V8 в е28

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 6.07.2006

V8 в е28

Мнение от P 4446 PP » 19 Окт 2011, 9:19

Здравейте колеги,осъзнах че акулата ми не е за турбо мотори и съм се насочил към малко по-големичък от този :mrgreen: Пред закупуването съм на м60-ка защото си мисля че от завода акулата е трябвало да излезе с този мотор чудех се някой от вас ако се е занимавал с такива мотори лесно ли се слагат за какво трябва да внимавам общо взето някой съвет полезен ако има :mhihi:
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Re: V8 в е28

Мнение от gecata73 » 19 Окт 2011, 9:34

това ще доста добро попадение, там място има в изобилие

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: V8 в е28

Мнение от Bavarcho » 19 Окт 2011, 10:26

Намирането на скорости е голям проблем.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: V8 в е28

Мнение от DEMIURGE » 19 Окт 2011, 12:44

P 4446 PP написа:Здравейте колеги,осъзнах че акулата ми не е за турбо мотори и съм се насочил към малко по-големичък от този :mrgreen:

Защо, какво му е на турбо мотора в е28, стига да е направен както трябва?
Вярно е всъщност, че за да бъде направен както трябва - ще са необходими много повече пари от колкото да закупиш един М60 на старо. Това ли са съображенията ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: V8 в е28

Мнение от DEMIURGE » 19 Окт 2011, 13:12

P 4446 PP написа:Пред закупуването съм на м60-ка защото си мисля че от завода акулата е трябвало да излезе с този мотор чудех се някой от вас ако се е занимавал с такива мотори лесно ли се слагат за какво трябва да внимавам общо взето някой съвет полезен ако има

Ако си го решил твърдо - поне да е М60В40.
Също така - обърни внимание на състоянието и модела на блока.
Първите версии блокове М60 са от Никасил - възможно е да има проблеми, свързани с разяждането на горната част на стените на цилиндрите от кофти горива с повече сяра. Износва се повърхностния слой - това прецаква сегментите - те от своя страна довършват блока. За Европа това е важало предимно за колите от Англия.
Тези проблеми се изчистват със следващите версии блокове от Алусил.
При всяко едно положение премери компресията преди да го пазаруваш, защото и заводски степента на сгъстяване е относително висока 10.5 за В30 и 10.0 за В40 - на уред трябва да показва повече. При всяко положение - трябва да има много стабилни обороти на празен ход - това е един от признаците, ако празният ход е неравномерен - евентуално има проблем (може и да е на друго място). Предполага се, че ако двигателят е оцелял до този момент - значи при редовни грижи ще продължи да служи. Твърди се, че нашето гориво е без сяра или е под допустимия лимит.
В40 е с кован вал, В30 е само лят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 6.07.2006

Re: V8 в е28

Мнение от P 4446 PP » 19 Окт 2011, 19:49

Не просто е28 с турбо някак си не ме кефи :mrgreen:
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: V8 в е28

Мнение от DEMIURGE » 19 Окт 2011, 21:51

Добре аргументиран отговор... :)
Така човек веднага губи желание "градивно" да "развива" темата :D .
Вероятно отрицанието ти е построено върху някои не дотам доизкусурени неща при твоя проект.
Спомням си суперлативите за турбинирания ти двигател, когато вече беше почнал проекта.
После реши да го продаваш - пак го споменаваше с добро - и изведнъж - пълно отрицание! Случва се...
Но няма лошо - и в нормалната "аспирация" има хляб, а е и доста по-евтино.
Желая ти успех в новото начинание.
Внимателно подбирай донора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 262
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Варна
Кара: E30&E36

Re: V8 в е28

Мнение от Ba4oIlia » 19 Окт 2011, 23:00

Какъв е тоя уред за мерене на степен на сгъстяване ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: V8 в е28

Мнение от M.Velichkov » 20 Окт 2011, 7:55

Най-образно Изображение
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: V8 в е28

Мнение от DMC » 20 Окт 2011, 9:07

Казва се компресомер, представлява обикновен манометър. За бензинови мотори е до 20 бара(атмосфери), за дизелови е мисля до 50 бара. Струва към 40лв :)
ЗАБЕЛЕЖКА: уредът не мери степен на сгъстяване, а компресия. 2те неща за различни! Степента на сгъстяване е отношението на обемите намиращи се над буталото в ДМТ и ГМТ. Компресията е общо взето е налягането вътре в цилиндъра. Един двигател с износени сегменти и духнала гарнитура пак има степен на сгъстяване 10:1 (примерно), но компресията му няма да е повече от 5 бара.
Сигурно повтарям ясни и дъвкани неща, ама все пак за който не знае ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 6.07.2006

Re: V8 в е28

Мнение от P 4446 PP » 20 Окт 2011, 15:12

Че турбо мотора си е чук чук си е но за някой е30-ка да не и за акулата това е проблема
ПС-чувам че на 8-ците слагат кутия от м30 някой чувал ли е нещо такова :yes:
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: V8 в е28

Мнение от Bavarcho » 20 Окт 2011, 17:46

P 4446 PP написа:ПС-чувам че на 8-ците слагат кутия от м30 някой чувал ли е нещо такова :yes:


Те и на 12-таците слагат кутии от М50, ама това е друга история... ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 6.07.2006

Re: V8 в е28

Мнение от P 4446 PP » 21 Окт 2011, 14:39

далеч съм от 12-так :mrgreen:
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: V8 в е28

Мнение от DMC » 21 Окт 2011, 17:09

Как го слагате на пътя всичкия тоя пауър, с какви гуми карате, къде намирате хубави пътища да настъпите и как се оправяте с разхода при тия цени на бензина, направо не ми е ясно :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: V8 в е28

Мнение от TheStorm » 21 Окт 2011, 17:35

и го каза човек с М30Б35 и GTi-ка :D

Иначе е ясно че тия коли не са ежедневки ... и 1/2 от мощността е за въртене на гуми при тръгване :D .. и евентуално при магистрални гонки дето там вече се вижда макс мощност :yes:

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook