Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
А евентуално скапан ремък който да приплъзва във високите?
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Сашо_Т написа:А евентуално скапан ремък който да приплъзва във високите?
е тъй де, може и да приплъзва, може и помпата да е заминала. хубава помпа беше към 70 кинта мисля.
много е кофти като се скапе охладителната система, трябва да се отстрани проблема, това да караш на ниски обороти не е дългосрочно решение.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Не знам споменах ли, че радиатора не е оригиналния, в системата е много вероятно да не се поддържа налягане каквото трябва.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Системата работи даже без капачка, т.е. без налягане. Обезвъздушили от всички маркучи?
Нали не си объркал входа и изхода на радиатора?
Нали не си объркал входа и изхода на радиатора?
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Не съм много запознат от кои маркучи трябва да се обезвъздуши? Относно парното, маркуча който излиза от главата на горния или на долния щуцер на парното трябва да се върже.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Логично е щом излиза от главата да е топъл, а топлия отива обикновено в горната част на радиаторите.
Пълниш до горе и разхлабваш всички маркучи, докато потече, квот има в системата, един след друг един.
Пълниш до горе и разхлабваш всички маркучи, докато потече, квот има в системата, един след друг един.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани