e28 520i
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
e28 520i
Здравейте колеги.
Пускам тази тема за да ви покажа моята акула.
Взех я от София изглеждайки така:
Всичко и беше за правене, ходова част окачване, двигател и тн.
Ето още малко снимки:
Пускам тази тема за да ви покажа моята акула.
Взех я от София изглеждайки така:
Всичко и беше за правене, ходова част окачване, двигател и тн.
Ето още малко снимки:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: e28 520i
Продължавам с ново мнение защото не мога да качвам повече от 3 снимки.
Предната ми престилка беше склуптора от кит и антикор, а това много ме дразнеше и набързо си направих една престилка:
Между другото и тази ме дразни, ще си направя нова.
Следват малко снимки от експеримента под предния капак.
Целта беше, приятно вървяща икономична двайска
Предната ми престилка беше склуптора от кит и антикор, а това много ме дразнеше и набързо си направих една престилка:
Между другото и тази ме дразни, ще си направя нова.
Следват малко снимки от експеримента под предния капак.
Целта беше, приятно вървяща икономична двайска
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: e28 520i
Мисията изпълнена
След това се появи и проблем със съединителя.
И този проблем е решен
Малко инфо за сетъпа:
М20Б20 ljetronic
731 глава
степен 8.8
о-ринг на блока
255 цц дюзи (много малки, но скоро и този проблем ще отпадне)
td04-11b турбо (и то е малко)
Megasquirt
EDIS 6
И крайния резултат задоволителен
Успявам да докарам по нисък разход градско с мегата и турбото от скапания джетроник (което и беше целта на занимавката)
По късно ще пусна още някакви снимки.
След това се появи и проблем със съединителя.
И този проблем е решен
Малко инфо за сетъпа:
М20Б20 ljetronic
731 глава
степен 8.8
о-ринг на блока
255 цц дюзи (много малки, но скоро и този проблем ще отпадне)
td04-11b турбо (и то е малко)
Megasquirt
EDIS 6
И крайния резултат задоволителен
Успявам да докарам по нисък разход градско с мегата и турбото от скапания джетроник (което и беше целта на занимавката)
По късно ще пусна още някакви снимки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: e28 520i
Тука и едни джанти съм приготвил:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: e28 520i
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: e28 520i
Добре е 20-ката, адаш. А с чешкия звяр какво се случи?
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: e28 520i
Браво, колега, за положения труд и постигнатия резултат
Какви коне предполагаш, че си постигнал?
Защо мислиш, че инжекторите са малки за този сетъп? (за мен лично турбината е първия "проблем" )
Какви коне предполагаш, че си постигнал?
Защо мислиш, че инжекторите са малки за този сетъп? (за мен лично турбината е първия "проблем" )
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: e28 520i
325_TDS написа:Добре е 20-ката, адаш. А с чешкия звяр какво се случи?
На първата снимка на джантите се вижда калник
Твае Шкодето
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: e28 520i
TukBaTa написа:Браво, колега, за положения труд и постигнатия резултат
Какви коне предполагаш, че си постигнал?
Защо мислиш, че инжекторите са малки за този сетъп? (за мен лично турбината е първия "проблем" )
Ами гледайки дютито на инжекторите, при 0,8 налягане (на толкова карам) лятото докарвам 90% на дюзите.
А зимата 100% ги удря даже на по ниско налягане.(Между другото вече са се прецакали дюзите)
Имам бензинов регулатор нагласен е на 3,5 бара.Помпата е Бош 044.
А турбото на 4-та при 4000 оборота почва да тапи.
Наистина малко е (турбото) но в началото целта беше друга
За мощност незнам прекарах лога на мегата през една програмка VirtualDyno и изкара някакви коне но те не са толкова важни.
Мисля че беше нещо от сорта на 186 кс на мотора при 4000 рпм на 0.8 бара и на 4-та
и кам 200 и няколко нютона на около 3800 рпм.
Но пак казвам конете не ме интересуват за сега и немога да твърдя че тази програмка показва вярно, просто ми беше интересно и проверих.
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: e28 520i
На мен ми се вижда странно да таваниш дюзите, още повече при 3,5 бара налягане. (тези инжектори при най-неблагоприятните условия при 100% дюти трябва да вадят 260 коня, и малко на 200 коня при 80%).
Може и проблема да идва от там, че турбото създава прекалено голямо обратно налягане, което допълнително товари мотора.
За мен тези коне с това турбо при 0,8 ми се виждат малко много, но може и да са реални.
Но въпреки това на мен проекта ти ми харесва много и ти пожелавам да го развиваш в посоката която искаш
Колко километра имаш със сетъпа ? (преди и след о-ринг и смяна на гарнитура)
Какъв колектор използваш? (изцяло правен или оригиналните + правено коляно)
Може и проблема да идва от там, че турбото създава прекалено голямо обратно налягане, което допълнително товари мотора.
За мен тези коне с това турбо при 0,8 ми се виждат малко много, но може и да са реални.
Но въпреки това на мен проекта ти ми харесва много и ти пожелавам да го развиваш в посоката която искаш
Колко километра имаш със сетъпа ? (преди и след о-ринг и смяна на гарнитура)
Какъв колектор използваш? (изцяло правен или оригиналните + правено коляно)
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: e28 520i
TukBaTa написа:На мен ми се вижда странно да таваниш дюзите, още повече при 3,5 бара налягане. (тези инжектори при най-неблагоприятните условия при 100% дюти трябва да вадят 260 коня, и малко на 200 коня при 80%).
Може и проблема да идва от там, че турбото създава прекалено голямо обратно налягане, което допълнително товари мотора.
За мен тези коне с това турбо при 0,8 ми се виждат малко много, но може и да са реални.
Но въпреки това на мен проекта ти ми харесва много и ти пожелавам да го развиваш в посоката която искаш
Колко километра имаш със сетъпа ? (преди и след о-ринг и смяна на гарнитура)
Какъв колектор използваш? (изцяло правен или оригиналните + правено коляно)
За обратното налягане си прав може и това да е причината за това дюти, незнам.Но факт е че дюзите вече са скапани.
Преди о-ринга навъртях около 100-тина километра но имах проблем с гейта и колата се движеше на 1.5 налягане
Тогава се получи това с гарнитурата.Последва цялостно разглабяне на мотора и преглеждане на всичко, съмнявах се че може да имам счупено бутало.Всичко беше наред смених лагерите (основни, биелни) нови сегменти, преглед на глава и всичко.
След това смъкнах налягането на 0,8 така си карам и до днес и имам към 3-4 000 километра навъртяни, като повечето е градско.
Колектора ползвах оригиналните чугуни, направих само един преходник.
Обаче сега съм събрал части за новия сетъп.
Купих си Holset HX35 7-blade
630 цц дюзи Siemens Deka
Ще видим надявам се че зимата ще имам време да я почна.
Най-важното е че частите са налични.
А и вече целта не е икономия на гориво
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: e28 520i
аууу с тоя Holset ще се получи интересна картинка
не забравяй да споделиш, както и малко повече снимки от работата
не забравяй да споделиш, както и малко повече снимки от работата
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: e28 520i
Непременно
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани