Айде да се похваля най-накря(с е28)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Моста не е закален, за да му се премахва закалката. Точно при заваряване върху него се създават зони със закалка. Колкото до заводските заварки, едва ли БМВ са ги правили с ЦО-то.
Относно замяната на секторната кутия с рейка, за мен това е сериозна крачка назад. Ако те притесняват шарнирите, то те могат да бъдат заменени с унибали, след като говорим за пистово каране и комфорта е без значение.
Не знам как си решил да постигнеш крайно тегло 1100 кг. на Е28-чка, след като това е изключително трудно дори за Е30-ка. Не казвам, че не може да стане, но цялата трябва да замирише на смола, което не е фатално за пистова кола, но аз по принцип не бих причинил такова нещо на модел, по-ранен от Е36.
Относно замяната на секторната кутия с рейка, за мен това е сериозна крачка назад. Ако те притесняват шарнирите, то те могат да бъдат заменени с унибали, след като говорим за пистово каране и комфорта е без значение.
Не знам как си решил да постигнеш крайно тегло 1100 кг. на Е28-чка, след като това е изключително трудно дори за Е30-ка. Не казвам, че не може да стане, но цялата трябва да замирише на смола, което не е фатално за пистова кола, но аз по принцип не бих причинил такова нещо на модел, по-ранен от Е36.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
За закалката не мисля да споря, решено е вече ще видим в крайна сметка какво ще стане.
Колкото до рейката и сектора - проблема не е в самите шарнири а в многото подвижни връзки в система със сектор.
Прекалено много връзки са просто - веднъж два шарнира на централната щанга(един за хебела на сектора и един за мъртвия хебел), още веднъж два шарнира(тоя път на вътрешните накрайници на страничните щанги), мъртвия хебел и за финал два шарнира към шенкелите. В комбинация с шарнирите на двата носача то си еба майката от потенциални проблемни зони.
На другия бряг имаш рейката с 2 ябълковидни вътрешни накрайника, които са на практика почти вечни щото няма какво толкова да им се износи, пък и да се износи няма да се отрази толкова фатално на управлението. След това имаш една твърда неподвижна връзка между вътрешния и външния накрайник и за финал 2-та шарнира към шенкела на външния накрайник.
И като теглим чертата какво става:
- Сектор - 11 проблеми сектора(от които и само един да не е като хората веднага се отразява на поведението)
- Рейка - 8 проблеми сектора(от които 6 оказват пряко влияние и се отразяват в поведението)
За мен това е по-добрия вариант и за това ще ползвам него и не мисля че има смисъл да го обсъждаме повече.
Колкото до рейката и сектора - проблема не е в самите шарнири а в многото подвижни връзки в система със сектор.
Прекалено много връзки са просто - веднъж два шарнира на централната щанга(един за хебела на сектора и един за мъртвия хебел), още веднъж два шарнира(тоя път на вътрешните накрайници на страничните щанги), мъртвия хебел и за финал два шарнира към шенкелите. В комбинация с шарнирите на двата носача то си еба майката от потенциални проблемни зони.
На другия бряг имаш рейката с 2 ябълковидни вътрешни накрайника, които са на практика почти вечни щото няма какво толкова да им се износи, пък и да се износи няма да се отрази толкова фатално на управлението. След това имаш една твърда неподвижна връзка между вътрешния и външния накрайник и за финал 2-та шарнира към шенкела на външния накрайник.
И като теглим чертата какво става:
- Сектор - 11 проблеми сектора(от които и само един да не е като хората веднага се отразява на поведението)
- Рейка - 8 проблеми сектора(от които 6 оказват пряко влияние и се отразяват в поведението)
За мен това е по-добрия вариант и за това ще ползвам него и не мисля че има смисъл да го обсъждаме повече.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Рейката на двете заварени втулки, директно ли ще е хваната.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Да, директно на втулките.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Дали не е малко в повече наклонена към купето?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Мина ми през акъла, но загледах после позицията на сектора и не мисля че е по-наклонена от него, дори може и обратното да дойде.
Ако пък е, имам идея как да се преправи захвата така че да се изправи малко.
Ако пък е, имам идея как да се преправи захвата така че да се изправи малко.
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Честито и успех!
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
А като се замисля, че това купе можеше да е в мен миналата година......убийци
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Ronka
- русата мафия!
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Така...
Проекта търпи малко промени, колко ще са положителни не е ясно, но ще видим какви ще ги надробим.
Като за начало мотора най-вероятно няма да е м52б28, тъй като този който беше плануван все още не е ясно дали ще заработи като хората въобще, какво остава за определения пусков срок. Съответно по времето на престоя на едно бяло петно в мозъка ми се роди идеята те че се търси и направо ще се интегрира V-образен мотор... За сега насоката е към М70б50, но търсим най-добрата оферта така че може и нещо друго да е, но със сигурност ще е двуглав змей
Другата новина е че задния мост от Е34 отпада...
По неволя си купих голям мост от Е32 със все диф, носачи, спирачки и полуоски(всъщност трябваше да са за е34-та, ама нещо не ме изкефиха за нея и ще останат за татко му )
От което следва че директно ще гледаме филма "Голем мост: Резангелес и Заварангелкес"
В следствие на тези две новини, първо очаквайте към края на месеца(около 30-ти) премиерата на гореспоменатия филм с много кадри от червения килим
Също така бъдете в очакване на продължението "Голем ***: 12-те гърла на 2-главия змей"
П.с.: Ако на някой в мазето(или пък на тавана в кошницата) му се намира някое V12(може и с липси да е) нека обади някаква оферта.
Проекта търпи малко промени, колко ще са положителни не е ясно, но ще видим какви ще ги надробим.
Като за начало мотора най-вероятно няма да е м52б28, тъй като този който беше плануван все още не е ясно дали ще заработи като хората въобще, какво остава за определения пусков срок. Съответно по времето на престоя на едно бяло петно в мозъка ми се роди идеята те че се търси и направо ще се интегрира V-образен мотор... За сега насоката е към М70б50, но търсим най-добрата оферта така че може и нещо друго да е, но със сигурност ще е двуглав змей
Другата новина е че задния мост от Е34 отпада...
По неволя си купих голям мост от Е32 със все диф, носачи, спирачки и полуоски(всъщност трябваше да са за е34-та, ама нещо не ме изкефиха за нея и ще останат за татко му )
От което следва че директно ще гледаме филма "Голем мост: Резангелес и Заварангелкес"
В следствие на тези две новини, първо очаквайте към края на месеца(около 30-ти) премиерата на гореспоменатия филм с много кадри от червения килим
Също така бъдете в очакване на продължението "Голем ***: 12-те гърла на 2-главия змей"
П.с.: Ако на някой в мазето(или пък на тавана в кошницата) му се намира някое V12(може и с липси да е) нека обади някаква оферта.
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Браво Успех с проекта !!! Дано видим един такъв проект докаран до край, че мисля има 2-3 подобни теми само почнати с V-образни дв. почнати, но недовършени!! Още 1 път, успех и браво за избрания двигател и модел бмв
Не се сдържах да не сложа една снимка
Не се сдържах да не сложа една снимка
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
SHARK-а му е майката!!!
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Чак пък почнати, а недовършени едва ли са толкова много, има бая завършени проекти с V-образни мотори.
П.С. Каква е разликата между мост от Е34 и мост от Е32, респективно мост от Е28?
И има ли разлика между мост от Е34 М5 и останалите Е34-ки?
П.С. Каква е разликата между мост от Е34 и мост от Е32, респективно мост от Е28?
И има ли разлика между мост от Е34 М5 и останалите Е34-ки?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
При е34 гредите са 2 вида малка и голяма.
Малката е само с два захвата към купето - тези отстрани и захващане на диф-а в задния край директно към купето.
Голямата е с 3 захвата - тези отстрани и един отзад който се лови на тампона на който се хваща капака на малкия диф, съответно захвата на големия диф на тази греда е посредством 3 тампона - два хоризонтални и напречни на купето отзад и един пак хоризонтален, но този път успореден с кардана в предната част точно до карето.
При е32 има само един вариант - големия при е34 и съответно са взаимно-заменяеми.
При всички има разлика и в носачите, която реално е в размера на лагера на главината.
При е28 знам че има само един тип заден мост който наподобява е34-вия малък.
Идентична система за захват, просто размерите са малко по-различни - "буретата"(големите кръгли тампони на гредата) са на по-голямо разстояние един от друг, демек гредата е по-широка. Според доста хора захвата отзад на диф-а идва точно, след стесняване на гредата.
Последното само по себи се значи че и е32-ков(голям е34-ков) мост също ще пасне само след стесняването на гредата, тъй като последните са взаимно-заменяеми.
В реални условия, не само на снимки и думи ще видим какво ще излезе.
Колкото до мотора, да завършените проекти с V8 не са малко, но тук се целим във V12, тъй като единственото V8, което си заслужава според мен е S62, но за него още ми миришат яко краката и не е на дневен ред.
Малката е само с два захвата към купето - тези отстрани и захващане на диф-а в задния край директно към купето.
Голямата е с 3 захвата - тези отстрани и един отзад който се лови на тампона на който се хваща капака на малкия диф, съответно захвата на големия диф на тази греда е посредством 3 тампона - два хоризонтални и напречни на купето отзад и един пак хоризонтален, но този път успореден с кардана в предната част точно до карето.
При е32 има само един вариант - големия при е34 и съответно са взаимно-заменяеми.
При всички има разлика и в носачите, която реално е в размера на лагера на главината.
При е28 знам че има само един тип заден мост който наподобява е34-вия малък.
Идентична система за захват, просто размерите са малко по-различни - "буретата"(големите кръгли тампони на гредата) са на по-голямо разстояние един от друг, демек гредата е по-широка. Според доста хора захвата отзад на диф-а идва точно, след стесняване на гредата.
Последното само по себи се значи че и е32-ков(голям е34-ков) мост също ще пасне само след стесняването на гредата, тъй като последните са взаимно-заменяеми.
В реални условия, не само на снимки и думи ще видим какво ще излезе.
Колкото до мотора, да завършените проекти с V8 не са малко, но тук се целим във V12, тъй като единственото V8, което си заслужава според мен е S62, но за него още ми миришат яко краката и не е на дневен ред.
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Носачите при Е34 М5 се водят еднакви като тези на Е32 740 и 750. Разликата само в размера на глаеините ли е или има и други разлики между тези носачи и останалите?
П.С. V12 се вгражда по-лесно от V8 в какъвто и да е кош.
П.С. V12 се вгражда по-лесно от V8 в какъвто и да е кош.
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
zlatko_baretata написа:П.С. V12 се вгражда по-лесно от V8 в какъвто и да е кош.
Сподели защо, че ми стана интерсно... а и няма кой друг да ми каже.
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани