Е21-цата-неразрушима въобще...

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Е21-цата-неразрушима въобще...

Мнение от ati » 14 Ное 2003, 17:52

Днес за сетен път се убедих,че "слизането" от най-фенския автомобил Е30,към Е21 не е бил напразен.
Освен неповторимата му форма,излъчваща агресия в чистия й вид, която отчасти се е запазила и в Е30,тази кола ме очарова с невероятното си поведение на пътя,"бавно" развиващия се шестак и неповторимото чуство,да седиш в автомобил,измислен през 70-те,произведен малко по-късно,който по нищо не отстъпва на новите автомобили,че дори е по-напред от доста от тях.
Но темата на днешния ми пост е със съвсем друга насоченост,която ще е интересна само за хора,обичащи да се завират под автомобилите си.
Повод за това беше Е21-цата на Неопринт,която днес трябваше да я разкостим,за да вземем частите й(за да може той да си дозглоби предишното Е21).Колата беше 318и,което в случая не е от голямо значение(като изключим,че черупковите лагери на вала изглеждаха като нови след 200000км,но както и да е) а по-важното е,че беше занемарена и не карана повече от една година,а кога за последен път е виждала подръжка като хората е твърде екзистенциален въпрос,във всеки лсучай е било доста отдавна.
НО
Тази кола я разглобихме,като НИТО ЕДНО от заводксите болчета не се наложи да разпробием,счупим или третираме по някаъв начин-ВСИЧКО СЕ ОТВИ<ВСЕ ЕДНО Е ЗАВИТО ОНЯ ДЕН :!:
Да не говорим как цялата кола е сглобена на модули и можеш да си ги махаш,както си искаш-всичко наведнъж,това кеото ти трябва,това кеото ти пречи итн,което не се среща у новите коли.
Все ощ не сме стигнали до най-интеренсото,което ако не ми повярвате няма да ви се сърдя,защото аз лично отказах да повярвам,дори след като го видях-С ПЪЛНА СИЛА ЗАПОчНАХМЕ ДА РЪГАМЕ ОТВЕРКИ ПО ПОКРИВА,КАЛНИЦИТЕ И ПРАГОВЕТЕ.
Да,душманско беше,но Бавареца и Неопринт не се сдържаха преди да дадат купето на циганите за скраб да изпробват здравината на това 21 ГДИШНО КУПЕ.
Не само,че тази кола все още е тук(да сте виждали Субару на 21 години примерно??),но удряйки с невероятен замах отверките не можаха да направят НИЩО на купето.Дори боята на доста от опитните места остана непокътната.БОЯТА.Не каросерията,а боята.
Тук не говорим за някакъв подържан или гаражен автомобил(иначе нямаше да го одерем така),тук говорим за кола,седяла под дъжда на улицата.
След всичките тези качества,която колата показва като динамични характеристики,да се окаже и толкова издръжлива дори аз като непоправим поклонник на марката не очаквах.
Тези изруди,конструирали тази кола са мислели само за себе си,сътворили са един автомобил,който ако нормалните коли издържат около 80 процента на експлоатация,реномираните марки 100,то този изродски автомобил поне 120.
Както каза Неопринт,хората са се презапасявали-ако е било необходимо 8 единици здравина-те са слагали 10.
Колата изяде много бой,включително с чук,катоя би един циганин по други причини,но ефекта след 4 силни цигански замаха бяха като да се спреш с нова кола с 3км/ч в саксия.
Още преди тези 2Х серии ме впечатляваха с невероятния си за тогавашното време дизайн и технически характеристики,но днес тази кола остави в моите представи АБСОЛюТНО ВСИчКИ НОВИ КОЛИ ДАЛЕч ЗАД СЕБЕ СИ :!:
Мислех,че преди това разбирам Роската,но сега виждам,че аз съм усвоил една малко част от това,което той с много подробни и дълги постинги се е опитвал да ни каже.Сега разбирам неговата невероятна любов към тези серии,защото тя не е само детски сън,ами здрава реалност.
И чак сега разбирам,че колкото и да се испише по тази тема,ако човек не го усети и не го види,няма как да разбере.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook