Заслужава ли си Акула на 35 години

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.05.2008

Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от Stilian_M10 » 16 Юли 2011, 23:17

Здравейте,аз преди време имах акула Е21 от 1982 година но е покарах много малко 2 месеца за което малко ме е яд че е продадох но това е друга тема.
Сега имам възможност да се сдобия с една Е21 от 1976 година,75 коня мотор,която е на 200 000 РЕАЛНИ и е много лачена.
Заслужава ли си да я взимам,намират ли се части още за тях,това ме претеснява дали ще намирам части да си я стягам,примерно амортисьорчета нови има ли за тях.
Тя по принцип тази която съм намерил е много стегната и вози като кораб но все ще се отвори нещо за стягане.

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от alpina-ma6inata » 17 Юли 2011, 3:42

Колега, още има части за 2002, ти си прави сметка дали има за Е21. ;) Ако е лачена я взимай, ина всичко ново за нея... :D
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от DMC » 17 Юли 2011, 10:08

Части се намират, нови, стари, всичко има. Даже ламарини на приемливи цени. А това дали си струва зависи и на какви пари ще я вземеш. Но наистина ако е лачена - взимай. После погледни по колко вървят лачените 21ци в www.mobile.de :mrgreen:

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.09.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 504 `72
Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от Тато » 17 Юли 2011, 21:59

Дали си заслужава ? Ами, не. Не си заслужава. Дали е БМВ или Мерцедес, Кадилак, Луноход, все тая. Никога не си заслужава. От друга страна, щом те кефи - давай, главата в торбата и газ. Щом те радват стари железа, щом само ти се прокрадне тази мисъл за древен самоходен гнилник, значи работата е ясна. Това е болест, по-лоша и от ръждата. Това е, като мана по лозята. Това е, като колорадски бръмбар по картофа. Това е като гвоздей във пантофа. Това е садо-мазохизъм. Това е.....интересно занимание. Дали ще бъде в градивен или деградивен аспект, зависи от теб. Щом ти харесва колата, взимай. Ако питаш мен - аз съм ЗА. Да стопанисваш такава кола е досадна работа, която иска известно свободно време и силни нерви, пък и някои навици. Това, за да ти бъде кола години напред.

Ако пък се случи, някоя действително сгодна кошница и си я караш човешки, тогава няма да се дразниш от множество повреди. Които се случват при разни диви индивиди, мислейки си че карат совалка, а не кола. Това са надеждни и прости коли, ама не са за простаци. Винаги ще имаш работа, де, но пък никога няма да ти е скучно. Усещането зад волана на нещо, което е на годините на баба ми е странно. Още по-криво е, когато това нещо си се движи ежедневно, като нормална кола, а ти си го караш, пък то те кара детески хиляди. Без да ти досажда с купища проблеми, свързани с още повече купища експлоатационни разходи. Колко обещаващи глупости написах, не е истина. Ама, така стоят нещата с тия дърти бангии. :D Взимай Акулата и си в играта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от akula » 18 Юли 2011, 18:18

дали си заслужава- за какво? ако търсиш кола да я смачкаш от каране - категорично не. ако искаш да си чешеш крастата , да човъркаш нещо през ден, и да не разчиташ като за основна кола, а да се кефиш , че караш олдтаимер - ДА.
понякога тия кокали наистина изумяват с дълголетието си, но някак си не възприемам идеята да се карат като всекидневки. грехота е.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.05.2008

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от Stilian_M10 » 18 Юли 2011, 23:22

Много интересни мнения :lol: :clap: благодаря на всички който са писали по темата :bchug:
Незнам и аз какво да правя още,хем я искам хем се чудя :kuku:
От както имах преди време Е21 316 от 1982 година незнам някак си се разболях по тея коли,тя ми беше втората кола (ако Полското фиатче 126p се брои за първа :lol: ) но акулата ми беше много насърце,след нея карах Honda CRX и след нея и досега Renaut 5 което е супер евтино за подръжка и ми гори малко с 15 лева минавам 200 километра гратско,но така ми се иска пак акулка незнам това е болест просто като се кача да я карам и като видя тая муцуна отпреде и ми прави кеф голям,но дали наистина ще ми е полезна като всекидневна кола се чудя то е ясно че с 15 лева ще минавам на половина колкото с рендето но кефа няма цена :D
Скоро ще се реша дали да я взема,още малко ми трябва аз затова и написа темата с мисълта да ме навиете да я взема.

П.п.На колегите който ми писаха на лично ще им отговоря ако нещо се откажа.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от krika » 19 Юли 2011, 0:05

Stilian_M10 написа: Renaut 5, което е супер евтино за подръжка, и ми гори малко с 15 лева минавам 200 километра градско
:shock: Човек, с Е21-цата с 15 кинта бензин я минеш 50 км, я не...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от Vasko_BP » 19 Юли 2011, 0:15

Чудя се какво е това рено на метан ли е? :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: мноого черно Е28

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от BRAAT » 19 Юли 2011, 0:25

Едно нещо колкото повече го мислиш, толкова по лошо!
Взимай е и съм сигурен че всеки километър изминат с нея ще ти доставя доста удоволствие и една голяма усмивка, че караш колата която искаш :ok: Гаранция ще си забравил реното след първите 300 м. хехехех Ти сам каза, че кефа цена няма, но все пак няма да си копуваш 50-годишно ферари и да му търсиш части!
SHARK-а му е майката!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.05.2008

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от Stilian_M10 » 19 Юли 2011, 7:01

Vasko_BP написа:Чудя се какво е това рено на метан ли е? :mhihi:

:lol:
1,4 карбуратор
203 км извънгратско с 12 литра газ
200 км гратско с 14 литра газ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от Pin2 » 20 Юли 2011, 8:29

Щом си в този форум и пишеш тази тема, значи си заслужава. Взимай и не му се чуди. Колкото и да гори, винаги ще се намерат джобни за тези коли да се карат. Между другото, става и за ежедневна кола, ако я ползваш на къси разстояния. Аз примерно си карам детето на ясла с нея и супер ме радва, а и детето повече му харесва отколкото другата (новата).
Няма сила, която да ме убеди поне мен, защо ми е тоя "таралясник" на 30+ години, при условие, че имам нов автомобил. Ако ти е 1-ви автомобил и си млад шофьор, вероятно, ще искаш повече от тази кола и в един момент ще ти омалнее. Но при всички други ситуации, тази кола е оган.
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.09.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 504 `72
Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от Тато » 20 Юли 2011, 22:49

Само веднъж да се стегне и защити най-вече тенекията - става чудесно за ежедневно каране. Малко гори, малки данъци, има части. Изключително леко и лесно се поддържа. Какво повече да искаш ? :D Даже ще бъде по-безпроблемна и ще кара повече от много по-нови. Тоя М10 държи на издевателства, ако това те интересува, колкото дивашки да се кара трудно ще се потроши. Обикновено надживява 2-3 купета. Останалата механика, също е добре преоразмерена. Е, не е така яка и масивна, като Е 23, ама все пак това е малка кола. Сравнително и висока е, което е добре. :) Няма грехота в тая работа. Тия коли са за да се карат. Емоция са и зад такъв волан е колкото странно - толкова и приятно. Препоръчвам на всеки да си закупи грижливо гледана такава кола и да си я кара. 3,0 - литрови мотори не са задължителни. Особено в е 21 и архаичен 2,5 стига. :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от DMC » 21 Юли 2011, 9:04

И М10Б20 + 2xWebber DCOE 40mm стигат 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.09.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 504 `72
Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от Тато » 22 Юли 2011, 14:23

Това е компромисен вариянт. Наподобява Алфа Ромео от тия времена. 2,0 + 2 цилиндъра повече е по-добре от четворката. :D Както и да е, така или иначе трябва да видим дали колегата ще си вземе Е 21.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.05.2008

Re: Заслужава ли си Акула на 35 години

Мнение от Stilian_M10 » 22 Юли 2011, 21:19

Ох колеги :cry: искаше ми се много но трябваше да си дам реното и да доплатя доста парички за бавареца,а като знам тези пари как съм ги изкарал с колко труд и ме дожаля да ги дам :cry:
А и бмв-то и колкото да ми харесва просто няма да мога да го подаржам сега.
Колкото и да ме е яд реших да си стегна реното и вчера за 200 лева си смених (полуоска,шарнир,3 литра масло,филтри,воланче и два задни амортисьора с включен труд и материяли) това с бавареца малко трудно щеше да стане.
Има и друго :driving: горенето,днес с 3 литра което е 4 лева съм минал 50 km извънградско.
И така колкото и да ми харесва акулата просто ще изчакам живот и здраве по-нататака ако ми се усмихме касмета да си взема една за втора кола,засега ще си карам реното :driving:
Ще говоря с човека който го продава той ми е много добър приятел и ще пусна една тема ако реши да го продава,защото тя офератата беше специална за мен но може да се навие да го даде и на друг.

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook