Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Абе все си мислех че ниската стойка идва от амортисьори и пружини ама щом казваш...
Иначе няма спор ще е по-директна, но не забравяй че това си има и минуси
Иначе няма спор ще е по-директна, но не забравяй че това си има и минуси
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Здравейте. За да не остана назад ще се включа и аз в разтега на локуми и разкази от 1001....
Първо към автора поздрави за моста. Изглежда много добре!
Относно лепеното феродо.....
От до тук всичкото написано за стандартните тампони срещу полиеретанови такива. Някой карал ли е с вторите или кара ли в момента на Е28-та или Е34-та си та така добре знае каква е разликата?
Моята Е28 е с Powerflex на задния мост и на задните носачи отпред(track contor arms иначе казано, че не им знам наименованието на БГ). Единствената разлика която намирам е, че колата не плава като параход из пътната лента, а е сравнително по-директна поне до стандарта от колите през 90-те години. Което я прави безопасна за каране с скорости по-високи от 90-100км/ч. Което беше като реактивна скорост от гледна точка на управляемост преди да ги сменя по-горе изброените(това с оригиналния размер гуми 195/65/14, че и от там се губи доста от усета за пътя). От тампоните на носачите доста се намалява сеенето на волана, това при добре регулирана секторна кутия да уточня. След като ги сложих тези предните сеенето намаля два пъти в сравнение с преди, както и при по сериозно натискане на спирачките вече нямам чувството, че колелото ще ме удари през краката. За Е34 съм чувал, че за да се подобри същото се слагат плътни тампони от Е38, но не съм запознат дали ще станат на Е28 носачи.
Та това е моето виждане за полиеретановите тампони, сега следва да монтирам и на стабилизиращите щанги такива. Според мен са си екстра за пътните условия в БГ.
П.С. Имам познати каращи по БГ пистите, които махнаха Powerflex-a с минаха на полиамид, че първите са им меки. А преди Powerflex-a се сменяха редовно гумени тампони на моста поради това че бяха далеч от качеството на оригиналните, пък и трасетата и пътищата са ни едни....
Първо към автора поздрави за моста. Изглежда много добре!
Относно лепеното феродо.....
От до тук всичкото написано за стандартните тампони срещу полиеретанови такива. Някой карал ли е с вторите или кара ли в момента на Е28-та или Е34-та си та така добре знае каква е разликата?
Моята Е28 е с Powerflex на задния мост и на задните носачи отпред(track contor arms иначе казано, че не им знам наименованието на БГ). Единствената разлика която намирам е, че колата не плава като параход из пътната лента, а е сравнително по-директна поне до стандарта от колите през 90-те години. Което я прави безопасна за каране с скорости по-високи от 90-100км/ч. Което беше като реактивна скорост от гледна точка на управляемост преди да ги сменя по-горе изброените(това с оригиналния размер гуми 195/65/14, че и от там се губи доста от усета за пътя). От тампоните на носачите доста се намалява сеенето на волана, това при добре регулирана секторна кутия да уточня. След като ги сложих тези предните сеенето намаля два пъти в сравнение с преди, както и при по сериозно натискане на спирачките вече нямам чувството, че колелото ще ме удари през краката. За Е34 съм чувал, че за да се подобри същото се слагат плътни тампони от Е38, но не съм запознат дали ще станат на Е28 носачи.
Та това е моето виждане за полиеретановите тампони, сега следва да монтирам и на стабилизиращите щанги такива. Според мен са си екстра за пътните условия в БГ.
П.С. Имам познати каращи по БГ пистите, които махнаха Powerflex-a с минаха на полиамид, че първите са им меки. А преди Powerflex-a се сменяха редовно гумени тампони на моста поради това че бяха далеч от качеството на оригиналните, пък и трасетата и пътищата са ни едни....
- lunatikbmwfen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 247
- Регистриран на: 19.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е28 520 Xi
- Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
леле колко неща са се случили ,относно тампоните,преди няколко дни едно приятелче ме повози с Е 34 -ката,та той си е сложил полиуретан за 45лв бройката,и комбинацията полиуретан-резани пружини-нископрофилни гуми,ми докара рентгенова снимка в 22-ра поликлиника,изобщо не е за евридейка, но ти си знаеш,щом искаш по-директен контакт с асфалта п.п."мале оно ври от коне под капако,да се чудим коя юзда да дърпам"
- snitch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
KriK4eTo написа: ... сравнително по-директна...
точно т'ва очаквам
и така...макар с липса на активност в темата си напоследък, не значи че не се напредва по малко с всеки изминал уикенд и до няколко дни ще върнем моста и ще я завъртим за довършване на дъната от дясната стана
полиуретанов уплътнител и след това покритие тип: ruber basics, за което само не знам дали трябва да се запечата с някаква например мат боя, или принципно си се оставят дъната само на боди
това е от мен за сега, но нямам никакво време, така че повече приказки на следващите снимки
Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
като сложиш и маската отзад ще стане екстра, браво
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Здравей , да споделя пак "какво мисля"...
Навярно си мацала 910-ката на Body , което е... добре.. мнозина мажат битумния продукт 930 , което си е шит , може би, би намерил приложение битумния продукт , след като са нанесени всички останали бои и дебели вибро и ударо устойчиви покрития , което от своя страна си става излишно , но както и да е .
Та , 910-ката търпи боядисване , и според мен е хубаво да нанесеш и боя , алкидна или акрилна , все тая. Аз на 950 (в шише за шприцване с пистолет) съм слагал и двете бои , алкидните не направиха реакция . А межд 950 и 910 надали има някаква голяма разлика , според мен де , просто едното е в кутия и го нанасят с четка , пък другото си става по-красиво с пистолета .
Какъв ти е заваръчния апарат и какво ти е напрежението в контактите ? Като ми отговориш , ще ти дам един два практически съвета , как да ти се получават по-добри заварките , като за начало ще трябва да си освободиш лявата ръка (или тази с която държиш маската) , което значи соларна маска ... има за по 150лв . С такава маска , заваряването става кеф .
Навярно си мацала 910-ката на Body , което е... добре.. мнозина мажат битумния продукт 930 , което си е шит , може би, би намерил приложение битумния продукт , след като са нанесени всички останали бои и дебели вибро и ударо устойчиви покрития , което от своя страна си става излишно , но както и да е .
Та , 910-ката търпи боядисване , и според мен е хубаво да нанесеш и боя , алкидна или акрилна , все тая. Аз на 950 (в шише за шприцване с пистолет) съм слагал и двете бои , алкидните не направиха реакция . А межд 950 и 910 надали има някаква голяма разлика , според мен де , просто едното е в кутия и го нанасят с четка , пък другото си става по-красиво с пистолета .
Какъв ти е заваръчния апарат и какво ти е напрежението в контактите ? Като ми отговориш , ще ти дам един два практически съвета , как да ти се получават по-добри заварките , като за начало ще трябва да си освободиш лявата ръка (или тази с която държиш маската) , което значи соларна маска ... има за по 150лв . С такава маска , заваряването става кеф .
- snitch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
да, 910 е ... и не за друго, ама след като се отказах категорично от продуктите на боди открих в гаража си, взимани преди година, 2 кутии 910 и реших да опитам, не знаех, че алтернативата е 930, но имам лош опит с 999 пръскано красиво с пистолет и след 1 зимен сезон- беше значително нарушило структурата си (не знам дали заради лоша подготовка или заради тънко нанасяне.. )... затова реших да нанасям с четка 910ката , с идеята да запечатам (вече знам че може) с боя отгоре =)))
телоподаващото е на струна 190 ампера,първия от модела си 2011г, ползвам еднофазен ток 220волта за него и когато искам да ползвам и маска едната ми ръка е заета.
снимки от проета- later...
телоподаващото е на струна 190 ампера,първия от модела си 2011г, ползвам еднофазен ток 220волта за него и когато искам да ползвам и маска едната ми ръка е заета.
снимки от проета- later...
Последна промяна snitch на 05 Авг 2012, 18:16, променена общо 1 път
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
snitch написа:... затова реших да нанасям с четка 930ката , с идеята да запечатам (вече знам че може) с боя отгоре =)))
телоподаващото е на струна 190 ампера,първия от модела си 2011г, ползвам еднофазен ток 220волта за него и когато искам да ползвам и маска едната ми ръка е заета...
Надявам се , си объркала числото 910 с това което си написала (930) ... щото тъпия битум не понася боя върху себе си... за това написах , че е "ла*но" .
Телоподаващото ти е с 40А повече от моето , с малката разлика , че аз си зимам ток от трифазния ми (иначе си е монофазно харкото ми). Значи техниката е яка... трябва да си освободиш ръката ! Като я освободиш , ще придържаш при дюзата ръкохватката (работиш с ръкавици за заваряване , разбира се... 5лв да са) . По този начин ще можеш прецизно да започваш заварката от предходната и ще можеш да държиш на разстояние (10мм) дюзата от мястото на заварката , така пазиш самата дюза ... заварваш по-дълго време с безпроблемно подаване на тел . Да не говорим , че ако правиш заварка през дупка , особено важно е как ще "водиш" заварката , така че вместо по-голяма дупка с пляканица , да имаш перфектно излял се метал . Това е основното... по време на заваряване , да не мърдаш бързо ръкохватката .
П.П. Да си бях в Овча Купела , щях да ти покажа , какво имам в предвид... ама си станах баш селянин и никой неможе да ме върне у градо
- snitch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
е да си беше в ок, ама напълно те разбирам що не си- и мен няма сила, която да ме върне в града
за съветите ти, още веднъж- благодаря! Но само с приказки няма как да оправя наклона с който работя и още един куп други неща за до усъвършенстване на всяка заварка, така че някой път като имаш време може да се видим за един урок, не си чак толкова далече
а с цифрите си беше грешка в бързането- corrected!
моста е временно качен за смяна на гаражните клетки, докато не оправим дървата за огрев и след седмица ще е back in the game:
за съветите ти, още веднъж- благодаря! Но само с приказки няма как да оправя наклона с който работя и още един куп други неща за до усъвършенстване на всяка заварка, така че някой път като имаш време може да се видим за един урок, не си чак толкова далече
а с цифрите си беше грешка в бързането- corrected!
моста е временно качен за смяна на гаражните клетки, докато не оправим дървата за огрев и след седмица ще е back in the game:
Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
- snitch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
- lunatikbmwfen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 247
- Регистриран на: 19.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е28 520 Xi
- Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
,става мн.добре,по едно време бях решил че вече ти е писнало и е в надин
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
ммм .. тия тръби откъде ги взе? и на каква цена на метър? Че аз май трябва да градя на моя "проект" тръби
- andrein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
не мога да поверва че 'снич' е жена...нема начин!
- lunatikbmwfen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 247
- Регистриран на: 19.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е28 520 Xi
- Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Де да имаше повече такива жени,,,,,,........
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28
Колежке браво за усилията и странието, което полагаш, ама голям гнилоч си улучила. Вкарала си се в приключение дано скоро стане колата ,да ни радва по съборите.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани