Re: Bmw e28 2,4 td
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- rover koshmara
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.03.2012
- Пол: Мъж
Re: Bmw e28 2,4 td
Здр. колеги казвам се Мартин на 19год от Елин Пелин.Имах една мечта някога да имам е28 и тази мечта се сбъдна благодарение на един прииятел който реши да се отърве от неговота,а имено 2,4 тд 85 год.Двигател и ходова част са в перфекно състояние има малко изгноло което не е пробле и нова боя трябва.За момента още не съм си я докарал поради ред причини но тези дни ще си дойде в новия дом
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна rover koshmara на 26 Юни 2014, 20:23, променена общо 1 път
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Bmw e24 2,4 td
Доста работа има, дано я правиш като хората..
И оправи заглавието на Е28, че Е24 е друго нещо
И оправи заглавието на Е28, че Е24 е друго нещо
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Bmw e24 2,4 td
Добре дошъл и тук.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Bmw e24 2,4 td
Добре дошъл и от мен. Надявам се мерака да е по-голям от проблемите свързани с реставрацията.
SHARK-а му е майката!!!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Bmw e24 2,4 td
Успех
- rover koshmara
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.03.2012
- Пол: Мъж
Re: Bmw e28 2,4 td
Мерси колеги може малко да ви види страно но тази ще се подготвя за дрифт с 3.0д 204 коня с малко подобрения към 300 коня мисля да е ще има има и още една самоче с редовни документи за каране легално
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Bmw e28 2,4 td
Сподели как с малко подобрения се вадят 100коня? Има понаправени 330д, но обикновено всекидневни, при дрифт предвид температурите и ненормалните натоварвания, дали е удачен дизела?
- rover koshmara
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.03.2012
- Пол: Мъж
Re: Bmw e28 2,4 td
В смисъл че ше е с по голямо турбо,голям кулер,чип или евентуално палър бокс.А за температурата ще го разберем в последсвтвие,но нека първо да оправим купето и да събера пари за 3.0д
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Bmw e28 2,4 td
rover koshmara написа:...е има малко изгнило което не е проблем...
Колкото до дрифта - що се занимавате с глупости не мога да разбера само
Отностно 3.0д-то - то лошо няма щом ви се занимава, ама ем чип ем поуър бокс... интересно звучи...
Аз по-скоро бих заложил на заигравка с м21-та и хубаво окачване за цената на 3.0д-то. За начинаещ мисля че ще ти дойде повече от добре.
И все пак честито, дано да я оцениш правилно.
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Bmw e28 2,4 td
От М21-то се изкарват едни 130 коня горе долу, само с кулер и заигравка с гнп-то и турбината. Говорим за турбо с колектор от Е28, гледам че твоите май са от Е30/Е34, които са по-ограничаващи. Според мен също занимавката с 3.0Д-то не си струва.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: Bmw e28 2,4 td
Според мен цялата заигравка с тия тежки дизелови железа е загубена кауза, ма да видиме докъде ще я докара! Да не говорим, че далеч не е перфектната база за дрифт проект, който аз също не уважавам. Аз бих я възстановил до оригинално състояние, а за тези цели които си си намислил, че става тази кола, има къде по-подходящи бмв-та!
- rover koshmara
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.03.2012
- Пол: Мъж
Re: Bmw e28 2,4 td
Това че няма в бг такива коли използвани за такива цели не значи че не е възможно.Колите ще са 2 едната за дрифт другата за ретро паради и е в по добро здраве от тази и с редовни документи.И варианти те са 2 единия да е с чип а другия с полър бокс но явно не съм се оточнил като хората
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Bmw e28 2,4 td
А каква е разликата между чип и пауър бокс??
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Bmw e28 2,4 td
Разликата е в това че от чипа до някъде има смисъл(освен ако под "пауър бокс" не се има в предвид изцяло нова електроника).
Иначе, въпроса не е в това че тук няма проекти - има и то даже повече от колкото мислиш.
Въпроса е в това че това не е е30 и със един Уайсфаб(оригинал или менте) и пригодено окачване за е36-ца нещата да станат сравнително добре.
Тук Г-образен носач няма и не се пригажда лесно, тук си със секторна кутия и трябва да минаваш към рейка и също не е толкова детска игра колкото изглежда, тук евтин вариант на окачване няма - почваш от 2500 лева, като алтернативата ти е да пригаждаш е34-во, каквото можеш да набараш около 1500 лева.
И това е само уводната част на начинанието...
Иначе, въпроса не е в това че тук няма проекти - има и то даже повече от колкото мислиш.
Въпроса е в това че това не е е30 и със един Уайсфаб(оригинал или менте) и пригодено окачване за е36-ца нещата да станат сравнително добре.
Тук Г-образен носач няма и не се пригажда лесно, тук си със секторна кутия и трябва да минаваш към рейка и също не е толкова детска игра колкото изглежда, тук евтин вариант на окачване няма - почваш от 2500 лева, като алтернативата ти е да пригаждаш е34-во, каквото можеш да набараш около 1500 лева.
И това е само уводната част на начинанието...
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Bmw e28 2,4 td
Ти па уайсфаб, в кинг оф юръп ли ще ходиш... Резваш пружините, заваряш дифа и готово
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани