Подводница с А - 98?

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 30 Мар 2004, 18:11

аха, хвърли светлина върху познанията ми по химия :D
За да съм сигурен, че те разбрах - с 98, независимо дали оловен или безоловен с правилната центровка всичко трябва да е ОК, нали :?:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 30 Мар 2004, 18:42

Би трябвало да е ОК.. но аз ти препоръчвам да я направиш за 95 и да си я караш с 95 .. разликата във вървенето е минимална а в парите значителна :D И мен ме кефи как върви с 99+ от Шел ама :roll:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 30 Мар 2004, 19:02

Атчо , не знам кой точно ти каза че леглата на клапаните на старите АКУЛИ са меки , но когато преди повече от 10 год. почнахме да ги правиме ги носехме на един стругар , много мераклия и свестен. Та като му занесохме първата глава за шлайфане и припасване на клапаните и го попитахме правил ли е такива/М30беше май/ той се изхили и извади един комплект фрези, не си спомням точно но беше реномирана фирма. И като развъртя тия мити фрези , върти върти , а то все едно 320 по лед се движи :shock: :shock: И той човечеца почти се изплаши и вика: Е те таквоз дживотно нема :shock: :shock:
Нучи се човека , по други методи да ги прави , а аз научих че старите беемвета са по-добри от новите пежа :P
Помежду другото мойта Яга я карам вече 6-7 год. /ок.30 000км./все с 95 безоловен , и не съм имал никви ядове :lol:
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 30 Мар 2004, 22:38

Ако някой знае къде има оловен бенз,моля да сподели :oops:

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 31 Мар 2004, 9:44

Има още две неща - както вече казахме бензинът се получава, като се прибавят така наречените присадки. По стечение на обстоятелствата - химичните най-вече, "чисти" бензини са 86 и 98, всичко друго по средата е каращисвано с тези присадки в рафинериите. Навремето се правеше комбинация от 96 и 86 в резервоара на колата за да се докара "чист" 93. Същото може да се прави и с 98 и 86.

Второто - Ати, кой те преметна. че имаш меки легла на клапаните? Доколкото знам имаш 6-ак редови. Те са с твърди легла от първия ден на своето съществуване - BMW изнася в твърде много страни за да си позволи да има различни версии на двигателите освен Америка и Rest of the World. Сипвай си 50% 98 и 50% 86 и виж какво става...
Power is Nothing Without Insanity

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 31 Мар 2004, 13:30

Алекс :yes:
Мерси :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook