Подводница с А - 98?
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
аха, хвърли светлина върху познанията ми по химия
За да съм сигурен, че те разбрах - с 98, независимо дали оловен или безоловен с правилната центровка всичко трябва да е ОК, нали
За да съм сигурен, че те разбрах - с 98, независимо дали оловен или безоловен с правилната центровка всичко трябва да е ОК, нали
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Би трябвало да е ОК.. но аз ти препоръчвам да я направиш за 95 и да си я караш с 95 .. разликата във вървенето е минимална а в парите значителна И мен ме кефи как върви с 99+ от Шел ама
Атчо , не знам кой точно ти каза че леглата на клапаните на старите АКУЛИ са меки , но когато преди повече от 10 год. почнахме да ги правиме ги носехме на един стругар , много мераклия и свестен. Та като му занесохме първата глава за шлайфане и припасване на клапаните и го попитахме правил ли е такива/М30беше май/ той се изхили и извади един комплект фрези, не си спомням точно но беше реномирана фирма. И като развъртя тия мити фрези , върти върти , а то все едно 320 по лед се движи И той човечеца почти се изплаши и вика: Е те таквоз дживотно нема
Нучи се човека , по други методи да ги прави , а аз научих че старите беемвета са по-добри от новите пежа
Помежду другото мойта Яга я карам вече 6-7 год. /ок.30 000км./все с 95 безоловен , и не съм имал никви ядове
Нучи се човека , по други методи да ги прави , а аз научих че старите беемвета са по-добри от новите пежа
Помежду другото мойта Яга я карам вече 6-7 год. /ок.30 000км./все с 95 безоловен , и не съм имал никви ядове
- NeoPrint
- бай печатар
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Има още две неща - както вече казахме бензинът се получава, като се прибавят така наречените присадки. По стечение на обстоятелствата - химичните най-вече, "чисти" бензини са 86 и 98, всичко друго по средата е каращисвано с тези присадки в рафинериите. Навремето се правеше комбинация от 96 и 86 в резервоара на колата за да се докара "чист" 93. Същото може да се прави и с 98 и 86.
Второто - Ати, кой те преметна. че имаш меки легла на клапаните? Доколкото знам имаш 6-ак редови. Те са с твърди легла от първия ден на своето съществуване - BMW изнася в твърде много страни за да си позволи да има различни версии на двигателите освен Америка и Rest of the World. Сипвай си 50% 98 и 50% 86 и виж какво става...
Второто - Ати, кой те преметна. че имаш меки легла на клапаните? Доколкото знам имаш 6-ак редови. Те са с твърди легла от първия ден на своето съществуване - BMW изнася в твърде много страни за да си позволи да има различни версии на двигателите освен Америка и Rest of the World. Сипвай си 50% 98 и 50% 86 и виж какво става...
Power is Nothing Without Insanity
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани