Да се похваля вече притежаваме и Е28
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Да се похваля вече притежаваме и Е28
Явор написа:нещо не ме кефи с тея джанти
krika написа:Човек, бърже връщай старите жантове...кви са тия лигавщини
Даже не се касае до лигавщини, а до безопасност и живот...
Ще направиш беля с тези гуми на задните джанти.
Толкова разпънати гуми, като че ли не съм виждал...
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Да се похваля вече притежаваме и Е28
DEMIURGE написа:Явор написа:нещо не ме кефи с тея джантиkrika написа:Човек, бърже връщай старите жантове...кви са тия лигавщини
Даже не се касае до лигавщини, а до безопасност и живот...
Ще направиш беля с тези гуми на задните джанти.
Толкова разпънати гуми, като че ли не съм виждал...
Стига бре, Сашо, бомба са така стречнати, ако вътрешният ръб на гумата, който ляга на джантата е читав, няма да има грижи колегата, на 3бара и полека с дупките само
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: Да се похваля вече притежаваме и Е28
lowrider написа:Стига бре, Сашо, бомба са така стречнати, ако вътрешният ръб на гумата, който ляга на джантата е читав, няма да има грижи колегата, на 3бара и полека с дупките само
Знам, че гумите и джантите са ти мания, но ми позволи да не се съглася с теб...
Проблемът далеч не е само в читавото прилягане на ръба на гумата към джантата.
И ако някой го прави на практика - то си е само за негова сметка. Евентуално и на тези, които се возят с него...
За теб съм сигурен, че няма да допуснеш такова нещо - от сорта да сложиш 215 гуми на 10J джанта.
Именно затова производителите на гуми си дават точни параметри, например 235 гума става на джанти от 8 до 9J, или 265 от 9.5 до 10.5J. Основната идея е да не се нарушава геометрията на гумата, сложена и напомпана нормално върху джантата - за да се осигури възможно най-добър контакт с пътната настилка.
Иначе, при случая, за който говорим, а и при 3 бара налягане - забравяме за правилната геометрия.
Не говоря за чисто визуалното възприятие - и всичко останало - само минуси и недостатъци, единственият плюс е, че човек може да си позволи в известни граници да избегне ефекта "rubbing", когато джантите са с неподходящ офсет или са прекалено широки за дадените калници.
- Delfina
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 145
- Регистриран на: 24.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28
- Мечтае да кара: E24
Re: Да се похваля вече притежаваме и Е28
Значи да дадем малко оточнение 205/40R17 са гумите и 10J са джантите на 2,3 са напомпени и знам че звучи налудничево но возят по добре от старите с които бях.Всички знаем че това не е размера гуми за тези джанти но така ми харесва и така ще ги карам най много ако си намеря хубави 215/40 може да сложа тях всеки сам си прави избор
Re: Да се похваля вече притежаваме и Е28
Delfina написа:Значи да дадем малко оточнение 205/40R17 са гумите и 10J са джантите на 2,3 са напомпени и знам че звучи налудничево но возят по добре от старите с които бях.Всички знаем че това не е размера гуми за тези джанти но така ми харесва и така ще ги карам най много ако си намеря хубави 215/40 може да сложа тях всеки сам си прави избор
Значи, гледайки по снимките, почти съм познал...
Всъщност тези гуми даже и за предните джанти са малки, а те вероятно са 8.5J. Малки са не само като ширина, но и като височина (профил). За задните няма да говоря, защото каза, че си ги харесваш така. Но ще вметна, че ако се сложи нормална гума за джанта с такава ширина и то с предпазител на ръба на джантите (повечето го имат) - поне ще си запазиш здрави джантите, а в случая при моментно невнимание, което рано или късно ще се случи - ще си нараниш ръба на бордовете...
За да теглим чертата - кажи какъв офсет са предните и задните джанти.
Ако имаш късмета предните да са 8.5J и с офсет около 12-14 - спокойно слагаш 235/45, в краен случай може да се наложи да си сгънеш ръба на калника от вътрешната му страна. Ако задните са 10J и офсетът е някъде около 26 - пак ще стане по същата схема и правилните гуми са 265/40 - така диаметрите на предните и задните гуми ще бъде почти еднакъв.
Не помня, колко си смъкнал купето, но ако не си взел мерки за "втвърдяване" - това също може да се окаже проблем.
- Delfina
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 145
- Регистриран на: 24.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28
- Мечтае да кара: E24
Re: Да се похваля вече притежаваме и Е28
Предните са ет8 задните ет10 , ама не видях някъде да съм питал за съвет какви гуми да си сложа и кое става и кое не , неискам да споря но съм сигурно малко по запознат с тоя все пак от това си изкарвам хляба.И пак казвам така съм решил така съм направил
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Да се похваля вече притежаваме и Е28
Брат, Сашо се опита да ти даде съвет да не се убиеш недай боже. Не ти дава наклон всеки сам си носи отговорност за "модификацаиите"
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Да се похваля вече притежаваме и Е28
Айде стига с тия джанти вече, каквото имаше да се казва вече се каза.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани