Е нема такава кола!

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Е нема такава кола!

Мнение от ati » 05 Апр 2004, 17:14

Малко предистория - бях решил с цената на всичко да се появя в неделя на сбирката и на съвместанат ни среща с Пежо клуба, затова толков аупорито си трайках, когато ме питахте, дали ще идвам :D
Та изкарах колата в събота с намерението да й сипя малко бензин и да й направя една центровка, след което да я закарам на реглаж на предницата, че се държеше малко странно на пътя. Веднага след като загря (дотогава изпуснах една кака с някакъв нов ситроен и един наточен голф, който едва ми избяга, макар да бях до 3 к оборта :shock: ) и направих няколко тестови спуснакния по новия булевард в Люлин и след последвалите старове с Асен_х стигнах до извода, че центовка на тази кола не й трябва :twisted:
Изпитвах такова задоволство от вървежа на колата ми без съединител и гуми, че ми трепереха колената от кеф, а сърцето ми беше на прага на прекъсвача, душата ми беше някъде далеч и се страхувах да се кача отново в колата, защото мислех, че ще полиудея от радост :D
Добре че беше БгТролл, който ме накара да отидем все пак на реглаж за предница. Понеже явно все още не съм решил проблем а с теча на масло дотам стискайки зъби карах само до 3.5 к. В сервиза когато момчето вдигна колата и разклати леко носача на дясна предна гума, последната започна да се клати във всички посоки на земното кълбо, а онзи гледаше така и викаше :shock: : как си жив още с това :shock:
Понеже беше доста ларш с консумацията на бензин, а на следващия ден се бяхме уговорили с Пенчев (Дилян) да ми види проклетата къса светлина (която се оказа, че на масата има ток от + - са), аз цяла нощ се борих с поривите си, но все ми се присънваше Цариградско :twisted:
Трябва да ми се признае, че на следващата сутрин до Дружба карах доста смирено, само се наложи да догоня два Мерцедеса, които бяха пред мен и това беше. Но спокойното каране си има своя край, а той настъпи, когато Пенчев на път към блока му занесе на един завой - оттам 2-ра и газзззззз, я виж как можела да върви таз кола дори с отворен диф и без суединител настрани :twisted:
Пенчев се зае и за нула време оправи фара, тунингова ми стоповете, така че на всеки стоп да светят по две крушки, когато настъпя спирачката :D Целия Дружба Шах тийм беше там и помагаше с каквото може и през цялото време се хилехме като олигофрени :D
Настана време да се смъкнем към ЕКО-то, за поредната неделна сбирка за някой и за първата неделна сбирка с мое БМВ. Разбрахем се с пенчев, че няма да караме бързо (въпреки, че Чочо Слипнот-а щеше да изкърти джамовете ми с виковете: "Ще изпусна старта, ще изпусна старта"), заради моя теч на масло и заради всепознатия теч на бензин при шестаците - през цилиндрите. Всичко вървеше нормално, докато Пенчев не се предаде и на няколко пресечки от неговия блок, излизайки на главния път не занесе - оттам вземи тая втора, вземи, че Пенчев спира без причина, вземи, че имаше място и спрях до него, а то какво - имало светофар точно на излизането от улицата (Дружбенска им работа). С радост установих, че две пързалящи се тройки са привлякли вниманието на хората от автобусната спирка, които се радваха като малки деца и ни сочеха с пръсти, а ние само по -малко - ВРЪМ, ВРЪМ, оставяме шестаците да подишат малко. Нямаше как да разочароваме хората и с настъпването на червената светлина два шестака ревнаха в един глас и придружени с писък на гуми двете коли се катапултирахме от светофара. На следващата бензиностанция си напомпах задните гуми до 2.5 атмосфери (предишния ден бяха на 3.5, ама все пак трябва да издаянят до събора), няма нужда да ви обяснявам защо и поехме пак по пътя към ЕКО. Още с излизането на Цариградско аз като по-нахален водех и ускорявайки на трета в средното платно някакъв мерцедес В124 ми пресветваше настойчиво от лявата лента, да не би да му се изпреча на пътя. Е дотук беше със спокойствието :twisted:
Трета до 5к, четвърта с яко дълги - къси - дълги, опа, как можела да върви тая подводница, а :wink:
Оттам само ляв мигач и отдалеч присветване :twisted: Принчипно винаги се муша на Цариградско между колите, но днес ми беше кеф да си разчиствам лявата лента, защото вече нямаше защо да се притеснявам, че ако ми направя път ще трябва да набирам пак половин час, само леко досковане на газ-та и колата тръгваше отнов от 2.5к обороти. На Плиска един с (третия в тази посока, петия за деня) Мерцедес реши да провери колко време ще се задържа зад него. Аз кротичко си карах с пуснатия мигач на къси на 30см от багажника му в продължение на 10-тина секунди и той отстъпи :D
И през цялото време си питах - "защо тези коли днес се влачат така?". Аз ги приближавам с около 120 - 130 и намалям до към 100, докато някой от тях се натуткат. Когато спряхме на кръстовището на Орлов мост загадката беше разбулена - Пенчев свали джама и ми вика : абе ти си луд да караш с 160 :D
Оттам яко родео между колите, като само следя в огледалото как някой гледа ошашавен, когато минавам от най-дясна в най-лява и в следвашия миг Пенчев прави същата маневра, а понякога и огледална на моята и когато някой в средната лента бъде задминат от две кръстоващи траекториите си тройки направо ставаше разноглед. През цялото време виждах налудничевата усмивка на щастие у Пенчев и със сигуност той е виждал същото, когато си разменяхме местата и той водеше. Така до обратния завой на бул България, където аз (естествено) се престроих през трамвайните релси, за да мога да използвам новата си придобивка (пак благодарение на Пенчев) - клаксона. Една минаваща свадбарка колона оцени факта, а аз бях на седмото небе (нали знаете, че обичам да вдигам шум :wink: ).
По време на формулата част от нас прекараха времето си на паркинга, където монтирах стъклото на мигача, което Неопринт ми донесе и разглеждахме и сравнявахме различни неща. И моята гордост беше паркирана наред с другите. Е, малко масло капеше 9и по мъничко бензин от помпата), но аз бях безкрайно щастлив. Най-накрая свърши формулата (тази година съм се зарекъл да не гледам формула 1, че понякога направо ми се реве, а не бива така) и се запътихме БАВНО към Бояна. Е добре де, бавно беше излизането от самата бензиностанция в страничната уличка и после газ нагоре :twisted:
Вече виждах как стрелката за бензина клони към неприятното червено поле и си казах - Стига ( ще пия само активия - хаха). Но застанал там на правата, която Сашо преди мен така хубаво разчерта не можах да се сдържа и предложих на Неопринт да пробваме двете стари "антики". Е сега вече си бяхме плътно в червения сектор на горивото. Докато аз си мерех и доливах за втори път за деня масло Сашо и Енджи правеха старт след старт. Така, догато наближи време за съвместаната сбирка с Пежо. Аз се ориентирах към ОМВ-то, по-точно към колонката с А-95- Н и благодаря на Дружба Склад, че ме изчаха, за да пътуваме в пакет 4 коли, три от които 320-ки :D Понеже всички бяхме на привършване на бензина пътувахме кротко с 60 - 70 по моя километраж и си разнообразявахме ходенето до студенстки град с карането в слалом по цялото платно, което явно е изглеждало страхотно, защото в насрещното постоянно ни пресветваха и ни приветсваха с клаксони, а тези пред нас се дърпаха в дясно, почти на тревата, за да можем да имаме по-голям размах - ех, какво разбирателство има по нашите улици. Така докато не се наложи да слезем от околовръстното и на Сашо (Plaque) не му изгърмяха бушоните и премина в див дрифт-денс по улиците :twisted:
Стигайки до полигона се оказа, че от моята кола капе от всичко по много - масло и бензин е ясно вече, но започна да капе и антифриза заради един спукан маркуч, който не течеше, докато карах колата на 6500 оборота, а сега, карайки до 3 - 3500 явно поради липса на налягане беше протекъл , извод :arrow: карайте шестаците след 3500, за да нямате проблеми :twisted:
Поседяхме, порадвахме се заедно на някой изпълнения (Сашо, Еднжи и един много забележителен дрифт от Сашо - Plague, както и номера от страна на Пежо клуба, като не мога да не призная, че момчето с 306-цата много умело дрифтваше тази кола с предно).
Стана време да си ходим и всички бяха очудени, как така без охладителна течност (по-правдиво е да се каже прекалено недостатъчна, но все пак малко налична) ще се прибера до вкъщи - ами как, да не им е за първи път на тез шестаци (справка Киро Бавареца). Някой ми каза - абе не е баш така и добре , че си имах свидетел - БгТролл с очите си видя (което и мен малко ме очуди), че стрелката на температурата не мръдна от средата на скалата, където трябва да бъде до Люлин :shock: Неговите думи бяха"Нищо не разбирам от коли, но тази кола е изродска, не искам да знам какво ще прави, ако всичко й е наред".
Това общо взето обобощава и моето виждане....
Благодаря на всички :D
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 05 Апр 2004, 17:36

Много благодаря за прекрасния разказ!
Хубаво сте се повозили 8) :twisted:
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София , Люлин

Мнение от bgtroll » 05 Апр 2004, 18:17

дотогава изпуснах една кака с някакъв нов ситроен и един наточен голф, който едва ми избяга, макар да бях до 3 к оборта
Тази мила и сладка кака беше на някаква Алфа от тези по новите малките....
:lol:
П.С. то че съм си музикален инвалид съм си, ама започвам и да се показвам и като автомобилен... :P :wink: все някой ден ще се научиме и на това

Аз ги приближавам с около 120 - 130 и намалям до към 100
посмях да видя че по едно време показваше 140 и си викам : абе я гледай напред по-добре.. :wink:


него. Аз кротичко си карах с пуснатия мигач на къси на 30см от багажника му в продължение на 10-тина секунди и той отстъпи
и аз си мислих с тази скорост колко навътре в купето ще влезнем.... :wink: абе мани подводницата е железна нема друг такъв дзверрррррррррррррррррррррррр :twisted: :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Eva* » 05 Апр 2004, 18:44

Искрено се зарадвах, че беше там, макар, че до последно казваше, :wink: че няма да дойдеш. И естествено, че спрях до теб! :D

:D Аti, моята гордост, ... но те мислих цялата останала неделя и в понеделник докато не мина в синьото на кю-то с тази вода, която се лееше из под двигателя и това масло. Но, да не се лъжем :wink: Подводницата е наистина издръжлив автомобил. Подпитах за теча ти на масло и два-три от отговорите бяха, че е възможно някой от сменените ти семеринги да не са добре. Но сам ще видиш на канал. Така да гадаем не е добре.
И да си оправиш километража! :yes: И тоя мотаещ се Мерцедес, само така ... :D Ех, що не съм била с теб, 160 си е скорост.

Не съм видяла идването Ви на Полигона, но мога да си представя какво е било. Ядосвах се на себе си, че ме замотаха на една бензиностанция по разбираеми причини.

Колкото до 306-цата и шофьорът, ще вметна, че е истински Навигатор, точно се върна от поредната тренировка. Баш състезателят го нямаше за всеобщо учудване, но това е друга тема.
Да караш Peugeot е страст!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 05 Апр 2004, 20:28

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
:bowdown: :bowdown: :bowdown:Аti :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Аз не знам какво да кажа, нямам думи просто :bchug:

Е тва е ати, невероятен си и тва си е... хе-хе яка работа!!!

п.с. Събора иде (ние си знаем)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 05 Апр 2004, 21:42

:mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha:

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 05 Апр 2004, 22:21

Колата найстина върви адски добре за състоянието в което се намира.. на светофара на НДК се дръпнахме с Пенчев (в Е30ката бяше 4ма човека - ние бяхме 3ма) и съвсем малко го дръпна на 1ва и 2ра.., чак на трета се усети бързото отдалечаване на червената Е30ка.. незнам Пенчев колко я настъпваше, но акулата си акула.. МНОГО ГОЛЯМ ИЗРОД! :twisted:

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook