КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 6.04.2007
Местоположение: Плвдив
Пол: Мъж
Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от thewolf » 26 Юли 2012, 19:35

Здравейте колеги, нека и аз да се изкажа по въпроса, като собственик на една читава Е28, Денко и Любака могат да потвърдят. Защо ли? Амииии, защото както и Денко така и Любака знаят, че на моята кола всичко по окачването е ОРИГИНАЛНО, а колата в момента е на 260.000 км :). Сменени са само тампоните, хебелна втулка и амортесьори, но смятам че за 27 години, нормално е гумата да стане на пластмаса, както и амортесьорите да се сменят, но всичко по окачването като щанги, накрайници, шарнири и т.н. е оригинално и не е сменяно никога. Коя кола ще изкара толкова много километри без смяна на тези неща? В момента имам разбит носач, просто защото е на доста киломенри вече и от това, че я карам вече 9 години и то в България със нашите прекрасни пътища.

Относно гниенето, няма такова нещо. Моето Е28 е седяло 5 години подред без гараж в Пловдив, на сняг, дъжд и т.н. Денко ти най-добре знаеш колко е читаво :)))). Всичко отдолу е гумирано, къде да изгние? Вярно, че я мия при всяка възможност от солта и мръсотията, но просто тази кола си е номер 1 за мен и винаги ще бъде. Всички приятели ми викат, а бе, земи си нещо по-ново, мани тая барака, викам ти си земи, аз ш`си карам тая. Да, нови коли всеки има и всеки се стреми да има, аз като си мина с моето Е28 всички се обръщат да гледат и ми прави кеф. Колко Х5-ци има вече? Нагледали сме се, но колко Е28-ци има? Много много малко. Не само Е28, говоря и за шарк БМВ-тата. Много пъти като си го паркирам и се качвам вкъщи, седя на прозореца и го гледам, радвам му се на стойката, после отида на другия прозорец, пък от там му се порадвам от друг ъгъл. Няма такава стойка братче, просто няма. Новите коли всички изглеждат еднакво, пълни изгъзици, не ме кефят, ТО НЕ Е КОЛА, А Е КОМПЮТЪР. Всички знаем колко пъти си преинсталираме компютрите хахаххаа.

Електрониката още не е стигнала нивото, при което да мине по издръжливост механиката.

При 185 км/час Е28-цата не трепва волана, няма шумове и е стабилна на пътя, аз като се кача в някакви рена, пежа и тем подобни измислени каруци, то на 80 км/час викам да не си пуснал да духа климатика ахахахха, ФУКА ОТСЕКАДЕ вЕтЕр. Няма такава возия като на Е28-то, качвал съм се в много Е34-ки и съм карал, но не може да се сравни, както и Е39. Знам, че височината на гумата оказва влияние, но не е това. Само за проба съм минавал през легнал полицай със около 90км/час, е, не се усеща :)). С новите коли ако минеш, сигурно ще се счупи нещо (моята Е28 е малко по-висока, заради гумите). Всъщност и ВИТАНОВ я е виждал моята Е28.

Някой ще каже, фали старо-карай ново, а аз ще му отвърна "хвали ново-карай старо". Аз нямам намерение колата ми да струва 20.000 лева и да я вкарвам всяка седмица за някаква КОМПЮТЪРНА или друга грешка или повреда в сервиза, нямам такова намерение. Едно време всеки производител на коли се е стремял колата да е по-издръжлива и здрава, за да се продава, а сега се карат кой да ги прави по-чупещи се, за да има купуваемост на части, много тъпо заеби. Като видя новата петица Е60 ли беше какво беше не помня, тази след Е39-ката, ми вътре е като всяка една друга кола, в новите дизайни преобладават ръбовете, бахти как го мразя това, все ръбести неща, няма го чуството за комфорт, таблото е отврат, просто отврат, развалиха ги и ме е яд, ако имаше как, щях да им пиша хехехехехех.

Мад Ваньо също я е виждал в Софията, посетих го :). Това за мен е колата номер 1, пак да си кажа, който каквото и да говори и да се опитва да ме разубеди, не става :). След като 9 години си я карам и не съм я сменил, значи има нещо.

Както каза ТАНО, като се кача в тая кола, тя ме допълва. Карам аз в Щатите един джип (марката е ДЖИИП нали), карам някакви други коли, ЖАЛЕЯ ДА СЕ КАЧА НА МОЯТА В БЪЛГАРИЯ, просто жалея, първото нещо, което правя като се прибера е да направя едно кръгче с колата, просто ми е голяма любов, но тая кола не е за България без гараж, грехота е, направо грях ми на душата задето 5 години така я остявах, въпреки че и няма нищо, но просто не трябва така. Паркирам я някъде, един тъпак отваря неговата врата на някакъв тъп пасат и ми удря колата, излизам аз, викама хубаво де, как ше ми удариш колата ти място нямаш ли достатъчно, ами си паркирал толкова близо? А аз си стоях в колата, оня паркира близо, но аз нямаше къде да се отдалеча, щото от другата ми страна имаше друга кола. Викам заради такива педераси като тебе трябва сега да я пастирам пак, оня ам аз тва онова, бахти тъпото, как да я карам? Как като не се цени това, заради такива дебили и то с ряз отваря неговата врата. Вика и моята се одраска, викам ти чуваш ли се бе? като твоята кола има 15 милиона, като моята вече ги няма, бахти кошницата сигурно беше към 2.000 година, а вече имаше ръжда под уплътненията на прозорците, пълна простотия.

Много се нервирах и се извинявам, че написах толкова много, ама като се сетя и ми се свива сърцето за тоя боклук, дето ми я одраска. Не е само той, но няма да пиша, че се нервирам. Е28-цата се прави от ламарина, а не от пластмаса хахаха. Като почукаш на вратата се чувства плътност, а на новите е като листче хартия, евтиния просто. И сега имам намерение да си купя още една :)))))). Айде пожелайте ми успех в търсенето, само че ще е след годинка някъде, защото съм решил да е нещо, което си заслужава и мисля да е от Германията, нека има 2 де, нищо не губя хехехе.

магарето йори, брат, ти какво правиш във тоя форум бе? Не си ли го объркал с тоя на тойота? Уж си говорихме с теб някакви работи, а ти пак във форума на бмв и не къде, ами и в шарк сектора, нагъл значи :))))). (в кръга на шегата е, познаваме се с него, модераторите да не се объркат, че се заяждам :)))). Болна тема ми е Е28-то, много болна и много се засягам, значи ако ме обидите на кола, правете си сметката. Магарето Йори няколко пъти се опита, ама безуспешно, веднага парирам удара със факти от ШАРК БМВ-ТАТА :))).

та, стига приказки, ами Денко, нещо към теб специално, ти оная каручка Е28 дизелчето, дето я имаше, нормално е така да говориш, но пък наистина незнам дали си имал читаво Е28 и да видиш каква поддръжка има и как вози, всъщност нали си се качвал при мен :))). Повече няма да те качвам да се возиш на хубаво Е28, ако го обиждаш, да знаеш :))

Та един пример колко се засягам за Е28-то. Когато едно време, ееееее преди колко години бях студент, една състудентка и предложих да я закарам с колата до тях, нали. Стигаме до колата и та вика "това ли е? Ама тя много стара?". Аз се нервирах, но премълчах, викам сгрешило е момичето 1 път, прощавам и. Попътувахме малко, а тя вика ееее, иначе вози много меко и много хубаво, удобно, веднага се появи самодоволна усмивка на лицето ми. След още малко вика "ама тя и климатик няма", аз вече се нервинах сериозно, спрях на една спирка и и викам "Ако искаш може да си хванеш автобуса, искаш ли?", много сериозен бях, но момичето разбра, че е нагазила дълбоко и реши да се извини, смятам, че така е редно. А бе болна глава, какво да ме слуша, майка като малък 2 пъти ме е изпускала по стълбите.

Ай стига толкоз за тази мания, че и сега ми липсва, ше ме фанат нервите и ше зема да си зема още след месец :)))).

Относно харча на акулките, еми брат, не може да караш БМВ и да ти харчи малко хахахахха, не става, БМВ-то не е за всекии не всеки може да си го позволи, макара и стар модел, всъщност те старите модели вече почват да стигат цените на новите :))). Всичко се връща в модата, хрома и в новите модели говори за класа, за това го слагат, ще се върнат може би и формите, а не тези "аеродинамични" форми, айде отвън както и да е, ама отвътре са отврат, бомбок и за каквото още се сетите. Поздрави за всички маниаци на шарковете!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Изображение

Бог отдава дължимото всекиму!

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от alpina-ma6inata » 26 Юли 2012, 20:31

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от M.Velichkov » 27 Юли 2012, 10:13

Не знам как да коментирам?!? Брат, читав ли писа тоя чаршаф? Или имаше малко от зелената магия??
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от DMC » 27 Юли 2012, 10:48

Wolf, не си търси Е28, търси си Е12 :) По-яка е!

Не знам дали съм пускал някъде тая песен ама в случай, че не съм - айде поздрав за всички вам шарк фенове:

http://www.youtube.com/watch?v=nmmjPX7UE98

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: мноого черно Е28

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от BRAAT » 28 Юли 2012, 9:53

Без думи, само Е28!!!
SHARK-а му е майката!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от M10 » 28 Юли 2012, 15:15

е това е истински маниак :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.05.2010
Пол: Мъж

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от g0gata » 28 Юли 2012, 16:45

От скоро съм в този сектор и за миг не съжалявам, че си купих Е28. Няма такава возия, щом заклет Фен на 7 серия ми каза '' Е пич какво си и правил че вози така елегантно'' :)
Относно климатика. И моята няма и си карам на свалени прозорци и отворен шибедах. По интересното е , че всеки вика '' аааа ама тя няма климатик'' и в следващия момент баш дупета карат на отворени прозорци като мен защото видиш ли максимата ''с климатик разхода скача с литър'' важи с пълна сила. Вярно, че моята я вадя само събота и неделя, но тези разходки с нея не бих ги заменил за никакъв друг автомобил.
ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ... ИМА И НАЧИН
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е28 520 Xi
Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от lunatikbmwfen » 28 Юли 2012, 22:24

:clap: ,КОЛЕГА,ти си по-лунатик и от мен :bowdown: :bowdown: :bowdown:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от b00st » 28 Юли 2012, 22:55

Правилни неща е написало момчето. Просто след 98-а автомобилостроенето и bmw с тях знаем накъде тръгнаха. Пластмаса доминейшън :no:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 6.04.2007
Местоположение: Плвдив
Пол: Мъж
Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от thewolf » 29 Юли 2012, 10:09

Колеги, без да искам беше толкова много хехеххее, просто през другото време свирих на пиано и рецитирах стихотворение хахахахха. Нещо познато? Не бе, шегувам се, просто пиша по десетопръстната система и за това мисълта ми тече все едно говоря, а всъщност го пиша, но наистина съм голям маниак на БМВ шарк-а и още повече на Е28. Всъщност Е28 МИСЛЯ, но не съм на 100 процента сигурен, че е единственото БМВ със 4 фара, от които външните са по-големи от вътрешните, може и да греша, просто така си мисля и може би това му придава този агресивен вид. Мад Ваньо като ми разправяше как се кефи, като някое ново мерцедесче С-ка или там не ги разбирам почне да се перчи, то Е28-цата включва от 5-та на трета и после поглеждаш в огледалото за задно виждане и след 2 секунди всичко е свършило, ахахахаха, така че много хора се заблуждават от старите коли, но под капака какво има, не се знае хехеххе.

Под моя няма нищо интересно, но има нещо изключително здраво и то е М10 :)))))). Достатъчно си ми е на мен, 1.8 си е супер, верно, че 2-ка щеше да е по-хубаво, още по-хубаво 2.8 и най-добре 3.5, ама на, такова си го имам и съм му голям фен ахахахаха. Ама не е хубаво, защото много и треперя на тая кола, много, по-добре да си бях взел някакъв по-нов модел, та да знам че и някой да го одраска и да го бутне и т.н. просто да не ме е яд (въпреки, че пак ще се ядосвам, щото кошници не карам, а винаги си ги поддържам), но специално това Е28-че ми взима душата, много много си ме кефи (аз пак да си кажа) и много хора ми се чудят как. Как как бе? То вози като лодка, на мен това ми трябва, а и поддръжката била скъпа, как ще е скъпа, като не се чупи бре хехехехе. Някой хора много ме изумяват, аз вика ше си купя лада, частите и са много евтини, 5лв накраиник, 10 лв шарнир, а за бмв-то по 150. Викам ти за това си всеки ден под колата в гаража, Разликата е, че като умножиш твойте 5 лв и разправиите ти да я поправяш всеки път, пак се получава същите пари, само че аз не се разправям, щото моята не се чупи, пък и карам БМВ :).

Както се отнасяш към колата, така и тя към тебе. Не може да не я жалиш и да не се чупи. И аз съм карал на високи обороти и то често, но поне гледам да не е на студен двг и аз съм въртял гуми (то БМВ ако имаш и не врътнеш гума, за какво го караш нали хехехе, шега де), но гледам да няма голям тормоз. Зимата не съм слагал верига, въпреки че съм пътувал в големи снеговалежи и то по Юндола и Предел, всеки знае какви са условията през зимата там, а за почистване и дума не може да става, метат по някоя "лъжица" пясък и това е. Тука бях чел, та 4х4 бмв-та, та незнам си какво. На сняг със газ не се кара, и джип да имаш бой до дупка със газта до ламарините и той ще закъса, на 100 процента. Предно, задно 4х4, важното е как караш. Единственият така, не бих казал недостатък, но просто за в БГ не се връзва е, че гори към 7.5 на сто извън града, ако я карам икономично с до 80-90км в час, то разхода пада до 7, като съм го засичал като пълня с пистолета до горе и не еднократно :), само че това е през лятото. През зимата си хапва, понеже има сняг, то всички коли през зимата си повишават "апетита".

Има багажник, в който качих 2-те предни седалки и 1 цяла задна на Ситроен саксо ахаахахах на брат ми. Той вика е какъв трябва да е тоя багажник, та да качиш моят целия интериор, в твоя багажник ахахахаххахаха. Трябва да потърся снимките и да постна във форума, беше много смях. Той вика не мога значи, просто не мога и той е мераклия на БМВ, ама май не е дорасъл още, че кара много щуро и то със Ситроен саксо 1.1 хехехех, представете си ккаво ще стане ако се качи на 1.6 или 1.8 БМВ ПОДЧЕРТАВАМ СЪС ЗАДНО, ХАХАХАХА.

И е12 не е лоша кола, просто Е28 си ме кефи повече, формата, излъчването и агресивността я няма в друга кола така, като я има в моята акулка Е28, въпрос на вкус е и това си е мое лично мнение :)))). Едно време като почнах да я карам, какви ли не щуротии исках да и правя, добре че не направих нищо, щях да разваля колата, всичко си е сток и така трябва да остане, цигански истории не искам, все пак е БМВ, та прозорци да затъмнявам, та незнам си какво, нищо не стана и по-добре, сега съм на друг акъл. Колкото по-сток, толкова по-добре, Любака има пръст в тая работа :)), за което съм му благодарен, щото той все ме разубеждаваше хехехе. Все пак е класически модел, ако се прави спортен, то да се прави като хората ОК, но наполовина направено не става. Ванката от Пловдив с бялата Е28-ца, това е направена, но си я използва човека само за сбирките на БМВ и за състезания де.

Та, Е28 си е Е28. Всички шарк са здрави, яки, стабилни и здраво стъпили на земята. Скоро чух от познат за катастрофа на новите модели 3 серия, мисля че беше тази след Е46, не знам как се води купето, просто не съм си интересувал от новите модели. Та леко се чукнал при дъждовно време в един ТИР, предницата е бом бок, нищо не става от нея. Вярно че са направени да се свият и да спасят живота на човек, ама от това повече кола не става, много калпави ги правят. Питах едно момче от форума тука за Е39, колко горе долу ти трябват на година, за да поддържаш колата? Той вика ами около 2-3 хиляди лева. Викам аз толкова не съм дал за 9 години за моето Е28, за какво ми е? Иначе да, има лукс, има глезотийки, прозорци, АБС-и и тем подобни глупости, но аз мисля, че колкото повече такива "екстри" има колата, толкова е по направена за неопитни водачи и ограничават влиянието на водача върху колата. Та АБС, та тракшън контрол незнам си какво е за шофьора какво остава? Едно време да не са имали тракшън контрол, та са карали зимно време? хехех. Това си е мое лично мнение и не ангажирам никого с него, повтарям, защото винаги има различни мнения и стават конфронтации :)))))). Все пак, удоволствието от шофирането на БМВ със задно предаване говоря, а не джипката или 4х4-то колите, забравих как се казваха на Е46 моделите го има, не може да се сравни с управлението на никое със предно или друго със задно.

Има едно английско предаване за коли, топ гиър, там сравняваха мерцедес Ц класа, 3-ка бмв и ауди А4 със формула 1. Направиха една обиколка на пистата, като колите се шофирата една след друга от професионален пилот във формулата. Със формулата пистата я взеха за 2 минути и няколко секудни (не помня точните секунди, но минутите помня). С бмв-то за 2 и 46 (да речем), с аудито за 3 и нещо и със мерцедеса за 4 и нещо. Смях голям, пилота каза, по удобна и стабилна на пътя кола от БМВ-то няма, все пак се доближава максимално до формулата. Мерцедеса е голям и не е толкова маневрен, тежък, мощен, но тази мощ се обезмисля, когато не може да се управлява с такава лекота, като БМВ. Аудито е добре, но е с предно предаване и в завоите не е стабилно. Това бяха думите, а бе какво разправям, все пак съм в БМВ форума хехеххе.

Май пак се поотпуснах да пиша, мамка му, ама вече съм го написал, айде до скоро пак :)). Ама Е28 ще си търся, тоя път ще е или 2.8 или 3.5, а моето ще си го пазя в гаража, докато се върна ;).
Изображение

Бог отдава дължимото всекиму!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от M10 » 29 Юли 2012, 13:12

:bowdown:
А относно фаровете, на Е23 са така, има и афтърмаркет на хела за Е21
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 6.04.2007
Местоположение: Плвдив
Пол: Мъж
Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от thewolf » 30 Юли 2012, 18:01

Хубаво е и Е23-то, само че полският фиат е копиран от него и като го видя ми прилича на фиат (много тъпо прозвуча, извинявам се, ама наистина е така, само предницата де). Иначе това ме кефи много, че външните фарове са по-големи от вътрешните и това го прави различно, разликата е осезаема, дори при Е28 в американските модели не са с различни фарове, а са с еднакви. Бях си поръчал решетка за Е28 от щатите, но изобщо не забелязах и не съм очаквал, че техните ще са с еднакви фарове (тези с големите брони, като на старото волво)
Изображение

Бог отдава дължимото всекиму!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от M.Velichkov » 31 Юли 2012, 8:55

Брат кой по-точно полски Фиат е копие на е23? И защо реши, че американките са само с еднакви фарове? По спомен има такива решетки който са се монтирали до определена година, както има и е12-ки с салон и табло на е28 заводски излезли някъде от южно африканските заводи.
Изображение
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 6.04.2007
Местоположение: Плвдив
Пол: Мъж
Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от thewolf » 31 Юли 2012, 17:50

Брат, просто не съм виждал с различни фарове до сега, а съм бил в Щатите и съм видял 1-2 Е28-ци :))). може и да съм пропуснал някъде, случват се човешки грешки :)).

Ами има си един полски фиат, който би приличал на БМВ-то, ти за кой се сещаш? Кой фиат има 4 фара и има мигачи отстрани като на Е23-ката?

От коя друга кола може да е копиран? Може и да греша, дай мнение колега, ще се радвам да видя и друга кола с подобна структура отпред, за да сравним все пак, може и аз да съм в грешка :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Бог отдава дължимото всекиму!

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове

Мнение от b00st » 31 Юли 2012, 20:52

thewolf написа:Хубаво е и Е23-то, само че полският фиат е копиран от него и като го видя ми прилича на фиат (много тъпо прозвуча, извинявам се, ама наистина е така, само предницата де)

искаш да ми кажеш, че всека лада 2103 ти прилича на Е23 :kuku:

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook