Да понапълним джантата на е21.

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Да понапълним джантата на е21.

Мнение от Lenco » 04 Юни 2011, 19:40

Отдавна се заглеждам по джантите на е21-та и все ми се струва тъпо, и празно.
Та пробвах с вентилирани дискове и апарати от е34, горе-долу стана, е не е като Д2 за няколко хилки ама сигурно ще спира, всъщност нямам идея, че яко слънчасах, та отзивите по-натам.
Ами поредната скраперска история :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
Изображение
Малко ме дразни, че апарата не стои направо, но така е по-лесно, а и нали е ЧЕРВЕН :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от Louis » 05 Юни 2011, 13:57

само е разпробит на 4х100 и е направена втулка за централния ли?
и това са фланците за апарата на първата снимка?
чакаме отзивите :D
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от Lenco » 05 Юни 2011, 17:08

Louis написа:само е разпробит на 4х100 и е направена втулка за централния ли?
и това са фланците за апарата на първата снимка?
чакаме отзивите :D

Да дисковете са разпробити на 4х100, което не е проблем, а вътре е с втулка по обясними причини.
Това на първата снимка са адаптерите за новите апарати, но има една грозна подробност, отрязано е горното ухо на което се хваща оригиналния апарат т.е. никога не мога за сложа оригиналните спирачки без да сменя целите ботуши с шенкелите, но мисля, че няма да се наложи, за е34 части бол.
Отзиви към края на седмицата, че ще сменям спирачната течност, викат на 2-3г. било наложително, аз реших да го направя на 30-тата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Та да питам, имали особена разлика в сп.течности за ежедневна употреба, ползвал съм само българска и няква на Валволин.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от VesoPesa » 05 Юни 2011, 20:19

Lenco написа:...
Та да питам, имали особена разлика в сп.течности за ежедневна употреба, ползвал съм само българска и няква на Валволин.

Ми честно да ти кажа разликата е в стандартите и качеството.
Щом е ДОТ4 си е все еднаква като характеситики, а разликата в качеството ще се разбере след около година-две.
Иначе в сервиза ползваме само на Текстар и да ти кажа за сега няма ядове. :roll:
Евентуално ако искаш някаква перформанс течност си взимаш ДОТ5 на АТЕ, ама как и беше точното наименование не светвам в момента :oops:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от GRINGO » 05 Юни 2011, 21:00

Lenco написа:
Louis написа:Това на първата снимка са адаптерите за новите апарати, но има една грозна подробност, отрязано е горното ухо на което се хваща оригиналния апарат т.е. никога не мога за сложа оригиналните спирачки без да сменя целите ботуши с шенкелите, но мисля, че няма да се наложи, за е34 части бол.

Нещо не схващам как си го направил тва.
Имаш ли снимка без диска, само с апарата.
Как така адапторите са ти с 3 дупки,а не с 4?
The power is nothing without control.
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от Lenco » 11 Юни 2011, 19:36

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Извинете за "качествените" снимки. Сега предполагам се вижда монтажа на адаптера и апарата.
Спира доста приятно, хода на педала е малко по дълъг и се усеща силата на предните спирачки въпреки, че и задните са дискови.
Явно 6 цил. М20 му идва вече лека на това купе, трябва доста да се тренира да не се плъзгат гумите, което може би с V8 или V12 няма да е така.
Едно грозно чертежче на адаптерната планка.
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 26.10.2008

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от BB4 » 18 Юни 2011, 11:22

а променя ли се ЕТ–то като при е30 ? и да те питам отзад има ли варянт за подобно преправяне ?

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от Lenco » 19 Юни 2011, 10:29

BB4 написа:а променя ли се ЕТ–то като при е30 ? и да те питам отзад има ли варянт за подобно преправяне ?

Нищо не променя ЕТ-то, отзад по същия начин в зависимост дали ще има ръчна или не.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от Louis » 20 Юни 2011, 18:52

15" джанта ли е минимумът?
и нещо не разбрах преходника...
защо не е на две дупки на оригиналния захват просто преместен малко по нагоре? такова е решението ли или по този начин е по лесно?
имаш ли точен чертеж на компютър?
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от Lenco » 20 Юни 2011, 19:12

Поне на е34 минимума е 15", домързя ме да пробвам, но мисля 15-а ще стане.
Адаптера не е на оригиналните две дупки щот опира новия апарат в едното ухо, може би ако се поизпели повече ще стане, но не ми се търкаше там, затова горното ухо е отрязано и е направена нова дупка по-навътре.
Чертеж на компа няма щот някой неща все още се правят на живо и после се чертаят :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от KriK4eTo » 26 Юни 2011, 23:51

Браво, браво добре е станало. Аз на моята смених сприрачната след 28-та година някъде, но не започна да спира повече :mhihi: Дай някакви спецификации на диаметъра на диска и от коя 5-ца е като мотор? Ясно че е 2,5 нагоре ама кубатура,бензин или дизел, година? Също спирачният маркуч пасва ли едно към едно с прехода който е на шенкела?Както и другият маркуч от прехода до тръбичката по купето от какво си вземал ако си го сменял някога? Иначе за чертежа и аз имам тук един колега който черта една втулка една седмица на някаква CAD програма и накрая я занесе на парче хартия да му направят за нула време в работилницата не че пак беше вярно начертана но това е друга тема, което ще рече че тези процедури са загуба на време в повечето случай. :mhihi:
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от Lenco » 27 Юни 2011, 17:56

KriK4eTo написа:.....

е34 от 2,5 нагоре са вентилирани 302мм, а малките модели са същия диаметър, но плътни.маркуча на е34 пасва да го завиеш на стойката на подкалника, но не можах да го развия там и за това ползвах всичко от е21, което не ме израдва много.
Избягвам да карам стругари да работят по чертеж, та те повечето не са ходили на училище, занесох им новия диск и главината от е21, и обясних какво трябва да стане, и стана :mhihi:
Поогризоха се вече дисковете и накладките, спира доста добре, никога е21 не е имало такива спирачки и може да се тормозят доста, но........педала пропада под средата понеже не стига обема на буталото и, та в първия момент мислиш, че са изтървали, но по натам си на стъклото. Сега ще сменям и помпа с по-големи буталца, а после сигурно и задни дискове, по-големи, но това с по-големия мотор, ако не се откачат предните рогове до тогава.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 13.02.2008
Пол: Мъж
Кара: Е21..Е28 и Е46
Мечтае да кара: лагерна количка

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от ZARAZA » 27 Юни 2011, 19:55

eййй ПАТРОН СТРАШЕН СИ :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :yes:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от KriK4eTo » 28 Юни 2011, 0:42

Аз съм с помпа от Е34-ка без АБС мисля понеже помпата има 4 изхода. Зависимост с кой мотор си може да има игра с публиката за монтажа без да опира. С М10 е детска игра, но за Б25-та с пластмасовия колектор ми отне доста време докато измъдря как да направя дросела да не опира в помпата, както и казанчето трябва да е плаващо като на Жигули иначе няма къде да се смести. Педала ми е доста твърд, но след конверсия като твоята мисля че ще е доста приятно защото ще дойде комплект. Определено с задни дискове има разлика, дори и при положение, че триещата площ накладките в барабаните на Е21 е доста голяма. :yes:

П.П. Със стругарите не е шега работата, последният път като ходих при някакъв самозванец почти ми съсипа един горивен регулатор на Вебер за турбо машини, не съм го пробвал де може и да е мъртвец вече :)
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Да понапълним джантата на е21.

Мнение от Lenco » 28 Юни 2011, 18:17

KriK4eTo написа:.......

Всички помпи от е34, които съм виждал се все с два изхода, по един на кръг и работят по диагонал предно-задно, ако не се лъжа.
Предполагам ползваш сервото от е34 или.....
Изображение

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook