Нов собственик на Е21 - Въпросчета
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
M10 написа:...... За вал копир мога да съдействам.....
Драсни някой ред, ако може, гледах някви оферти по 300лв, но отзиви не съм срещал.
E.Alexandrov написа:.......
Карал съм е21 с всички мотори и на тези килограми, здрав 16-ка върви прилично, но ..... не съм срещал скоро такива за продаване, а цената на добро м10б20 ще е .......
Ако имам пак здраво е21, с малко ръжди, пак бих сложил м52б28 или м54б30, все още се намират здрави на прилични пари. Да преправят се доста неща, но удоволствието е неописуемо.
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
M10 написа:не взеха, ами направо си скочихаE.Alexandrov написа:Жалко, че и те обаче взеха да им скачат цените.
Това, към което си се насочил е добър вариант откъм запазване на оригиналност, лесен монтаж и приятен вървеж. Търси мотор от кола, която е била БЕЗ катализатор - степента му e 9,5 и е 105 коня, спрямо катализаторния 8,2 и 102 - усеща се разлика! Отделно че на високата степен, можеш да сложиш спортен вал. За вал копир мога да съдействам, като тръгнеш да сменяш мотора. За колекторите също правилно си се насочил, оригиналните са много запушени. Сравнително лесен вариант е от м42, прави се фланец към главата и се разширяват (междуцилиндровото е различно). За фланец също мога да съдействам.
Точно гледах един разплетен колектор от М42 се продаваше и се чудех дали може да се сложи на М10-ката. И за вал и за фланец съм заинтересован, но ще ти пиша на лично като взема двигателя. А иначе двигателя е от Е28 105 коня. Някаква идея дали карантиите в кутията с която иде двигателя от Е28 могат да се използват за моя Гетраг 245? Тампоните й със сигурност са омекнали и усещам как се лашка напред назад, но синхронизатора на 4-та си заминава. Чудя се дали да не пробвам да сложа една от тези магически добавки Хадо за трансмисии? Ясно е че няма да ремонтира кутията, но ако направи превключването на предавките по-плавно, пак няма да е зле. Сега на моменти първа не се усеща дали е влязла (ако съм на равно), на баир се усеща как влиза (като зареждане на винтовка).
Lenco написа:Карал съм е21 с всички мотори и на тези килограми, здрав 16-ка върви прилично, но ..... не съм срещал скоро такива за продаване, а цената на добро м10б20 ще е .......
Ако имам пак здраво е21, с малко ръжди, пак бих сложил м52б28 или м54б30, все още се намират здрави на прилични пари. Да преправят се доста неща, но удоволствието е неописуемо.
Интересното е , че М10B16 (със Солекс 32/32 Дидта) го дават че има по-висок въртящ момент от всички стокови М10-ки, което някак си не ми се струва логично. Но е факт, че като стъпя рязко на газта се усеща веднага ритник, но не може да се развърти. А що се отнася до модерните 6-таци , сигурен съм че е неописуем кеф да се карат, но уви на този етап бюджета не ми го позволява. Евридейката ми е Е46 320d Touring със шпер на 40% и май вместо да се опитвам да откривам колелото, ще я продам и ще си взема друго Е46 2.5 или 2.8 (защото са отново с голямото прасе 188К) и ще прехвърля касетата на него. С годините разбрах, че най-евтиният вариант да имаш готина и вървежна кола е да я вземеш така сток. Може и да превърнеш грозното пате в лебед, но пластичната хирургия е скъпа
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
Има грешка в Уикипедията, 12 и нещо е въртящия момент на 316/м10б16, логично по-малко от 316/м10б18.
Върви прилично и в двата варианта, но едва ли се намира здрав с изправен карбуратор.
Помисли преди да започнеш да наливаш пари, а и е21 е по-леко от е30, е, и по-изгнило.
Не, че е46 е лоша кола, но прави впечатление с доста над 200 коня, а с тях е21 предизвиква смут в повечето водачи на X5 и Q7.
Върви прилично и в двата варианта, но едва ли се намира здрав с изправен карбуратор.
Помисли преди да започнеш да наливаш пари, а и е21 е по-леко от е30, е, и по-изгнило.
Не, че е46 е лоша кола, но прави впечатление с доста над 200 коня, а с тях е21 предизвиква смут в повечето водачи на X5 и Q7.
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
За грешката е много възможно да е така, макар и да намерих сходна информация и в други сайтове.Lenco написа:Има грешка в Уикипедията, 12 и нещо е въртящия момент на 316/м10б16, логично по-малко от 316/м10б18.
Върви прилично и в двата варианта, но едва ли се намира здрав с изправен карбуратор.
Помисли преди да започнеш да наливаш пари, а и е21 е по-леко от е30, е, и по-изгнило.
Не, че е46 е лоша кола, но прави впечатление с доста над 200 коня, а с тях е21 предизвиква смут в повечето водачи на X5 и Q7.
Обаче настъпи неочакван обрат. По случайно стечение на обстоятелствата се сдобих с двойни солекс карбуратори от Alfa Romeo Giulia с custom фланец за М10. Нямам търпение да го спретна и да го монтирам на мястото на скопената 32 didta. Пожелайте ми успех.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
Ето нещо, което може да ти помогне
http://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,747.0.html
http://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,747.0.html
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
При мен, в момента, се продава един чисто нов Вебер и ако не се лъжа е 32/34 дтмл. За голф и джета е,но с подходящ фланец ще заспи. мисля за около 250лв мога да го докарам до теб.
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
Мерси за офертата, колега, много добра цена като за нов Вебер, но вече си поръчах комплект за ревизиране на тези солекси и тромпети. Днес външно ги почистих. Камерите бяха прашасали, та и тях внимателно почистих.magareto_yori написа:При мен, в момента, се продава един чисто нов Вебер и ако не се лъжа е 32/34 дтмл. За голф и джета е,но с подходящ фланец ще заспи. мисля за около 250лв мога да го докарам до теб.
Остава ми да си почакам за останалите части. Като гледах клипчета на Е21 с подобни сетъпи още повече се ентусиазирах да го направя по този начин.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
ако не го вземат до една седмица ще го взема аз да ми стои на склад
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
Много ясно. Налазвай го там, че инак са по 250-300 долара в ebay...
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
Момчета, мина известно време откак съм писал тук. Преди месец се строши кутията и предвид фактът, че не мога да намеря Гетраг 245 донор за момента ми се иска да сложа друг двигател с кутия. Намислил съм голям шестак и се надявам да ми споделите, ако има какво, как протича прословутият технотест и къде евентуално се минава най-лесно.Завишението на мощността не е 10% ами над 110% спрямо текущият и ме притеснява дали въобще е възможно да се мине технотест при това положение? Не че изгарям от желание да пълня гушите на някакви измислени дружества за хомологация, но с оглед на това как се затягат законите и това колко привлича внимание Е21 ме е малко страх да я карам така.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов собственик на Е21 - Въпросчета
звъниш на технотест и на декра, обясняваш какво имаш и какво искаш да правиш и те ще ти кажат дали могат да ти издадат сертификат за узаконяване или не. Даже най-добре на място да отидеш.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани