ДАЛИ ИЛИ .....?
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ДАЛИ ИЛИ .....?
Та значи, миналата седмица Акулката предаде богу дух, заради спукано радиаторче на парно и мързела на баща ми да погледне какво се случва под капака( измислил съм и наказание- ще кара голф или форд дизел), та идилията е дали да я стегам или на части, като при втория вариянт е много трудно щото няма къде да я разфасовам и затова клоня към пълна реставрация, купето не е много зле, но искам да сменя някои ламарини, като прагове и вежди, по-читави калници и преден капак, очиларка ще ми трябва като за начало, а това е и самата кола и някои остатъци от части, дайте съвет за ламарини и т.н.
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
За мен салона ако няма скъсано
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
moksika написа:За мен салона ако няма скъсано
не е като да нема, ама си имам оригинална кожичка да си го възстановя
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
Втори на опашката
- nappyboy
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e21 316 м20б25
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
Извинявам се за . Колко харчеше на газ преди да се предаде?
Иначе по темата, прецени какво ти се дава за колата. Преди това обаче я прегледай обстойно защото със сигурност ще има доста повече за правене, след като я разчоплиш ще го видиш. Иначе за М30 моторите с добра поддръжка могат да карат с десетилетия.
Иначе по темата, прецени какво ти се дава за колата. Преди това обаче я прегледай обстойно защото със сигурност ще има доста повече за правене, след като я разчоплиш ще го видиш. Иначе за М30 моторите с добра поддръжка могат да карат с десетилетия.
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
Като разход извън градско най-висок е бил 11,3 като е засечено при пълна бутилка и изминати 103 км до следващо зареждане, а в града 14-15л.
Ришил съм вече че ще я стегам, даже от края на тази седмица ще се разглоби изцяло и ще се види къде какво има за правене, а иначе през 2008 съм я правил веднъж, но сега със сигурност ще има още какво да се прави
Ришил съм вече че ще я стегам, даже от края на тази седмица ще се разглоби изцяло и ще се види къде какво има за правене, а иначе през 2008 съм я правил веднъж, но сега със сигурност ще има още какво да се прави
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
дайте акъл от къде да взема прагове и задни вежди, за някои неща вече има от къде да ги взема
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
Задни вежди мисля някой беше пуснал линк към фирма дето ги продава, а праговете- резни си едно парче и дай да ти ги сгънат
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
некой дето знае за вежди да казва, а за огъване на праговете е най-лесно, щото имам приятел с такива машини и друг път ми е огъвал
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
Щом имаш приятел, който се занимава с тiя работи ходи при него и за вежди и за прагове. Наистина е по-лесно с нови и всъщност не е толкова просто да се сгънат, но новите не са добри алтернативи, защото са от доста тънка ламарина. Единствения ти вариант за нови са някакви NOS, но почти е невъзможно да намериш.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
не знам дали ще може да сгъне веждите, иначе за другото нямам ядове, ако някой има чаркалаци в по-вече да обажда на лично, най - много ми трябва десен стоп щото имам здрави два леви
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
alpina-ma6inata написа:Щом имаш приятел, който се занимава с тiя работи ходи при него и за вежди и за прагове. Наистина е по-лесно с нови и всъщност не е толкова просто да се сгънат, но новите не са добри алтернативи, защото са от доста тънка ламарина. Единствения ти вариант за нови са някакви NOS, но почти е невъзможно да намериш.
NOR, Митак, NOR
И въобще не е трудно да се намери, защото това е сегашния Klokkerholm
За БГ ние правим поръчка почти всеки месец, и не е проблем ако имат налични да се поръча каквото и да било.
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
Имах предвид New Old Stock (съкратено NOS) - чисто нови, но залежали части, които за нашите коли в повечето случаи са вън от производство вече.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: ДАЛИ ИЛИ .....?
Така да, извинявам се в тоя случей. Иначе майтапа на страна Клокер-а изглежда доста читав. За шарковете, нямам впечатления че нямаме налични, но е34-те примерно са 1.0мм дебелина, а и детаилите са изпипани.
За е39 пък не искам да се сещам - 1.2мм ламарина
За е39 пък не искам да се сещам - 1.2мм ламарина
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани