Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
Кара: Гюнтери
Мечтае да кара: по пистите...
Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от snitch » 16 Юли 2012, 21:12

накладките сигурно ще ги дам да им налепят феродо или нови..., за другото се чуваме :yes:

полиуретана е монтиран :D
Изображение

Изображение

а пък тампоните на носачите се надявам до края на седмицата да ги направят :lalala:
Изображение
Gangsta rap made me do it....... :twisted:
by ICE CUBE

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от Vasko_BP » 16 Юли 2012, 21:18

Защо слагаш полиуретан? За какво смяташ да ползваш колата? Малко се учудих от избора ти.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
Кара: Гюнтери
Мечтае да кара: по пистите...
Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от snitch » 17 Юли 2012, 8:35

в действителност никакъв опит нямам с полиуретан , причината беше цената на българските тампони , а и няколко мнения- "слагай, вечни са" допринесоха за лесния избор...
ти к'во ще кажеш за тея тампони? не са надеждни ли? или ако е полиуретан не трябва да се прави компромис и трябва да са powerflex?
:dunno:
колата не мисля да я ползвам за всекидневно градско каране, ще излиза от гаража само лятно време... ама нали знаеш- тва сега си го мисля, а кво ще стане- не се знае :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 20.10.2011

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от retro fan » 17 Юли 2012, 10:48

и аз така си виках като си взех е30-та, тая ще си я карам с 1.6 моторче на газ и не мина много време и се наложи да сменя мотора щото го имах и ми излезе по-евтино от ремонт
Последна промяна retro fan на 31 Авг 2012, 9:41, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от M.Velichkov » 17 Юли 2012, 11:50

Ммммм туй червенкто как добре стои на черния мост. Колега защо да не кара с тея тампони? Колата става много по-директна и жива за каране, да не говорим за здравината. Аз съм привърженик на това да не губиш усета с пътя докато караш. И като знам какъв е следващия сетъп на окачването, повярвай ми от тампоните ще друса най-малко :mhihi:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от ///Явор » 17 Юли 2012, 13:25

лепни феродце :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от TheStorm » 17 Юли 2012, 14:05

Ей ... Явор веднага надушва къде да прехрани :twisted:

Иначе ... http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES-E12-E28-E34-HAND-BRAKE-SHOES-/261046239972?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc79182e4

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от M.Velichkov » 17 Юли 2012, 14:08

Ами Бо, тея са на повече от добра цена, решавай така и така имам акаунт мога да ти ги поръчам ;)
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от VesoPesa » 17 Юли 2012, 16:38

Полиуретана не е за предпочитане за всекидневно каране :!:

В нормалните страни се преживява но по нашия лунен пейзаж си е ебало майката...

1-во забравяш за думата комфорт
2-ро всички удари се пренасят по купето

То за това, ако сте обърнали внимание, пауърфлекса е много по-мек от БГ тампоните. Поне лилавия, за другите нямам опит.

Полиуретана е за пистата и то пак е за предпочитане да е при вече направена клетка, щото тампоните убират и голяма част от усукванията, които при плътния тампон отиват в купето.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от Vasko_BP » 17 Юли 2012, 17:36

snitch написа:в действителност никакъв опит нямам с полиуретан , причината беше цената на българските тампони , а и няколко мнения- "слагай, вечни са" допринесоха за лесния избор...
ти к'во ще кажеш за тея тампони? не са надеждни ли? или ако е полиуретан не трябва да се прави компромис и трябва да са powerflex?
:dunno:
колата не мисля да я ползвам за всекидневно градско каране, ще излиза от гаража само лятно време... ама нали знаеш- тва сега си го мисля, а кво ще стане- не се знае :mhihi:

Колегите вече са си изказали мнението , но и моето е че ще стане много корава и все пак тая кола не я правиш за писта.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
Кара: Гюнтери
Мечтае да кара: по пистите...
Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от snitch » 17 Юли 2012, 21:07

Явор написа:лепни феродце :mhihi:

ама на мене въобще не ми е идеята да правя разни циганиики, но и това е вариант-Какво толкова? не всеки може да си позволи оригинални части :mhihi:

Дани 10х, имам в предвид на едно място да проверя и ако нямат- може! :D

колкото до окачването -може и да не е за писта, но я правя за адреналин, опредлено :yes:
и предпочитам да има ниска стойка, както казва Марто- за по- истински усет с пътя,
мисля и за силови подобрения, но... като стигна до там ще ви споделя, че иначе са си празни приказки :mhihi:

btw Геца, грес е ползвана по предписание на производителя
Изображение
Gangsta rap made me do it....... :twisted:
by ICE CUBE

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от Vasko_BP » 17 Юли 2012, 21:11

snitch написа:
Явор написа:лепни феродце :mhihi:

ама на мене въобще не ми е идеята да правя разни циганиики, но и това е вариант-Какво толкова? не всеки може да си позволи оригинални части :mhihi:

Дани 10х, имам в предвид на едно място да проверя и ако нямат- може! :D

колкото до окачването -може и да не е за писта, но я правя за адреналин, опредлено :yes:
и предпочитам да има ниска стойка, както казва Марто- за по- истински усет с пътя,
мисля и за силови подобрения, но... като стигна до там ще ви споделя, че иначе са си празни приказки :mhihi:

btw Геца, грес е ползвана по предписание на производителя

Само от любопитство.. за твоя модел колко струват нормални тампони? По евтини ли са?
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от ///Явор » 17 Юли 2012, 21:52

snitch написа:
Явор написа:лепни феродце :mhihi:

ама на мене въобще не ми е идеята да правя разни циганиики, но и това е вариант-Какво толкова? не всеки може да си позволи оригинални части :mhihi:

Дани 10х, имам в предвид на едно място да проверя и ако нямат- може! :D

колкото до окачването -може и да не е за писта, но я правя за адреналин, опредлено :yes:
и предпочитам да има ниска стойка, както казва Марто- за по- истински усет с пътя,
мисля и за силови подобрения, но... като стигна до там ще ви споделя, че иначе са си празни приказки :mhihi:

btw Геца, грес е ползвана по предписание на производителя



Aз накладки от Дару не съм си купувал никога...няма и да си купя..... :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от VesoPesa » 18 Юли 2012, 6:50

Само не разбрах какво общо има ниската стойка с полиуретана, ама щом казваш...

А доброто пътно поведение можеш да го постигнеш и с обикновенни тампони, избор имаш богат и на усилени, и на обикнвенни и на квито ти скимне.

Още повече е28-та е почти 1:1 с е34 на окачване и 90% от нещата са плъг енд плей, а при 34-та стоково са доста по яки с оглед по-големите размери и тегло на колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
Кара: Гюнтери
Мечтае да кара: по пистите...
Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28

Re: Малко снимки от съживяването на едно Е28 528i M30B28

Мнение от snitch » 19 Юли 2012, 11:12

има общо - ще е по- нервна на пътя :D

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook