Да добавим още малко пластмаса
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Да добавим още малко пластмаса
Напълно възможно причината да са гуми + лоши пътища.
Но може и при смяната на рейката да се получава т.нар. bump steer.
Но може и при смяната на рейката да се получава т.нар. bump steer.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Да добавим още малко пластмаса
KPETEH написа:Според мен е комбинация от широки + ниски гуми, както и ако джантите са с по-малко ЕТ от оригиналното. Аз съм с 215/45/16 и е същото примерно от казичане към цариградско по околовръсното, или към и от събора до София. Основното са пътищата за съжаление.
Джантите са 8х17/ет35, но с фланци 15мм се доближават до оригиналния офсет на заводските джанти на е21.
toto_ написа:Напълно възможно причината да са гуми + лоши пътища.
Но може и при смяната на рейката да се получава т.нар. bump steer.
Доста често срещан проблем при промяна на окачването и мястото на рейката. При мен хода на цялото окачване е около 3 пъти по-къс от оригиналния и предницата е правена уж по сегашното положение на рейката.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Да добавим още малко пластмаса
Забравих да спомена, че при мен тампоните на носача(е30) са доста зле, че даже на ръка мога да поместя, колелото назад...Скоро ще съм с плътни и ще кажа кво става, но ефекта го наблюдавам и при е34-ката. С с 7Jх15 и 9jх16 разликата е осезаема. Предполагам след като се увеличава следата, центъра на гумата бяга по-навън от шарнира и просто силите които са необходими да завъртят колелото намляват... лост. Това усещане го има и когато предницата е "свита", но предполагам си правил реглаж и си в границите предписани за модела.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Да добавим още малко пластмаса
Аз бих проверил какво се случва по-следния начин:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Да добавим още малко пластмаса
Както Тото е написал по-горе аз бих заложил на 'бъмп стийр' или завиване от неравност на Български . Не зная дали си сравнявал Ленко, но дължината на Е36 рейката е доста повече от тази на Е21. Което гласи, че подвижното рамо при бабуна става много по-малко което води до изменяне на сходимоста при движение на рамената нагоре и надолу. Има малък шанс да е това, друга възможност е тампоните към моста и тези през стабилизиращата щанга да не издържат на натоварването от големите и тежки колела. Оригинално всичко е проектирано за 13-14 инча джанта с висок профил на гумата. При мен имаше много голямо подобрение в поведението на пътя след като втвърдих и бутнах колкото се може напред за повече кастър захвата през стабилизиращата щанга. 205 определено не е широка гума за съвременна кола, но за старата генерация нещата са различни.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Да добавим още малко пластмаса
195/45/17 с добър грайфер отпред и 205/45/17 също добри отзад, койловърите още надолу и няма проблем.
Щом тази неделя от Бургас до София, жената успя да спи значи е ОК, скоростта стигаше 220-230 доста по-бързо от двуауспухови аудита няма такова удоволствие
Сигурен съм, че ще удари прекъсвач на 250, но трябва да събера кураж, газ има доволно за натискане.
Рейката е ОК, скъсил съм резбите на вътрешните накрайници.
И понеже вече нямам достъп до гараж, а по тенекиите има работа, а и покарах това, за което си мислих, една от най-вървящите е21-ци, скоро ще ходи на части.
Щом тази неделя от Бургас до София, жената успя да спи значи е ОК, скоростта стигаше 220-230 доста по-бързо от двуауспухови аудита няма такова удоволствие
Сигурен съм, че ще удари прекъсвач на 250, но трябва да събера кураж, газ има доволно за натискане.
Рейката е ОК, скъсил съм резбите на вътрешните накрайници.
И понеже вече нямам достъп до гараж, а по тенекиите има работа, а и покарах това, за което си мислих, една от най-вървящите е21-ци, скоро ще ходи на части.
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Да добавим още малко пластмаса
Lenco, много бавно караш по таз магистрала.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Да добавим още малко пластмаса
Кой, къде, кога?
Спазвам ограниченията
Спазвам ограниченията
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Да добавим още малко пластмаса
Lenco написа: ...... а и покарах това, за което си мислих, една от най-вървящите е21-ци, скоро ще ходи на части.
Честно ли ще ходи на части Защо? омръзна ти , викаш, да караш тази страхотна 21-ца с 2.8???
SHARK-а му е майката!!!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Да добавим още малко пластмаса
Не, не ми е омръзнала, този уикенд хвърлих 200лв за разходка София-Бургас-София.
Комбинацията от оригиналния надпис 316 + стикер
доведоха до разход над 10/100 бензин, като нормалния със скорост около 140 е 7,5/100.
До тук свършват добрите страни, купето е зле, прагове, престилки, преден ляв рог е сменян и при скорост над 150 при десен завой пропада предницата, с разпънката се подобриха нещата, но не на 100%, задния мост е удрян и сходимоста е малко нарушена. Предните спирачки дойдоха големи за купето и оригиналните задни, като при по-малка скорост и мокро блокират лесно. Гърнетата дойдоха големи и се влачат по легналите полицаи, няма място в тунела. Окачването е невероятно, но от Бургас до Стара Загора, от Пловдив до София ми текат сълзи и пломби.
Колата се ползва за ежедневка (неделна), и въпреки, че всичко по окачването е сменено, и прегледано се съмнявам да е правена за скорости над 200км/ч, все пак е21 е едно от най-леките купета, което има и недостатъци.
С написаното до тук + факта, че не разполагам с помещение за чоплене ще мина няколко модела нагоре, бързи модели, като е36 компакт или е46 318ци
.... а някой ден, като се случат нещата ще пробвам с е21 или е28 със С54, но ще ги търся без ръжди, колкото и да е невъзможно, че след 20 години с е21 ми се повдига, като вида ръжда, затова и ония хора, Худрайдърите не ги разбирам.
Комбинацията от оригиналния надпис 316 + стикер
доведоха до разход над 10/100 бензин, като нормалния със скорост около 140 е 7,5/100.
До тук свършват добрите страни, купето е зле, прагове, престилки, преден ляв рог е сменян и при скорост над 150 при десен завой пропада предницата, с разпънката се подобриха нещата, но не на 100%, задния мост е удрян и сходимоста е малко нарушена. Предните спирачки дойдоха големи за купето и оригиналните задни, като при по-малка скорост и мокро блокират лесно. Гърнетата дойдоха големи и се влачат по легналите полицаи, няма място в тунела. Окачването е невероятно, но от Бургас до Стара Загора, от Пловдив до София ми текат сълзи и пломби.
Колата се ползва за ежедневка (неделна), и въпреки, че всичко по окачването е сменено, и прегледано се съмнявам да е правена за скорости над 200км/ч, все пак е21 е едно от най-леките купета, което има и недостатъци.
С написаното до тук + факта, че не разполагам с помещение за чоплене ще мина няколко модела нагоре, бързи модели, като е36 компакт или е46 318ци
.... а някой ден, като се случат нещата ще пробвам с е21 или е28 със С54, но ще ги търся без ръжди, колкото и да е невъзможно, че след 20 години с е21 ми се повдига, като вида ръжда, затова и ония хора, Худрайдърите не ги разбирам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Да добавим още малко пластмаса
Колко трудно е S54 в Е21 ? от към електроника имам предвид .... и с кои скорости ?
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Да добавим още малко пластмаса
TheStorm написа:Колко трудно е S54 в Е21 ? от към електроника имам предвид .... и с кои скорости ?
Нямам идея, като (ако) дойде времето ще го мислим, всички скорости са заменяеми на 6 цил. мотори, щом м52б28 върви вече 8000км със скорости от м20б20 (е30/91) и съединител м20б20 (е21) ... за писта не знам дали ще държат, а с54 си има с нормална ръчка 6ск, вярно с СМГ ще е гъзария
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Да добавим още малко пластмаса
Добре .. отговора не беше достатъчно убедителен да дам пари (които нямам) за такъв двигател
обратно по темата ... еми така си е .. понякога писват заминавките като все няма и няма задоволителен резултат.
обратно по темата ... еми така си е .. понякога писват заминавките като все няма и няма задоволителен резултат.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Да добавим още малко пластмаса
TheStorm написа:Добре .. отговора не беше достатъчно убедителен да дам пари (които нямам) за такъв двигател
обратно по темата ... еми така си е .. понякога писват заминавките като все няма и няма задоволителен резултат.
Не разбрах, кое не ти хареса в отговора, аз не съм монтьор, и като се наложи да правя нещо си блъскам главата, предполагам, като стигнеш до там има във форума доста хора, които ще ти помогнат, казват цената за мотор, който е бил в такъв кош започва от 1500лв до към 5-6-7000 за екзотика. Аз съм доволен, че запалих м52 в е21 от раз, за мен си беше постижение, все пак за първи път виждах такъв мотор, вярно, почетох доста из чуждите форуми.
Относно резултата, мноо съм доволен, но не е това купето, с което ще си возя семейството с 250 км/ч по магистралата, който е стигнал до там ще ме разбере, за останалите, успех.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Да добавим още малко пластмаса
Въпроса беше, че ми минаха за малко идиотски мисли за S54 в Е21 и на мен ... и като спомена, реших че си прочел нещо поне (защото моите мисли бяха само теоретични) и попитах.
То и аз не съм монтьор а ентусиаст.. ама и при мен има моментите където почва да ми писва и искам просто да си се возя понякога, без да мисля кое трябва да се подобри и/или ремонтира
То и аз не съм монтьор а ентусиаст.. ама и при мен има моментите където почва да ми писва и искам просто да си се возя понякога, без да мисля кое трябва да се подобри и/или ремонтира
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани