Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 11.04.2002
Местоположение: София
Кара: E21
Мечтае да кара: E21
Детайли за колата: червена

Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от E-24 » 22 Сеп 2014, 18:53

Здравейте,

Бавареца, е21 с ладов карбуратор, преди е било инжекция, и ми прави следните проблеми - супер трудно пали като тръгна, върви само на смукач /ръчен/ и след няколко минути гасне в движение. Ходих на няколко спеца по карбуратори, но продължава да го прави. Според някой е помпата, според други не. Същото упражнение ми го правеше предишната тройка, на която смених помпата и нищо не се промени, така че смятам да мина на газ. Въпросът ми е - ако сложа газова, ще прескоча проблема, нали?

И втория ми въпрос - колко турските газови са по- зле от италианските? И ако италианска - каква?
едвайсеиено

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от M10 » 22 Сеп 2014, 19:51

Можеш да сложиш л-джетроник от е30 примерно, ако искаш да върви близо до оригиналното.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от Gecallica » 23 Сеп 2014, 16:55

Ще прескочиш проблема определено, но поради няква причина карбураторната ми е21-ца пали много трудно на газ студена. Сякаш твърде богата смес пуска, докато инжекционната ми нямаше никви грижи дори и при -10, -15 градуса. :driving:

Хубаво е да си разглобиш карбуратора и да го прегледаш. Поне за тях има части, а и цели карбуратори на смешни пари :smoke:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 19.08.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от Сашо_Т » 09 Окт 2014, 21:35

Здравейте колеги, имал съм 3 бр. Е 21-ци и 5 бр. Лади и така да се каже съм запознат с тези карбуратори. Мога да се опитам да ви помогна.

Първо този карбуратор е изключително елементарен, но пък е много надежден и ако всичко му е изправно няма да ви ги прави тези проблеми. Много лесно се разглобява, почистша се с кореселин и четка за боядисване или четка за зъби, жигльорите се прокарват с клечка за зъби, а не с тел за да не се разшири диаметъра им. Почистените части се избърсват с парцали и се сглобяват, като се ползват нови платна (мембрани) и гарнитури (уплътнения). Долу в долната плочка с клапите има един винт (игла) на който има О-пръстен, когато е повреден оборотите на празен ход играят и работи само на смукач. Когато гарнитурата между средната част на карбуратора и горния капак е повредена, бензина в поплавъковата камера се изпзрява и трябва малко повече въртене на стартер или ръчно подкачване, което при Ладата е възможно защото е предвиден такъв механизъм на помпата, а при БМВ помпата няма лостче за подкачване и трябва да се направи на стаартер. В горната част на карбуратора има едно триъгълно платно (мембрана) свързана към лостовата система на смукача и когато запали двигателя това платно под действието на вакуума в смукателния колектор отваря леко клапата на смукача, поради което това платно е важно да е здраво! Лостовата система която е свързана с жилото на смукача освен, че затваря клапата на смукача също така отваря леко дроселната клапа на първа камера. Чрез огъване на едно лостче което е като дебел тел се регулира при напълно опънат смукач колко да е отворена дроселната клапа на първа камера. Ако при рязко подаване на газ колата забива за момент и после тръгва вероятно проблема е в ускорителната помпа. Тя се състои от платно (мембрана) отстрани на карбуратора с четириъгълна форма. трябва да се провери, а най-добре да се смени. Освен това ускорителната помпа има човка която пръска бензин в първа камера и е захваната с бронзов болт към тялото на карбуратора. Трябва да се провери дали човката или болта не са запушени, освен това болта има в него съчма която играе роля на възвратен клапан. Освен смукача и празния ход няма какво друго да се регулира по този карбуратор. Проблеми с липса на мощност, висок разход, богата или бедна смес лесно се оправят, чрез подмяна на жигльори. При Ладите всички карбуратори (без Самара) са еднакви, а двигателите са от 1200 до 1700 (при Нива), така, че жигльори с различен диаметър има много. Препоръчвам да се ползша кореселин от метални кутии, по-силен е. Всички платна и гарнитури излизат по-малко от 10 лв. Ако ще слагате газ, има плочки специално са тези карбуратори, не слушайте тъпите майстори газаджии и не се съгласявайте да ви дупчат карбуратора. Ако мога да помогна с нещо можете да ме потърсите на тел: 0883/50 72 78. Това ме подсеща, че трябва да хвана да си оправя моя карбуратор на Е 21-цата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от Gecallica » 10 Окт 2014, 12:26

Сашо_Т написа:Здравейте колеги, имал съм 3 бр. Е 21-ци и 5 бр. Лади и така да се каже съм запознат с тези карбуратори. Мога да се опитам да ви помогна.

Първо този карбуратор е изключително елементарен, но пък е много надежден и ако всичко му е изправно няма да ви ги прави тези проблеми. Много лесно се разглобява, почистша се с кореселин и четка за боядисване или четка за зъби, жигльорите се прокарват с клечка за зъби, а не с тел за да не се разшири диаметъра им. Почистените части се избърсват с парцали и се сглобяват, като се ползват нови платна (мембрани) и гарнитури (уплътнения). Долу в долната плочка с клапите има един винт (игла) на който има О-пръстен, когато е повреден оборотите на празен ход играят и работи само на смукач. Когато гарнитурата между средната част на карбуратора и горния капак е повредена, бензина в поплавъковата камера се изпзрява и трябва малко повече въртене на стартер или ръчно подкачване, което при Ладата е възможно защото е предвиден такъв механизъм на помпата, а при БМВ помпата няма лостче за подкачване и трябва да се направи на стаартер. В горната част на карбуратора има едно триъгълно платно (мембрана) свързана към лостовата система на смукача и когато запали двигателя това платно под действието на вакуума в смукателния колектор отваря леко клапата на смукача, поради което това платно е важно да е здраво! Лостовата система която е свързана с жилото на смукача освен, че затваря клапата на смукача също така отваря леко дроселната клапа на първа камера. Чрез огъване на едно лостче което е като дебел тел се регулира при напълно опънат смукач колко да е отворена дроселната клапа на първа камера. Ако при рязко подаване на газ колата забива за момент и после тръгва вероятно проблема е в ускорителната помпа. Тя се състои от платно (мембрана) отстрани на карбуратора с четириъгълна форма. трябва да се провери, а най-добре да се смени. Освен това ускорителната помпа има човка която пръска бензин в първа камера и е захваната с бронзов болт към тялото на карбуратора. Трябва да се провери дали човката или болта не са запушени, освен това болта има в него съчма която играе роля на възвратен клапан. Освен смукача и празния ход няма какво друго да се регулира по този карбуратор. Проблеми с липса на мощност, висок разход, богата или бедна смес лесно се оправят, чрез подмяна на жигльори. При Ладите всички карбуратори (без Самара) са еднакви, а двигателите са от 1200 до 1700 (при Нива), така, че жигльори с различен диаметър има много. Препоръчвам да се ползша кореселин от метал ни кутии, по-силен е. Всички платна и гарнитури излизат по-малко от 10 лв. Ако ще слагате газ, има плочки специално са тези карбуратори, не слушайте тъпите майстори газаджии и не се съгласявайте да ви дупчат карбуратора. Ако мога да помогна с нещо можете да ме потърсите на тел: 0883/50 72 78. Това ме подсеща, че трябва да хвана да си оправя моя карбуратор на Е 21-цата.


Супер си го написал, само дето на моя карбуратор специално смукача му е автоматичен. Така и така пиша, можеш ли да ми кажеш защо сутрин е твърде богата сместа първите две-три минути докато позагрее? Дотолкова, че се зацапват поне 1-2 свещи и работи доста зле на ниски обороти. Ако я фърля веднага във високи обороти /около и над 2000/, достатъчно се продухват цилиндрите, за да не се мокрят свещите и няма никви грижи!??!? :) :driving:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от Lenco » 10 Окт 2014, 13:25

Gecallica написа:
Сашо_Т написа:Здравейте колеги, имал съм 3 бр. Е 21-ци и 5 бр. Лади и така да се каже съм запознат с тези карбуратори. Мога да се опитам да ви помогна.

Първо този карбуратор е изключително елементарен, но пък е много надежден и ако всичко му е изправно няма да ви ги прави тези проблеми. Много лесно се разглобява, почистша се с кореселин и четка за боядисване или четка за зъби, жигльорите се прокарват с клечка за зъби, а не с тел за да не се разшири диаметъра им. Почистените части се избърсват с парцали и се сглобяват, като се ползват нови платна (мембрани) и гарнитури (уплътнения). Долу в долната плочка с клапите има един винт (игла) на който има О-пръстен, когато е повреден оборотите на празен ход играят и работи само на смукач. Когато гарнитурата между средната част на карбуратора и горния капак е повредена, бензина в поплавъковата камера се изпзрява и трябва малко повече въртене на стартер или ръчно подкачване, което при Ладата е възможно защото е предвиден такъв механизъм на помпата, а при БМВ помпата няма лостче за подкачване и трябва да се направи на стаартер. В горната част на карбуратора има едно триъгълно платно (мембрана) свързана към лостовата система на смукача и когато запали двигателя това платно под действието на вакуума в смукателния колектор отваря леко клапата на смукача, поради което това платно е важно да е здраво! Лостовата система която е свързана с жилото на смукача освен, че затваря клапата на смукача също така отваря леко дроселната клапа на първа камера. Чрез огъване на едно лостче което е като дебел тел се регулира при напълно опънат смукач колко да е отворена дроселната клапа на първа камера. Ако при рязко подаване на газ колата забива за момент и после тръгва вероятно проблема е в ускорителната помпа. Тя се състои от платно (мембрана) отстрани на карбуратора с четириъгълна форма. трябва да се провери, а най-добре да се смени. Освен това ускорителната помпа има човка която пръска бензин в първа камера и е захваната с бронзов болт към тялото на карбуратора. Трябва да се провери дали човката или болта не са запушени, освен това болта има в него съчма която играе роля на възвратен клапан. Освен смукача и празния ход няма какво друго да се регулира по този карбуратор. Проблеми с липса на мощност, висок разход, богата или бедна смес лесно се оправят, чрез подмяна на жигльори. При Ладите всички карбуратори (без Самара) са еднакви, а двигателите са от 1200 до 1700 (при Нива), така, че жигльори с различен диаметър има много. Препоръчвам да се ползша кореселин от метал ни кутии, по-силен е. Всички платна и гарнитури излизат по-малко от 10 лв. Ако ще слагате газ, има плочки специално са тези карбуратори, не слушайте тъпите майстори газаджии и не се съгласявайте да ви дупчат карбуратора. Ако мога да помогна с нещо можете да ме потърсите на тел: 0883/50 72 78. Това ме подсеща, че трябва да хвана да си оправя моя карбуратор на Е 21-цата.


Супер си го написал, само дето на моя карбуратор специално смукача му е автоматичен. Така и така пиша, можеш ли да ми кажеш защо сутрин е твърде богата сместа първите две-три минути докато позагрее? Дотолкова, че се зацапват поне 1-2 свещи и работи доста зле на ниски обороти. Ако я фърля веднага във високи обороти /около и над 2000/, достатъчно се продухват цилиндрите, за да не се мокрят свещите и няма никви грижи!??!? :) :driving:

Регулира се автоматичния смукач, както и доста други неща по карбураторите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от Gecallica » 10 Окт 2014, 18:11

Това е много вярно, но не откривам информация как и колко се ргулира. Имам едно ръководство, но то е за 1B3, а там е малко по-различно. :dunno:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от Lenco » 10 Окт 2014, 20:22

Какъв е твоя?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от magareto_yori » 12 Окт 2014, 9:16

Gecallica написа:
Сашо_Т написа:Здравейте колеги, имал съм 3 бр. Е 21-ци и 5 бр. Лади и така да се каже съм запознат с тези карбуратори. Мога да се опитам да ви помогна.

Първо този карбуратор е изключително елементарен, но пък е много надежден и ако всичко му е изправно няма да ви ги прави тези проблеми. Много лесно се разглобява, почистша се с кореселин и четка за боядисване или четка за зъби, жигльорите се прокарват с клечка за зъби, а не с тел за да не се разшири диаметъра им. Почистените части се избърсват с парцали и се сглобяват, като се ползват нови платна (мембрани) и гарнитури (уплътнения). Долу в долната плочка с клапите има един винт (игла) на който има О-пръстен, когато е повреден оборотите на празен ход играят и работи само на смукач. Когато гарнитурата между средната част на карбуратора и горния капак е повредена, бензина в поплавъковата камера се изпзрява и трябва малко повече въртене на стартер или ръчно подкачване, което при Ладата е възможно защото е предвиден такъв механизъм на помпата, а при БМВ помпата няма лостче за подкачване и трябва да се направи на стаартер. В горната част на карбуратора има едно триъгълно платно (мембрана) свързана към лостовата система на смукача и когато запали двигателя това платно под действието на вакуума в смукателния колектор отваря леко клапата на смукача, поради което това платно е важно да е здраво! Лостовата система която е свързана с жилото на смукача освен, че затваря клапата на смукача също така отваря леко дроселната клапа на първа камера. Чрез огъване на едно лостче което е като дебел тел се регулира при напълно опънат смукач колко да е отворена дроселната клапа на първа камера. Ако при рязко подаване на газ колата забива за момент и после тръгва вероятно проблема е в ускорителната помпа. Тя се състои от платно (мембрана) отстрани на карбуратора с четириъгълна форма. трябва да се провери, а най-добре да се смени. Освен това ускорителната помпа има човка която пръска бензин в първа камера и е захваната с бронзов болт към тялото на карбуратора. Трябва да се провери дали човката или болта не са запушени, освен това болта има в него съчма която играе роля на възвратен клапан. Освен смукача и празния ход няма какво друго да се регулира по този карбуратор. Проблеми с липса на мощност, висок разход, богата или бедна смес лесно се оправят, чрез подмяна на жигльори. При Ладите всички карбуратори (без Самара) са еднакви, а двигателите са от 1200 до 1700 (при Нива), така, че жигльори с различен диаметър има много. Препоръчвам да се ползша кореселин от метал ни кутии, по-силен е. Всички платна и гарнитури излизат по-малко от 10 лв. Ако ще слагате газ, има плочки специално са тези карбуратори, не слушайте тъпите майстори газаджии и не се съгласявайте да ви дупчат карбуратора. Ако мога да помогна с нещо можете да ме потърсите на тел: 0883/50 72 78. Това ме подсеща, че трябва да хвана да си оправя моя карбуратор на Е 21-цата.


Супер си го написал, само дето на моя карбуратор специално смукача му е автоматичен. Така и така пиша, можеш ли да ми кажеш защо сутрин е твърде богата сместа първите две-три минути докато позагрее? Дотолкова, че се зацапват поне 1-2 свещи и работи доста зле на ниски обороти. Ако я фърля веднага във високи обороти /около и над 2000/, достатъчно се продухват цилиндрите, за да не се мокрят свещите и няма никви грижи!??!? :) :driving:


пробвай да настроиш биметалната пластина дето отваря клапата на смукача ,така че клапата да стои по отворена при студен мотор.моята съм я оставил почти отворена,макар че това не и е заводското положение и е доста по добре.проблем с паленето няма!Имай предви ,че след 3о и кусур години тоя карбуратор е малко или много овехтял като компоненти.моя дори беше осукан (предполагам от награването)и влизаше въздух от всякъде дори и с нови гарнитури и трябваше да го престържа леко,за да си легне както трябва.А ти преполагам си с 1б2 ако си с 315ка.аз лично бих минал на вебер от магазина,но смятам да продавам е21та.иначе когато я купих имаше газова и с нея запали от раз и работи без проблем след дългомесечен престой в едно хале.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от Gecallica » 12 Окт 2014, 19:09

magareto_yori написа:
Gecallica написа:
Сашо_Т написа:Здравейте колеги, имал съм 3 бр. Е 21-ци и 5 бр. Лади и така да се каже съм запознат с тези карбуратори. Мога да се опитам да ви помогна.

Първо този карбуратор е изключително елементарен, но пък е много надежден и ако всичко му е изправно няма да ви ги прави тези проблеми. Много лесно се разглобява, почистша се с кореселин и четка за боядисване или четка за зъби, жигльорите се прокарват с клечка за зъби, а не с тел за да не се разшири диаметъра им. Почистените части се избърсват с парцали и се сглобяват, като се ползват нови платна (мембрани) и гарнитури (уплътнения). Долу в долната плочка с клапите има един винт (игла) на който има О-пръстен, когато е повреден оборотите на празен ход играят и работи само на смукач. Когато гарнитурата между средната част на карбуратора и горния капак е повредена, бензина в поплавъковата камера се изпзрява и трябва малко повече въртене на стартер или ръчно подкачване, което при Ладата е възможно защото е предвиден такъв механизъм на помпата, а при БМВ помпата няма лостче за подкачване и трябва да се направи на стаартер. В горната част на карбуратора има едно триъгълно платно (мембрана) свързана към лостовата система на смукача и когато запали двигателя това платно под действието на вакуума в смукателния колектор отваря леко клапата на смукача, поради което това платно е важно да е здраво! Лостовата система която е свързана с жилото на смукача освен, че затваря клапата на смукача също така отваря леко дроселната клапа на първа камера. Чрез огъване на едно лостче което е като дебел тел се регулира при напълно опънат смукач колко да е отворена дроселната клапа на първа камера. Ако при рязко подаване на газ колата забива за момент и после тръгва вероятно проблема е в ускорителната помпа. Тя се състои от платно (мембрана) отстрани на карбуратора с четириъгълна форма. трябва да се провери, а най-добре да се смени. Освен това ускорителната помпа има човка която пръска бензин в първа камера и е захваната с бронзов болт към тялото на карбуратора. Трябва да се провери дали човката или болта не са запушени, освен това болта има в него съчма която играе роля на възвратен клапан. Освен смукача и празния ход няма какво друго да се регулира по този карбуратор. Проблеми с липса на мощност, висок разход, богата или бедна смес лесно се оправят, чрез подмяна на жигльори. При Ладите всички карбуратори (без Самара) са еднакви, а двигателите са от 1200 до 1700 (при Нива), така, че жигльори с различен диаметър има много. Препоръчвам да се ползша кореселин от метал ни кутии, по-силен е. Всички платна и гарнитури излизат по-малко от 10 лв. Ако ще слагате газ, има плочки специално са тези карбуратори, не слушайте тъпите майстори газаджии и не се съгласявайте да ви дупчат карбуратора. Ако мога да помогна с нещо можете да ме потърсите на тел: 0883/50 72 78. Това ме подсеща, че трябва да хвана да си оправя моя карбуратор на Е 21-цата.


Супер си го написал, само дето на моя карбуратор специално смукача му е автоматичен. Така и така пиша, можеш ли да ми кажеш защо сутрин е твърде богата сместа първите две-три минути докато позагрее? Дотолкова, че се зацапват поне 1-2 свещи и работи доста зле на ниски обороти. Ако я фърля веднага във високи обороти /около и над 2000/, достатъчно се продухват цилиндрите, за да не се мокрят свещите и няма никви грижи!??!? :) :driving:


пробвай да настроиш биметалната пластина дето отваря клапата на смукача ,така че клапата да стои по отворена при студен мотор.моята съм я оставил почти отворена,макар че това не и е заводското положение и е доста по добре.проблем с паленето няма!Имай предви ,че след 3о и кусур години тоя карбуратор е малко или много овехтял като компоненти.моя дори беше осукан (предполагам от награването)и влизаше въздух от всякъде дори и с нови гарнитури и трябваше да го престържа леко,за да си легне както трябва.А ти преполагам си с 1б2 ако си с 315ка.аз лично бих минал на вебер от магазина,но смятам да продавам е21та.иначе когато я купих имаше газова и с нея запали от раз и работи без проблем след дългомесечен престой в едно хале.


Значи карба е точно 1б2 и е надупчен за газта "по книга" :) В интерес на истината върви много добре както на газ, така и на бензин и не мисля да пипам каквото и да е докато ми е ежедневна кола. Ако реша да я направя 1.8 или 2.0, най-вероятно ще й сложа един л-джетроник и този карб ще отиде подарък на някой ентусиаст :)

Благодаря за съвета, ще го пробвам :)
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от Gecallica » 13 Окт 2014, 21:33

Хайде да се отчета и повече няма да спамя повече. Днес разглобих малко да се огледам, но не видях биметална пластина. За сметка на това по пътя на логиката се оказа, че всичко зависи от... нещо като стъпков мотор или не знам точно как се казва при карбураторите :roll:

Те това нещо...
IMG_20141013_185030.jpg


То, чрез едно лостче е директно свързан за клапата на смукача.
IMG_20141013_184950.jpg


IMG_20141013_185005.jpg


И след като не видях друг начин за настройка, реших, че трябва да развия трите болтчета и да завъртя цялото "моторче", което и направих и сега клапата стои доста по-отворена.

Ефекта беше, че колата запали супер лесно студена/поизстинала/ на газ и си държеше оборотите, което досега нямаше начин да стане :)
Утре сутрин вече ще си покаже колко ми е точно окото или по-скоро предположението за клапата :driving:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от Lenco » 13 Окт 2014, 22:21

В това черното е би-металната пластина. Някой се загряват с водата, някой с ток, има и комбинирани, тази е през датчик с ток. Има белязки, как да се затегне, но ако не става, на око, както си пробвал.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Проблем с карбуратор или помпа на е21, избор на газова

Мнение от Gecallica » 14 Окт 2014, 20:34

Lenco написа:В това черното е би-металната пластина. Някой се загряват с водата, някой с ток, има и комбинирани, тази е през датчик с ток. Има белязки, как да се затегне, но ако не става, на око, както си пробвал.

Белязки не видях, но и не съм търсил... важното е, че няма еднозначно положение... Резултата е повече от впечатляващ... Сутринта си запали директно на газ и не е "мрънкала" за нищо. Мисля, че ще иска малко да й пипна пак настройката и на карба и на газта, но днес нямах време да я закачам на газ-анализатора :driving: :bchug:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook