Ретро

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: sofia

Re: Ретро

Мнение от kiro701 » 14 Сеп 2012, 13:29

една класика от 60-те години реставрина изцяло в перфектно състояние BMW 700 ретро клуб Банки собственик Лъчезар Лазаров
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна kiro701 на 03 Дек 2012, 8:46, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Ретро

Мнение от 325_TDS » 16 Окт 2012, 13:41

Онзи ден ходихме да видим БМВ-то на Соколов. В момента колата е пръсната на части и се реставрира основно. Рама, окачване, двигател, ск. кутия са ревизирани и боядисани. Остава да се боядиса купето. Не посмях да я снимам.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Ретро

Мнение от akula » 16 Окт 2012, 14:13

:OT: трудно ми е да повярвам, че туй чудо е навъртяло близо 1 млн пробег, при това повечето по състезания, дето се ръчка до ръба. ама от друга страна сравнително голям 6 цил. мотор, доста разтоварен (55коне) на доста леко купе. вие как мислите :dunno:
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Ретро

Мнение от TheStorm » 16 Окт 2012, 14:41

ти ако си мислиш, че тия бегачки се карат ей така ... само на ръчка и без никаква профилактика .... и ако тряя се смени нещо се тича до еврото за 3лв и се сменя колкот да кара колата .... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Ретро

Мнение от akula » 17 Окт 2012, 16:02

TheStorm написа:ти ако си мислиш, че тия бегачки се карат ей така ... само на ръчка и без никаква профилактика .... и ако тряя се смени нещо се тича до еврото за 3лв и се сменя колкот да кара колата .... :mhihi:

това с поддръжката ясно. ама се съмнявам навремето да е имало такова разделение като бегачки и цивилни версии. 99.9 % съм убеден, че това си е нормална кола, излязла от завода заедно с много други от този модел, който не са печелели състезания, а просто са карани по пътищата. Соколов просто си е дал поръчката в бмв, тогава марките така са си печелели името, бмв не прави изключение.
ПП дай ми пример за бегачка от днешно време , дори и с идеална поддръжка дет ще изкара 1 млн пробег :paranoid:
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Ретро

Мнение от M10 » 17 Окт 2012, 21:46

Ако в поддръжката влизат смени на мотори, дифове, основни ремонти и тн защо да не изкара :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Ретро

Мнение от 325_TDS » 18 Окт 2012, 2:40

akula написа:излязла от завода заедно с много други от този модел


Има няма 130 бройки :mhihi:
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Ретро

Мнение от akula » 18 Окт 2012, 13:37

325_TDS написа:
akula написа:излязла от завода заедно с много други от този модел


Има няма 130 бройки :mhihi:

колега, за онова време 130 бройки са бая бая дълга серия.
е въпроса с поддръжката е комплициран: всеки има собствена визия какво включва. ама все пак говорим за поддръжка, а не за замяна на такива основни агрегати като двг, скорости диф-ове и т.н. тая кола е с носеща рама, ако смениш и нея, корубата отгоре може да изкара 1 не, ами 10 млн пробег. ама от първоначалната кола нищо не остава.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Ретро

Мнение от 325_TDS » 18 Окт 2012, 13:56

Може и така да е, не съм толкова запознат. Не знам и на какви километри е колата, информацията, която пуснах е от външни източници, запознати с историята на колата много по- добре от мен. На бургаския парад не я огледах в детайли, но като ходихме при реставратора има неща, които ми бяха много интересни. Перката на радиатора примерно- умалена перка на самолетен двигател. Личи си и състезателният характер на автомобила. Устройството му е колкото се може по- упростено- ключа за запалването влиза в запалителната бобина, която пък е поставена в таблото, да няма излишни кабели и механизми. Реставраторът каза, че въпреки 55-те й коня като я сриташ задницата тръгва яко и се ускорява много добре, колата тежи около 800 кг. Някои хора препочитат колата въобще да не бяха почвали да я реставрират, но аз нямам търпение да я видя готова. Ако ходим скоро пак, ще помоля човека да щракна малко снимки за форума. :bchug:
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Ретро

Мнение от michev » 18 Окт 2012, 23:25

В конкретния случай и конкретната кола, по-скоро не трябваше да се реставрира, а да се запази във вида, в който е. Стойността и, финансова, историческа и емоционална по никакъв начин не се вдига след реставрация, не и на тази кола. Лично мнение.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Ретро

Мнение от M10 » 19 Окт 2012, 22:05

По тая логика ако вземем кола във вида като на Илия Бонев 2002ките, дай да ги оставим така че да са автентични :mhihi: според мен за такива антики е важно да се реставрира навреме и после да се пази, че отървеш ли я става една...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Ретро

Мнение от michev » 19 Окт 2012, 22:28

Нещата са коренно различни, колата на Соколов си е в движение и там дори това, да я оставиш с оригиналната боя и следите от спортното и минало, се оценя много повече от лъскавата боя и опънатите тенекета. Механичните компоненти нека бъдат ремонтирани, за тях спор няма. И пак искам да подчертая, че това се отнася за този конкретен автомобил, носещ цялата си история, своя и на Соколов. В никакъв случай не съм казал колата да се остави просто така.За колите на Бонев дори не си струва да говорим - това, което е при него отдавна не са автомобили.
only rear wheel drive

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Ретро

Мнение от alpina-ma6inata » 20 Окт 2012, 0:45

Ако наистина колата е била в прилично състояние аз също ще съм за да се оставят в автентичния вид. И то само както каза колегата заради тази кола и заради това колко е рядка. А при Илия Бонев от бая време вече няма коли. :winky:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Ретро

Мнение от M10 » 20 Окт 2012, 1:17

Да, заминаха нанякъде. Интересно ми е с каква цел са ги взели... от гледна точка на реставрация сигурно по-евтино ще е направо да се купи запазена състезателна Алпина, отколкото тези няколко парчета изгнила ламарина с неизвестен затегнал двигател и една купчина части към тях :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Ретро

Мнение от michev » 20 Окт 2012, 9:13

Само БМВ-тата ли изчезнаха, шкодата разбрах заминала извън страната, но имаше доста други коли, и тях ли ги разчистиха :?:
only rear wheel drive

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook