импулсен датчик в делкото

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

импулсен датчик в делкото

Мнение от magareto_yori » 23 Дек 2013, 14:44

колеги, имам питанка свързана с въпросното нещо в делкото ,което праща импулсите за искрата.първо накратко за проблема.понякога прекъсва,на моменти тока се губи,после на другата сутрин пак пали.искрата обаче ми изглежда слаба-жълта на цвят.бубина,палец,капачка,кабели и свещи са нови.сменени са профилактично преди време.пробвал съм и със старите и си е пак греда.тоест не е от тях.то не остават много неща де,но съм проверил и тока до бубината и тока до оная черната плочка бош дето седи на ботуша.всичко изглежда добре.сега питанката ми е колко волта излизат от тоя импулсен датчик като всичко е вързано и се върти на стартер?четох в един форум ,че трябва да е около 4 волта AC.Аз на моя измервам около 1 :roll: има ли някой,който е наясно със стойностите на тая джиджавка.Евентуално съпротивление може ли да се измери?В момента делкото е свалено за ревизия и ми е удобно да го сменя тва нещо,просто искам да съм сигурен ,че е дало фира първо.и невентуално от друга кола става ли,че тук по магазините за моя модел го няма и ще трябва да ходя до бмв дилър,а най-близкия ми е на 50км.
става въпрос за 315 от 82ра.Благодаря предварително :bchug:
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2701
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: импулсен датчик в делкото

Мнение от Lenco » 23 Дек 2013, 19:41

Не по-малко от 0,05 волта, като въртиш на стартер и е откачен от комутатора.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Re: импулсен датчик в делкото

Мнение от magareto_yori » 26 Дек 2013, 16:49

Lenco написа:Не по-малко от 0,05 волта, като въртиш на стартер и е откачен от комутатора.


при мен даде 1в затова го изключих като проблем.Общо взето проверих всичко и най-накрая зачистих пак масите и по специално тая дето е под карбуратора на всмукателните колектори.там е вързана масата за комутатора (черната кутийка с алуминиева плочка на ботуша).Мисля е редно да опиша и проблема,може да е от полза на някой.Искрата прекъсваше от време на време,работа на 2-3 цилиндъра,или много слаба искра,която не възпламенява добре сместа,следователно сместа не изгаряше,силна миризма на бензин от ауспуха и бензин в маслото.Така докато искрата не изчезна съвсем.Проверих всички компоненти един по един и всичко изглеждаше в норми.При мерене с мултицет масите изглеждаха добре и първоначално не ги погледнах ,защото преди няколко месеца бяха зачистени,но явно е можело и по добре.зачистих всичко с шкурка,а куплунзите със спрей и чудото стана.запали от раз.Между другото свалих делкото,разглобих го и почистих и смазах механизмите вътре.те нямат връзка с паленето,просто за собствено успокоение :)
Благодаря на Lenco за бързото включване!

Весели празници,колеги :D
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook