Замяна на часовник с оборотомер
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
Замяна на часовник с оборотомер
Здравейте колеги,
искам да заменя таблото с часовника с такова което има оборотомер. Или поне за да заменя само часовника с оборотомер. Четох из форуми че имало изкарана букса независимо колата с оборотомер ли е или не. Още не съм разглабял моята да видя тъй като исках първо тук да питам как седят нещата. Та въпроса ми е дори и да я има тази букса какво представлявя, защото гледам на снимки че има две места. 3 пина точно на гърба на оборотомера и една 5-пинова букса която си мисля че е за модула за настройка на ел. часовника. Снимката която съм качил е просто примерна. Нямам ме много по токовете и по жиците, просто не ми е там силата и не обичам да пипам там където не разбирам, не че в 21 има толкова електроника, но все пак.. извинете ме за това
искам да заменя таблото с часовника с такова което има оборотомер. Или поне за да заменя само часовника с оборотомер. Четох из форуми че имало изкарана букса независимо колата с оборотомер ли е или не. Още не съм разглабял моята да видя тъй като исках първо тук да питам как седят нещата. Та въпроса ми е дори и да я има тази букса какво представлявя, защото гледам на снимки че има две места. 3 пина точно на гърба на оборотомера и една 5-пинова букса която си мисля че е за модула за настройка на ел. часовника. Снимката която съм качил е просто примерна. Нямам ме много по токовете и по жиците, просто не ми е там силата и не обичам да пипам там където не разбирам, не че в 21 има толкова електроника, но все пак.. извинете ме за това
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Замяна на часовник с оборотомер
Оборотомерът има 3 клеми отзад, една за плюс, една за минус и една свързана към минуса на бобината. В момента не мога да ти кажа каква им е поредността, но мисля, че около тях трябва да има означения. Важно е плюсът, който пуснеш да не е директно от акумулатора, а да мине през стартерния ключ. Ако го вържеш директно към акумулатора (както бях направил аз) след няколко дена ще се усмихнеш с паднал акумулатор
Като ида в гаража ще гледам да ти снимам един Е21цов оборотомер и да ти покаже кое къде се връзва.
А дали има пуснати фабрично жици - не мога да ти кажа.
Като ида в гаража ще гледам да ти снимам един Е21цов оборотомер и да ти покаже кое къде се връзва.
А дали има пуснати фабрично жици - не мога да ти кажа.
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
Re: Замяна на часовник с оборотомер
DMC написа:Оборотомерът има 3 клеми отзад, една за плюс, една за минус и една свързана към минуса на бобината. В момента не мога да ти кажа каква им е поредността, но мисля, че около тях трябва да има означения. Важно е плюсът, който пуснеш да не е директно от акумулатора, а да мине през стартерния ключ. Ако го вържеш директно към акумулатора (както бях направил аз) след няколко дена ще се усмихнеш с паднал акумулатор
Като ида в гаража ще гледам да ти снимам един Е21цов оборотомер и да ти покаже кое къде се връзва.
А дали има пуснати фабрично жици - не мога да ти кажа.
Супер си благодаря
- radara
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 29.01.2010
- Местоположение: Плиска
- Пол: Мъж
- Кара: E30-compact
- Мечтае да кара: ЗАЗ 965
Re: Замяна на часовник с оборотомер
На е21 инсталацията е предвидена за оборотомер.Няма нужда от допълнителни кабели.
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
Re: Замяна на часовник с оборотомер
radara написа:На е21 инсталацията е предвидена за оборотомер.Няма нужда от допълнителни кабели.
Бе и аз така чувах, но не бях сигурен.. разглобих има изкарани някакви кабели ама не бях сигурен, значи това ще да е, няма да има нужда от прекарване на нови кабеляци, че от както един приятел си прави сам по инсталацията неща и си запали колата ме е страх да пипам дето не разбирам много както казах
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани