Моето е28 ,11 годишната продажба

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от 325_TDS » 22 Дек 2015, 2:45

Никъде не съм казал, че не стават. Само после да не се чуди що му е щръкнала колата и що не вози като преди.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 18.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW e28 520
Детайли за колата: Old but gold

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от bobit » 22 Дек 2015, 10:56

Колеги, намерих нови за е28 каяба и ми идват на 160 двата, мисля да не се циганя, като ще го правя да е като хората.
Класиката не е ретро , тя е вечна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от 325_TDS » 22 Дек 2015, 14:02

:yes:
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от ogata » 22 Дек 2015, 14:26

bobit написа:Колеги, намерих нови за е28 каяба и ми идват на 160 двата, мисля да не се циганя, като ще го правя да е като хората.

Взимай ги :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 18.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW e28 520
Детайли за колата: Old but gold

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от bobit » 15 Яну 2016, 12:27

Колеги малко да раздвижа темата.Кърпежа е почти привършил обух новите джанти със зимни гуми.Рециклирах всички носачи и кормилни щанги смених и кормилната втулка , но го разширих малко и сложих от е34 27 милиметров.Купих нови амортесьори отпред отзад взех втора ръка , но читави заедно с пружините купих им нови тампони и прахоуловители.Сега се сменят и маслото ангренажа спирачанате течност и маркучите , до края на месеца се надявам да сме готови и във движение.Въздушният филтър е ITN , защото искам първо да настроя газовата и след това ще взема хубав.
bmw kolaj.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Класиката не е ретро , тя е вечна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 18.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW e28 520
Детайли за колата: Old but gold

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от bobit » 01 Фев 2016, 10:35

Сметките ми до края на месеца да сме готови естествено не излязоха точни :ok: Кърпенето приключи боядисването и подготовката текат с пълна сила , а вече нямам търпение да стане.Онзи ден я покарах , беше като избягала от надин :mrgreen: Със ревизираната ходова част и обслужен мотор съвсем различно се държи на пътя и двигателя почна да работи доста по-добре.Надявам се следващият ми пост да е до две три седмици максимум и вече да ви я покажа позавършена.Реших , че до 1 2 месеца ще се отвори и двигателя да се сменят всички гарнитури гумички на клапани и тн. имате ли предложения за някоя доработка за леко увеличаване на кончетата.
Класиката не е ретро , тя е вечна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от DMC » 01 Фев 2016, 13:52

Е, ако така или иначе ще сменяш всички гарнитури и ще раздъсчиш мотора можеш направо да смениш и лагерите и сегментите :) От това може да изкараш някое друго конче.
Моят съвет е да не сменяш неща, които нямат нужда от смяна. Покарай я, виж дали гори масло, мерни компресията и тогава реши кво ще правиш с мотора. Той ти беше доста омаслен мотора - прасни му една пароструйка, тъкмо ще видиш от къде има "актуални" течове :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от ogata » 01 Фев 2016, 14:38

Вероятно, сегментите и семерингите и лагерите и всичко по мотора ще е чисто ново, все едно е излязло от завода преди 1 година :mhihi:
Не ставайте, наивни. И без тва частите за м20 са без пари :yes:
Добре си тръгнал. Направо му бутай един ребилд. Тва ще те върне на начални коне по талон.
Едно сгъстяване няма да му се отрази зле, това ще даде още малко отгоре ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от DMC » 01 Фев 2016, 15:07

Интересно е дали някой е правил дино преди и след основен ремонт на някой двигател и с колко процента пада мощността на един поддръжан мотор на 250 000км пробег примерно.
На моето Е12 да речем километражът беше счупен на 400 000км и все още си прави с лекота 200км/ч и не знам с колко ми е паднала мощността през годините (никога не съм карал свеж М30Б28 за да сравня).
За наивността и евтините части за Е28... не знам. Ако една ревизия на глава е 100лв + гарнитури на глава и капак клапани още 60лв, то ако разцепиш всичко надолу парите идват бая повече. Сегменти и лагери отиват към 250-300лв + още 50на лв за гарнитури. Като сметнеш и 50лв за хонинг на блока (най-лекия случай) идват общо взето още 200% по-скъпо отколкото да ревизираш само главата. А и ако мислиш да я караш 2-3г и да я махаш след това - няма много смисъл да инвестираш в мотора. Освен това като измериш блока трябва да си готов за евентуално елипсовидно износване на цилиндрите и преминаване на ремонтен размер бутала. Може и да се размине, ама трябва да си готов да го преглътнеш ако се окаже така.
Аз лично предпочитам да не превръзвам здравите пръсти. Освен ако нямам много излишни пари за трошене и ми е супер скучно и се чудя кво да правя.

Иначе няма 2 мнения по въпроса - най-яко е да си направиш пълен ремонт на мотора ако имаш тази възможност. Части се намират, не са проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от M10 » 01 Фев 2016, 21:50

Според мен, ако не е с ниска компресия и не гори много масло, няма смисъл да се наливат пари в ремонти. Може да се отвори да се погледнат лагерите как са и ако са износени да се сменят(+ проверка на износването на вала). Семеринги и течащи гарнитури да се подменят и това е. Наскоро правих сериозен ремонт на м10б18, докарване на всичко в толеранси, ревизия на глава, нов ангренаж и... о, чудо, след ремонта пак е същото умряло м10б18 :mhihi: Вече не гори по литър масло на 200км, но не-вървежа е същия като преди. От м20б20 едва ли ще се получи нещо различно. От тази гледна точка, прави ли се основен ремонт, е добра идея да се съчетае с доработки за вдигане на обема, ако целта е да живне.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от ogata » 02 Фев 2016, 8:42

Нека не се лъжем, че за тея пари, които ще легне пълният ребилд може да се сложи едно м52 :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от TheStorm » 02 Фев 2016, 9:10

Финансово обоснован 4 цилиндров двигател няма ... каквото и да правим.

Финансово разумен 6 цилиндров двигател е М20 с голям обем или М5х .. просто не си струват занимавките другите.

А М30ката .. трябва да е голямообемна :mhihi:



... и каквото и да си говорим ако търсим коне .. атмосферните двигатели ги задраскваме :driving:


... и по темата .. аз винаги съм на мнение че е хубаво "всичко да ти е ново" и да си пееш че нямаш тревоги .. въпроса е обаче в какво да инвестираш точно тия пари

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 18.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW e28 520
Детайли за колата: Old but gold

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от bobit » 02 Фев 2016, 10:53

Благодаря за бързите отговори колеги , като приключим сегашната занимавка , така или наче съм сложил нови ремъци и ролка, ще го покарам да се види откъде тече, ще замерим пак компресията и ще се реши.
Класиката не е ретро , тя е вечна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 18.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW e28 520
Детайли за колата: Old but gold

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от bobit » 03 Мар 2016, 22:53

Малко да раздвижа темата , боядисани и изкърпени сме вече цвета ме уби :lalala: Започнахме събирането на чарколяците и края на другата седмица живот и здраве сме вече по пътищата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Класиката не е ретро , тя е вечна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Моето е28 ,11 годишната продажба

Мнение от 325_TDS » 04 Мар 2016, 1:24

Като я накичиш с всичкия хром ще кърти! :yes:
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook