Зацепване на м21д24 бмв двигател с ел.гнп Д и ТД
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Зацепване на м21д24 бмв двигател с ел.гнп Д и ТД
Сега ми се обадиха, че помпата е готова. Било е пълно мазало гарнитури всичките без изключение, о-пръстени, абе всичко. Иначе нямаше как да мина 34 км с 16 литра нафта
Утре нося и 6 дюзи за проверка и като почивам слагам комплект обслужени гнп и дюзи, че е хубаво с отремонтирана помпа да се сложат и читави дюзи
Утре нося и 6 дюзи за проверка и като почивам слагам комплект обслужени гнп и дюзи, че е хубаво с отремонтирана помпа да се сложат и читави дюзи
ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Зацепване на м21 с ел.гнп Д и ТД
DLVasilev написа:KPETEH написа:9.
Правилното зацепване на помпата всъщност се оказва следното: Шпонката на вала трябва да сочи бренера на първи цилиндър съответно от другата страна на гнп-то. Буквите както се оказа може да са и така и иначе.
Тука май освен мен няма кой да чете за такива сечива, та само си водя записки да не забравям
Тук Искам да се поправя относно подчертаното. Както го е описал колегата така е правилно, а грешката в гледането е моя, тъй като колата дори и с грешно зацепена помпа не работеше зле
ATR-42/72
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани