Е21 335i
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 335i
За съжаление нещо не ми се получи идеята.. След като няколко фирми които им взех телефоните от сайта на СКФ по средата на обяснението ми казаха че не се занимават с такива лагери.. Неее знам откъде да ги намеря. Всъщност имам една идея ама тя е като се прибера в бг..
Някой да знае наистина дилър на скф в лондон?
Някой да знае наистина дилър на скф в лондон?
- bmwe46m3
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ф30 328и
- Мечтае да кара: ф30 340и
- Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)
Re: Е21 335i
този мотор 3,5 какъв се води ? М(колко)
- p0wEr
- младши ентусиаст
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
Re: Е21 335i
M30
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
- bmwe46m3
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ф30 328и
- Мечтае да кара: ф30 340и
- Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)
Re: Е21 335i
така си и мислех ,че е като на е32 735 м30б35 хубав мотор е , мерси колега за инфото
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
Тия дни се занимавам с малко подсилване на задницата.
След като няколко пъти ми се късат ушите на диференцияла от гредичката,
реших да подходя малко по-драстично.
Смених въпросната гредичка са кутия 60х40х2мм.
На нея вече заварих доста по-здраво учите за тампоните на дифа.
В багажника направих разпънка м-у бомбетата, която свързах с гредичката и пуснах диагонални
спънки.
Паралелно с това направих и малко изкърпване на багажника, праговете,вратите и напасване
на фугите на вратите, боядисване на задната маска и праговете и тн.
Ето малко снимки за сега, утре повече.
След като няколко пъти ми се късат ушите на диференцияла от гредичката,
реших да подходя малко по-драстично.
Смених въпросната гредичка са кутия 60х40х2мм.
На нея вече заварих доста по-здраво учите за тампоните на дифа.
В багажника направих разпънка м-у бомбетата, която свързах с гредичката и пуснах диагонални
спънки.
Паралелно с това направих и малко изкърпване на багажника, праговете,вратите и напасване
на фугите на вратите, боядисване на задната маска и праговете и тн.
Ето малко снимки за сега, утре повече.
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Е21 335i
В какво точно се изразява този ъпгрейт?
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 335i
филтъра да е от другата страна .. малко шев и кройка по колектора
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
Освен, че ще местя филтъра, ще пооправя и някои неща които не съм доизпипал при първоначалния монтаж на мотора.
Ще боядисвам коша,маската и други дребни работи. Ще преправя малко и маркучите за масления радиатор.
Ще си сменям и разширителното казанче, но още се чудя готово ли да ползвам или да си правя къстъм мейд
Малко в последния момент преди събора се сещам, ама иначе няма тръпка.
Ще боядисвам коша,маската и други дребни работи. Ще преправя малко и маркучите за масления радиатор.
Ще си сменям и разширителното казанче, но още се чудя готово ли да ползвам или да си правя къстъм мейд
Малко в последния момент преди събора се сещам, ама иначе няма тръпка.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 335i
Ще споделиш ли малко за масленото охлаждане .. как си го направил.. че тук подритваме една Е34 535 и един кашон с турбина по-голяма от главата ми .. и ще й трябва и на нея някакво охлаждане ..
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Е21 335i
TheStorm написа:Ще споделиш ли малко за масленото охлаждане .. как си го направил.. че тук подритваме една Е34 535 и един кашон с турбина по-голяма от главата ми .. и ще й трябва и на нея някакво охлаждане ..
Тук малко ще си позволя аз да се намеся, но докато търсих охлаждане за мойта м20-ка и ми обаждаха някакви не много рентабилни цифри, се сетих, че за малко повече пари (да речем + 50-тина лева) мога да си взема нов радиатор с нови маркучи и т.н. Само конзолата на филтъра ти трябва. Говорим за тези афтърмаркетите, дето ги има по разни магазини про партс, ауто про и т.н., които ми изглеждаха доста по-добре от М20-ковото охлаждане. На М30 нямам идея какво е, но само ти го казвам да им хвърлиш по едно око.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 335i
е да де .. то интересното е конзолата .. радиатор и маркучи лесно.
Аз на тия китайките отдавна съм им хвърлил очо .. един слънчев ден най-накрая кат забода турбината на IS-а и аз с такова ще е .. сега за тая Е34ка ще видим собственика какво ще измисли.
Та.. конзолата е интересна .. откъде вземаш .. и как ...
Аз на тия китайките отдавна съм им хвърлил очо .. един слънчев ден най-накрая кат забода турбината на IS-а и аз с такова ще е .. сега за тая Е34ка ще видим собственика какво ще измисли.
Та.. конзолата е интересна .. откъде вземаш .. и как ...
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Е21 335i
TheStorm написа:е да де .. то интересното е конзолата .. радиатор и маркучи лесно.
Аз на тия китайките отдавна съм им хвърлил очо .. един слънчев ден най-накрая кат забода турбината на IS-а и аз с такова ще е .. сега за тая Е34ка ще видим собственика какво ще измисли.
Та.. конзолата е интересна .. откъде вземаш .. и как ...
Охлаждането на маслото си ми е оригинално, дойде си с мотора.
Ще го снимам тия дни като преправя маркучите и го монтирам.
Re: Е21 335i
би ли споделил какъв е ефекта от преместването на филтъра, освен че е далече оттоплия въздух
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Е21 335i
знам че не му е тук мястото, митко ако иска да го изтрие, но като се заговорихте за маслено охлаждане ето аз как реших въпроса:
използвах филийка от фиат пунто ГТ (мисля че има подобни в Уно турбо и опел GSI)
само разстъргах вътрешния отвор и на струга врътнах една преходна гайка... и после малко прахова боя
хубавото при тези е, че имат термостат за разлика от тези по тунинг магазините!
използвах филийка от фиат пунто ГТ (мисля че има подобни в Уно турбо и опел GSI)
само разстъргах вътрешния отвор и на струга врътнах една преходна гайка... и после малко прахова боя
хубавото при тези е, че имат термостат за разлика от тези по тунинг магазините!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани