скоростни кутий-въпрос
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ivvo_bg320
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 18.05.2006
- Местоположение: Тутракан
- Кара: Е30 320i, E30 316i,E28 525,E34 527i
- Мечтае да кара: E30 ALPINA B6
скоростни кутий-въпрос
на едната кутия пише:
245.0.540.00
225.2.1
242.0.171.00
м60
на другата:
240.0.0132.90
225
240.0.016190
някой запознат,ако може да ме просветли от какви мотори са,ще съм му благодарен ,пък и да знам кво да ги прая,
приличат ми на кутии за м10,захвата към мотора е същия,но едната е по дълга с около 5см,и карето на едната е с 4 отвора,за м20 и м30в25 не стават
ето снимката,въпросните кутий са долу вдясно
другите са:
е28 518 м10 ........... е28 525 м30
е34 524тд м21 ........... ?????
е30 325е м20 .......... ??????
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна ivvo_bg320 на 28 Май 2012, 23:01, променена общо 3 пъти
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: скоростни кутий-въпрос
Тази по-късата е 4-степенна сигурно. По-дългата съответно е 5-степенна. Обикновено е така, като правиш конверсия от 4 на 5-степенна трябва кардана да се скъси с около 7 см, защото кутията е по-дълга. Относно номерата - аз така и не съм разбрал как може да се разбере една кутия кой номер Гетраг е. Ще е хубаво някой да разясни наистина.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ivvo_bg320
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 18.05.2006
- Местоположение: Тутракан
- Кара: Е30 320i, E30 316i,E28 525,E34 527i
- Мечтае да кара: E30 ALPINA B6
Re: скоростни кутий-въпрос
alpina-ma6inata написа:Тази по-късата е 4-степенна сигурно. По-дългата съответно е 5-степенна. Обикновено е така, като правиш конверсия от 4 на 5-степенна трябва кардана да се скъси с около 7 см, защото кутията е по-дълга. Относно номерата - аз така и не съм разбрал как може да се разбере една кутия кой номер Гетраг е. Ще е хубаво някой да разясни наистина.
аз имам за м10 от е28 с 5ск. и пак е по къса от тази дългата-тази дългата кутия е колкото на м20 дължина на око,би трябвало да се гледа първите цифри от номера,тези дългите номера са от камбаните вътре,а другите са отгоре на опашката
утре ще сложа снимка да се видят
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: скоростни кутий-въпрос
ivvo_bg320 написа:alpina-ma6inata написа:Тази по-късата е 4-степенна сигурно. По-дългата съответно е 5-степенна. Обикновено е така, като правиш конверсия от 4 на 5-степенна трябва кардана да се скъси с около 7 см, защото кутията е по-дълга. Относно номерата - аз така и не съм разбрал как може да се разбере една кутия кой номер Гетраг е. Ще е хубаво някой да разясни наистина.
аз имам за м10 от е28 с 5ск. и пак е по къса от тази дългата-тази дългата кутия е колкото на м20 дължина на око,би трябвало да се гледа първите цифри от номера,тези дългите номера са от камбаните вътре,а другите са отгоре на опашката
утре ще сложа снимка да се видят
Доколкото знам се различават по двата отвора отгоре на "ухото". На м10 кутийте са по-малки, мисля за 8мм болтове, а на м20 са по-големички, може би за 10мм болтове
- ivvo_bg320
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 18.05.2006
- Местоположение: Тутракан
- Кара: Е30 320i, E30 316i,E28 525,E34 527i
- Мечтае да кара: E30 ALPINA B6
Re: скоростни кутий-въпрос
Gecallica написа:ivvo_bg320 написа:alpina-ma6inata написа:Тази по-късата е 4-степенна сигурно. По-дългата съответно е 5-степенна. Обикновено е така, като правиш конверсия от 4 на 5-степенна трябва кардана да се скъси с около 7 см, защото кутията е по-дълга. Относно номерата - аз така и не съм разбрал как може да се разбере една кутия кой номер Гетраг е. Ще е хубаво някой да разясни наистина.
аз имам за м10 от е28 с 5ск. и пак е по къса от тази дългата-тази дългата кутия е колкото на м20 дължина на око,би трябвало да се гледа първите цифри от номера,тези дългите номера са от камбаните вътре,а другите са отгоре на опашката
утре ще сложа снимка да се видят
Доколкото знам се различават по двата отвора отгоре на "ухото". На м10 кутийте са по-малки, мисля за 8мм болтове, а на м20 са по-големички, може би за 10мм болтове
на м30 отворите също са малки,не са като на м20 кутийте,по-скоро като на м10
едната е разгадана,тази долу в дясно е за м10 100%,но защо карето е с 4 дупки не се знае,другата предполагам е за някоя праисторическа м20-ска щот и нейното ухо е с малки отвори
остава да ги разпоря да видя кво има вътре ,някой ако иска части да свирка
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: скоростни кутий-въпрос
ivvo_bg320 написа:...........
едната е разгадана,тази долу в дясно е за м10 100%,но защо карето е с 4 дупки не се знае ...........
Е21/316/80' беше оригинално с каре с 4-и дупки. И аз се чудих що е така ама.............
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани