Проблем с м10б18 инжекция

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 28.11.2011
Пол: Мъж

Проблем с м10б18 инжекция

Мнение от halidon » 18 Мар 2012, 22:00

Здравейте колеги.Смених мотора на моята е21 от 1.6 солексов карбуратор на б18 инжекция.Сложих всички работи,пренаредих инсталацията обаче сега имам проблем.Мотора възпламенява обаче не иска да работи.В момента в който му дам газ се дави и пълни колектора за вкарващият въздух с бензин и до там.Проверих дюзите и никоя от тях не пикае.Смених и свещите обаче е пак същото.Дайте идея какъв може да е проблема и как да го отстраня.Мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: Проблем с м10б18 инжекция

Мнение от doko » 19 Мар 2012, 9:41

Сподели каква е инжекцията к-jetronik или l-lh -jetronik и каква помпа ползваш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 28.11.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с м10б18 инжекция

Мнение от halidon » 19 Мар 2012, 9:57

Мисля че е К-джитроник.Мотора е свален от е30 и помпата е също от е30 само че имаше едно регулаторче с нея което според моя монтьор няма нужда да се слага.Да не би да е от него.Не знам.А помпата си е оригинална за бмв и няма никакви надписи по нея.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Проблем с м10б18 инжекция

Мнение от Gecallica » 19 Мар 2012, 23:34

halidon написа:Здравейте колеги.Смених мотора на моята е21 от 1.6 солексов карбуратор на б18 инжекция.Сложих всички работи,пренаредих инсталацията обаче сега имам проблем.Мотора възпламенява обаче не иска да работи.В момента в който му дам газ се дави и пълни колектора за вкарващият въздух с бензин и до там.Проверих дюзите и никоя от тях не пикае.Смених и свещите обаче е пак същото.Дайте идея какъв може да е проблема и как да го отстраня.Мерси

Виж дали не са подредени обратно кабелите на свещите... Стария ти мотор може да е бил с обратно въртене на палеца. Другото вече ще да е настройката на инжекциона... тоя мотор работещ ли е свален от е30-ката или е престоял някоя година, защото к-джетроника обича да спича с годините и може да ти пълни цилиндрите с бензин без значение дали си "натиснал" газта или не. Не са едно и две нещата, които могат да сдадат багажа при тия наш'те старци :bang:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: Проблем с м10б18 инжекция

Мнение от DMC » 20 Мар 2012, 17:07

Колега, как така не си сложил гориворегулатора? Трябва да осигуриш и маркуч за обратното гориво в резервоара. Аз поне си мисля, че без тия неща няма да работи нормално мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 28.11.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с м10б18 инжекция

Мнение от halidon » 20 Мар 2012, 17:39

Колега регулатора си е на мотора.Този е друг допълнителен.А и вече разбрах от къде е проблема ама как се оправя не знам.Няма ток в инжекторите и не смучат гориво,а колектора ми се пълни от автоматичния смукач.Как да оправя инжекторите да заработят?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Проблем с м10б18 инжекция

Мнение от Gecallica » 20 Мар 2012, 18:38

halidon написа:Колега регулатора си е на мотора.Този е друг допълнителен.А и вече разбрах от къде е проблема ама как се оправя не знам.Няма ток в инжекторите и не смучат гориво,а колектора ми се пълни от автоматичния смукач.Как да оправя инжекторите да заработят?

Това значи, че не си с к-джетроник, а с л-джетроник... Тя се управлява от едно реле, което при подаване на контакт, "пали" помпата за около секунда за да вдигне налягане и след това я спира и чака сигнал от запалителната система, че двигателя се върти и тогава пак пуска помпата, а предполагам и инжекторите... Имах схема някъде, но не мога да я открия и говоря малко наизуст и на посоки в случая :roll:

Сега намерих нещо, което може да ти е полезно.
http://www.bmw2002faq.com/content/view/16/32/
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook