м20б20 модификация
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: м20б20 модификация
Все си мисля че за тоя разход трябва да върви като крадено... все пак е 1020 кила тая кола... а не е като да съм удивен от динамика
Тъпите кадети батка .. на подобни години с 1,2-1,4 двигатели, ПАК с 4 скорости вадята 6-7-8 и вървят сякаш повече ... пак на агу
Тъпите кадети батка .. на подобни години с 1,2-1,4 двигатели, ПАК с 4 скорости вадята 6-7-8 и вървят сякаш повече ... пак на агу
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: м20б20 модификация
Е то е21/м20б20 от завода си гори 13/100 градско и е вярно, да знаеш.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: м20б20 модификация
А .. за непросветените .. аз говоря за M10B18
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: м20б20 модификация
Кaкво искаш, моя М10Б16 гореше доста повече бензин (така и не го засякох точно мисля че имаше 16-20), а карба е:
всъшност като загрее не отделях газта от пода но чак пък толкова
и единствената регулировка е празния ход, всичко както дойде
Карб от лада на М10 някак си се понася, но на шестак поне да е от нещо със сходни коне и обем иначе е якото запушване.
всъшност като загрее не отделях газта от пода но чак пък толкова
и единствената регулировка е празния ход, всичко както дойде
akula написа:най добре да приспособиш някакъв 2укамерен. виждал съм 320ка с ладов карб на газ- работеше по добре и вървеше повече от мойта 320 на бензин.
отделно може да не го дупчиш, а да се сложи плочка. но лично мнение- най добре- 2укамерен.
Карб от лада на М10 някак си се понася, но на шестак поне да е от нещо със сходни коне и обем иначе е якото запушване.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: м20б20 модификация
Само ми кажете модела на тоя карб от лада ... дето е механичния ...
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: м20б20 модификация
storm поръчай си ремонтен комплект за оригиналния карб и си карай,моята 315 имаше газ като я купих и собственика твърдеше че му горяла осем на сто газ.сега на газ не карам, но на бензин гори толкоз.цялата процедура по обновяването е забавна и полезна миналата зима за първи път отремонтирах два солекса дето бяха сложени на волво мотор,а бяха толко зле,че не вярвах просто как може да е истина.Карбураторите бяха боядисани целите заедно с двигателя съответно бяха като "гипсирани".Чистене,разглобяване,подмяна на нужните части,настройка след малко четене из нета и собсвеника не можеше да повярва на крайния резултат така,че има и по-интелигентни решения от ладен карб
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: м20б20 модификация
TheStorm написа:А .. за непросветените .. аз говоря за M10B18
Няма как да се надяваш на нещо под 10-11 л И инжекция да е М10ката се тая. По-добре не влизай във филми със смяна на карба, а го почисти и му пусни един ремонтен кит да знаеш, че си изряден
p.s. Къде па го сравни на икономия М10В18 с литър и малко орел, дето е 8-стин кила
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: м20б20 модификация
TheStorm написа:А .. за непросветените .. аз говоря за M10B18
Мноо съм тъп, то е логично в тема за м20б20 да се говори за разхода на м10.
Механичните карбуратори на ВАЗ по спомен започват с 2101-............ и 2103-............, не пасват точно на колекторите и са най-тъпото нещо на руските мотори.
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: м20б20 модификация
Осрахме темата на колегата.....за пореден път Както казах и аз и Крика-безмислено е да запушваш 6-ка с 2-камерен карбуратор. Към автора на темата, предишния ми Солекс беше дупчен на 4 места за газовото, със сносен изпарител и относителна настройка нямаше разлика във вървежа ама харчеше към 20 газ. На новия мотор никога не е монтирано Агу и не мисля и да го правя, ако го карам както би го карал дядо Гюнтер градско ми лапка 12-13/100, на пътуване за събора тази година ми даде 7,5/100 с блокирало виско при скорост 100/110 и това с 4 скорости и смотан диф. Ако толкова държиш да минеш на алтернативно гориво, на този стар и динамичен мотор няма шанс. Смени модела на купето и годината на производството, или направо марката. Тези коли га са ги мислили бензина е бил на цената на 1 дъвка, за пореден път се убеждавам, че да караш такъв сандък или трябва да си мазохист или с психични проблеми.....аз съм по-много и от двете
@Дани тея орли как ги измисли като аналог на 21-ците?!? Харчи по малко защото мотора е малко по-гъвкава в ниските+по-леко купе+доста по-леко купе(rust is lighter than carbon-fiber ) и тоя Кадет след 100 си пусни отпуска да го чакаш да набере....вчера на магистрала Люлин 180 км/ч и имаше още каде да поеме, ама ме хвана шубето да не пръсна някоя от 10 годишните си гуми един с едно е60 не можа да повярва, че мотора ми е 35-годишна дваеска ., 20 мин. се звери под капака и накрая така и не можах да го убедя
@Дани тея орли как ги измисли като аналог на 21-ците?!? Харчи по малко защото мотора е малко по-гъвкава в ниските+по-леко купе+доста по-леко купе(rust is lighter than carbon-fiber ) и тоя Кадет след 100 си пусни отпуска да го чакаш да набере....вчера на магистрала Люлин 180 км/ч и имаше още каде да поеме, ама ме хвана шубето да не пръсна някоя от 10 годишните си гуми един с едно е60 не можа да повярва, че мотора ми е 35-годишна дваеска ., 20 мин. се звери под капака и накрая така и не можах да го убедя
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: м20б20 модификация
Доста се писа по темата, но само да кажа, че смених колата, но не и марката. Вече е м20б20 инжекция, сложено в бежова е28ца. Мерси на всички за мненията!
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: м20б20 модификация
Моя дв. е М20Б20 , но е инжекция. Колата е купих с газова БРЦ, имам е от 5 г. Газовата уредба е обикновенна, не е за инжекцион. До сега съм нямал проблеми, освен ,че наскоро ми гаснеше на газ когато е освободя по инерция над 50-60 км/ч, но това се оправи бързо. Разхода ми е 11-12 градско лятото заимата 2 до 3 литра отгоре. Извънградско, ми е давала 9, но последния път ми даде 12!!! нз. защо а е карах 80-90. Както и да е. За мен лично тези двигатели М10 и М20 са непретенциозни от към гориво , ако е читаво сложена газта няма да имаш ядове и ще си доволен При мен обаче има разлика в вървенето газ-бензин и то осезаема. На бенц, пак ми гори горе-долу толкова, може би литър по малко от написаното по горе, но за мен за евридейка не си заслужава да е карам на бензин а пък и вървежа и не е от най-най, но визията и звука на М20-ката компенсират вс. останало
SHARK-а му е майката!!!
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: м20б20 модификация
е то вече всичко е свършило, но да внеса едно пояснение за ладовия карб. не знам колко модела са на ладите. аз имам един н.з от каква лада, и един weber , заводски слаган на фиат мира фиори. между двата карба външно няма никаква разлика- ама НИКАКВА.
за вътрешно всеки 2укамерен карб има капацитета да захрани 2.0 литров мотор, това че е 6цил не е кой знае колко определящо. е, има там някой неща за дължините на колекторните тръби, ама не е чак толкоз важно.
за вътрешно всеки 2укамерен карб има капацитета да захрани 2.0 литров мотор, това че е 6цил не е кой знае колко определящо. е, има там някой неща за дължините на колекторните тръби, ама не е чак толкоз важно.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: м20б20 модификация
А жигльорите дали са еднакви за 1500 и 2000 16в със 50% мощност отгоре? Не съм казал че няма потенциал, ами че според мен да се перне директно с един фланец и толкова смесите ще са далеч от правилните за оптимален вървеж...
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: м20б20 модификация
хм, и ти си прав, колега м10. ама колкото за газ, жигльорите не са определящи. а 4икамерния солекс и за газ няма да стане добре, за бензина го оплюхме вече- тоя солекс го слагат на много коли, не само бмв и всички казват, че не работи добре.
лично аз не бих сложил на бмв карбуратор от небмв (въпрос на любов към марката и фирмена принадлежност )), просто мисля, че един 2укамерен пиербург/солекс от някоя м10ка ще дойде добре на старата м20, особено за каране на газ.- това исках да кажа в по- горния пост.
лично аз не бих сложил на бмв карбуратор от небмв (въпрос на любов към марката и фирмена принадлежност )), просто мисля, че един 2укамерен пиербург/солекс от някоя м10ка ще дойде добре на старата м20, особено за каране на газ.- това исках да кажа в по- горния пост.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м20б20 модификация
Че става 4-камерния става и си гори 12-14 градско софия нормално каране на е21-ца 5ск диф 3.45 320-ка мотора е вече на трето купе - но на бенз спира да работи с течение на времето но аз си го карам вече 5 год и повече само на газ и зимата си паля при минус 20 без проблем само не трябва да му давате много газ при палене а онова дето влизат двата малки маркуча с антифриз трябва да се почиства редовно защото клеасва от нагар за да подържа едни обороти на студена и топла кола и върви като на бенз .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани