ГАЗов инжекцион

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 28 Юли 2009, 15:57

Sesko написа:Колеги аз искам да питам как става номера ако си с големия борд. Примерно борда показва ,че имам бензин за 200 км , а пък съм на газ километрите се въртят ,а дефакто бензина си седи в резервоара , та въпроса ми е някакви проблеми с електрониката има ли с тия газови инжекциони :roll:

Нищо не става, стои си все на 200км, докато не изгориш малко бензин :D

М/у другото, моят ГИ се продава за 1000лв и е на година и половина.Цената на нов все още е 2450лв, така че мисля си е оферта http://www.pechenek-avtogas.com/index.p ... ices&cat=5

**Novobraneca написа:Абе Пресли ква е тая снимка с фрактура, гледам пише Иванов, да не е на колегата :roll: Е веднага я махна :mhihi:


Мойта беше, обърках снимките :D :D :D
Последна промяна mad_presley на 28 Юли 2009, 16:16, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 28 Юли 2009, 16:11

Абе Пресли ква е тая снимка с фрактура, гледам пише Иванов, да не е на колегата :roll: Е веднага я махна :mhihi:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 21.08.2009

Мнение от marvipek » 21 Авг 2009, 21:30

Здравеите!Наскоро си сложих ГИ на FOBOS,но никак не съм доволен,прецакаха ми се оборотите и колата гасне в движение :(.Моля някои да каже как може да се оправи този проблем,инжекциона ми излезе 1400 лева и ми казаха че е оригинален италиански и че това е наи-доброто което мога да сложа на тази кола.Оборотите на колата падат когато освободя от скорост,от няколко дни започна да ми гасне и на скорост когато върна педала на газта.в началото ми светеше и жълтата лампичка на таблото но за радост поне този проблем го отстраниха.Струва ми се също че колата е малко спъната.кажете ми дали не са ми сложили инжекциона като хората или просто колата ми не е за каране на газ?И кажете също може ли да се оправи този проблем защото в момента съм с вързани ръце,тъй като си върша работата с тази кола и и менно затова сложих газ.Благодаря ви предварително!

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 21 Авг 2009, 22:14

Колега "FOBOS" поне тук в Добрич няколко човека го монтират и от тях знам че е български инжекцион ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 21 Авг 2009, 22:15

и аз като български ги знам

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 21.08.2009

Мнение от marvipek » 21 Авг 2009, 22:36

Значи са ме излъгали,но кажете ми поне струва ли си този FOBOS защото съм разочарован :(.кажете може ли да се оправи този проблем и ако трябва да сложа нов инжекцион и да махна този само да мога да си карам колата грамотно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 21.03.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 1987 e30

Мнение от nabora » 21 Авг 2009, 23:31

Май доста хора са доволни от фобос. не го махай. намери майстор, който да открие и разреши проблема ти!

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 8.01.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E30 320i и Seat Toledo TDI AFN :))

Мнение от Napalmcho » 25 Авг 2009, 17:00

marvipek, прочете ли коментарите на b2, за маркучите ?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: ГАЗов инжекцион

Мнение от ICE » 26 Авг 2009, 15:06

spacepl написа:Някои от вас който кара на газ (газов инжекцион) да сподели как е? Фирма, марка, цена, разходи градски и извънградски - ежентуални проблеми. Писна ми да храня нефтохима деба, седмично м/у 50-100 само за бенз - на газ ще е наполвина :) вече се реших

Мога да ти демонстрирам в началото на другата седмица, как един компакт 1.8ti върви по-добре на газ и харчи пак толкова... Колата е с газов инжекцион и ако ти хареса как е направена, можеш да я направи при моите момчета. Пипат много внимателно. При преминаване от газ към бензин, не разбираш кога става това. Клата изобшющо не притриса или тем подобни просотийки...
В последствие има възможност да се коригира впръскването на горивото, в определен диапазон от обороти, при нужда от повече вървеж може да се впръсква успоредно и бензин. С други думи, може да ти се направи тунинг за твоите нужди... и това безброй пъти. 8)

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: ГАЗов инжекцион

Мнение от ivo1bg » 26 Авг 2009, 18:40

ICE написа:............ ако ти хареса как е направена, можеш да я направи при моите момчета. Пипат много внимателно..................................

ICE, кажи нещо повече за тези момчета, че нещо съм се замислил дали да не слагам вече газ на моята ламя, но искам да е при проверени хора с качествена уредба и изпълнение. Марка и цени биха били добра информация ;).

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Газов инжекцио на Е36 Compact

Мнение от ICE » 26 Авг 2009, 19:16

На Compact-а, който е един вид show car, за показване и демонстрации газовият инжекцион струва 1200лв. Фобос е фирмата. По последни данни, с последните настройки Compacta вчера е пътувал за Бургас и със скорост 200км/ч е харчил 11л/100км.
Най-добре е който има интерес, да ми пише ЛС, зада го свържа с момчетата и да се убедят на място в израбоката и работата на с-мата. Както казах, най-голям плюс е доработването на картата на впръскване на горивото, т.е. един иска пикономична кола, а друг да върви по-добре и от на бензин. И в 2-та случая, няма проблем...
Приятна вечер на вички.
8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Мнение от INTEGRALE » 27 Авг 2009, 7:32

Колеги и аз също съм с BRC на мойта Е60ка, съвсем отговорно ви казвам че с 200-230 ми дава 13 газ (с ръчка с 6ск. ) прехода газ бензин е постепенен , не изведнъж и не се усеща , а за за вървене на ниски обороти... просто не съм сигурен кога съм на газ кога на бензин, за втори път слагам БРЦ на моя кола и... адски съм доволен , на мерцедеса преди бях сложил заволи-сек, само проблеми , настройки и смяна на филтри , иначе за вървене си беше добре...докато вървеше(макс 8-10 хил без майстор ). Всеки сам да си прави изводите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Мнение от Тонката » 27 Авг 2009, 12:19

Гледам, че в тази тема има компетентни мнения за ГИ, затова искам да ви задам едно въпросче. :)
Аз съм с ГИ Тартарини. Имам само позитивни отзиви, но има нещо малко дразнещо. При първоначалното автоматично превключване от бензин на газ наблюдавам следната аномалия... Колата забива муцуна и колкото газ да давам нищо не става. В същото време, докато падат оборотите, връщам на бензин. Вече при следващо превключване на газ нямам никакви проблеми, колата върви добре, оборотите са като на бензин. Имате ли представа защо се получава този ефект само при първото превключване?!

Мерси предварително! :)
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 27 Авг 2009, 12:31

Тонката написа:Гледам, че в тази тема има компетентни мнения за ГИ, затова искам да ви задам едно въпросче. :)
Аз съм с ГИ Тартарини. Имам само позитивни отзиви, но има нещо малко дразнещо. При първоначалното автоматично превключване от бензин на газ наблюдавам следната аномалия... Колата забива муцуна и колкото газ да давам нищо не става. В същото време, докато падат оборотите, връщам на бензин. Вече при следващо превключване на газ нямам никакви проблеми, колата върви добре, оборотите са като на бензин. Имате ли представа защо се получава този ефект само при първото превключване?!

Мерси предварително! :)


Всичко е до настройка, кажи на майстора който ти е слагал ГИ да ти удължи малко времето между изключването на бензиновите инжектори.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 9.11.2008

Мнение от BMW-Poklonnik » 31 Авг 2009, 12:47

Renzo Landi -> 2500 BGN

Монтирана в Пловдив на Карловско шосе малко преди Мкар.

Подръжка: на всеки 25 000км х 30 лв за компютърен чек и смяна на филтри.

Проблеми: С времето маркуча свързващ бутилката и дюзите на двигателя се износва (след около 60-70 000км) - подмяна 50лв (маркуч + монтаж на нов).

Опции: Калибровка на икономичен, нормален и спортен режим. Възможност за пълна диагностига при дилърите на уредбата.

Инсталация: Отнема малко повечко време от обичайното според мен, но пък си заслужава. Бърза и ефикасна калибровка(след 5тия километър с комп и сте готови да си ходите:) ).

Разход: В нормите. В София градско ми дава 16/100л среден разход. Това не значи, че неможе да е - + 2 3 литра. Зависи от магарето.
Извънградско варира от 8.5- 12.5/100 отново зависи от магарето.

Ускорените/Максимална скорост: Никаква разлика в максималната скорост спрямо бензина. В ускорението е може би със 0.1-0.2 по-тромава.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook