Стара акула с нов чорбаджия

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 510
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740i, W124 250D, E28 524td
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и още много детайли...големо черно със ЗИЛов мотор, стариО мечок и на Огата дизела

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 18 Юни 2018, 1:26

Винаги съм твърдял, че бмв ентусиастите се разделят на 2 типа: Едните просто си купуват Е30, а другите правиме ремонти по нощите пред блока на тъмно :mhihi:
Прясно отпреди 10 минути
Изображение
Сега остава да я събера с останалите части докъдето стигнат, ама доколкото се познавам даже може и да останат.
Деа тоя пуст ремък, една верига от балканче по-добре щеше да е. Половин кола за парче гума и теч на нафта
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 510
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740i, W124 250D, E28 524td
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и още много детайли...големо черно със ЗИЛов мотор, стариО мечок и на Огата дизела

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 25 Юни 2018, 16:07

Вчера с жената събрахме мотора и не ни останаха части :mhihi:
След 15 минутно тепкане взе, че запя. Оставих я да поработи около половин час и я угасих поради теч на охладителна течност незнайно откъде. Сутринта запали преди да съм пъхнал ключа и нищо не протече отникъде :mhihi: В крайна сметка се оказа, че някой е зацепил помпата на 180 градуса, та сега пее и грам не пуши докато е студена, пък и нафта не тече :mhihi:
Като цяло по мотора ми останаха гумички на клапани и да видя кой цилиндър го мързи да работи и сегмент ли е какво е
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2275
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от KPETEH » 25 Юни 2018, 19:27

Са последно както писах аз ли я зацепи или както си можеш само ти.... :mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 510
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740i, W124 250D, E28 524td
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и още много детайли...големо черно със ЗИЛов мотор, стариО мечок и на Огата дизела

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 25 Юни 2018, 20:06

KPETEH написа:Са последно както писах аз ли я зацепи или както си можеш само ти.... :mhihi:

Това, което писа ти се оказа напълно правилно :yes:
Аз си мислех, че грешката е в щампата на колелото, но се оказа, че подаваме гориво първо на 5-ти цилиндър :mhihi:
Сега е ок всичко. Пак просмуква малко въздух в горивото, ама полека лека ще подновя всички маркучи тръбички и т.н.
Тая глупава ръчна помпа искам да я махна там и да си намеря оригинална стойка за филтъра без тази помпа. Ако искам помпа си купувам една "круша" и готово.
Я кажи сега как се затваря преден капак с блокирала панта че коня отиде в реката и от там в тиквите и върви към копривата :mhihi:
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2652
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: хондите да припадат.

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от ogata » 25 Юни 2018, 22:26

DLVasilev написа:
KPETEH написа:Са последно както писах аз ли я зацепи или както си можеш само ти.... :mhihi:

Това, което писа ти се оказа напълно правилно :yes:
Аз си мислех, че грешката е в щампата на колелото, но се оказа, че подаваме гориво първо на 5-ти цилиндър :mhihi:
Сега е ок всичко. Пак просмуква малко въздух в горивото, ама полека лека ще подновя всички маркучи тръбички и т.н.
Тая глупава ръчна помпа искам да я махна там и да си намеря оригинална стойка за филтъра без тази помпа. Ако искам помпа си купувам една "круша" и готово.
Я кажи сега как се затваря преден капак с блокирала панта че коня отиде в реката и от там в тиквите и върви към копривата :mhihi:

Палиш тресчотката с камък 10 и откачаш блокиралата панта, докато жена ти или некой прът държи капака да не ти направи главата красива :mhihi:
Гадината в най-добрият случай ше е спекла, за тва я пръскаш с вд или неква по-рядка грес и я раздвижваш на ръка.
В краен случай ше се е изкривила, остави я откачена за да не търсиш после и панта .. и капак :mhihi:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2275
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от KPETEH » 25 Юни 2018, 22:30

Жорката ми подари такава стойка за моъга кола ама така и не я монтирах. Подарявам ти я, ама си взимаш дървата преди тфа :mhihi: и в другата тема да поправиш :bchug:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 510
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740i, W124 250D, E28 524td
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и още много детайли...големо черно със ЗИЛов мотор, стариО мечок и на Огата дизела

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 25 Юни 2018, 22:51

ogata написа:
DLVasilev написа:
KPETEH написа:Са последно както писах аз ли я зацепи или както си можеш само ти.... :mhihi:

Това, което писа ти се оказа напълно правилно :yes:
Аз си мислех, че грешката е в щампата на колелото, но се оказа, че подаваме гориво първо на 5-ти цилиндър :mhihi:
Сега е ок всичко. Пак просмуква малко въздух в горивото, ама полека лека ще подновя всички маркучи тръбички и т.н.
Тая глупава ръчна помпа искам да я махна там и да си намеря оригинална стойка за филтъра без тази помпа. Ако искам помпа си купувам една "круша" и готово.
Я кажи сега как се затваря преден капак с блокирала панта че коня отиде в реката и от там в тиквите и върви към копривата :mhihi:

Палиш тресчотката с камък 10 и откачаш блокиралата панта, докато жена ти или некой прът държи капака да не ти направи главата красива :mhihi:
Гадината в най-добрият случай ше е спекла, за тва я пръскаш с вд или неква по-рядка грес и я раздвижваш на ръка.
В краен случай ше се е изкривила, остави я откачена за да не търсиш после и панта .. и капак :mhihi:

Така, аз одеве я разкачих пантата от капака сам, понеже съм си достатъчно прът да си подпирам с тиквата през това време. Не успях обаче да отвия 2-та навряни болта откъм калника поради липса на правилен инструмент. Сега ще карам с подскачащ капак до нас и там ще я сваля и утре ще видя в работата по самолета дали няма такива панти :mhihi:
Иначе е зверски блокирала. След като я махнах от капака я млатих с чука да се прибере, че и на разкачена панта пак не мога да го затворя
KPETEH написа:Жорката ми подари такава стойка за моъга кола ама така и не я монтирах. Подарявам ти я, ама си взимаш дървата преди тфа :mhihi: и в другата тема да поправиш :bchug:

През деня кога си свободен?(драсни на ЛС или направо ми звънни, че аз както се разбира съм на работа :mhihi: ) А тая стойка има ли датчик на нея?
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 510
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740i, W124 250D, E28 524td
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и още много детайли...големо черно със ЗИЛов мотор, стариО мечок и на Огата дизела

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 11 Юли 2018, 22:46

Тъй като от няколко дни насам имам проблем с болката в ставите(и на едни други места) :mhihi: и незатихващия проблем с въздуха в горивото днес твърдо се реших след като тръгнах за работа, въртях 15 минути докато се сети да мъцне, изчаках да и отшуми аритмията и потеглих. Карах около 1 км, при което реши, че трябва да угасне на най-гнусното кръстовище в 17:00 часа. Последва 20 минутна невъзможност майка ми да си вдигне гащите и 15 минутно повторно въртене докато стигне отново нафтата до мотора.
Може би изглеждах така, но с много коли около мен :mhihi:
Изображение
В крайна сметка изхвърлих помпата за ръчно подкачване, чиято мембрана излезе на 600 парчета исложих плочка 4 мм за капак на нейно място заедно с 8 болта, като разпробих корпуса и нарязах резба в него. Е, сега болтовете са размер 5/16 и резбата е 10/32 ама авиация майка, с това разполагаме :mhihi: Сложих и един допълнителен болт в капачката за евентуално обезъздушаване и монтирах помпа за кръвно с обратен клапан. Смятам да пробвам да взема летище софия-обеля за под 10 мин и ако утре запали и работи добре значи баси колата чуйек :mhihi:
Междувременно пред работата смених и маслото, после запалих, нищо не протече от никъде и да видим какъв ще е следващия проблем :mhihi:
Уредих се и с компресомер за дизели, който смятам да монтирам в тавата на багажника, че на тая мойта такива неща са и по-нужни от ключета и отвертки :mhihi:
Поръчах и 6 броя чисто-нови разпръсквачи за дюзи и все ще не съм си оправил компютъра, че имам и снимков матрял, ма първо колата! :mhihi:
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 510
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740i, W124 250D, E28 524td
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и още много детайли...големо черно със ЗИЛов мотор, стариО мечок и на Огата дизела

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 12 Юли 2018, 20:42

Запали само като ме видя :mhihi:
Специални благодарности на ампутираните недомисленици. Маркуча от филтъра до ГНП е пълен без мехури, синджири и корабни въжета от балончета, колата пали и работи стабилно от палене до гасене без пушлявици. Сега ще видиме и с новите дюзи предполагам ще има промяна, но по малко и полека
Изображение
Причината... Не съм го късал нарочно, просто така си излезе.
Изображение
Следва: проект "Ден" на следващата поредица нощни смени :mhihi:
Изображение
иначе и капачки от железарки от Е30 с малко понапасване стават за монтаж отвътре на джантата
Изображение
междувременно си мислех, че имам мноого работа и положението е много зле когато :mhihi:
Изображение
осъзнах, че може и да е най-зле. 520 по табелка, ама пък бордове, ел стъкла(кафяви) някога е било кола преди да съборят ямболския 20-ти блок върху него :mhihi:
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2275
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от KPETEH » 13 Юли 2018, 13:31

таа снимка ме кара да ти кажа да си свалиш предния номер :mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 510
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740i, W124 250D, E28 524td
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и още много детайли...големо черно със ЗИЛов мотор, стариО мечок и на Огата дизела

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 13 Юли 2018, 17:11

Между другото и аз забелязах разликата в броните и основите на номера по-точно. Иначе да се има в предвид, че снимката е стара, бях забравил да я кача. Тук още съм с хромираните брони и предната, която един пасат изкриви и се разпадна след това :mhihi:
Сега броните са черни, прави и с по-нисък номер :mhihi:
Изображение
Изображение
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 510
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740i, W124 250D, E28 524td
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и още много детайли...големо черно със ЗИЛов мотор, стариО мечок и на Огата дизела

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 04 Окт 2018, 17:42

Мали таа кола от колко време не се е трошила не е истина :mhihi:
Няма за какво да пиша, освен, че Огата и Пинтев ме заредиха с куп резервни чаркаляци- мостове с дискове, на МадВаньо сините седалки :mhihi: , резервоари, мотори и т.н.
Бомбетата преди март месец никой не се навива да ги прави. Май сам ще се заемам с тях, но на по-късен етап, че нямам къде да я работя, че и март месец се съмнявам да има свободно място при маесторете
Сега мисля как да побера цяло купе в мазето :mhihi:
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 510
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740i, W124 250D, E28 524td
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и още много детайли...големо черно със ЗИЛов мотор, стариО мечок и на Огата дизела

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 03 Ное 2018, 15:48

Такаа, днеска хубав и лош ден. Защо лош ще стигнем и дотам
Сложих те тава нещо и окабелих всичко(отново с авиационни матряли :mhihi: )
Остава да сменя крушката на буст метърчето(което е в средата) с някаква по-нормална не толкова бясна мунинг лед мед газ мас и оцет.
Малко като с картоф снимано, ама не си давам нокиата :mhihi:
Изображение
И когато колата е BMW, стоповете са Hella, лака е на полиуретанова основа PPG Aerospace, пистолета е Sata, пастата е 3М, а камерата е Blowtherm резултата е:
So shiny :twisted:
Изображение
Изображение
иначе деня е и лош защото сутринта вадейки стоповет от склада и мъчейки се да ги опазя цели се пребих като куче и пукнах здравото резервно предно стъкло и ме сърби яко главата отвътре :dummy:
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8728
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от cod-cdbp » 03 Ное 2018, 20:29

Вземи лъсни и колата най-после :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2652
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: хондите да припадат.

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от ogata » 03 Ное 2018, 21:13

Бомба са станали стоповете и урудите :mhihi:
Споко за стъклото, нали си купи зелени :mhihi:
ИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook