74' BMW 1602

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

74' BMW 1602

Мнение от Ts. Govedarski » 20 Дек 2014, 11:16

Много рових, много търсих има няма половин година. Изчерпах всички възможни варянти за кола от България - няма какво да си говорим за нашите гробници, които са свещенни в очите на собствениците си, продавани през 15 човека с измрели официални собстеници, в окаяно състояние и побългарена конструкция..... След като се отвратих от тея неща Жоро (DMC) ми подшушна, че в Гърция също се продават такива колиби. Да, действително има добри предложения до 1000-1500 евро обаче пак проблем - нямат документи не им са плащани данъците и колите за реставрация са продавани от хора, които не ми звучаха вобще благонадеждно по телефона, камо ли да тръгна да върша работа с тях....

За тва се купува кола от извора. Колата е 74' 1602 с някои екстри като: заден спойлер Zender, Kamei преден спойлер, ляти джанти иииии най-ценното оригинален Alpina оборотомер :mhihi: . Купето също е в доста добро състояние, има за смяна ляв външен праг. Иначе казано е страхотна база за това което съм намислил да сътворя и се надявам да е интересно и за вас. Какво точно по-натам, понеже сега нямам време да пиша, пускам снимки за да се види за какво иде реч.


photo(90).JPG
photo(93).JPG
photo(95).JPG



Повече снимки тук :http://govedarski.snimka.bg/automobiles/bmw-1602.846878.34546166
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 74' BMW 1602

Мнение от M10 » 20 Дек 2014, 14:36

Честито, изглежда добра база :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 4.01.2012
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: Е21
Детайли за колата: '81 Е21 м10

Re: 74' BMW 1602

Мнение от Slavkov_e21 » 23 Дек 2014, 22:19

Честито и от мен, наистина изглежда много добре, пожелавам ти успех с проекта и Весели празници :)

:bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: 74' BMW 1602

Мнение от DMC » 25 Дек 2014, 0:40

Честита придобивка и от мен! Изглежда наистина добре. Какви са бъдещите творчески планове за него?

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2013
Местоположение: гр.София, зона Б-5
Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;

Re: 74' BMW 1602

Мнение от nqmam_bmw » 26 Дек 2014, 20:56

Тези трите уредчета са добавяне, нали ?

п.с.Фабрично е без радио или така ми се струва :dunno:
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: 74' BMW 1602

Мнение от krika » 27 Дек 2014, 1:22

nqmam_bmw написа:Тези трите уредчета са добавяне, нали ?

п.с.Фабрично е без радио или така ми се струва :dunno:

Добавени са уредчетата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.12.2011
Пол: Мъж
Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya

Re: 74' BMW 1602

Мнение от messoto » 28 Дек 2014, 20:33

направо ми удари шамар ха ха ха честито ще следя с интерес темата :D :D весели празници :bchug: :bchug: ей така да я видим догодина или подогодина :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: 74' BMW 1602

Мнение от Ts. Govedarski » 05 Фев 2015, 16:51

Малко да раздвижа нещата, голям зор видях с регистрацията на тази кола. С цел да не изпусна срока, реших да я регистрирам преди да я преправя, а след това ще отида за смяна на цвета. Отивам в КАТ София окръг и греда...... колата е спряна от движение в Германия и няма малък талон, на негово място в големия талон който имам стои добавък в който е опоменато, че колата е спряна от движение и малкия талон е прибран. Казаха ми, че не е възможно да се регистрира тази кола по нашата нормативна уретба. Проучвайки малко по-подробно нещата се оказа, че нашето законодателство позволява регистрация с тези документи, което разбрах в КАТ София град. Проблем е, когато въпросния добавък го няма в големия талон, тогава си имаш паметник и нищо не може да се направи от тук в България за да се регистрира дадена кола. След като разбрах за тези подобрности, успях да се свържа с г-н ХХХХ ХХХХ - нач. КАТ СО и след като той погледна документите на колата разреши регистрация.... и ми олекна. По гишетата беше страшен филм също, както и когато регистрирах tii-то. Не знаеха, че съществува такъв модел, писаха го дизелово и темподобни докато се уточни всичко и се оправят подробностите около нея... Както и да е, приключи се.....

Сега, идеята ми за нея е кола за свободното време. Ще се прави когато имам време. На външен вид искам да наподобя раздувките на Шнитцер Група 5, за целта по-долу имам снимка на съответните джанти и разбира се също така искам да подобря мотора, окачването и спирачките. Джантите които ще използвам за нея са BBS E76 разглобяеми с магнезиеви сърцевини. Сърцевините купих тук от България. На трях имаше рингове 14' които ставаха за сувенири само. Благодарение на това, че имам приятел в Германия с който си комуникирам на тема БМВ 02 и неговите връзки там, успяхме да намерим рингове 13' на хубави ширини. Изпрати ми 35 парчета 5'-5.5' и 6' цола широки рингове. Сега остава да изнамерим гуми и след, което може да започне работата по боди кита.

Когато има някакво развитие ще го споделям тук, който има някакви питания съм готов да отговоря !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: 74' BMW 1602

Мнение от K_Ilkov » 05 Фев 2015, 17:02

Ts. Govedarski написа:Изпрати ми 35 парчета 5'-5.5' и 6' цола широки рингове.

:shock: Тва се казва пазаруване :mhihi:

Честита регистрация и успех с проекта :yes:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: wonderland
Кара: DUB bimmer down the road in style

Re: 74' BMW 1602

Мнение от lowrider » 12 Мар 2015, 1:15

Супер, много интересно, ще следя с интерес. А 14ките не ги ли взе от Иво, освен че не бяха комплект, какъв друг проблем имаше с тях?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 18.07.2007
Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20

Re: 74' BMW 1602

Мнение от intention » 12 Мар 2015, 11:02

:shock: :shock: :shock: 35 ...

Това може да го превърнеш в страничен бизнес.
Очакваме снимки от работата по окачването.
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: 74' BMW 1602

Мнение от Ts. Govedarski » 19 Юли 2015, 21:45

Не ми остава никакво време и всеки ден минавам покрай нея и се ядосвам.... Все пак се занимавам с някакви дребни и незначителни нещица, но главната спирачка е това, че правим едно помещенийце, където да се установи трайно и да може да се работи спокойно по нея без да пречи и да е нужно постоянно да се бута.... Помещението е почти готово. В общи линии с това се занимавам последните месеци. В мен сега е залегнал въпроса за поцинковането. Всичко което е било поцинковано жълто трябва отново да стане жълто и всичко което е било поцинковано бяло трябва да стане отново поцинковано бяло. Бялото поцинковане се прави на много места, жълтото на по-малко. Давах тук и там да ми правят "проби" и в крайна сметка мисля да си дам нещата в "Модуле ЕООД" . На снимките ще видите един детайл направен от тях и мисля че се получи добре. Това което правя е да предоставям детайлите с "изжулени" и изсшкурени ръжди. Знам, че технологията на поцинковането предполага и обработка на окисите ако ги има, но съм на мнение, че ако дадеш детайл който няма окиси ще се получи нещо по-добро. Иначе казано недейте да си мислите, че някой ще се постарае да направи това което сами можете да направите в къщи с една дрелка и телена шайба за нея. Друг проблем, гюнтер много гледа и държи всичко което е сложил като болтове да го има налично и след реставрацията. Говоря за производителите на болтове по ония времена които са снабдявали завода на нашата любима марка. Знам, че звучи прекалено вманиачено и ненужно за някои но е факт... Много съм доволен, че червената си дойде без интервенций и циганий по двигателя, скоростите и окачването няма нищо сменявано и т.н. Преди време даже купих една 18-ка от 1800 NK, защото ми направи впечатление че всички марки на болтовете по нея отговарят. Ще се постарая след като мине цинка да снимам и опиша къде какви марки се влагат в двигателя на базата на стотиците болтове, които почистих и подготвих последния месец за цинк.....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: 74' BMW 1602

Мнение от DMC » 20 Юли 2015, 7:40

Аз също си мисля да подбера хубави истински болтове и гайки за моето М30 и да ги дам някъде за цинк. Ще изчакам да видя резултата при теб и тогава ще ги потърся и аз тия Модуле ЕООД. Аз до колкото знам оригинално жълтото покритие се получава след кадмиране на детайлите. Но към момента никой в България не кадмира.

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: 74' BMW 1602

Мнение от alpina-ma6inata » 20 Юли 2015, 12:33

Аз моите ги направих в сградата на БИЦ-Изот, някой от блоковете. Там има две места за поцинковане, само едното съм ползвал. Може да видите в моята тема как станаха, на мен ми хареса. Но ги искат пясъкоструени, топени в оцет и други такива отвари не минават :mhihi: Но пък от една страна така е и по-добре. За спазването на цвета (бял или жълт) съм напълно за, аз също ги съобразявах като си правих окачването. Но чак за нюансите на жълтото малко прекалена разправия ми идва поне на мен. :)

Цецо, какъв е този детайл, не ми е познат къде стои? :dunno:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: 74' BMW 1602

Мнение от Ts. Govedarski » 20 Юли 2015, 14:30

alpina-ma6inata написа:Аз моите ги направих в сградата на БИЦ-Изот, някой от блоковете. Там има две места за поцинковане, само едното съм ползвал. Може да видите в моята тема как станаха, на мен ми хареса. Но ги искат пясъкоструени, топени в оцет и други такива отвари не минават :mhihi: Но пък от една страна така е и по-добре. За спазването на цвета (бял или жълт) съм напълно за, аз също ги съобразявах като си правих окачването. Но чак за нюансите на жълтото малко прекалена разправия ми идва поне на мен. :)

Цецо, какъв е този детайл, не ми е познат къде стои? :dunno:



Мите носил съм там при БИЦ ИЗОТ и им казвам "искам жълто" ама ми дават бяло..... не стават за мен. При втория опит се получи някакъв леееко жълт отенък. Относно нюансите водещо е как е направено в завода преди 40 години ;) Ако искаш да си точен се стреми да го правиш както е било от там са и нюансите и т.н. Не става въпрос за втелясване, защото ако тръгнем по тая плоскост по-добре да не се пипат.....

Тва е стойката за алтернатора.

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook