E28 524 td - отново на път
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
Понеже все още си чакам салона, волана и още някой неща, та днес пристигна от Англия нещо, което за тези коли винаги е в отвратително състояние - плафоните на номера. Е, реших си проблема:
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
Колата е почти готова. Остава салона и малко козметкиа отвън. Вчера се смениха тампоните на задния мост с полиуретан, чисто нови предни носачи, задни и предни биалетки, нов антифриз, нов термостат, всичко изрядно. Тези дни ще дойдат задните койловъри и ще я сваля мааалко още
Ето и една снимка за цвят
Ето и една снимка за цвят
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
Имам и един въпрос ако някой има идея, нека сподели. Прецака ми се датчика за температурата на водата (вече си намерих, но не съм го сложил) и ми е интересно дали това има нещо общо с парното, защото колата просто не духа топло (да, знам, че топлото е само в краката и към стъклото, но не и от централните въздоховоди)? Относно парното, проверил съм следното:
- Моторчето работи, перката се върти от слабо към най-силно (3те степени);
- Датчика в купето под волана (с и без датчик не работи, реално ако беше от него, като го изключа, колата но трябваше да се стопли доста)
- Клапата, точно под съда за спирачна течност, в която влизат 2 тръби от водата (с помоща на Жоро - DMC я изтествахме, че цъка)
Нека ако някой има идеи да сподели. Мерси!
П.С. Нека някой с М21 да ми каже къде точно се намира сензора за оборотомера на тези дизелаци? (ако може и снимка ще е идеално).
- Моторчето работи, перката се върти от слабо към най-силно (3те степени);
- Датчика в купето под волана (с и без датчик не работи, реално ако беше от него, като го изключа, колата но трябваше да се стопли доста)
- Клапата, точно под съда за спирачна течност, в която влизат 2 тръби от водата (с помоща на Жоро - DMC я изтествахме, че цъка)
Нека ако някой има идеи да сподели. Мерси!
П.С. Нека някой с М21 да ми каже къде точно се намира сензора за оборотомера на тези дизелаци? (ако може и снимка ще е идеално).
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E28 524 td - отново на път
Hobbs написа:Имам и един въпрос ако някой има идея, нека сподели. Прецака ми се датчика за температурата на водата (вече си намерих, но не съм го сложил) и ми е интересно дали това има нещо общо с парното, защото колата просто не духа топло (да, знам, че топлото е само в краката и към стъклото, но не и от централните въздоховоди)? Относно парното, проверил съм следното:
- Моторчето работи, перката се върти от слабо към най-силно (3те степени);
- Датчика в купето под волана (с и без датчик не работи, реално ако беше от него, като го изключа, колата но трябваше да се стопли доста)
- Клапата, точно под съда за спирачна течност, в която влизат 2 тръби от водата (с помоща на Жоро - DMC я изтествахме, че цъка)
Нека ако някой има идеи да сподели. Мерси!
П.С. Нека някой с М21 да ми каже къде точно се намира сензора за оборотомера на тези дизелаци? (ако може и снимка ще е идеално).
Термостата провери ли го ?
Датчика под волана мисля, че имаше общо с реостата на конзолата с посочените градуси на него - тоест при достигане на желаната температура цъква клапана на парното и спира топлия въздух. Ако го нямаш парното просто си духа топло на макс.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
ogata написа:Hobbs написа:Имам и един въпрос ако някой има идея, нека сподели. Прецака ми се датчика за температурата на водата (вече си намерих, но не съм го сложил) и ми е интересно дали това има нещо общо с парното, защото колата просто не духа топло (да, знам, че топлото е само в краката и към стъклото, но не и от централните въздоховоди)? Относно парното, проверил съм следното:
- Моторчето работи, перката се върти от слабо към най-силно (3те степени);
- Датчика в купето под волана (с и без датчик не работи, реално ако беше от него, като го изключа, колата но трябваше да се стопли доста)
- Клапата, точно под съда за спирачна течност, в която влизат 2 тръби от водата (с помоща на Жоро - DMC я изтествахме, че цъка)
Нека ако някой има идеи да сподели. Мерси!
П.С. Нека някой с М21 да ми каже къде точно се намира сензора за оборотомера на тези дизелаци? (ако може и снимка ще е идеално).
Термостата провери ли го ?
Датчика под волана мисля, че имаше общо с реостата на конзолата с посочените градуси на него - тоест при достигане на желаната температура цъква клапана на парното и спира топлия въздух. Ако го нямаш парното просто си духа топло на макс.
Термостата го смених с нов преди да налея антифриза - окей е. За датчика под волана - просто го изключвам и трябва да стане многоо топло, но уви - продължава да си духа студено. Клапата, както писах като и дадеш 12В прецъква, явно работи. Тези дни ще гледам да я сваля да погледна какво има в 'кутийката'.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E28 524 td - отново на път
Ами най-добре го свали и огледай. Днеска попаднах на старият клапан на 1.8цата и се оказа, че гумата е спекла и стержена се е счупил. Цъка бобината ама няма ход и един вид не пуска топла вода към системата на парното
Може това да се е случило и при теб.
Може това да се е случило и при теб.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: E28 524 td - отново на път
Мен ме съмнява да е нещо по инсталацията, защото онази вечер като я гледахме не идваха 12В до буксата на клапана. При мен парното работеше отлично. Иначе за клапана: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E24-E28-E ... 3a90109a1d
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
325_TDS написа:Мен ме съмнява да е нещо по инсталацията, защото онази вечер като я гледахме не идваха 12В до буксата на клапана. При мен парното работеше отлично. Иначе за клапана: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E24-E28-E ... 3a90109a1d
Докарах и на буксата аз 12В, всичко е точно, но уви, топло не духа. Ще трябва явно да разглобя тоз клапан да погледна какво става вътре...
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E28 524 td - отново на път
Hobbs написа:325_TDS написа:Мен ме съмнява да е нещо по инсталацията, защото онази вечер като я гледахме не идваха 12В до буксата на клапана. При мен парното работеше отлично. Иначе за клапана: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E24-E28-E ... 3a90109a1d
Докарах и на буксата аз 12В, всичко е точно, но уви, топло не духа. Ще трябва явно да разглобя тоз клапан да погледна какво става вътре...
Преди да разглабяш, направи байпас на клапана за да го избегнеш и виж как ще е.
Ако духа топло - ще ти трябва тва от линка на Тошката, ако не - отиваш на яка промивка на радиатора
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
ogata написа:Hobbs написа:325_TDS написа:Мен ме съмнява да е нещо по инсталацията, защото онази вечер като я гледахме не идваха 12В до буксата на клапана. При мен парното работеше отлично. Иначе за клапана: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E24-E28-E ... 3a90109a1d
Докарах и на буксата аз 12В, всичко е точно, но уви, топло не духа. Ще трябва явно да разглобя тоз клапан да погледна какво става вътре...
Преди да разглабяш, направи байпас на клапана за да го избегнеш и виж как ще е.
Ако духа топло - ще ти трябва тва от линка на Тошката, ако не - отиваш на яка промивка на радиатора
Идеята с байпаса ми харесва. Ще пробвам да видим какво ще стане
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
Първи снимки за колата. Екстериорно е приключена, остана само интериора, но и той скоро ще стане.
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E28 524 td - отново на път
Отпред супер, но отзад защо и изобщо стилово каква е връзката на предницата със задницата?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E28 524 td - отново на път
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани