Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Вчера след задълбочен размисъл и разгорещен разговор с едни колега, провокиран от поредица събития реших да седна и да излея това което ми е в главата в кратка тема. Може и да изпусна нещо което се надявам колегите да допълнят. Enjoy дет се вика
Първи стъпки в избора на така мечтаната и белунувана акула.
1. Намери такава! Доста са редки вече, което не я прави автоматически скъпа!!!
2. Провери състоянието на купето. Възловите и проблемни места на моделите е12, е21, е28, e23 са :
а) Всички бомбета
б) Прагове и дъна
в) Около шпилките за тампони заден мост
г) Около страничните прозорци на някои двуврати( голяма мъка е там да се изкърпи)
д) Дъна, греди, кошове, врати, маски, под челно и задно стъкло
2. Бравоооо, намерил си кола която е относително или в задоволително лошо състояние.
3. Свери номерата на талона с това което е наплющяно в колата
а) Номера на двг-то се намира на лесно и достъпно място на блока
б) номера на шасито ще ти извади очите като вдигнеш капака
4. Всчики коли от тази епоха с 4/6 цилиндрови агрегати. За мое(а вярвам и други ще ме подкрепят) съжаление- нямат 8-ци. Характерното за тези агрегати са няколко неща
а) Текат масло от де що има семеринги, уплътнения, гарнитурки и прочие
б) Харчат безумно много гориво
в) Грам не вървят
г) Евтини за ремонти(с турски или китайски части...ако си намериш)
д) Невероятно здрави двигатели !!! Особено м10 и м30....
5. Читав салон си е направо Коледа насред Юни. Макар и рядко се срещат екземпляри със запазени ОРИГИНАЛНИ такива.
а) Невероятно удобни седалки тип "домашно кресло"
б) Специфичен аромат дължащ се на сламоподбния пълнеж в седалките и странните материали влагани в тапицериите на табло и кори на врати
6. Ходовата част си е направо инженерен подвиг!!!
а) Интелигентно и иновативно измислена
б) Лесна и проста за поддръжка
в) Тези модели се славят за страхотния комфорт и плавно возене. Невероятен "+" което със следващите поколения на БМВ се е загубило( мое мнение)
И в няколко реда да обобщя горе изложеното
Подходящ сте да закупите подобен автомобил ако отговаряте на някои от следните изисквания:
1. Вие сте човек роден и израснал през далечните 70-80 г. на миналия век, возили са ви с така колица на бала и тайничко сте се надявали един ден като се замогнете да се сдобиете с подобен автомобилен шедьовър.
2. Отроче сте на горния вид и сте облъчен от него да закупите подобен автомобил...само и само чрез вас да изживее младежката си мечта.
3. Не сте нито един от двата, а просто сте запленен от ръбатите форми, облото "бразислко" дупе, мириса на старо и бензинови пари в купето(от които те боли глава две денонощия подред), харесвате и разбирате инженерните решения от онези славни години, уважавате и цените марката в този и архаичен вид. Радвате се на "екстри" които в днешно време са си даденост( дясното огледало е било по-поръчка, а за ел. стъкла и клима....няма да обелвам дума ). Знаете, че тази "любов от пръв поглед" ще ви поднесе много и неприятни изненади, но въпреки всичко сте давате мило и драго да го имате.....
НЕ СТЕ за такава кола ако:
1. Си мислите, че е хипер гъзария да притежаваш "акула"(тц, не е...кифлетата в ст.град грам не им се кефят)
2. Не сте готов да лежите през седмица да "ъпгрейдвате" окачването, да човъркате мотора или да водите неравна борба с ръждата.
3. И най-важното!!! Не сте готов да бъдете мил и грижовен притежател на този шедьовър. С годините съм се убедил, че тези коли имат характер, чувства, настроения....не слушаш ли какво ти "говори" колата си я загубил(макар аз моята много много да не я отразявам)..
Писна ми да се раздаваме с колегите, да подаряваме части, да даваме акъл, кръв, пот и кожа на поредния "ентусиаст" дето много си е мечтал да има такава кола. Как много го кефела и ще я прави топ зунстаг състояние и ще си я вози по събори и изложби. Писна ми някой да иска да стават милионери от акулите си само защото били стари и редки. Такава кола е скъпа само ако е "намазана с екстри", е на оригинална неизлющена боя, не я е докосвало електрожен или СО, салона е перфектен, мотора на малко и реални км.Не искам с това да обидя никой колекционер, реставратор, рацер, скрападжия и т.н. Мислете, прочетете, питайте преди да купувате, защото е жалко после колите да ходят по-дяволите(доста заминаха).
Първи стъпки в избора на така мечтаната и белунувана акула.
1. Намери такава! Доста са редки вече, което не я прави автоматически скъпа!!!
2. Провери състоянието на купето. Възловите и проблемни места на моделите е12, е21, е28, e23 са :
а) Всички бомбета
б) Прагове и дъна
в) Около шпилките за тампони заден мост
г) Около страничните прозорци на някои двуврати( голяма мъка е там да се изкърпи)
д) Дъна, греди, кошове, врати, маски, под челно и задно стъкло
2. Бравоооо, намерил си кола която е относително или в задоволително лошо състояние.
3. Свери номерата на талона с това което е наплющяно в колата
а) Номера на двг-то се намира на лесно и достъпно място на блока
б) номера на шасито ще ти извади очите като вдигнеш капака
4. Всчики коли от тази епоха с 4/6 цилиндрови агрегати. За мое(а вярвам и други ще ме подкрепят) съжаление- нямат 8-ци. Характерното за тези агрегати са няколко неща
а) Текат масло от де що има семеринги, уплътнения, гарнитурки и прочие
б) Харчат безумно много гориво
в) Грам не вървят
г) Евтини за ремонти(с турски или китайски части...ако си намериш)
д) Невероятно здрави двигатели !!! Особено м10 и м30....
5. Читав салон си е направо Коледа насред Юни. Макар и рядко се срещат екземпляри със запазени ОРИГИНАЛНИ такива.
а) Невероятно удобни седалки тип "домашно кресло"
б) Специфичен аромат дължащ се на сламоподбния пълнеж в седалките и странните материали влагани в тапицериите на табло и кори на врати
6. Ходовата част си е направо инженерен подвиг!!!
а) Интелигентно и иновативно измислена
б) Лесна и проста за поддръжка
в) Тези модели се славят за страхотния комфорт и плавно возене. Невероятен "+" което със следващите поколения на БМВ се е загубило( мое мнение)
И в няколко реда да обобщя горе изложеното
Подходящ сте да закупите подобен автомобил ако отговаряте на някои от следните изисквания:
1. Вие сте човек роден и израснал през далечните 70-80 г. на миналия век, возили са ви с така колица на бала и тайничко сте се надявали един ден като се замогнете да се сдобиете с подобен автомобилен шедьовър.
2. Отроче сте на горния вид и сте облъчен от него да закупите подобен автомобил...само и само чрез вас да изживее младежката си мечта.
3. Не сте нито един от двата, а просто сте запленен от ръбатите форми, облото "бразислко" дупе, мириса на старо и бензинови пари в купето(от които те боли глава две денонощия подред), харесвате и разбирате инженерните решения от онези славни години, уважавате и цените марката в този и архаичен вид. Радвате се на "екстри" които в днешно време са си даденост( дясното огледало е било по-поръчка, а за ел. стъкла и клима....няма да обелвам дума ). Знаете, че тази "любов от пръв поглед" ще ви поднесе много и неприятни изненади, но въпреки всичко сте давате мило и драго да го имате.....
НЕ СТЕ за такава кола ако:
1. Си мислите, че е хипер гъзария да притежаваш "акула"(тц, не е...кифлетата в ст.град грам не им се кефят)
2. Не сте готов да лежите през седмица да "ъпгрейдвате" окачването, да човъркате мотора или да водите неравна борба с ръждата.
3. И най-важното!!! Не сте готов да бъдете мил и грижовен притежател на този шедьовър. С годините съм се убедил, че тези коли имат характер, чувства, настроения....не слушаш ли какво ти "говори" колата си я загубил(макар аз моята много много да не я отразявам)..
Писна ми да се раздаваме с колегите, да подаряваме части, да даваме акъл, кръв, пот и кожа на поредния "ентусиаст" дето много си е мечтал да има такава кола. Как много го кефела и ще я прави топ зунстаг състояние и ще си я вози по събори и изложби. Писна ми някой да иска да стават милионери от акулите си само защото били стари и редки. Такава кола е скъпа само ако е "намазана с екстри", е на оригинална неизлющена боя, не я е докосвало електрожен или СО, салона е перфектен, мотора на малко и реални км.Не искам с това да обидя никой колекционер, реставратор, рацер, скрападжия и т.н. Мислете, прочетете, питайте преди да купувате, защото е жалко после колите да ходят по-дяволите(доста заминаха).
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Beamerdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 20.06.2012
- Местоположение: Germany München/Bulgaria/Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Браво за темата хубава е ,но не е ли безсмислено да работиш само за колата ,и в нея да отиват всичките ти пари не че и аз не правя така,но за щастие не се появяват някакви сериозни ремонти и колата се кара и се ръчка постоянно. (E34 Но съм фен и на E36)
PS:иначе са красиви акулите харесвам E21
PS:иначе са красиви акулите харесвам E21
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Марто, това с космическите цени е неизбежно. Веднага се сещам за два примера. Единия отиде на скрап, другия и той е тръгнал натам, заради такива неориентирани собственици. Даже такива случаи вече има и при Е30, след като и 30-ките почнаха да остаряват.
Като допълнение за съветите бих добавил (ако наистина се търси оригинална кола, малко са, но има още такива):
- оригинален цвят
- оригинална боя
- ако е ръждива - поне никой преди това да я е кърпил
И един съвет, към бъдещите реставратори - боядиването и кърпенето не реставрира колата. Ако искате колата наистина да е топ, трябва да се обръща внимание на най-дребните детайли - уплътнения, решетки, лайстнички. Пълната реставрация означава всяка една част от колата да е нова или ревизирана, освен ако не се е запазила през годините в наистина топ състояние.
Като допълнение за съветите бих добавил (ако наистина се търси оригинална кола, малко са, но има още такива):
- оригинален цвят
- оригинална боя
- ако е ръждива - поне никой преди това да я е кърпил
И един съвет, към бъдещите реставратори - боядиването и кърпенето не реставрира колата. Ако искате колата наистина да е топ, трябва да се обръща внимание на най-дребните детайли - уплътнения, решетки, лайстнички. Пълната реставрация означава всяка една част от колата да е нова или ревизирана, освен ако не се е запазила през годините в наистина топ състояние.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 464
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Хубави коли са,но да имаш такава си трябва много мерак.Не е за всеки.А иначе в последно време БМВ фенове-много,ама истински-малко.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Хубава тема
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Марто, описанията ти са точно еднакви с всичко, което аз мисля и съм изпитал на свой гръб с тези автомобили.
Единствено бих добавил като съвет при бъдещите шарк-ентусиасти - ако автомобилът не е 100% документално изряден, не се захващайте! Тук някои хора могат да възразят, но лично аз съм "го ял тоя" и нервите не си струват.
Дай Боже повече инстински мераклии и по-малко бирени капачки от акулски ламарини.
Единствено бих добавил като съвет при бъдещите шарк-ентусиасти - ако автомобилът не е 100% документално изряден, не се захващайте! Тук някои хора могат да възразят, но лично аз съм "го ял тоя" и нервите не си струват.
Дай Боже повече инстински мераклии и по-малко бирени капачки от акулски ламарини.
- Пинтев
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Браво Мартине....хубава тема ама и малко ми приличаше на WS teleshop как се опитваш да ни зарибиш с акулите...
Също така при е28 проблемен е резервоара..много често се случва да протича точно на мястото където са слепявани горната и долна част....и хора с опит са ми казвали че това не се оправя...дори и временно да го оправиш пак протича.
п.с има решение и на това...не го пълниш повече от 25-30 литра
Също така при е28 проблемен е резервоара..много често се случва да протича точно на мястото където са слепявани горната и долна част....и хора с опит са ми казвали че това не се оправя...дори и временно да го оправиш пак протича.
п.с има решение и на това...не го пълниш повече от 25-30 литра
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
само бих добавил да се търси кола с 5 скорости,ако не да се има предвид,че даже и малката 315ка си иска 5та.и да се знае,че няма такъв филм "качваш се и караш" иначе технически изправна акула е много надежден автомобил,с който аз лично не бих се поколебал да тръгна където и да е
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Според мен трябва да се гледа купето да е право, без няколко санта кит и гнило по бомбета, греди (носещите елементи). Под, прагове не са такъв проблем. После дали колата е оригинална и има всички дреболии или яко побългарена с каквито соц части е имало и на последно място екстри и състояние на мотора. 5 степенната е рядкост, но може да се намери и смени ако колата си струва. Също не е лошо да се направи някаква груба сметка какво има да се прави в тая кола за да стане както я искаме и накрая се добавят още 100% (личен опит), да не стане голям ентусиазъм, голяма мания и накрая в продава.
- lunatikbmwfen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 247
- Регистриран на: 19.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е28 520 Xi
- Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Браво Марто,току що ми светна,какъв е проблема на Лимончето
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
1. Няма да впечатлиш ученичките, които си падат по азис и последния модел на айфон.
2. Няма да тръгваш първи на светофара (с малки изключения).
3. Няма да забогатееш с влагането на малко боя, кит и шарнири от евро07.
4. Няма извъобще да ти се получи ако гаечните ключове ти стоят в ръцете, като коледна украса на спасителен пост на плажа през август.
5. Няма да събереш джантите, които са ти детска мечта, поне на е21.
............
.............
...............
2. Няма да тръгваш първи на светофара (с малки изключения).
3. Няма да забогатееш с влагането на малко боя, кит и шарнири от евро07.
4. Няма извъобще да ти се получи ако гаечните ключове ти стоят в ръцете, като коледна украса на спасителен пост на плажа през август.
5. Няма да събереш джантите, които са ти детска мечта, поне на е21.
............
.............
...............
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Пинтев никой не зарибявам, точно обратното! Опитвам се да откажа хората дето си мислят, че е лесно и приятно да си купиш такава кола и после като видят какъв х*й е да се опитват да еб@т дявола у въздуха. Съвсем пресен случай: Отивам да гледам една 12-ка за донор, колата я знам от 10г. и тоя от 10 г. я прави Братовчед му ми вика, че питал за мене дали още се интересувам от колата....отивам да говоря с тоя гъз, вика ми цена 900 лв. Питам това цената с гаража ли е? Колата гола 18-ка с ладов карбуратор, салона изяден, тапицерии, кори, табло, 4 цвята стъкла, челняк изправен с кит......и т.н. Предложих му вариант да му дам някой лев и да сваля ако намеря нещо читаво по нея....Не!!! Или цялата или нищо!!! Казах му, че цялата не ми трябва и си тръгнах. На следващия ден колата я видях на кантара в Надин в Суходол, и понеже се знаем с хората там отидох да ги питам колко са му дали- 350 лв........ а не е като да не му предложих 500 лв. макар да не струваше толкова. Ей такива гъзове ме изнервят до креан предел, такива и онея от другата порода дето турнали една джанта, минали колата с мечето, кърпили с електрожена, маали кит с лопата, и си слагат печалба от 2- 3000 лв. Батееееееее
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Като стана въпрос за реставриране... Наскоро ми попаднаха тези две списания, по около 130стр. всяко. Много добре е описан процесът на реставрация от-до, без компромиси. Ако има интерес мога да се пробвам да ги сканирам когато имам свободно време. На немски са.
- lunatikbmwfen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 247
- Регистриран на: 19.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е28 520 Xi
- Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
" На следващия ден колата я видях на кантара в Надин в Суходол, и понеже се знаем с хората там отидох да ги питам колко са му дали- 350 лв........ а не е като да не му предложих 500 " .........Такъв един г.з има в Своге с Е28,твърда цена 1500лв ,а тя е вече дроб,6 г.седи под една върба,предлагах му какви ли не оферти...ама НЕ..а някой "майстор"като я е кърпил и е отрязал номера на рамата и е въпрос на време да я видим в Надин,защото комшийте мрънкат че пречи
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Какво да знаем за Акулите преди покупка....
Май , хората които разбират всичко по-горе написано в постовете са една шепа, в БГ. Жалко, но факт. Има доста "еднодневни" теми във форума, кой как ще спасява акули. Ма всеки си знае какво му е на главата.
Удоволствието да караш такава кола е голямо, но и усилията са равни на мазохизъм докато се приведе в напълно реставриран вид( Тук алпина-машината може най добре да сподели ) и не само той де.
Друго, не видях писано за малкия 6-так(М20 двигателя). Тъй като моята е с такъв, ще кажа няколко думи. Доста "идиотоустойчив" и НЕпритенциозен двигател, може би най-разпространения в БГ за БМВ-та от онези години, не съм сигурен. Колкото и да е добре поддържан и да се кара пестеливо ..... гори повече от колкото предлага. Но е достатъчно здрав и надежден, държи на издевателства. За звук, лично на мен ми харесва повече от големия му събрат М30. Да се намери добре поддържан такъв дв. е рядкост. Малко ме дразни , като го слушаш как работи на място , дюзите как цъкат , но това е нормалната работа на дв. Има плавна линия в която разгръща нютоните си,тоест има плавно преминаване от ниски към средни и високи обороти( но щом успях да опукам една Е39 520 на 2 старта ,по 400м. и то бях с 18-ки 245 отзад ) Доволно с разстояние м/у колите 10-15м. По нататък ако бяхме продължили със сигурност щеше да ме бие. Ако се грижите за него, ще ви се отблагодари с мн. безаварийни км. и радост на пътя. Като механика е достатъчно прост, за да се справите с по-голямата част от ремонтите.
Гарнитурата на капака(макар и нова) след няма и година започна пак да избива масло , засега слава Богу само там, но ....... бършеш миеш и така Харесва ми , че може да се кара на 5-та с 1000 об/мин. и след подаването на газ започва да поема,макар и бавно, НО без осезателни вибрации.
В общи линии, за инжинерната немска мисъл, вложена в тези возила. А и мн. ми харесва като се затвоти врата на "акула" специфичния звук, който се чува след това, леко и затихващо ехо от тежката метална врата, как звънти .
И още мн. такива малки неща , които радват и пълнят с радост душата на собственика. Абе с пълна сила важи " Удоволствие от шофирането", но при хубав екземпляр, иначе кефа неможе да се усети.
Удоволствието да караш такава кола е голямо, но и усилията са равни на мазохизъм докато се приведе в напълно реставриран вид( Тук алпина-машината може най добре да сподели ) и не само той де.
Друго, не видях писано за малкия 6-так(М20 двигателя). Тъй като моята е с такъв, ще кажа няколко думи. Доста "идиотоустойчив" и НЕпритенциозен двигател, може би най-разпространения в БГ за БМВ-та от онези години, не съм сигурен. Колкото и да е добре поддържан и да се кара пестеливо ..... гори повече от колкото предлага. Но е достатъчно здрав и надежден, държи на издевателства. За звук, лично на мен ми харесва повече от големия му събрат М30. Да се намери добре поддържан такъв дв. е рядкост. Малко ме дразни , като го слушаш как работи на място , дюзите как цъкат , но това е нормалната работа на дв. Има плавна линия в която разгръща нютоните си,тоест има плавно преминаване от ниски към средни и високи обороти( но щом успях да опукам една Е39 520 на 2 старта ,по 400м. и то бях с 18-ки 245 отзад ) Доволно с разстояние м/у колите 10-15м. По нататък ако бяхме продължили със сигурност щеше да ме бие. Ако се грижите за него, ще ви се отблагодари с мн. безаварийни км. и радост на пътя. Като механика е достатъчно прост, за да се справите с по-голямата част от ремонтите.
Гарнитурата на капака(макар и нова) след няма и година започна пак да избива масло , засега слава Богу само там, но ....... бършеш миеш и така Харесва ми , че може да се кара на 5-та с 1000 об/мин. и след подаването на газ започва да поема,макар и бавно, НО без осезателни вибрации.
В общи линии, за инжинерната немска мисъл, вложена в тези возила. А и мн. ми харесва като се затвоти врата на "акула" специфичния звук, който се чува след това, леко и затихващо ехо от тежката метална врата, как звънти .
И още мн. такива малки неща , които радват и пълнят с радост душата на собственика. Абе с пълна сила важи " Удоволствие от шофирането", но при хубав екземпляр, иначе кефа неможе да се усети.
SHARK-а му е майката!!!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани