример със снимки http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=0338&P=1 има и още доста подобни по нета. Аз имах този проблем само че при мен като е в надув колата прави голямо картерно налягане и увлича мноо масло с картерните газове и пълни интерколера с масло(понеже отдушника е закачен на всмукателната страна на турбото). Та аз си направих от неръждавейка едно мноо маняшко и красиво сепараторче(catch can) и сега всичкото масло се събира в него и газовете си излизат "сухи" :) . Дъното на този сепаратор, може да се свърже с маркуче към картера(под нивото на маслото обезателно) и така събралото се масло самичко си се оттича в картера след като се е отделило от газовете, ако не, требе от време на време да източваш сепаратора за да не се препълни :wink: . Ако има нещо което не ти е ясно питаи и ще се помъча да ти обясня, мога и да ти снимам моя сепаратор даже утре и ще кача снимки само че няя да може да го видиш вътре как е направен за съжаление, ама то не е сложно пак ти каам поразтърси се в нета и ще намериш чертежчета и снимки и ще разбереш точно за кво ти говоря :wink: Аз лично съм повече от доволен от тази си придобивка щото инак при мноооооооо ръчки губех страшно мноо масло(т.е не го губех ама требеше да си вадя постоянно интерколера и да го изливам :lol: ) Ако налягането в картера ти е много голямо просто ти трябват няколко breather-а, т.е към сепаратора за масло требе да има няколко входящи маркуча от различни места на мотора и съответно изходящия от сепаратора маркуч или отвор требе да е сумарен на тези които си вкарал в него. Аз само не можах да разбера това масло от къде тече :?: от маркуча на картерните газове или от всички гарнитури на мотора след като картерните газове "надуят" блока :?: Както и да е и в двата случая това е възможно най интелигентното решение и същевременно не е никак скъпо ако не държиш на външния му вид :wink:

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 11 Май 2004, 21:12

Мерси ТУрбо Маняк, точно за нещо такова идеше реч. Ще погледна първо из нета, когато ми остане време къде са оригиналните отдушници, да видя дали не мога да ги отпуша и Вайпъра ми даде идеята да си продупча картера в горна точка, над равнището на маслото и да изведа един маркуч нагоре, по който да се стичат пръски масло обратно в картера, но това със сепаратора е още по добре, само трябва да разузная какво точно представлява, че само отоворих, но не можах заради времето да прочета инфото.
По принцип колкото и да стягаме и да притягаме при обороти все си намира откъде да тече - ако пристегна още малко тук, започва оттам, стягам оттам, тръгва от трето място и после хайде от начало и е ужас.
На какви други места може да се сложат, т.е. направят вентилационни дупки по ДВГ?
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 11 Май 2004, 23:08

"Универсален модификатор" :arrow: и картера долу :shock: Тва маслото е от миналия век :arrow: ний нали сме модерни ся :wink:
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 17 Май 2004, 16:22

ДА СЕ Е&)&)(&)(&)&)& У ТЪПАКА :!: :!: :!: :evil:
8 месеца и няколко стотин лева и в крайна сметка дръпнах маркуча за картерните газове от капака на клапаните и сега при мощен форзаж поне в града не ми капе една капка :!: :!: :!:
Донякъде обаче съм щастлив, че този ужас свърши вече :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook